Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr – 61 point!

    45 70.31%
  • Uafgjort – 59 point!

    4 6.25%
  • Randers FC Sejr – 58 point!

    15 23.44%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 53 af 53

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Nok lidt svært at forvente, at et af Danmarks største bands har mulighed/tid til at stille op hvert år :)
    De behøver jo kun at komme, når vi bliver mestre. Modsat andre går vi jo som regel ikke totalt Steve Balmer, hvis vi får metal af lavere karat. ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Nok lidt svært at forvente, at et af Danmarks største bands har mulighed/tid til at stille op hvert år :)
    I know - men tanken om det kilder de helt rigtige steder :)

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Niels Brandt var i Malaga.
    Mange af de store bands kører med en confirm politik og voldsomme depositum, den kunne vi først give efter sejren og Viborg. Selve scenen var bygget 20 fods containere og euro-paller, da alle scener var udlånt (også i Nord Europa)

    Sidste år var Rådhuspladsen booket, men da ordensmagten hørte at Minds kom, blev det pålagt et sikkerhedsgebyr på 1,5 mill, (som jeg husker det) Fælledparken var lukket ned grundet andet arrangement (Karneval?) og at Coronateltet havde smadret den anden side af Parken. I år synes jeg vi lykkedes rigtigt godt med at få skabt en plads der fungerede inden kampen, og hvor der var plads til rigtig mange efter kampen. Al oppusteligt som hoppeborge mv, fjernes af sikkerhedsmæssige årsager til fejringen efter.

    Nåh, i søndags havde så sin genre og udtryk og ja, vi var mest inden for 15-25 år skiven, og posen skal da rystes til næste gang vi bliver mestre.
    Udgangspunktet er dog altid som følger. Når vi inviterer vores ambassadører til bold er præmissen at der bliver leveret i den anden ende til 0,- Hvilket også var tilfældet denne gang.

    Med 4-5 dages varsel kunne vi så knappe dette line-up op, primært med dj og mikrofon.
    Jeg synes de gjorde det fremragende, og ikke mindst Pelle P.
    Forslag til kunstere næste gang - kom gerne med dem her:

    PS. Lamin er Bøf? Bliver sgu svært at vise sig i City2 efter denne optræden.

    Vh. Simon V


  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Niels Brandt var i Malaga.
    Mange af de store bands kører med en confirm politik og voldsomme depositum, den kunne vi først give efter sejren og Viborg. Selve scenen var bygget 20 fods containere og euro-paller, da alle scener var udlånt (også i Nord Europa)

    Sidste år var Rådhuspladsen booket, men da ordensmagten hørte at Minds kom, blev det pålagt et sikkerhedsgebyr på 1,5 mill, (som jeg husker det) Fælledparken var lukket ned grundet andet arrangement (Karneval?) og at Coronateltet havde smadret den anden side af Parken. I år synes jeg vi lykkedes rigtigt godt med at få skabt en plads der fungerede inden kampen, og hvor der var plads til rigtig mange efter kampen. Al oppusteligt som hoppeborge mv, fjernes af sikkerhedsmæssige årsager til fejringen efter.

    Nåh, i søndags havde så sin genre og udtryk og ja, vi var mest inden for 15-25 år skiven, og posen skal da rystes til næste gang vi bliver mestre.
    Udgangspunktet er dog altid som følger. Når vi inviterer vores ambassadører til bold er præmissen at der bliver leveret i den anden ende til 0,- Hvilket også var tilfældet denne gang.

    Med 4-5 dages varsel kunne vi så knappe dette line-up op, primært med dj og mikrofon.
    Jeg synes de gjorde det fremragende, og ikke mindst Pelle P.
    Forslag til kunstere næste gang - kom gerne med dem her:

    PS. Lamin er Bøf? Bliver sgu svært at vise sig i City2 efter denne optræden.

    Vh. Simon V
    Hehe. Tak for svar Simon. Det VAR en glimrende fest uagtet, at jeg heller ikke lytter til så forfærdeligt meget hæp-hop. Men du ved, at du får nederen C på nakken, når køen til øllet konstant er +30 meter lang.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Niels Brandt var i Malaga.
    Mange af de store bands kører med en confirm politik og voldsomme depositum, den kunne vi først give efter sejren og Viborg. Selve scenen var bygget 20 fods containere og euro-paller, da alle scener var udlånt (også i Nord Europa)

    Sidste år var Rådhuspladsen booket, men da ordensmagten hørte at Minds kom, blev det pålagt et sikkerhedsgebyr på 1,5 mill, (som jeg husker det) Fælledparken var lukket ned grundet andet arrangement (Karneval?) og at Coronateltet havde smadret den anden side af Parken. I år synes jeg vi lykkedes rigtigt godt med at få skabt en plads der fungerede inden kampen, og hvor der var plads til rigtig mange efter kampen. Al oppusteligt som hoppeborge mv, fjernes af sikkerhedsmæssige årsager til fejringen efter.

    Nåh, i søndags havde så sin genre og udtryk og ja, vi var mest inden for 15-25 år skiven, og posen skal da rystes til næste gang vi bliver mestre.
    Udgangspunktet er dog altid som følger. Når vi inviterer vores ambassadører til bold er præmissen at der bliver leveret i den anden ende til 0,- Hvilket også var tilfældet denne gang.

    Med 4-5 dages varsel kunne vi så knappe dette line-up op, primært med dj og mikrofon.
    Jeg synes de gjorde det fremragende, og ikke mindst Pelle P.
    Forslag til kunstere næste gang - kom gerne med dem her:

    PS. Lamin er Bøf? Bliver sgu svært at vise sig i City2 efter denne optræden.

    Vh. Simon V
    Hvor er det fedt at du/I læser med og gider bruge tid på at svare på den undren/kritik der har været over de sidste to års guldfester. Kæmpe tak for det.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Niels Brandt skal planlægge bedre fremover.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Jeg kan kun tilslutte mig at guldfesten var fremrangende arrangeret. Jeg er selv 43 og kendte ikke til musikkerne og synes ærligt talt de var komplet talentløse. Jeg fatter ikke ungdommen lader sig spise af med nogle der står of synger (man kan vel knap nok kalde det sang) "er du dum eller hvad" på repeat til et simpelt beat, men 90% af dem omkring mig var tydeligvis i målgruppen og de havde en kæmpe fest over musikken og det smittede af på mig/os. Det var en rigtig god oplevelse, selvfølgelig med klart højdepunkt da spillerne og capo var på scenen og alt gik amok.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (Mesterskabsfejring) (04.06.23 kl.17)

    Må indrømme vi droppede fejringen i Fælledparken. Et par hundrede meters kø til øl og generelt lidt kedelig musik :-) (Ja, står på nederen C). Til gengæld fandt vi nogle af de positive gutter fra HSV på en bar i nærområdet... Var næsten værre end dårlig dansk hær hop :-)

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 13.02.18, 11:16
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (23.03.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.05.14, 19:49
  3. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (25.08.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 26.08.12, 09:02
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •