Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr – 61 point!

    45 70.31%
  • Uafgjort – 59 point!

    4 6.25%
  • Randers FC Sejr – 58 point!

    15 23.44%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 53

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)


    FC København vs. Randers FC

    Optakt:
    Superliga Mesterskabsspil - Stilling efter forrige runde:
    # Hold Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point
    1 FC København 31 18 4 9 60 34 +26 58
    2 FC Nordsjælland 31 15 9 7 50 35 +15 54
    3 AGF 31 14 8 9 39 28 +11 50
    4 Viborg 31 14 8 9 44 35 +9 50
    5 BIF 31 12 7 12 45 49 -4 43
    6 Randers FC 31 10 10 11 39 46 -7 40
    Sidste hjemmekamp og endnu en gang Mesterskabsfejring i Parken! Festlighederne starter med Guldmarch fra Rådhuspladsen fra kl.11:30.

    Traditionen tro vil der være badedyrstifo i det 13. minut af opgøret og inden kampen vil også kåres årets spiller.

    Ægte København:
    Guldet er vores!
    Hop ned fra piedestalen!
    I er ikke værdige!
    Vi står med Mesterskabet og Pokalen, når vi er færdige!




    Pokalerne ved siden af hinanden i Fanshoppen i Parken.

    Pep Biel blev årets spiller sidste sæson og året forinden blev det Zeca. Hverken Rasmus Falk eller Mohamed Daramy har prøvet at blive kåret til årets spiller i FC København, men det kunne blive en af dem i denne afslutning. Det kunne også blive Claesson eller en helt fjerde. Vi kommer i hvert fald til at hylde Zeca, Kalle Johnsson og Marko Stamenic, da FC København har meldt ud at de 3 ikke fortsætter i klubben. Mange tak for tro tjeneste – alle bør huske hvad de har givet og opnået med FC København!

    Det er rimeligt unikt at vinde Mesterskabet 2 sæsoner i træk. Sidste gang nogen forsvarede Mesterskabet var i 2017, hvor FC København også vandt ”The Double”. Som det fleste nok ved var det igen i år super vigtigt at vinde Mesterskabet i forhold til at komme i Champions League-kvalifikation i stedet for maksimalt at komme langt i Europa Conference League. Det kan også nævnes at kigger man på de sidste 25 år er det udelukkende FC København der har opnået at vinde Mesterskabet 2 sæsoner i træk. Man skal heller ikke glemme at holdet har haft en bøvlet sæson igen i år, hvor det i perioder har set forholdsvist skidt ud, men omvendt vil sæsonen helt sikkert også blive husket for kvalifikationen til Champions League og de store oplevelser vi havde hjemme og ude dér!

    Officiel optakt:
    Optakt fra FCK.DK
    Optakt fra bold.dk


    Trupperne:
    FC København:
    01. Kamil Grabara
    21. Kalle Johnsson

    02. Kevin Diks
    03. Denis Vavro
    06. Christian Sørensen
    19. Elias Jelert
    22. Peter Ankersen
    27. Valdemar Lund

    07. Viktor Claesson
    08. Ísak Jóhannesson
    09. Diogo Gonçalves
    10. Carlos Zeca
    17. Paul Mukairu
    30. Hákon Arnar Haraldsson
    33. Rasmus Falk
    35. Marko Stamenic
    36. William Clem
    40. Roony Bardghji

    14. Andreas Cornelius
    15. Mohamed Daramy
    25. Jordan Larsson

    Karantæner: Ingen
    Skader: Nicolai Boilesen, Akinkunmi Amoo, David Khocholava, Lukas Lerager og Mamoudou Karamoko.

    Randers FC:
    01. Patrik Carlgren
    22. Alexander Nybo

    04. Carl Johansson
    05. Hugo Andersson
    15. Björn Kopplin
    19. William Kaastrup
    41. Jeppe Kudsk (U19)
    42. Sabil Osman Hansen (U19)

    06. Lasse Berg Johnsen
    08. Adam Andersson
    11. Edgar Babayan
    12. Mikkel M. Pedersen
    16. Mads Enggård
    17. Simen Bolkan Nordli
    18. Tobias Klysner
    20. Mustapha Ubandoma
    40. Filip Bundgaard
    50. Villads Westh (U19)

    45. Marvin Egho
    90. Stephen Odey
    99. Alhaji Kamara

    Karantæner: Ingen
    Skader: Tosin Kehinde, Daniel Høegh, Frederik Lauenborg og Mikkel Kallesøe.

    Mit bud på den mest sandsynlige startopstilling:
    Kamil Grabara
    Elias Jelert – Denis Vavro – Valdemar Lund – Christian Sørensen
    Isak Johannesson – William Clem – Viktor Claesson
    Diogo Goncalves – Jordan Larsson – Mohamed Daramy

    Statistik:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 28 18 5 5 53 21 +32 59 2,11 1,89
    Ude 23 11 5 7 32 19 +23 38 1,65 1,39
    Total 51 29 10 12 85 40 +45 97 1,90 1,67

    Kilde: Nipserstat.dk

    Dommeren:
    Jonas Hansen dømmer i Parken.

    Se kampen:
    I Parken.
    Bygget: 1911 (Renoveret : 1992 og 2009)
    Adresse: Øster Allé 50, 2100 København Ø
    Stadionkapacitet: 38.065
    Stadionrekord: Landshold: 52.377 (Danmark – Sverige) / Klubhold: 43.300 (KB – B1909)
    Har man ikke billet til kampen kan man overveje festlighederne omkring Parken før og efter kampen. Ellers vises kampen på 3+, men hvor man må håbe på noget optakt på TV3 sport fra kl.16:30.

    Vejret:
    Se denne side på dmi.

    Sandsynlighed/Oddset:
    FC København – Randers: 1 - X - 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 69,08% - 18,42% - 12,49%
    Danske Spil: 1.38 - 5.20 - 7.50
    Unibet: 1.37 - 5.25 - 7.75

    FC København, som vinder af Superligaen 2023/2024: 1,80
    Randers, som vinder af Superligaen 2023/2024: 75,00

    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, Ståle m.fl.

    Mvh. Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 04.06.23 kl. 09:06

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Jeg har stemt sejr, men kun fordi Randers har næsten lige så lidt at spille for som os. Forhåbentlig kan vi få en sejr at feste på, selv om sporene fra den slags kampe skræmmer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg har stemt sejr, men kun fordi Randers har næsten lige så lidt at spille for som os. Forhåbentlig kan vi få en sejr at feste på, selv om sporene fra den slags kampe skræmmer.
    Jeg er bare lettet over, at vi slipper for den store "Skal vi så ikke have badedyr?!"-debat, der uvægerlig var opstået, hvis afgørelsen var gået helt til sidste spilledag :-))


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg har stemt sejr, men kun fordi Randers har næsten lige så lidt at spille for som os. Forhåbentlig kan vi få en sejr at feste på, selv om sporene fra den slags kampe skræmmer.
    Enig - synes luften går lidt af ballonen hvis vi spiller som en pose nødder på denne store festdag.
    Kampen imod Farum i 2019 var jammerligt, og en fesen måde at slutte sæsonen af på…

    Jeg håber at vi med Neestrup ved roret går ind til kampen for at vinde den. Og at spillerne giver os en opvisning, fremfor en kamp der bare skal overstås. Jeg kan i hvert fald ikke rigtig feste på samme måde undervejs eller bagefter hvis vi nu skulle tabe med 2-3 mål.

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig - synes luften går lidt af ballonen hvis vi spiller som en pose nødder på denne store festdag.
    Kampen imod Farum i 2019 var jammerligt, og en fesen måde at slutte sæsonen af på…

    Jeg håber at vi med Neestrup ved roret går ind til kampen for at vinde den. Og at spillerne giver os en opvisning, fremfor en kamp der bare skal overstås. Jeg kan i hvert fald ikke rigtig feste på samme måde undervejs eller bagefter hvis vi nu skulle tabe med 2-3 mål.
    Det bliver spændene hvordan Ness griber kampen an mht startopstilling. Skåner han folk i karantænefare? Giver han nogle reserver spilletid? Er der afskedstale til Kalle, Stamenic, (nok ikke Zeca, selvom han for min skyld gerne måtte starte inde og så blive skiftet ud efter han har sparket kampen igang).

