Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
62. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og Avancement!

    54 87.10%
  • Uafgjort og Avancement!

    1 1.61%
  • Nederlag og Avancement!

    0 0%
  • Nederlag og EL-kvalifikation!

    7 11.29%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 60

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)


    Optakt:
    Første hjemmekamp i den nye sæson bliver dette returopgør mellem FC København og Breidablik i 2. runde af Champions League-kvalifikationen. De danske vindere af ”The Double” fik med 2-0-sejren et fint resultat med fra Island i sidste uge, som nu skal forsvares og forhåbentligt med en god præstation i Parken.

    I opstarten har FC København lanceret nye hjemme- og udebanetrøjer, som man kan se nærmere på i shoppen inden kampen. Ligeledes kan henledes opmærksomheden på at klubben har meldt ud at man frabeder sig skilte med ønsker om at få spillernes trøjer på tribunerne.

    Officiel optakt:
    Optakt fra FCK.DK
    Optakt fra bold.dk

    Trupperne:
    FC København:
    01. Kamil Grabara
    21. Theo Sander
    41. Andreas Dithmer

    02. Kevin Diks
    03. Denis Vavro
    06. Christian Sørensen
    19. Elias Jelert
    22. Peter Ankersen
    27. Valdemar Lund

    08. Ísak Jóhannesson
    09. Diogo Gonçalves
    12. Lukas Lerager
    17. Paul Mukairu
    25. Jordan Larsson
    30. Elias Achouri
    33. Rasmus Falk
    36. William Clem
    39. Oscar Højlund
    40. Roony Bardghji

    18. Orri Óskarsson
    44. Emil Højlund

    Skader: David Khocholava, Viktor Claesson, Andreas Cornelius og Nicolai Boilesen.

    Breidablik: Antageligvis truppen fra 1.kamp
    01. Anton Ari Einarsson
    12. Brynjar Atli Bragason

    04. Damir Muminovic
    05. Arnór Sveinn Aðalsteinsson
    21. Viktor Örn Margeirsson
    25. Davíð Ingvarsson
    28. Oliver Stefánsson

    03. Oliver Sigurjónsson
    06. Alexander Helgi Sigurðarson
    07. Höskuldur Gunnlaugsson
    08. Viktor Karl Einarsson
    10. Kristinn Steindórsson
    11. Gísli Eyjólfsson
    13. Anton Logi Lúðvíksson
    15. Ágúst Orri Þorsteinsson
    22. Ágúst Hlynsson
    30. Andri Rafn Yeoman

    14. Jason Daði Svanþórsson
    20. Klæmint Olsen


    Statistik i Champions League og kvalifikationen:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 47 27 10 10 75 43 +32 91 1,94 1,60
    Ude 48 12 12 24 51 69 -18 48 1,00 1,06
    Total 95 39 22 34 126 112 +14 139 1,46 1,33

    Kilde: Nipserstat.dk

    Seneste kamp:
    25. Juli 2023 Bredablik – FC København 0-2
    ”01 0-1 Jordan Larsson
    ”32 0-2 Rasmus Falk
    Kamil Grabara
    Elias Jelert – Denis Vavro – Valdemar Lund – Kevin Diks
    Lukas Lerager – William Clem – Rasmus Falk
    Roony Bardghji – Jordan Larsson – Diogo Goncalves

    Dommeren:
    Italienske Fabio Maresca dømmer kampen.

    Se kampen:
    I Parken.
    Bygget: 1911 (Renoveret : 1992 og 2009)
    Adresse: Øster Allé 50, 2100 København Ø
    Stadionkapacitet: 38.065
    Stadionrekord: Landshold: 52.377 (Danmark – Sverige) / Klubhold: 43.300 (KB – B1909)

    Sandsynlighed/Oddset:
    FC København – Breidablik: 1 - X - 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 74,76% - 16,04% - 9,20%
    Danske Spil: 1.25 - 5.40 - 11.00
    Unibet: 1.24 - 6.20 - 10.00

    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, Ståle m.fl.

    Mvh. Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 01.08.23 kl. 20:14

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Det er lige gået op for mig at S12 får plads til kampen og dermed efterlever vi i virkeligheden ikke ideen bag straffen fra UEFA, men flytter blot “problemerne” til en anden del af stadionet. Jeg forstår virkelig ikke klubben, vi kan leve med en straf imod Breidablik og hvorfor risikere at UEFA fremover udelukker alle tilskuere og så eventuelt i en vigtigere eller federe kamp end denne “ligegyldige”.

    Vi er startet sæsonen med en bøde imod Lyngby, vi skal naturligvis også igang hvis vi skal slå de 2.000.000 klubben betalte sidste sæson. Jeg kommer helt ærligt aldrig til at forstå det


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er lige gået op for mig at S12 får plads til kampen og dermed efterlever vi i virkeligheden ikke ideen bag straffen fra UEFA, men flytter blot “problemerne” til en anden del af stadionet. Jeg forstår virkelig ikke klubben, vi kan leve med en straf imod Breidablik og hvorfor risikere at UEFA fremover udelukker alle tilskuere og så eventuelt i en vigtigere eller federe kamp end denne “ligegyldige”.
    Det er ærligt talt min største bekymring ved kampen, især med tanke på den retorik, som har floreret på sociale medier fra den del af fanbasen, hvor der 1) er lagt vægt på at det visuelle skal fylde til kampen, og 2) baggrundsbilledet på flere opslag på sociale medier om kampen har haft en del fokus på pyro. UEFA er iskolde i røven, hvad det angår, især når der er tale om gentagelsestilfælde. Det ville være så tåbeligt at smide muligheden for at have fuld opbakning mod langt sværere modstandere i Europa, bare fordi man skal måle pik med andre fangrupperinger i udlandet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er ærligt talt min største bekymring ved kampen, især med tanke på den retorik, som har floreret på sociale medier fra den del af fanbasen, hvor der 1) er lagt vægt på at det visuelle skal fylde til kampen, og 2) baggrundsbilledet på flere opslag på sociale medier om kampen har haft en del fokus på pyro. UEFA er iskolde i røven, hvad det angår, især når der er tale om gentagelsestilfælde. Det ville være så tåbeligt at smide muligheden for at have fuld opbakning mod langt sværere modstandere i Europa, bare fordi man skal måle pik med andre fangrupperinger i udlandet.
    En hjerneblødning af format, at FCK er bukket under for presset og bare flyttet S12 til den modsatte ende. Enig med Kiwi - der bliver tomt mod Sparta Prag i Parken. Takker for støtten fra de "rigtige" fans ,,i,,

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,507

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    En hjerneblødning af format, at FCK er bukket under for presset og bare flyttet S12 til den modsatte ende. Enig med Kiwi - der bliver tomt mod Sparta Prag i Parken. Takker for støtten fra de "rigtige" fans ,,i,,
    Har ingen indsigt, men det vil undre mig, hvis der kommer andet end larm fra D på onsdag

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Folk er sgu sjove. Formoder I baserer jeres panik og fantastiske indsigt på baggrund af de mange års erfaringer med døds-pyroshows i ligegyldige kvalifikationsrunder mod miniput-hold i sommerferien? Eller måske på de utallige gange I har oplevet pyroshows blive varslet via sociale medier? Slap af og nyd at der findes mennesker der går op i visuel og vokal opbakning, og så prøv at tænk jer bare en lille smule om i stedet for en panisk dominoeffekt.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Folk er sgu sjove. Formoder I baserer jeres panik og fantastiske indsigt på baggrund af de mange års erfaringer med døds-pyroshows i ligegyldige kvalifikationsrunder mod miniput-hold i sommerferien? Eller måske på de utallige gange I har oplevet pyroshows blive varslet via sociale medier? Slap af og nyd at der findes mennesker der går op i visuel og vokal opbakning, og så prøv at tænk jer bare en lille smule om i stedet for en panisk dominoeffekt.
    Jeg håber da så inderligt, at du får ret :-) Det vil onsdag jo vise!

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Folk er sgu sjove. Formoder I baserer jeres panik og fantastiske indsigt på baggrund af de mange års erfaringer med døds-pyroshows i ligegyldige kvalifikationsrunder mod miniput-hold i sommerferien? Eller måske på de utallige gange I har oplevet pyroshows blive varslet via sociale medier? Slap af og nyd at der findes mennesker der går op i visuel og vokal opbakning, og så prøv at tænk jer bare en lille smule om i stedet for en panisk dominoeffekt.
    Sjovt at det er os, som skal tænke os en smule om.. Det er jo ikke vores adfærd, der koster klubben bøder, lukker tilskuerafsnit, og er potentielt sundhedsfarlig for os selv og andre, bare fordi der skal måles pik med andre skovbørnehaver..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sjovt at det er os, som skal tænke os en smule om.. Det er jo ikke vores adfærd, der koster klubben bøder, lukker tilskuerafsnit, og er potentielt sundhedsfarlig for os selv og andre, bare fordi der skal måles pik med andre skovbørnehaver..
    Nej, man må give jer at jeres adfærd generelt har en meget lille effekt på noget som helst. Det kan man jo så mene om hvad man vil.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Folk er sgu sjove. Formoder I baserer jeres panik og fantastiske indsigt på baggrund af de mange års erfaringer med døds-pyroshows i ligegyldige kvalifikationsrunder mod miniput-hold i sommerferien? Eller måske på de utallige gange I har oplevet pyroshows blive varslet via sociale medier? Slap af og nyd at der findes mennesker der går op i visuel og vokal opbakning, og så prøv at tænk jer bare en lille smule om i stedet for en panisk dominoeffekt.
    Jeg synes ikke S12 skulle have adgang til kampen. Det er nu engang det som straffen er baseret på. FCK vælger så “modigt” (og i mine øjne temmelig dumt) at bytte rundt på B og D, fordi så “følger” de jo reglerne. Det synes jeg er håbløst, men det er FCK’s valg og dermed er jeg tæt på at fritage stemningsfolket for det ansvar der måtte følge med eventuel pyro.

    Tro mig - jeg synes det er super fint med masser af vokal og stemning. Jeg ville også acceptere pyro (det kan se ganske fedt ud), hvis det var lovligt og ordentlig koordineret. Når det foregår som nu med maskering osv - så får det absolut ikke min støtte.

    B-tribunen står for:
    - lidt under 25% af kapaciteten
    - vel ca 30% af det samlet tilskuerantal
    - betydelig lavere omsætning end 30% pga de billigere billetter
    - 100% af ekstra omkostninger pga bøder
    - klart mest stemning

    FCK gør sindsygt meget for at give frie tøjler og blandt andet de nye loyalitetspoint er 100% en støtte til S12 på bekostning af C (og resten). Nu omgås de regler for at “de forkælede” børn ikke skal straffes for deres utidigheder og det gør jo at jeg som fan tænker, hvad støtter jeg egentlig op omkring. For en ting er jeg efterhånden overbevist omkring - FCK er ikke imod pyro.

    Anyway - måske får du ret og måske er der ikke pyro, det var bare ikke det problem jeg omtalte. Problemet er at S12 er blevet flyttet til en anden del af Parken. Hvis man vil undgå en strafkultur, så har man som individ (fans) og organisation (FCK) et ansvar - pt lever ingen op til det ansvar


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)


  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Ingen Cornelius - the gift that keeps on giving. Det er en joke :-/
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Ingen Cornelius - the gift that keeps on giving. Det er en joke :-/
    Forstår oprigtigt ikke hvordan en person kan være SÅ skadet, specielt uden at spille!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Han må have en kæmpe muskel ubalance samt hans egen og eller den fysiske stab må virkelig have en dårlig forståelse af hans krop og fysiske formåen.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    633

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Breidablik (02.08.23 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Folk er sgu sjove. Formoder I baserer jeres panik og fantastiske indsigt på baggrund af de mange års erfaringer med døds-pyroshows i ligegyldige kvalifikationsrunder mod miniput-hold i sommerferien? Eller måske på de utallige gange I har oplevet pyroshows blive varslet via sociale medier? Slap af og nyd at der findes mennesker der går op i visuel og vokal opbakning, og så prøv at tænk jer bare en lille smule om i stedet for en panisk dominoeffekt.
    øretæveindbydende (adjektiv)
    BØJNING -, -
    UDTALE [ˈøːʌˌtεwenˌbyðˀənə]
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 28.07.23, 14:39
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (29.05.16 kl.17.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.16, 08:33
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  5. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •