Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hvor mange tilskuere kommer der til næste kamp?

Tilmeldingsdato
    Nov 2001

Hvor mange tilskuere kommer der til næste kamp?

Hvor skulle nogen dog vide det fra?? Hvis spørgsmålet i virkeligheden drejer sig om hvorvidt der er billetter tilbage til den enkelte kamp, ja så er der hjælp at hente under dette FAQ-punkt
    Sidst redigeret af thundersen : 31.07.02 kl. 13:31
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Dem der sælger dem? Jeg modtog 10.000 billetter, nu har jeg 1.000 tilbage. Hvor mange er der solgt?

Jeg er nu også sikker på at FCK kan følge meget nøje med i hvor mange der er solgt fra dag til dag. Men man oplyser det bare ikke.

Prøv at se på Malmø FF's hjemmeside (http://www.mff.se) der står det på forsiden at der på 1. juni er solgt 9.432 billetter.
    Så der er da nogen der kan finde ud at oplyse det.

Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Yes well pointen med dette FAQ-punkt er, at spørgsmål på DGSL/DNSL a la "hvor mange bliver vi på søndag" er temmeligt meningsløse at stille, hvis man håber på et faktuelt svar. Det er således fordi

a) det kun er billetter solgt i forsalg, som man som bekendt kan tælle inden kampen, og det er i så fald som regel på fck.dk at man kan finde svaret (hvis de oplyser et tal, hvilket de ofte gør til f.eks. BIF kampe) og ikke hos fanklubben.

b) der til normale ligakampe bliver solgt billetter i løssalg ganske som der er en hel del sæsonkort og sponsorbilletter, hvor man i sagens natur ikke aner hvor stor en del der bliver brugt den givne dag. Til disse kampe er der ganske enkelt ikke noget præcist svar inden kampen går igang.

Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Jeg mente nu heller ikke at det er FCKFC der har nogen forudsætninger for at kunne svare på det.

Men med alle de spørgsmål der altid kommer i forum'ne om hvor mange der har købt billetter til den næste kamp, ville det være rart at men kunne henvise fck.dk's forside.
    Som f.eks. Malmø FF's. De har nu solgt 10.120 til næste kamp. Det er ca. 700 på 2 dage.

Hvis nogle svenskere kan finde ud af det så kan FCK vel også. Så slap vi jo også for alle dem der spørger i forumet, alle dem der svarer og alle dem der skælder ud.

Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Sandt nok men hvis problemet er, at FCK rent faktisk ikke sælger ret mange billetter i forsalg, fordi de fleste af tilskuerne til en given kamp kommer ind via sæsonkort, sponsor- og fribilletter samt løssalg på dagen, så kan FCK jo ikke give et svar. Jeg ved ikke, hvordan Malmö sælger billetter, men det er mit indtryk, at FCK netop ikke har det store forsalg ift. det reelle tilskuertal på kampdage...undtagen til BIF-kampe og UEFA-kampe.

Det ville jo give det helt forkerte indtryk hvis FCK f.eks. om kampen i søndags havde skrevet "der er nu solgt 4.200 billetter til OB kampen".

Man kunne foreslå, at FCK skulle begynde at sælge billetter i forsalg i langt højere grad, men det ville da være besynderligt at foreslå dette udfra et argument om at "så kunne fansne på hjemmesiden følge med i salget" ;-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Hvor mange tilskuere på Nedre C?
    By salte in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 09.04.06, 09:41
  2. Hvor mange kommer der?
    By Perec in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 24.02.05, 19:15
  3. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 20.07.04, 22:12
  4. Svar: 2