Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: Regarding the live stream from Solidsport Breidablik-FCK

Tilmeldingsdato
    Jul 2023

Regarding the live stream from Solidsport Breidablik-FCK

Hi guys,
    We thought it's a good idea to provide some background information about our broadcast tonight as there is some misunderstanding going around.
    In UEFA's preliminary rounds in CL, EL, and Conference League, the home teams own the broadcast rights until the group stage. So, all clubs sell the rights to the highest bidders, often to the away team's broadcasters or media houses. It's a very important source of income for smaller teams and an opportunity to actually not lose money in the UEFA rounds. (Not everybody reaches the group stage).
    In this case, Breidablik tried to sell the game to Danish broadcasters, but none of them wanted to pay anything close to what the game is worth. The only option left for them was to either sell the game for almost nothing or not broadcast the game at all outside Iceland or to broadcast the game themselves through livestreaming.
    They chose to livestream the game, and they chose Solidsport as the platform to broadcast from. So, Solidsport didn't buy any rights; we are just a platform the club uses in this case to broadcast the game to you. Breidablik has put in a lot of effort to make the production nice and even brought in English commentary to make the match more enjoyable for Danish fans. Therefore, it was a bit of a shock that we at Solidsport have received so much criticism, and we are sorry for all the misunderstandings flying around.
    We have also understood that many FCK fans don't want to watch the broadcast, and therefore, we are dialing down on the bandwidth, so we will only have 3000 PPV tickets available.
    Anybody who wants to watch the game, I suggest, therefore, to secure their spot early here:https://solidsport.com/breidablik/news/breidablik-fc-koepenhamn

2. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2003

Re: Regarding the live stream from Solidsport Breidablik-FCK

So because you feel you have received criticism, you felt it was a good business decision to come in here and use scarcity against us and think this will make us want to storm your website to buy a ticket??

I didn't have anything against your company... like 5 minutes ago. Couldnt care less.... But now? Never will I support you in any way.

4. De følgende 9 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    So because you feel you have received criticism, you felt it was a good business decision to come in here and use scarcity against us and think this will make us want to storm your website to buy a ticket??

I didn't have anything against your company... like 5 minutes ago. Couldnt care less.... But now? Never will I support you in any way.
    Jeg kommer ikke til at købe kampen og skal bestemt ikke forsvare dem, men det er vel svært at verificere indlægget ovenfor. Eller hvad?

Tilmeldingsdato
    Apr 2019

Hahahaha

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Solidsport Se meddelelser
    Hi guys,
    We thought it's a good idea to provide some background information about our broadcast tonight as there is some misunderstanding going around.
    In UEFA's preliminary rounds in CL, EL, and Conference League, the home teams own the broadcast rights until the group stage. So, all clubs sell the rights to the highest bidders, often to the away team's broadcasters or media houses. It's a very important source of income for smaller teams and an opportunity to actually not lose money in the UEFA rounds. (Not everybody reaches the group stage).
    In this case, Breidablik tried to sell the game to Danish broadcasters, but none of them wanted to pay anything close to what the game is worth. The only option left for them was to either sell the game for almost nothing or not broadcast the game at all outside Iceland or to broadcast the game themselves through livestreaming.
    They chose to livestream the game, and they chose Solidsport as the platform to broadcast from. So, Solidsport didn't buy any rights; we are just a platform the club uses in this case to broadcast the game to you. Breidablik has put in a lot of effort to make the production nice and even brought in English commentary to make the match more enjoyable for Danish fans. Therefore, it was a bit of a shock that we at Solidsport have received so much criticism, and we are sorry for all the misunderstandings flying around.
    We have also understood that many FCK fans don't want to watch the broadcast, and therefore, we are dialing down on the bandwidth, so we will only have 3000 PPV tickets available.
    Anybody who wants to watch the game, I suggest, therefore, to secure their spot early here:https://solidsport.com/breidablik/news/breidablik-fc-koepenhamn
    Perhaps the game isn’t as valuable as initially thought if you don’t anticipate selling more than 3000 pay-per-view tickets.

By the way, you might want to reassess your pricing. For 15 euros, one can secure a spot in the stadium for the second leg in Copenhagen.
    Sidst redigeret af Andreas Hansen : 25.07.23 kl. 16:57
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

Tilmeldingsdato
    Dec 2001

Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg kommer ikke til at købe kampen og skal bestemt ikke forsvare dem, men det er vel svært at verificere indlægget ovenfor. Eller hvad?
    Vi tør godt verificere det som rette afsender.
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen

9. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2021

Thanks for clearing things up, I think the issue was it was communicated as you'd bought the broadcasting rights. But I understand now that the club is going the route by streaming themselves and using your platform for that!

11. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Det lyder som om at der ikke er solgt ligeså mange views som de havde regnet med, hold da op.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

13. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser

Aaarh, slap lige af du.. Kan godt være ferien lige er slut, men stadig…

15. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Det er så sygt med al denne hate mod Solidsport.. Vær dog for helvede glade for, at I i det mindste får chancen for at se kampen! Alternativet var såmænd, at I slet ikke havde valget, og så kunne I ganske gratis, lige som I vælger nu, høre kampen i radioen eller følge med på Livescore. Og hvis I skal være mavesure, så ret skytset mod de danske tv-udbydere, som ikke gider købe kampen!

Personligt er jeg lykkelig for, at jeg får muligheden. Vi sidder 3 mand og ser kampen sammen, og dermed koster kampen sølle 40kr pr mand.

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er så sygt med al denne hate mod Solidsport.. Vær dog for helvede glade for, at I i det mindste får chancen for at se kampen! Alternativet var såmænd, at I slet ikke havde valget, og så kunne I ganske gratis, lige som I vælger nu, høre kampen i radioen eller følge med på Livescore. Og hvis I skal være mavesure, så ret skytset mod de danske tv-udbydere, som ikke gider købe kampen!

Personligt er jeg lykkelig for, at jeg får muligheden. Vi sidder 3 mand og ser kampen sammen, og dermed koster kampen sølle 40kr pr mand.
    Det er en fri verden, men mon ikke vi alle kunne se den på vores allerede betalte kanaler, hvis ikke Solidsport havde oversolgt sin “gode ide”, så nu får Breidablik færre penge og færre fans får adgang til kampen.

Nu skyder Solidsport imod normale udbydere, som ikke vil betale prisen (hvilket jo er latterligt, da Solidsport hellere ikke vil betale prisen, men lokker Breidablik til at gamble på at de får større indtjening på denne måde og så sikre de sig selv en del uden økonomisk risiko hvis det bliver en fiasko).

Pt så er maks omsætningen 45.000 euro. Dertil skal fratrækkes udgifter og penge til Solidsport. Jeg tror egentlig godt at DR, TV2, Discovery, Viasat kunne være med på det beløb

Tilmeldingsdato
    Oct 2002

Meget enig - underlig halvkonspiratorisk stemning omkring løsningen. Har optur over man kan se den, og jeg glæder mig. God kamp til alle uanset hvordan man vælger at følge den.

19. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Citat Oprindeligt indsendt af NCA Se meddelelser
    Meget enig - underlig halvkonspiratorisk stemning omkring løsningen. Har optur over man kan se den, og jeg glæder mig. God kamp til alle uanset hvordan man vælger at følge den.
    For mig går irritationen mest af alt på, at:

1) Vi betaler i forvejen vanvittigt meget for diverse tv-pakker, som kampene er spredt ud imellem. Derfor havde det været fedt med en løsning, hvor en af de sædvanlige udbydere havde købt pakken.

2) 15 euro for éen kamp er en heftig pris. Der er pladser i Parken til returen til nogenlunde samme beløb. Men det kunne have været værre med diverse vanvidsbeløb for boksekampe in mente.

3) I det hele taget er pay-per-view en ret så oldschool (og med rette upopulær) måde at sælge rettigheder på. Det fornemmer man også her, hvor Solidsport kun har sikret plads til et meget lavt antal seere.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

21. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Det er bare ikke alternativet.

23. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

og Mbappe med 5 milliarder i løn. #hvem betaler gildet

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 28.07.23, 14:39
  2. Stream til FCK - Celtic
    By Runez in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 06.12.06, 11:54

Regler for meddelelser