Side 30 af 37 FørsteFørste ... 2027282930313233 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

2. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Nov 2010

U19 spilleren Thomas Jørgensen er blevet udlejet til Hvidovre for resten af sæsonen. Det er central midtbanespiller, som også har været oppe at snuse til førsteholdet i trænningskampe osv. - det bliver spændende at se hvordan han gør det i superligaen.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ort-fck-talent

4. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Farzam siger, at FCK ikke har sendt nogen mand til Holland, men at man stadig arbejder på handlen.
    https://twitter.com/F_Abolhosseini/s...66172047704087

Tilmeldingsdato
    Dec 2014

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-pa-pl-stopper

Det her lyder så bizart, at det er svært at tro på det er ren redaktionsroulette. Og så lyder det også fedt med en spiller fra hvad der må siges at være en halvhøj hylde, i sin bedste alder.

Kender så absolut intet til ham, men det er en anden sag.

EDIT BT og Farzam har den også, så den er nok god nok :)
    Sidst redigeret af Something : 30.01.24 kl. 12:56

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der findes formentlig en liste på en håndfuld navne, hvoraf at Zanka er en af dem. Jeg tænker heller ikke, at han er nr. 1 på listen hvis vi frit kan vælge, men måske er han qua hans alder og historik med os den mest sandsynlige. Og selvfølgelig er vi forberedte i den forstand, at vi kører med skyggelister, når vi pludselig skal ud og forstærke os, men at vi har scoutet spilleren er jo desværre ikke ensbetydende med, at spillerens nuværende klub er interesseret i at sælge. Mattsson er åbenlyst et godt eksempel på dette.

Mon ikke situationen lige nu primært skyldes et svært vintervindue, hvor der generelt er meget lidt køb og salg indtil nu, krydret med sælgende klubber som kræver mange flere penge end tidligere, fordi vi har været i CL to år i træk. Jeg tror sgu ikke disse knock-out punches er ret nemme at få til FCK lige nu - ikke fordi vi nødvendigvis har svært ved at identificere dem i markedet, men fordi vi skal have et tilpas højt niveau ind i et svært marked til en røvsyg liga.
    Og kigger vi i Danmark på de to måske mest interessante spillere til midterforsvaret i Busch i SIF og Slotsager i OB, så er deres priser i et leje som vi ikke kommer til at betale for en forsvarsspiller.
    Se bare, knockout punches kræver bare der bruges lidt penge… ;-)

https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-scott-mckenna

(I øvrigt nok fint vi starter med leje - kan ikke helt tyde om den så er helt åben til sommer? )

Zan

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

(I øvrigt nok fint vi starter med leje - kan ikke helt tyde om den så er helt åben til sommer? )

Zan
    Mon ikke det primært er lønnen som koster knaster her :-)
    Fint med en tilgang i forsvaret, hvis rygterne taler sandt. Jeg aner ikke, hvem manden er, men en skotsk midterforsvarer bør da kunne forsvare lidt på defensive dødbolde :-)

Ser lige at han er venstrebenet. Det giver god mening, da vi mangler sådan en med Boile ude.

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Zan
    Jeg er lunken ved tanken. PL lyder fint, men kan ikke spille sig på hos Forrest og før det har han spillet nogenlunde antal kampe for Aberdeen. Ligner lidt endnu en i rækken af tvivlsomme spillere til fyld. Havde håber på et stort talent eller egentlig Zanka på leje, hvis ikke andre kunne hentes.

10. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er lunken ved tanken. PL lyder fint, men kan ikke spille sig på hos Forrest og før det har han spillet nogenlunde antal kampe for Aberdeen. Ligner lidt endnu en i rækken af tvivlsomme spillere til fyld. Havde håber på et stort talent eller egentlig Zanka på leje, hvis ikke andre kunne hentes.
    Ikke mange af vores spillere kunne spille fast for en PL-hold. Nu du selv også nævner Zanka

12. De følgende 12 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Jeg kender ham ikke, så jeg aner ikke hvad hans niveau er. Men Zanka kan jo heller ikke komme på holdet i Brentford, som er ca. samme niveau. Så det skal vi måske ikke lægge al verden i. Ydermere er McKenna vist til gengæld fast på landsholdet.

Jeg kan forstå, at vi gerne vil nøjes med at leje, da vi så har 6 måneder mere at få styr på skadessituation med spillere som Boile og Kocholava. Til gengæld betyder det sikkert også, at McKenna kun er her til sommer, da han sikkert kan finde bedre tilbud ved succes og vi ikke vil forlænge ved fiasko.
    Så ja en lappeløsning er det jo nok, men forhåbentlig bliver han mere en fyld.

14. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kender ham ikke, så jeg aner ikke hvad hans niveau er. Men Zanka kan jo heller ikke komme på holdet i Brentford, som er ca. samme niveau. Så det skal vi måske ikke lægge al verden i. Ydermere er McKenna vist til gengæld fast på landsholdet.

Jeg kan forstå, at vi gerne vil nøjes med at leje, da vi så har 6 måneder mere at få styr på skadessituation med spillere som Boile og Kocholava. Til gengæld betyder det sikkert også, at McKenna kun er her til sommer, da han sikkert kan finde bedre tilbud ved succes og vi ikke vil forlænge ved fiasko.
    Så ja en lappeløsning er det jo nok, men forhåbentlig bliver han mere en fyld.
    Enig i at det er helt fint at leje ham. Zanka har altid været et kæmpe talent og han kender klubben, så tror han ville have nemmere ved at falde til lg få succes. Det er jo rent gætværk, men en Aberdeen spiller som bliver købt for 25 millioner til PL lyder ikke som det kæmpe scoop medierne vil gøre det til.

Kender virkelig intet til ham, så vi må jo se - får bare ikke kilden i maven over det, så han kan jo kun overraske positivt og en lappeløsning er i virkeligheden også ok

16. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Fint nok med Mckenna, men jeg sidder stadig med følelsen af, at jeg ikke rigtig kan glæde mig ove rnoget, før vi får lukket en aftale med Matsson. Ved godt det ikke er den position, som er mest akut, men nøj hvor jeg håber vi lykkes med den handel. McKenna er lidt sådan "den skulle jo komme" og det blæser mig ikke rigtig bagover.. Men måske viser han sig, at blive den vigtigste signing overhovedet (men har han fart??).

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Kender virkelig intet til ham, så vi må jo se - får bare ikke kilden i maven over det
    Næ, men gør man nogensinde det med en forsvarer? :-)
    Han ligner umiddelbart en spiller som kan tilføre noget hårdhed og duelstyrke, hvilket vi til tider i den grad har savnet især på defensive dødbolde. Så jeg er mest spændt på, hvordan han ser ud med bolden på fødderne (kan han indgå i spillet) og med fart og tempo. Det skal helst ikke være en klon af Valdemar Lund vi har hentet.... (kan forøvrigt godt lide Lund, men han er for tung i vendingerne til at stå højt på banen)

19. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Enig i at det er helt fint at leje ham. Zanka har altid været et kæmpe talent og han kender klubben, så tror han ville have nemmere ved at falde til lg få succes. Det er jo rent gætværk, men en Aberdeen spiller som bliver købt for 25 millioner til PL lyder ikke som det kæmpe scoop medierne vil gøre det til.

Kender virkelig intet til ham, så vi må jo se - får bare ikke kilden i maven over det, så han kan jo kun overraske positivt og en lappeløsning er i virkeligheden også ok
    McKenna har spillet væsentlig flere minutter i PL de seneste to sæsoner, end Zanka har, og McKennas købspris var i øvrigt højere, end begge gange Zanka er rykket til PL (ikke at det nødvendigvis siger noget).

McKenna ser okay rap ud på fødderne i de klip, der følger med bold.dk-artiklen, der linkes til ovenfor, og så er der faktisk fremtid i ham, hvis man vælger at forlænge samarbejdet efter lejeaftalen. Jeg synes, det ligner en god gardering!
    Garneren

______________________________ ___________

Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

21. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    McKenna har spillet væsentlig flere minutter i PL de seneste to sæsoner, end Zanka har, og McKennas købspris var i øvrigt højere, end begge gange Zanka er rykket til PL (ikke at det nødvendigvis siger noget).

McKenna ser okay rap ud på fødderne i de klip, der følger med bold.dk-artiklen, der linkes til ovenfor, og så er der faktisk fremtid i ham, hvis man vælger at forlænge samarbejdet efter lejeaftalen. Jeg synes, det ligner en god gardering!
    Uden at jeg kender noget som helst til manden, så ligner det jo noget nær en optimal løsning, at vi kan leje ham (mens Khocho er på vej tilbage) og så gøre status mod slutningen af foråret, hvor Khocho er tilbage og Mckennas kontrakt er på vej mod udløb. Det virker ganske enkelt som den helt rigtige løsning, med den situation vi står i.

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Uden at jeg kender noget som helst til manden, så ligner det jo noget nær en optimal løsning, at vi kan leje ham (mens Khocho er på vej tilbage) og så gøre status mod slutningen af foråret, hvor Khocho er tilbage og Mckennas kontrakt er på vej mod udløb. Det virker ganske enkelt som den helt rigtige løsning, med den situation vi står i.
    Der er flere gode artikler om vores nye cb hvor Mckenna i forrest engang var årets spiller og man of match i playoffen til pl. I sidste sæson spillede han de første mange kampe men blev af 2 omgange skadet (hamstring og shoulder). I seneste sæson har det knebet med spilletid og angiveligt har han haft en kontrovers omkring forlængelse. Han må muligvis vurderes som ikke helt god nok til en startplads hos forrest i pl men som andre skriver er eks zanka jo i samme situation. Men læs mere her:

https://www.nottinghamforest.news/20...ts-first-team/

https://www.nottinghamforest.news/20...on%20promotion.

Opsummerende, bedre tilførsel end frygtet men havde håbet på mere men Mckenna kan jo overaske positivt og han giver den sikkert gas i alle nærkampe og hovedstødsdueller, hvilket vi kan bruge.

24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    Svar: 887