    Kalle
    Jelert - Vavro - Lund - CS
    Lerager - Zeca (Stamenic) - Claesson
    Diogo - Larsson - Daramy

    Hvor Ankersen, Falk, Haraldsson får spilletid og Larsson og Daramy får udskiftningen og hyldesten (selvom jeg tror Larsson bliver). Diks og Corner kunne også få lidt spilletid og være med til festen på banen.

    Reelt set tror jeg på:
    Grabara
    Jelert-Vavro-Lund-Diks
    Falk-Clem-Claesson
    Diogo-Larsson-Daramy

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det bliver spændene hvordan Ness griber kampen an mht startopstilling. Skåner han folk i karantænefare? ).

    Kalle
    Jelert - Vavro - Lund - CS
    Lerager - Zeca (Stamenic) - Claesson
    Diogo - Larsson - Daramy


    Reelt set tror jeg på:
    Grabara
    Jelert-Vavro-Lund-Diks
    Falk-Clem-Claesson
    Diogo-Larsson-Daramy
    Jeg håber da virkelig ikke at der bliver skånet nogle på grund af karantænefare!! Det er kun et rødt kort der bliver overført, og selv det skal vi da være helt ligeglade med.. Og vi skal vel af med 8-10 stykker her til sommer.. så go fore it og giv alle på lægterne en god kamp

    rsj


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Jeg håber da virkelig ikke at der bliver skånet nogle på grund af karantænefare!! Det er kun et rødt kort der bliver overført, og selv det skal vi da være helt ligeglade med.. Og vi skal vel af med 8-10 stykker her til sommer.. så go fore it og giv alle på lægterne en god kamp

    rsj
    Den med karantæne havde jeg misset, så giver det ikke mening.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Jeg fornemmer at det lave point snit nager Neestrup og PC, udfra en “skønhedskonkurrence”, og at man gerne vil op i 60erne pointmæssigt. De kan jo snildt tale sig ud af det lave pointsnit, men de ska også tale sig ud af det, hvilket jeg tror nager. Et nederlag kombineret med en FCN sejr vil betyde at vi kun vinder med et point, og onde tunger ville reelt kunne sige at vi blot var bedst af de dårlige. Så for at undgå den diskussion, så tror jeg vi vil se et fc hold gå mere koncentreret efter sejren end vi er vandt til i disse kampe.

    Derudover, så mangler FCK også mesterskabsopvisningen. De 7-0 mod OB kom til at bære præg af at OB ramte en kamp hvor alt der kunne gå galt, gik galt.

    Så jeg tror vi stiller i stærkeste opstilling, men måske med et lille syn på næste sæson. Dvs clem på 6eren og Diogo på venstreside, men ellers med dem der har spillet mesterskabet hjem. Mon ikke man leder efter en ny højrekant der kan det sammen som daramy, når nu man har venstrekanten i truppen. Det ville give mening i min verden.
    Ideen om at skifte Zeca efter 30 sekunder for Clem, kunne også vise “en kaptain går af, den næste styrmand tager over” og den symbolik kunne måske være smuk, og med til at understreje den interne pris man tror man kan få for Clem (2,4 point i snit i ligaen).

    Jeg glæder mig til søndag, og jeg tror vi får den indianer kamp som flere podcasts er inden på. Men om den bliver 6-0, 5-2, eller 3-4 det er sgu svært at sige, men jeg tænker high scoring game.
    Sidst redigeret af djurlander : 01.06.23 kl. 09:40
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg glæder mig til søndag, og jeg tror vi får den indianer kamp som flere podcasts er inden på. Men om den bliver 6-0, 5-2, eller 3-4 det er sgu svært at sige, men jeg tænker high scoring game.
    Som lidt opvarmning til Zeca-hyldest, så ville jeg lige se nogle af de mål han scorede, og så endte jeg med at finde dem alle sammen. Så hvis andre har lyst til at kigge lidt på vores voldsomt farlige hjørnesparkstrussel, så er her de mål Zeca har scoret (som ikke var i straffesparks- konkurrence). Det kommer nok også på fck-tv, men det kunne jeg ikke lige vente på :-)

    2017/18 mod Midtjylland
    2017/18 mod Randers
    2019/20 mod OB
    2019/20 mod The New Saints
    2019/20 mod Silkeborg
    2019/20 mod AaB
    2020/21 mod Sønderjyske
    2020/21 mod Horsens
    2021/22 mod Vejle
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Og i år, må tosser a'la sidste år meget gerne lade være med at løbe på banen og spolere pokalløftet. Tak.


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Og i år, må tosser a'la sidste år meget gerne lade være med at løbe på banen og spolere pokalløftet. Tak.
    Præcis!!!!

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Så jeg tror vi stiller i stærkeste opstilling, men måske med et lille syn på næste sæson. Dvs clem på 6eren og Diogo på venstreside, men ellers med dem der har spillet mesterskabet hjem. Mon ikke man leder efter en ny højrekant der kan det sammen som daramy, når nu man har venstrekanten i truppen. Det ville give mening i min verden.
    Det tror jeg du har ret i. Stærkeste hold måske med undtagelse af spillere med små skader, det kunne f.eks. være Falk. Jeg er også enig i, at det vil give god mening at starte Diogo til venstre (som i Viborg), så han får spillet lidt mere på den kant.

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ideen om at skifte Zeca efter 30 sekunder for Clem, kunne også vise “en kaptain går af, den næste styrmand tager over” og den symbolik kunne måske være smuk, og med til at understreje den interne pris man tror man kan få for Clem (2,4 point i snit i ligaen).
    Mht Zeca så kan jeg forestille mig, at han får en plads på bænken (hvis han overhovedet er i stand til det) og bliver skiftet ind få min før tid. Det kunne også være tilfældet med Stamenic, som nok skal have lidt spilletid som tak for indsatsen. Kalle kunne også fortjene en flot afsked, men målmandsposten er trods alt en lidt anden sag....og der har vi også en anden, som måske kunne blive lidt sur over at blive udeladt i en guldkamp. Og som forøvrigt også nemt kan spille sin sidste FCK-kamp denne dag.

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det tror jeg du har ret i. Stærkeste hold måske med undtagelse af spillere med små skader, det kunne f.eks. være Falk. Jeg er også enig i, at det vil give god mening at starte Diogo til venstre (som i Viborg), så han får spillet lidt mere på den kant.



    Mht Zeca så kan jeg forestille mig, at han får en plads på bænken (hvis han overhovedet er i stand til det) og bliver skiftet ind få min før tid. Det kunne også være tilfældet med Stamenic, som nok skal have lidt spilletid som tak for indsatsen. Kalle kunne også fortjene en flot afsked, men målmandsposten er trods alt en lidt anden sag....og der har vi også en anden, som måske kunne blive lidt sur over at blive udeladt i en guldkamp. Og som forøvrigt også nemt kan spille sin sidste FCK-kamp denne dag.
    Zeca-Stamenic-Kalle indskiftninger. Det går vel an.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Zeca-Stamenic-Kalle indskiftninger. Det går vel an.
    Det ser ikke ud til, at de 3 bliver udtaget til truppen på Fck’ hjemmeside. De hyldes før kampen.

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Det ser ikke ud til, at de 3 bliver udtaget til truppen på Fck’ hjemmeside. De hyldes før kampen.
    Ja men "før kampen" er ifølge pogrammet kl. 16.55, så det passer vel med, at det er efter spillerne er gået ind på banen og står pænt på række inden lodtrækning. Her kan de sagtens være omklædt og klar til kamp eller være på bænken.

    Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men hvis de definitivt er ude af truppen (den er nok ikke udtaget endnu), så kunne de lade os sige farvel 15 min før kickoff eller i pausen, så der var rigtig god tid til det i stedet for det lidt hurtige farvel, som vi åbenbart får nu.

    Forøvrigt lidt interessant at der ikke er en officiel afsked med Larsson og Daramy. Larsson forventer de fleste nok, at vi køber men Daramy.......? Er der måske alligevel en spinkel chance? :)
    Sidst redigeret af k@sper : 03.06.23 kl. 10:43

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 13.02.18, 11:16
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (23.03.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.05.14, 19:49
  3. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (25.08.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 26.08.12, 09:02
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •