Side 2 af 37 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-jer-til-det

    Ifølge PC i EB er der nye tider på vej..

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-jer-til-det

    Ifølge PC i EB er der nye tider på vej..
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...a-salg-af-amoo

    Mastermind PC slår til igen. Fandme godt solgt hvis den går igennem

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...a-salg-af-amoo

    Mastermind PC slår til igen. Fandme godt solgt hvis den går igennem
    Vil hellere sige dårligt scoutet/købt :( ... men håber han er fortid... spild af talent... suk...

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-et-dick-move

    Det er meget fed attitude fra Grabara. Der gemmer sig en meget fin personlighed bag polakken tror jeg, selvom han til tider er “No nonsens” typen under interview, men hvem kunne ikke eksplodere over de elendige rapporter fra sidelinien (altså Viasat og ikke her - vi er jo geniale).

    Mht artiklen omkring PC. Jeg ville ønske han ville lukke r…. Af og til. Det har været et rigtig fint vindue, men han er fanme hurtig til at klappe sig selv på skulderen og komme med “højere hylde” kommentar. Selvom vinduet har været godt, så lad os se udviklingen af Meling, Moi og Achouri. Det ser rigtig fornuftigt ud, men det er alt for tidligt at konkludere noget som helst. Meling har nærmest ikke vist noget offensivt, Moi start har været svingende og Achouri har været god - men også mere skadet end hvad vi kunne håbe.

    Jeg er positiv omkring alle 3, men det er reelt bare lidt tidligt at vurdere dem.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Meling har nærmest ikke vist noget offensivt.
    Det har efterhånden mange skrevet. Da vi købte ham, læste jeg en, der havde fundet stats på ham. Meling har stort set ingen assists. Han er med andre ord ikke den slags back, der stryger op ad linjen og lægger sukkerballer. Han er den driftsikre, defensive, back. Så det offensive kommer vi til at kigge langt efter. Åbenbart.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det har efterhånden mange skrevet. Da vi købte ham, læste jeg en, der havde fundet stats på ham. Meling har stort set ingen assists. Han er med andre ord ikke den slags back, der stryger op ad linjen og lægger sukkerballer. Han er den driftsikre, defensive, back. Så det offensive kommer vi til at kigge langt efter. Åbenbart.
    Det var ret tydeligt i hans stats og derfor også et køb, som normalt ikke passer super godt ind hos FCK, hvor backerne gerne skal bidrage offensivt. Jeg synes ikke at han har været dissideret dårligt offensivt, så hellere ikke her skal vi bedømme ham endnu, men det er da et punkt, hvor vi skal være opmærksomme

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Nu er det jo ikke fordi, der kommer meget offensivt output fra Jelert, og ham er folk da rimeligt glade for. Der er selvfølgelig også alderen til forskel, men lad os nu se, hvordan det lander med Meling. 5 kampe er ikke meget at bedømme ham på.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg ser ikke nødvendigvis et problem i, at vores backer ikke er vores primære assist-skabere, så længe at assists'ne bare kommer andetsteds fra. Jeg ser det som et taktisk valg at spille sådan.

    Det er til gengæld fint at have muligheden i baghånden, hvis vi f.eks. møder et forsvar der succesfuldt congester den midterste del af banen, så vi ikke kan komme igennem - så er det bare på banen med Christian Sørensen og Corner, samt sende Lerager ind i boksen!

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Nu spiller vi heller ikke længere på en måde, som ligefrem fordrer til indlæg til en stor angriber, der tæsker igennem. Hvilket selvfølgelig også gør det sværere at spille Corner markant god i vores nuværende system, hvilket vi også har set i de indhop, han har fået.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Vil hellere sige dårligt scoutet/købt :( ... men håber han er fortid... spild af talent... suk...
    Tja.....han var i hvert fald ikke den eneste som så sig lidt blind på nogle vilde højdepunkter fra Sverige for der var da et ret stort overvejende flertal herinde, som var ganske glade for den signing.... :)
    Den fysiske pakke og råmaterialet mht fart, teknik etc var jo langt hen af vejen fantastisk, hvilket nok primært var det man scoutede på. At han så viste sig at være taktisk analfabet fik man ikke undersøgt godt nok - ej heller den anden mørke side, som vel primært var det, der kostede karrieren her. Om det sidste allerede var til stede i Sverige aner jeg ikke - jeg husker dog ikke, at nogen nævnte den slags historier herinde eller i medierne den gang.

    Generelt var scoutingen ikke god mht mentalitet den gang. Amoo (vi kender historien), Mukairu (som går i panik, når han nærmer sig et straffesparksfelt), Singh (indlæggelse) og Babacar (han virker også rimelig skør) er ikke godt. Senere er man blevet lidt bedre til at hente spillere med hoveder skruet rigtigt på i Claesson, Moi, Meling, Corner mfl...

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tja.....han var i hvert fald ikke den eneste som så sig lidt blind på nogle vilde højdepunkter fra Sverige for der var da et ret stort overvejende flertal herinde, som var ganske glade for den signing.... :)
    Den fysiske pakke og råmaterialet mht fart, teknik etc var jo langt hen af vejen fantastisk, hvilket nok primært var det man scoutede på. At han så viste sig at være taktisk analfabet fik man ikke undersøgt godt nok - ej heller den anden mørke side, som vel primært var det, der kostede karrieren her. Om det sidste allerede var til stede i Sverige aner jeg ikke - jeg husker dog ikke, at nogen nævnte den slags historier herinde eller i medierne den gang.

    Generelt var scoutingen ikke god mht mentalitet den gang. Amoo (vi kender historien), Mukairu (som går i panik, når han nærmer sig et straffesparksfelt), Singh (indlæggelse) og Babacar (han virker også rimelig skør) er ikke godt. Senere er man blevet lidt bedre til at hente spillere med hoveder skruet rigtigt på i Claesson, Moi, Meling, Corner mfl...
    Når nu du nævner Karamoko, Mukairu og Babacar, så kunne jeg dæleme godt tænke mig at høre historien bag de køb. Jeg er med på, at Jess arbejdede med mængdens tryghed, eller hvordan det nu var, at Nees fik det formuleret i interviewet før indeværende sæson, men de tre virker jo helt off i forhold til de behov, vi har. Havde nogen set dem spille en hel kamp, før de blev købt? Mukairu synes jeg fortsat virker spændende, men altså helt uden slutprodukt. Babacar ekstremt elendig. Amoo og Karamoko helt uden taktisk sans. Mit hoved eksploderer nærmest, når jeg tænker på dem.

    Med hensyn til at have hovedet skruet ordentligt sammen og inklusion i truppen, så havde jeg oprigtigt ondt af Pepe Pate Diouf, da han i sin tid i et interview udtalte, at han følte sig ensom i København (hvilken rolle spillede N'Doye?), men at han glædede sig til at få sin bror herop på et tre måneders turistvisum. Senere, da vi købte Santander udtalte Ståle/nogen, at man efter Mussis havde været meget grundige i baggrundstjek og mentalitet. Man skulle tro, at det er fast procedure, når man køber andet end velfungerende skandinavere. Men nej.

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Når nu du nævner Karamoko, Mukairu og Babacar, så kunne jeg dæleme godt tænke mig at høre historien bag de køb. Jeg er med på, at Jess arbejdede med mængdens tryghed, eller hvordan det nu var, at Nees fik det formuleret i interviewet før indeværende sæson, men de tre virker jo helt off i forhold til de behov, vi har. Havde nogen set dem spille en hel kamp, før de blev købt? Mukairu synes jeg fortsat virker spændende, men altså helt uden slutprodukt. Babacar ekstremt elendig. Amoo og Karamoko helt uden taktisk sans. Mit hoved eksploderer nærmest, når jeg tænker på dem.

    Med hensyn til at have hovedet skruet ordentligt sammen og inklusion i truppen, så havde jeg oprigtigt ondt af Pepe Pate Diouf, da han i sin tid i et interview udtalte, at han følte sig ensom i København (hvilken rolle spillede N'Doye?), men at han glædede sig til at få sin bror herop på et tre måneders turistvisum. Senere, da vi købte Santander udtalte Ståle/nogen, at man efter Mussis havde været meget grundige i baggrundstjek og mentalitet. Man skulle tro, at det er fast procedure, når man køber andet end velfungerende skandinavere. Men nej.
    Jeg kan nu godt se rationalet i indkøbene:

    Babacar - skulle ind og være stjerneangriberen. Fysisk stærk og havde tidligere vist sig fornuftigt frem i Serie A. Man troede nok, at blot skulle have banket lidt rust af.
    Amoo - åbenlyst købt på sin ret vilde pakke af fysik (lille men stærk), fart/accelleration og rimelig teknik. Taktisk troede man nok, at man kunne lære ham det
    Karamoko - købt som projekt. Igen en fin fysisk pakke, men har ikke udviklet sig som håbet.
    Mukairu - virkelig god teknisk ude på banen og en fin fyr. Man håbede nok, at man kunne lære ham af få et slutproduktet.

    Umiddelbart synes jeg, at de floppede lidt af forskellige årsager. Det blev en dyr men god lektie (da han er blevet klogere) til PC, som nok undervurderede en smule, hvilket niveau man skal handle ind på her kontra i AGF. Og så blev det ikke bedre af, at man havde en træner som nærmest hellere ville have kvantitet end kvalitet.

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg er ikke helt enig i alle jeres konklusioner ang. det famøse vintervindues indkøb (og Singh, som kom tidligere).

    Amoo så vildt spændende ud vurderet på klip fra Sverige. Jeg tror, han kunne have sat et stort offensivt aftryk. Han havde jo vist, at han kunne være en profil på et svensk hold, så om han var taktisk analfabet, ved jeg ikke. Men det var i hvert fald historien udadtil... Stort spildt talent, tror jeg. Om man kunne have forudset, hvad der skete, tvivler jeg på, så det indkøb vil jeg ikke klandre PC.

    Mukairus eftermægle er blevet, at han ikke har slutprodukt (et udtryk jeg hader, men det er en anden diskussion), men han var faktisk chanceskabende i begyndelsen og ville have haft nogle assists på cv'et, hvis hans oplæg var blevet udnyttet. Men afslutninger er ikke hans force, og om han er god nok til FCK er måske tvivlsomt, men jeg kan godt forestille mig, at han kan blomstre op med fast spilletid. Ikke nogen decideret transferfadæse i min bog.

    Luther Singh er meget svær at vurdere, men ligesom med Mukairu viste han faktisk glimt af noget i sine få kampe. Og han var ikke så overvægtig og langsom, som han blev gjort til. Hvis ikke Danmarks dyreste fodboldspiller havde sparket et Singh-oplæg på overliggeren fra fem meters afstand, havde han haft en assists, og han burde også have haft et straffespark i et af sine indhop. Hvad hans nedbrud handlede om, aner vi ikke, så nævningene voterer stadig her...

    Men så er der de to, som jeg mener, man kan klandre PC for:

    Babacar... Jeg var begejstret, da han blev signet. En spiller i sin bedste alder med mange års erfaring fra Serie A og en god bunke mål i samme liga også. Han var naturligvis ikke kontinuerlig målsluger fra en af de bedste ligaer, men så havde vi jo heller ikke kunnet få ham. Men mindre burde også kunne gøre det. Men puha, her var den mentale scouting tydeligvis helt gal. Babacar troede, at han kunne blive stjerne i en lille liga uden at skulle gøre noget som helst for det, og den indstilling (eller mangel på samme) burde man havde opdaget, før man satte underskriften på den kontrakt.

    Og så er der Karamoko. Der er ikke intet dårligt at sige om ham, udover at han bare ikke er god nok til FCK. Og det burde man have vidst. For Karamoko var jo ikke purung som Amoo. Han var 22 og havde på det tidspunkt intet vist, som kunne retfærdiggøre, at han pludselig i en relativt sen alder skulle springe ud som stortalent. Man kan ret beset fordre svin med angribere på Karamokos niveau, og derfor undrede det indkøb mig allerede dengang. Det gjorde de andre indkøb ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er ikke helt enig i alle jeres konklusioner ang. det famøse vintervindues indkøb (og Singh, som kom tidligere).

