Side 3 af 37 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Man skal ikke lede særlig længe på Sidelinien for at forvisse sig om, at jeg er og har været yderst kritisk over for PC's ageren. Men hvis kritikken af ham skal tages seriøst, er den også nødt til at være mere nuanceret, end den ofte er. Der går meget hurtigt bagklogskab i den, som vi fx så med salget af Højlund, som der ikke var mange der kritiserede, før han blev solgt til Atalanta.

    Der er ingen halmstrå i at påpege, at et par af de spillere, vi snakker om, nåede at spille så lidt for os, at det er umuligt at fælde en seriøs dom over deres niveau. Når jeg påpeger, at Mukairu og Singh faktisk viste små glimt af potentiale, er det i forsøget på at skabe lidt balance i det meget sort/hvide billede, der bliver malet på et meget smalt grundlag. Var de gode nok til FCK? Sikkert ikke. Men var de åbenlyst fuldstændigt håbløse? Nej, heller ikke.

    Derudover er et par af de spillere, vi snakker om, røget ud i freakish derouter, som ikke har med deres fodboldmæssige kunnen at gøre. Burde PC og scoutsne havde forudset det? Det har jeg svært ved at se, hvordan jeg og vi skal kunne afgøre uden insiderviden. Derfor virker det IMO temmelig useriøst at kritisere indkøbene af Amoo og Singh på den baggrund i bakspejlets ulideligt klare skær.

    Og når det så er sagt, kritiserer jeg PC for især købene af Babacar og Karamoko. Den ene burde man have opdaget var en charlatan; den anden mangler jeg et godt argument for, hvorfor var bedre en syttenhundrede andre 22-årige angribere. Men lad os få lidt nuancer i kritikken.
    Jeg vil gerne rose dig for den tilgang og synes også det var et godt indlæg - jeg er ikke enig, men fred værre med det. Så bare for at være sikker :), ingen kritik af dig eller din mening, selvom vi ikke deler den. Diskussionen er interessant.

    Vi må gerne vurdere PC i bagklogskabens ulidelige klare lys. Vi må gerne se tilbage på er alt for billigt Højlund salg, vi må gerne kritisere indkøb som åbenbart er så dårlige at de ikke engang kan komme i kamptruppen. Det er så rigtigt at det kan være svært at vurdere Mukairu, Karamoko, Singh, Amoo, Babacar når de får/fik så begrænset spilletid, men det er der jo nok en grund til. Desuden imponerede de slet ikke mig før, under eller efter deres ophold. Med FCK briller på, så stnes jeg faktisk at de har været fuldstændig håbløse, at der har været noget personligt fnidder, tja andre arbejdspladser de sætter en ære i at checke personlighedstyper og havde de gennemgået en almindelig jobsamtale/udvælgelse, så havde man nok fanget det. Det er faktisk besynderligt at man ikke gør sig mere i en grundig personlighedsanalyse før man smider rigtig mange millioner efter en medarbejder

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Når vi snakker om de indkøb, der blev foretaget til angrebspositionen i januar 2022-vinduet, så skal vi også medregne de omstændigheder, der var forbundet med det.

    Hvad man kan stykke sammen af forskellige interviews, så var planen for vinduet, da man gik ind i det, at 1) Thorup ville gerne have mulighed for at kunne vælge at spille 4-4-2 i visse kampe, 2) at man ville holde på Jonas Wind, og 3) man ville af med Wilczek.

    Da man så hentede Babacar, og der ikke kom nogle bud på Wilczek, så igangsatte man processen med at sælge Højlund, fordi at med både Babacar, Wind og Wilczek i A-truppen, og så med Orri på vej, ville der kunne være langt til spilletid for ham. Da man næsten var i mål med at sende Højlund til Sturm Graz, kom der så stort et bud på Wind fra Wolfsburg, at man ikke kunne afvise det, selv om det lå meget sent i vinduet. Så fordi det lå så sent, skulle man pludselig også hente en erstatning for Wind, hvilket blev svært pga. mange af de emner, man måske ville have været interesseret i, havde netop skiftet klub. Og man kunne ikke afbryde salget af Højlund til Sturm Graz. Derfor kom man ret langt ned af listen, inden man nåede til Karamoko. Og fordi man tjente så godt på salget af Wind, havde man mulighed for at rive Wilczeks kontrakt over, og så signe NJ på en kort kontrakt.

    Så indkøbene af Karamoko og til dels NJ10 var panikkøb, fordi Wolfsburgs bud kom så sent i vinduet. Var det kommet tidligere, havde man holdt på Højlund, og så var Karamoko ikke kommet til. Så havde man stadig sendt Wilczek videre, men vi ville have haft en angrebstrio bestående af Babacar, Højlund og NJ10 i det forår, og mon ikke Højlund stadig havde fået sat gang i sin eksplosive udvikling, trods Thorup?

    Så, ramte man skævt i scoutingen af Babacar, især ift. hans personlighed? Ja.
    Var Karamoko et fejlkøb? Ja. Skyldtes det panik før lukketid forårsaget af et pludseligt stort salg af Wind? Ja.
    Var salget af Højlund en fejl? Ja. Skyldtes det primært Wolfsburgs meget sene bud på Wind? Ja.

    Så uagtet af at Babacar-handlen var en fiasko, der udelukkende sidder på PC og Thorup, så er de to andre kritisable handler (købet af Karamoko og salget af Højlund) direkte afledt af ydre omstændigheder, nemlig Wolfsburgs sene bud på Wind.

    Så, for at undgå lignende situationer i fremtiden, så skal der gøres to ting:
    1) Scoutingen skal være mere grundig, og i højere grad medregne spillernes personlighed. Det lader til at være tilfældet, eftersom indkøbene i de efterfølgende tre vinduer har været noget skarpere.
    2) Man må ikke blive fanget af et sent bud på en nøglespiller. Enten skal man sætte en deadline for indkommende bud på den enkelte spiller, som ligger måske 2 uger før vinduet lukker, eller også skal beløbet være så højt, at man har råd til at hente en fuldgod erstatning. Alternativt skal der laves en aftale som den, der er lavet med Grabara, hvor man sælger spilleren, men stadig har ham til rådighed i et halvt til et helt år. Og det virker til at det har været tilfældet i dette vindue.
    Sidst redigeret af Kiwi : 13.09.23 kl. 09:55
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg er meget enig i meget af det, I skriver om 21/22-vinduet. Mit spørgsmål går mest på, om man fx havde set Babacar spille, og om man havde talt med manden, før man skrev med ham. Eller var man bare benovet over hans CV? På mig virker han HELT off.
    Sidst redigeret af Døren : 13.09.23 kl. 18:38 Årsag: Staveplade igen ffs.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Når vi snakker om de indkøb, der blev foretaget til angrebspositionen i januar 2022-vinduet, så skal vi også medregne de omstændigheder, der var forbundet med det.

    Hvad man kan stykke sammen af forskellige interviews, så var planen for vinduet, da man gik ind i det, at 1) Thorup ville gerne have mulighed for at kunne vælge at spille 4-4-2 i visse kampe, 2) at man ville holde på Jonas Wind, og 3) man ville af med Wilczek.

    Da man så hentede Babacar, og der ikke kom nogle bud på Wilczek, så igangsatte man processen med at sælge Højlund, fordi at med både Babacar, Wind og Wilczek i A-truppen, og så med Orri på vej, ville der kunne være langt til spilletid for ham. Da man næsten var i mål med at sende Højlund til Sturm Graz, kom der så stort et bud på Wind fra Wolfsburg, at man ikke kunne afvise det, selv om det lå meget sent i vinduet. Så fordi det lå så sent, skulle man pludselig også hente en erstatning for Wind, hvilket blev svært pga. mange af de emner, man måske ville have været interesseret i, havde netop skiftet klub. Og man kunne ikke afbryde salget af Højlund til Sturm Graz. Derfor kom man ret langt ned af listen, inden man nåede til Karamoko. Og fordi man tjente så godt på salget af Wind, havde man mulighed for at rive Wilczeks kontrakt over, og så signe NJ på en kort kontrakt.

    Så indkøbene af Karamoko og til dels NJ10 var panikkøb, fordi Wolfsburgs bud kom så sent i vinduet. Var det kommet tidligere, havde man holdt på Højlund, og så var Karamoko ikke kommet til. Så havde man stadig sendt Wilczek videre, men vi ville have haft en angrebstrio bestående af Babacar, Højlund og NJ10 i det forår, og mon ikke Højlund stadig havde fået sat gang i sin eksplosive udvikling, trods Thorup?

    Så, ramte man skævt i scoutingen af Babacar, især ift. hans personlighed? Ja.
    Var Karamoko et fejlkøb? Ja. Skyldtes det panik før lukketid forårsaget af et pludseligt stort salg af Wind? Ja.
    Var salget af Højlund en fejl? Ja. Skyldtes det primært Wolfsburgs meget sene bud på Wind? Ja.

    Så uagtet af at Babacar-handlen var en fiasko, der udelukkende sidder på PC og Thorup, så er de to andre kritisable handler (købet af Karamoko og salget af Højlund) direkte afledt af ydre omstændigheder, nemlig Wolfsburgs sene bud på Wind.

    Så, for at undgå lignende situationer i fremtiden, så skal der gøres to ting:
    1) Scoutingen skal være mere grundig, og i højere grad medregne spillernes personlighed. Det lader til at være tilfældet, eftersom indkøbene i de efterfølgende tre vinduer har været noget skarpere.
    2) Man må ikke blive fanget af et sent bud på en nøglespiller. Enten skal man sætte en deadline for indkommende bud på den enkelte spiller, som ligger måske 2 uger før vinduet lukker, eller også skal beløbet være så højt, at man har råd til at hente en fuldgod erstatning. Alternativt skal der laves en aftale som den, der er lavet med Grabara, hvor man sælger spilleren, men stadig har ham til rådighed i et halvt til et helt år. Og det virker til at det har været tilfældet i dette vindue.
    Enig - vil tilføje en nuance. Salget af Wind kom ikke som et granatchock, han var i den grad salgsparat og det var forventet han enten ville ryge i det eller næste vindue - der skal klubben kende branchen godt nok til at vide, hvornår vores spillere bliver hentet. Man var simpelthen ikke klar og havde samtidig ikke læsset unødvendige spillere af. Desuden spillede hele misserne omkring Per Wind også ind, jeg tror ikke Jonas havde noget imod at komme væk efter behandlingen af hans far (den stod der også PC på?).

    Spørgsmålet er hvornår man skal opgive spillere uden fremtid. De kan stadig have en salgsværdi, men trupmæssigt må de ikke fylde en plads som Wilchezk egentlig gjorde, igen - så ser vi nu at Babacar simpelthen ikke er med i ligningen og det er positiv fremgang.

    Problemet med den sportslige ledelse i den periode var at salg af Daramy, Wind, Pep Biel kom som forventet, men alligevel var vi sindsyg dårligt forberedt. Så du kan sige det sene bud var årsagen - jeg siger mere at den sportslige ledelse ikke var klar, vi kan ikke undgå sene bud og jeg tror ikke vi kan sætte en deadline før deadlinen - så kender vi i hvert fald ikke vores plads i hiarkiet.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    https://www.fck.dk/nyhed/amoo-skifte...omonia-nicosia

    Så er Amoo afskibet til cypriotiske Omonia Nicosia.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Gad vide, hvordan den aftale er skruet sammen. Der nævnes intet om overgangssum eller videresalgsklausul, så mon ikke kontrakten blot er blevet ophævet i forbindelse med overgangen. Vi skyller en masse millioner ud i lokummet, men sparer noget løn på en spiller, der ingen fremtid har i klubben. Omonia Nicosia tager et lille gamble, men har nok sikret sig, at de ikke skal udbetale løn, hvis spilleren ikke står til rådighed.

    Han ser i øvrigt ikke voldsomt begejstret ud på billedet på Omonia Nicosias hjemmeside.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Gad vide, hvordan den aftale er skruet sammen. Der nævnes intet om overgangssum eller videresalgsklausul, så mon ikke kontrakten blot er blevet ophævet i forbindelse med overgangen. Vi skyller en masse millioner ud i lokummet, men sparer noget løn på en spiller, der ingen fremtid har i klubben. Omonia Nicosia tager et lille gamble, men har nok sikret sig, at de ikke skal udbetale løn, hvis spilleren ikke står til rådighed.

    Han ser i øvrigt ikke voldsomt begejstret ud på billedet på Omonia Nicosias hjemmeside.
    Mon ikke vi betaler lønnen, såfremt han skal til DK og behandles for en "ny" knæskade :-)

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Mon ikke vi betaler lønnen, såfremt han skal til DK og behandles for en "ny" knæskade :-)
    Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig. - Så er det os som løber hele risikoen.
    Jeg tænker at aftalen er at kontrakten er revet over, og Omonia ikke betaler overgangssum, og dermed modtager en 'gratis' spiller.

    Man kunne dog tænke sig til at de har skrevet klausuler ind i kontrakten, så de ikke skal udbetale noget til spilleren, hvis han skal på længerevarende ophold hos fyssen.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig. - Så er det os som løber hele risikoen.
    Jeg tænker at aftalen er at kontrakten er revet over, og Omonia ikke betaler overgangssum, og dermed modtager en 'gratis' spiller.

    Man kunne dog tænke sig til at de har skrevet klausuler ind i kontrakten, så de ikke skal udbetale noget til spilleren, hvis han skal på længerevarende ophold hos fyssen.
    Ja, man må gå ud fra, at enhver forpligtelse mellem FCK og Amoo er fortid. Og prisen for det er selvfølgelig, at Nicosia har kunnet få ham ganske gratis. Vi har dog iflg. EB sikret os en gevinst, hvis Amoo skulle blive penge værd igen en dag...

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...gratis/9950463
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Nå, jeg kan se at Peter Ankersen er i morgendagens kamptrup, mens vores nye argentinske ven, end ikke er i truppen. Hvis man var i tvivl, kan man i hvert fald nu konstatere, at vi heller ikke i dette transfervindue, lykkedes med at hente den 6’er, som vi har skreget efter i godt og vel 2 år.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #41
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Så hvis han var blevet udtaget til den her kamp, så kunne man have konstateret at vi nu havde lykkedes med at hente den 6'er som vi har skreget efter i godt og vel 2 år? Hvad hvis han bliver udtaget til Galatasaray kampen, hvilken konstatering vil det betyde? Brøndby kampen? Hvis han nu får en succesfuld karriere her i klubben, kommer ind og spiller fast i flere år før han bliver solgt dyrt videre, vil konstateringen så stadig være at han ikke blev udtaget til FCN kampen, derfor er han et flop? Hvor meget fanger bordet her?

    Jeg vil virkelig gerne kende reglerne her, det er lidt ligesom Tarot, eller I Ching mønter, eller folk der spår i te-grums, hvordan fungerer det egentlig, det der med at konstatere noget om en spillers fremtid i klubben baseret på om han er udtaget til en specifik kamp? Er Peter Ankersen vigtig her, eller ville det være samme konstatering hvis Tanlongo ikke var udtaget men Ankersen heller ikke var? Det er virkelig fascinerende.


  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Så hvis han var blevet udtaget til den her kamp, så kunne man have konstateret at vi nu havde lykkedes med at hente den 6'er som vi har skreget efter i godt og vel 2 år? Hvad hvis han bliver udtaget til Galatasaray kampen, hvilken konstatering vil det betyde? Brøndby kampen? Hvis han nu får en succesfuld karriere her i klubben, kommer ind og spiller fast i flere år før han bliver solgt dyrt videre, vil konstateringen så stadig være at han ikke blev udtaget til FCN kampen, derfor er han et flop? Hvor meget fanger bordet her?

    Jeg vil virkelig gerne kende reglerne her, det er lidt ligesom Tarot, eller I Ching mønter, eller folk der spår i te-grums, hvordan fungerer det egentlig, det der med at konstatere noget om en spillers fremtid i klubben baseret på om han er udtaget til en specifik kamp? Er Peter Ankersen vigtig her, eller ville det være samme konstatering hvis Tanlongo ikke var udtaget men Ankersen heller ikke var? Det er virkelig fascinerende.
    Nej da, selvfølgelig ikke (kom nu lidt). Men når han ikke engang er god nok til at være i kamptruppen, efter at have trænet med os i 14 dage, så løser han jo nok ikke det akutte problem vi har på 6’er positionen.

    Dit lave debatniveau til trods, så tillader jeg mig at uddybe. Vi var mange der så 6’er positionen som den måske aller vigtigste position at få kvalitet ind på i dette vindue. Det være sig en spiller som kan gå ind fra dag 1, og svinge dirigentstokken og lukke det åbenlyse hul, især ift. vores defensiv, som vi har på den centrale midt. Personligt var jeg ekstremt meget i tvivl om, hvad det var for en spiller vi havde hentet her. Argentinsk U-landsholdsspiller borger trods alt for kvalitet og lugter lidt af en hylde vi ikke før har handlet på. Samme med trøje-nummer og beløbet på frikøbsklausulen (35 mio). Omvendt så var der også en masse ting der pegede i modsat retning. Derfor var jeg oprigtigt i tvivl, om vi fik en spiller ind, som med det samme kunne gøre sig gældende. Og der må man bare sige, at det har vi ikke fået. Når man vælger en Ankersen til truppen på bekostning af ham her, ja så sender det altså et signal. Det er da muligt han på sigt kan spille sig i gang og blive en gevinst, men det var bare slet slet ikke sådan en spiller vi skulle have haft ind, når nu vi står i akut mangel af en dygtig, rendyrket 6’er.
    Sidst redigeret af Jons : 15.09.23 kl. 18:54

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nej da, selvfølgelig ikke (kom nu lidt). Men når han ikke engang er god nok til at være i kamptruppen, efter at have trænet med os i 14 dage, så løser han jo nok ikke det akutte problem vi har på 6’er positionen.

    Dit lave debatniveau til trods, så tillader jeg mig at uddybe. Vi var mange der så 6’er positionen som den måske aller vigtigste position at få kvalitet ind på i dette vindue. Det være sig en spiller som kan gå ind fra dag 1, og svinge dirigentstokken og lukke det åbenlyse hul, især ift. vores defensiv, som vi har på den centrale midt. Personligt var jeg ekstremt meget i tvivl om, hvad det var for en spiller vi havde hentet her. Argentinsk U-landsholdsspiller borger trods alt for kvalitet og lugter lidt af en hylde vi ikke før har handlet på. Samme med trøje-nummer og beløbet på frikøbsklausulen (35 mio). Omvendt så var der også en masse ting der pegede i modsat retning. Derfor var jeg oprigtigt i tvivl, om vi fik en spiller ind, som med det samme kunne gøre sig gældende. Og der må man bare sige, at det har vi ikke fået. Når man vælger en Ankersen til truppen på bekostning af ham her, ja så sender det altså et signal. Det er da muligt han på sigt kan spille sig i gang og blive en gevinst, men det var bare slet slet ikke sådan en spiller vi skulle have haft ind, når nu vi står i akut mangel af en dygtig, rendyrket 6’er.
    Nu kan det jo også handle om, at han halter efter med den fysiske form. Det vil hverken være første eller sidste gang, at der går mere end 2 uger før en spiller er klar til at være i truppen. Og en kamp på en absurd hurtig plastikbane fremskynder nok ikke hans debut.

    Når det er sagt, så ligner det dog, at du har ret. Han bliver ikke på den korte bane den styrmand, som du har håbet på. Men at 6'eren ligefrem skulle være vores største need i det netop overståede vindue er jeg dog pænt uenig i.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu kan det jo også handle om, at han halter efter med den fysiske form. Det vil hverken være første eller sidste gang, at der går mere end 2 uger før en spiller er klar til at være i truppen. Og en kamp på en absurd hurtig plastikbane fremskynder nok ikke hans debut.

    Når det er sagt, så ligner det dog, at du har ret. Han bliver ikke på den korte bane den styrmand, som du har håbet på. Men at 6'eren ligefrem skulle være vores største need i det netop overståede vindue er jeg dog pænt uenig i.
    Hos "eksperterne" hos Kvart i Bold, så handler det primært om, at han knokler med det taktiske. Fysisk og teknisk er han klar ifølge dem.

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hos "eksperterne" hos Kvart i Bold, så handler det primært om, at han knokler med det taktiske. Fysisk og teknisk er han klar ifølge dem.
    Jamen hvis man kan stole på det, så er der jo en rimelig forklaring, andet end han bare er for dårlig.
    Omvendt er det taktiske måske det sværeste for ham at få på plads lige nu, hvor vi går ind i et meget travlt program og dermed med noget mindre tid på træningsbanen for ham og holdkammeraterne.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 37 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •