Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 48

Emner: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,591

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Klippet stammer i øvrigt fra Horsens i marts, hvor noget af lyset den dag var en organiseret hyldest til en død medfan (fra Hamborg).
    Så ikke en medfan..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Jeg har heller ikke doneret penge til TIFO-udvalget i flere år, da jeg heller ikke ønsker at støtte pyro til kampene.
    Casper the ghost

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,516

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så ikke en medfan..
    Den diskussion har jeg ingen aktier i. Prøvede bare at præcisere, hvorfra klippet stammer, og at lyset ad flere omgange var organiseret.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,760

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    What? Der har da aldrig været tvivl om, at det er hamrende organiseret, og ultragrupperne kommer aldrig til at angive nogen af dem med lys. Ham i Prag vidste de ikke hvem var, da der var stor tumult efter 2-2 udligningen, har Ace20 oplyst på twitter (!). Om det så skyldes internt pres, at lysdrengen i dag har meldt sig selv, eller om han bare fik dårlig samvittighed, ved vi vel ikke, men alt det andet på tribunen var da organiseret, tænker jeg.

    Klippet stammer i øvrigt fra Horsens i marts, hvor noget af lyset den dag var en organiseret hyldest til en død medfan (fra Hamborg).
    Der var en anelse ironi i lidt indlæg :). Det er tydeligvis velorganiseret og hellere ikke bare et par 16 årige knægte - det er voksne mænd, hvor deres forældre har glemt almen opdragelse
    Sidst redigeret af superestrella : 22.08.23 kl. 15:39

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Jeg har heller ikke doneret penge til TIFO-udvalget i flere år, da jeg heller ikke ønsker at støtte pyro til kampene.
    Og i den forbindelse er det jo herligt, at klubben har bundet deres sæsonkortfrigivelsesmodel op på støtte til tifoudvalget. Hvis ikke klubbens nærighed var nok for mig til at nægte at benytte den model, er den påtvungne pyrostøtte det da.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,516

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og i den forbindelse er det jo herligt, at klubben har bundet deres sæsonkortfrigivelsesmodel op på støtte til tifoudvalget. Hvis ikke klubbens nærighed var nok for mig til at nægte at benytte den model, er den påtvungne pyrostøtte det da.
    De 50 kr. går ikke til tifoudvalget, men “fankassen”, hvad det så er.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    415

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    De 50 kr. går ikke til tifoudvalget, men “fankassen”, hvad det så er.
    Både og, beløbet er kr. 19,92 som går til "fankassen" (og som du skriver "hvad det så end er" sikkert samme kasse som donationer til fanzonen endte i :-) )

    Men sakset fra fck.dk " Når du frigiver den, så kan vi sælge den til en anden F.C. Københavner. Gensælger vi den, så øremærker vi 19,92 kr. pr. billet til fankassen. Den har til hensigt at understøtte FCK-aktiviteter, herunder tifoer og forskellige former for fanarrangementer."

    Så tifoer kan altså godt understøttes, men mon ikke FCK er en smule selektive omkring det lige nu

    Kilde: https://www.fck.dk/nyhed/ny-opdateri...tere-din-plads

    rsj

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    897

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Både og, beløbet er kr. 19,92 som går til "fankassen" (og som du skriver "hvad det så end er" sikkert samme kasse som donationer til fanzonen endte i :-) )

    Men sakset fra fck.dk " Når du frigiver den, så kan vi sælge den til en anden F.C. Københavner. Gensælger vi den, så øremærker vi 19,92 kr. pr. billet til fankassen. Den har til hensigt at understøtte FCK-aktiviteter, herunder tifoer og forskellige former for fanarrangementer."

    Så tifoer kan altså godt understøttes, men mon ikke FCK er en smule selektive omkring det lige nu

    Kilde: https://www.fck.dk/nyhed/ny-opdateri...tere-din-plads

    rsj
    Aha, så pyrokassen aka. bødekassen?

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #24
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    408

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    What? Der har da aldrig været tvivl om, at det er hamrende organiseret, og ultragrupperne kommer aldrig til at angive nogen af dem med lys. Ham i Prag vidste de ikke hvem var, da der var stor tumult efter 2-2 udligningen, har Ace20 oplyst på twitter (!). Om det så skyldes internt pres, at lysdrengen i dag har meldt sig selv, eller om han bare fik dårlig samvittighed, ved vi vel ikke, men alt det andet på tribunen var da organiseret, tænker jeg.

    Klippet stammer i øvrigt fra Horsens i marts, hvor noget af lyset den dag var en organiseret hyldest til en død medfan (fra Hamborg).
    https://www.instagram.com/p/CwAgtDFN...c4MmM1YmI2Ng==

    Stoltheden er kollosal.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,591

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    I kalenderåret 2023 har vi scoret os bøder for 2,62 mio. kr. hos DBU og UEFA tilsammen for 22 tilfælde af idioti, plus tre lukkede afsnit på hjemme- og udebane..

    Siden pyroen tydeligvis er organiseret, er det vel kun fair at bøderne videresendes til dem, der står bag organiseringen af pyro.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    723

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    I kalenderåret 2023 har vi scoret os bøder for 2,62 mio. kr. hos DBU og UEFA
    Endnu et mesterskab til samlingen!
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I kalenderåret 2023 har vi scoret os bøder for 2,62 mio. kr. hos DBU og UEFA tilsammen for 22 tilfælde af idioti, plus tre lukkede afsnit på hjemme- og udebane..

    Siden pyroen tydeligvis er organiseret, er det vel kun fair at bøderne videresendes til dem, der står bag organiseringen af pyro.
    Svarer det ikke lidt til at de frivillige kræfter, der har organiseret tilblivelsen af Sektion 12 til den tribune den er nu fik del i billetsalget? Eller at tifogruppen fik del i sponsorindtægter mv? Og man kunne blive ved. Bør vel gå begge veje så? Mit bud er at det faktisk pludseligt ville være et ret vellønnet job at organisere et fanmiljø. Så tror jeg egentligt gerne de organiserende kræfter vil takke ja til.

    Tror du forresten reelt set at at der en spiller vi ikke køber, eller en træningsfacilitet vi ikke forbedrer pga pyrobøder på et par millioner om året? Helt oprigtigt spørgsmål. Tvivler jeg lige så meget på som jeg tvivler på vi køber Højlund retur for 400mil bare fordi vi har haft et godt år i Europa i år.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,406

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I kalenderåret 2023 har vi scoret os bøder for 2,62 mio. kr. hos DBU og UEFA tilsammen for 22 tilfælde af idioti, plus tre lukkede afsnit på hjemme- og udebane..

    Siden pyroen tydeligvis er organiseret, er det vel kun fair at bøderne videresendes til dem, der står bag organiseringen af pyro.
    Ret beset var det vel kun det ene lukkede afsnit, der skyldtes fyrværkeri – læser man dommene, var tribunelukningen mod Rakow primært for andet kasteskyts og i Randers for storm på en indgang. Bare for fuldstændighedens skyld.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,591

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    Svarer det ikke lidt til at de frivillige kræfter, der har organiseret tilblivelsen af Sektion 12 til den tribune den er nu fik del i billetsalget? Eller at tifogruppen fik del i sponsorindtægter mv? Og man kunne blive ved. Bør vel gå begge veje så?
    Hvorfor helvede skulle man dog begynde på det? Det var da et af de mest hjernedøde, idiotiske, håbløse forslag længe. Der er et meget klart ordensreglement i Parken, som gælder for alle, uanset hvor organiseret man måtte være.
    https://www.parkenstadion.dk/dit-bes...rdensreglement
    Og så må klubben begynde at nosse sig sammen og rent faktisk håndhæve §5, §6 og §7 over for dem, som er til fare for deres medfans og som koster klubben mønter.

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    Tror du forresten reelt set at at der en spiller vi ikke køber, eller en træningsfacilitet vi ikke forbedre pga pyrobøder på et par millioner om året? Helt oprigtigt spørgsmål. Tvivler jeg lige så meget på som jeg tvivler på vi køber Højlund retur for 400mil bare fordi vi har haft et godt år i Europa i år.
    Well, hvis bødens størrelse ikke afskrækker klubben fra at gøre en større indsats, så skal DBU og UEFA da seriøst overveje nogle større bøder, eller begynde at finde noget andet i deres repertoire, så man ikke længere holder hånden over den blå-hvide Østerbro-udgave af Alpha.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. De følgende 7 brugere er enige:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,591

    Re: Åbent brev til "det såkaldt stemningsskabende folk"

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ret beset var det vel kun det ene lukkede afsnit, der skyldtes fyrværkeri – læser man dommene, var tribunelukningen mod Rakow primært for andet kasteskyts og i Randers for storm på en indgang. Bare for fuldstændighedens skyld.
    Derfor fællesbetegnelsen "idioti".. ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC
    By Superbæst in forum De korte linier
    Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 19.09.08, 08:57
  2. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.08.07, 22:11
  3. "Vi leder efter folk med nordisk landsholdsklasse"
    By Kim-N in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 22.06.05, 23:29

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •