Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
98. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær spilletid (FCK avancerer)

57 58.16%
  • Uafgjort (FCK avancerer)

13 13.27%
  • Rakow vinder med 1 mål (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

3 3.06%
  • Rakow vinder med 1 mål (Rakow avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

9 9.18%
  • Rakow vinder med 2+ mål (Rakow avancerer)

16 16.33%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 66

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Rakow Czestochowa (30/08-2023 kl. 21:00)

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Rakow Czestochowa (30/08-2023 kl. 21:00)

Vi skal bare undgå hjørnespark til dem + ingen frispark omkring feltet = sikkert videre :_)

2. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Rakow Czestochowa (30/08-2023 kl. 21:00)

Præcis :-) og det undgår vi ikke.

4. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Tilmeldingsdato
    Dec 2008

Puuhh.. Jeg har en fornemmelse af københavnsk arrogance. Alt for meget snak om hvem vi kan møde i chl gruppespil og alt for lidt fokus på at vi faktisk var piv heldige med, at komme fra Polen med en sejr.
    Jeg frygter at vi bliver taget på fysikken og står med et flashback til dengang vi mødte Jablonec.

Tilmeldingsdato
    Jul 2005

Nees, stik mig en opstilling med så meget fysik og arbejdskraft som muligt, samt en meget kontrolleret tilgang til offensiven.
    Ikke for mange overlap fra backerne eller løb op igennem kæderne fra Vavro/Diks.
    Gerne med Corner på toppen til at tage imod befrierne nedefra engang imellem.

Det bliver ikke kønt, det her..

8. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Nees, stik mig en opstilling med så meget fysik og arbejdskraft som muligt, samt en meget kontrolleret tilgang til offensiven.
    Ikke for mange overlap fra backerne eller løb op igennem kæderne fra Vavro/Diks.
    Gerne med Corner på toppen til at tage imod befrierne nedefra engang imellem.

Det bliver ikke kønt, det her..
    Det tror jeg bliver en farlig tilgang det der. Vi skal først og fremmest turde spille vores eget spil, og være modige og aggressive. Prøver vi at gøre det til en fysisk og rodet kamp, så bliver det jo præcis som polakkerne ønsker, og de er bedre end os til denne disciplin. Håber for guds skyld ikke at se en nervøs og forkrampet præstation. Vi skal ud med 100% og mose på fra første fløjt og på den måde få hele Parken med. Så er jeg sikker på vi kan vinde komfortabelt.

Tilmeldingsdato
    Aug 2003

Jeg er en af de arrogante, som er ret overbevist om, at vi vil være i stand til at spille os godt rundt om polakkerne. At det ikke lykkes i første kamp synes jeg i meget høj grad skyldes banen, som var elendig til vores spil. Det bliver noget helt andet i Parken.

Polakkerne kommer til at løbe rigtig meget forgæves fordi de på et tidspunkt er nødt til at komme frem og jagte bolden, hvis de fortsat er bagud samtlet. Det kommer nok ikke til at ske i den første halvdel af kampen, selvom de er glade for deres ikke alt for koordinerede genpres. Men vi så i Polen, at deres stamina ikke er den bedste. Så jo mere vi får dem ud at løbe tidligt i kampen jo bedre får vi det sidst i kampen, hvis vi stadig har resultatet.

Vi skal for alt i verden "bare" undgå dumme frispark omkring feltet og ikke give nemme hjørnespark væk.

11. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Okay nu er nerverne sgu kommet og det er ikke de små af slagsen!! Puha hvor jeg frygter at vi fucker det her op!!…..
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

13. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Okay nu er nerverne sgu kommet og det er ikke de små af slagsen!! Puha hvor jeg frygter at vi fucker det her op!!…..
    Det gør vi IKKE 👍

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Virkelig mærkelig første halvleg. Vi har bolden alt for lidt og får slet ikke styr på vores opbyggende spil, der er simpelthen for mange tekniske fejl og også alt for mange nemme boldtab - nerverne må alligevel være der.

Så får vi et af de mål, hvor jeg ville eksplodere hvis det var imod os og et lucky punch og vi er foran 1-0. I cirka 2 minutter tænkte jeg, så er vi videre - men helt ærligt, hvis vi ikke får bedre styr på bolden og vores spil, så er jeg virkelig bange for en udligning. Der vil give dem blod på tanden og vist tror jeg først vi bliver nervøse og får svært ved at tæmme og holde på bolden.

Taktikken har virket og vi har ikke givet meget væk, men jeg synes vi mangler kontrol

16. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Hvis dette er det spillemæssige niveau, vi kan forvente fra Neestrups FCK fremadrettet, tænker jeg, at det er slut med tilskuerfremgangen. Det er godt nok en forfærdelig omgang fodbold, når man ser bort fra resultatet.

18. De følgende 9 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2012

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvis dette er det spillemæssige niveau, vi kan forvente fra Neestrups FCK fremadrettet, tænker jeg, at det er slut med tilskuerfremgangen. Det er godt nok en forfærdelig omgang fodbold, når man ser bort fra resultatet.
    Slap nu af, svært nå Rakow spiller bolden rundt som et serie 6 hold.
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

20. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Vinderen har ret og alt det der, men Neestrup viser sig som en tøsedreng i dag. Rædderlig kamp.

22. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

GRIMT, GRIMT, GRIMY, GRIMT, GRIMT, GRIMT... Men FUCKING CHAMPIONS LEAGUE!

24. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2005

Legendarisk! Nu skal der rykkes, PC! Vi står stærkt og skal lukrere ved at udvikle. Det her kan skubbe. Wauw!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

"Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 23.08.23, 17:02
  2. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 06.05.23, 08:21
  3. Svar: 130
    Sidste Meddelelse: 02.05.23, 20:06
  4. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49

Tags for this Thread