    Amoo så vildt spændende ud vurderet på klip fra Sverige. Jeg tror, han kunne have sat et stort offensivt aftryk. Han havde jo vist, at han kunne være en profil på et svensk hold, så om han var taktisk analfabet, ved jeg ikke. Men det var i hvert fald historien udadtil... Stort spildt talent, tror jeg. Om man kunne have forudset, hvad der skete, tvivler jeg på, så det indkøb vil jeg ikke klandre PC.

    Mukairus eftermægle er blevet, at han ikke har slutprodukt (et udtryk jeg hader, men det er en anden diskussion), men han var faktisk chanceskabende i begyndelsen og ville have haft nogle assists på cv'et, hvis hans oplæg var blevet udnyttet. Men afslutninger er ikke hans force, og om han er god nok til FCK er måske tvivlsomt, men jeg kan godt forestille mig, at han kan blomstre op med fast spilletid. Ikke nogen decideret transferfadæse i min bog.

    Luther Singh er meget svær at vurdere, men ligesom med Mukairu viste han faktisk glimt af noget i sine få kampe. Og han var ikke så overvægtig og langsom, som han blev gjort til. Hvis ikke Danmarks dyreste fodboldspiller havde sparket et Singh-oplæg på overliggeren fra fem meters afstand, havde han haft en assists, og han burde også have haft et straffespark i et af sine indhop. Hvad hans nedbrud handlede om, aner vi ikke, så nævningene voterer stadig her...

    Men så er der de to, som jeg mener, man kan klandre PC for:

    Babacar... Jeg var begejstret, da han blev signet. En spiller i sin bedste alder med mange års erfaring fra Serie A og en god bunke mål i samme liga også. Han var naturligvis ikke kontinuerlig målsluger fra en af de bedste ligaer, men så havde vi jo heller ikke kunnet få ham. Men mindre burde også kunne gøre det. Men puha, her var den mentale scouting tydeligvis helt gal. Babacar troede, at han kunne blive stjerne i en lille liga uden at skulle gøre noget som helst for det, og den indstilling (eller mangel på samme) burde man havde opdaget, før man satte underskriften på den kontrakt.

    Og så er der Karamoko. Der er ikke intet dårligt at sige om ham, udover at han bare ikke er god nok til FCK. Og det burde man have vidst. For Karamoko var jo ikke purung som Amoo. Han var 22 og havde på det tidspunkt intet vist, som kunne retfærdiggøre, at han pludselig i en relativt sen alder skulle springe ud som stortalent. Man kan ret beset fordre svin med angribere på Karamokos niveau, og derfor undrede det indkøb mig allerede dengang. Det gjorde de andre indkøb ikke.
    Gennem tiderne har der været oplagte køb, som så ikke har slået til. Jeg synes Rasmus Würtz og Nicolaj Thomsen gav enormt meget mening og jeg synes slet ikke de levede op til deres potientiale eller hvad vi dengang betalte for dem (transfer/løn). Jeg havde det ikke på samme måde med en eneste af de ovenstående (Babacar var et sjovt FM køb), jeg synes også der bliver grebet ud efter det tyndeste halmstrå for at forsvare disse indkøb (var lige ved at lave en assist…) og umiddelbart er det det dårligste vindue i FCK’s historie og alle er vel købt til overpris - PC var simpelthen ikke sin opgave voksen fra dag 1.

    Jeg er helt med på at alle laver fejl og nogle spillere slår ikke til som forventet, derfor skal man nogle gange kigge tilbage for at drage den rigtige konklusion. Jess var en fejl, alle disse spillere var en fejl og der skal være plads til fejl, så længe man lærer af dem. Skal PC roses, så er det at det ligner han har lært af sine fejl, vi har netop set et langt mere klassisk FCK vindue (at han så er forfærdelig stadig og gerne klapper sig selv på skulderen ret tidligt, det er en anden ting). Men vi har (i mine øjne) ikke fuldt en ny strategi, vi er gået tilbage til gode gamle dyder. Køb skandinavisk kvalitet, krydret med egne talenter og eventuelt et par eksotiske navne.

    Truppen indeholder
    13 danskere
    6 nordiske spillere
    7 fra resten af verdenen
    (Amoo og Babacar er udeladt)

    Et godt mix af talent, rutine og hver plads dækkes minimum 2 gange. NU er der plads til at købe et lidt satset talent (a la Amoo), da stammen er på plads og en enkelt lottokupon eller usleben diamant ikke vil tilte balancen, dengang blev de købt som erstatninger for vores største stjerne og det er og bliver en parodi.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Gennem tiderne har der været oplagte køb, som så ikke har slået til. Jeg synes Rasmus Würtz og Nicolaj Thomsen gav enormt meget mening og jeg synes slet ikke de levede op til deres potientiale eller hvad vi dengang betalte for dem (transfer/løn). Jeg havde det ikke på samme måde med en eneste af de ovenstående (Babacar var et sjovt FM køb), jeg synes også der bliver grebet ud efter det tyndeste halmstrå for at forsvare disse indkøb (var lige ved at lave en assist…) og umiddelbart er det det dårligste vindue i FCK’s historie og alle er vel købt til overpris - PC var simpelthen ikke sin opgave voksen fra dag 1.

    Jeg er helt med på at alle laver fejl og nogle spillere slår ikke til som forventet, derfor skal man nogle gange kigge tilbage for at drage den rigtige konklusion. Jess var en fejl, alle disse spillere var en fejl og der skal være plads til fejl, så længe man lærer af dem. Skal PC roses, så er det at det ligner han har lært af sine fejl, vi har netop set et langt mere klassisk FCK vindue (at han så er forfærdelig stadig og gerne klapper sig selv på skulderen ret tidligt, det er en anden ting). Men vi har (i mine øjne) ikke fuldt en ny strategi, vi er gået tilbage til gode gamle dyder. Køb skandinavisk kvalitet, krydret med egne talenter og eventuelt et par eksotiske navne.

    Truppen indeholder
    13 danskere
    6 nordiske spillere
    7 fra resten af verdenen
    (Amoo og Babacar er udeladt)

    Et godt mix af talent, rutine og hver plads dækkes minimum 2 gange. NU er der plads til at købe et lidt satset talent (a la Amoo), da stammen er på plads og en enkelt lottokupon eller usleben diamant ikke vil tilte balancen, dengang blev de købt som erstatninger for vores største stjerne og det er og bliver en parodi.
    Man skal ikke lede særlig længe på Sidelinien for at forvisse sig om, at jeg er og har været yderst kritisk over for PC's ageren. Men hvis kritikken af ham skal tages seriøst, er den også nødt til at være mere nuanceret, end den ofte er. Der går meget hurtigt bagklogskab i den, som vi fx så med salget af Højlund, som der ikke var mange der kritiserede, før han blev solgt til Atalanta.

    Der er ingen halmstrå i at påpege, at et par af de spillere, vi snakker om, nåede at spille så lidt for os, at det er umuligt at fælde en seriøs dom over deres niveau. Når jeg påpeger, at Mukairu og Singh faktisk viste små glimt af potentiale, er det i forsøget på at skabe lidt balance i det meget sort/hvide billede, der bliver malet på et meget smalt grundlag. Var de gode nok til FCK? Sikkert ikke. Men var de åbenlyst fuldstændigt håbløse? Nej, heller ikke.

    Derudover er et par af de spillere, vi snakker om, røget ud i freakish derouter, som ikke har med deres fodboldmæssige kunnen at gøre. Burde PC og scoutsne have forudset det? Det har jeg svært ved at se, hvordan jeg og vi skal kunne afgøre uden insiderviden. Derfor virker det IMO temmelig useriøst at kritisere indkøbene af Amoo og Singh på den baggrund i bakspejlets ulideligt klare skær.

    Og når det så er sagt, kritiserer jeg PC for især købene af Babacar og Karamoko. Den ene burde man have opdaget var en charlatan; den anden mangler jeg et godt argument for, hvorfor var bedre en syttenhundrede andre 22-årige angribere. Men lad os få lidt nuancer i kritikken.
    Sidst redigeret af Garneren : 13.09.23 kl. 10:24
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Side 2 af 37 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •