Side 31 af 37 FørsteFørste ... 2128293031323334 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    U19 spilleren Thomas Jørgensen er blevet udlejet til Hvidovre for resten af sæsonen. Det er central midtbanespiller, som også har været oppe at snuse til førsteholdet i trænningskampe osv. - det bliver spændende at se hvordan han gør det i superligaen.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ort-fck-talent
    Super fint at han får noget mere voksenfodbold. Det skal han til gengæld også have - hvis han ender på bænken en halv sæson i Hvidovre, så har det været skidt.
    Eventuelle små bekymringer her er
    1) Er træningsmiljøet godt nok? Vi har tidligere hørt historier om aftentræning, træninger uden græs fordi banerne ikke dur osv
    2) Det er ærgerligt for u19 i Youth CL, men måske kommer der også lidt ind til det hold. Det vigtigste er selvfølgelig også den individuelle udvikling hos spillerne.

2. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Så blev den officiel:
    FCK lejer skotske Scott McKenna for resten af sæsonen.
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-lejer-scott-mckenna
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

4. De følgende 12 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Bare det at få en stor skotte på holdkortet er i sig selv en god fornemmelse.
    Håber han er "forandringsparat" og ikke tror det bliver "a walk in the Park"....

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Citat Oprindeligt indsendt af Chr. Se meddelelser
    Bare det at få en stor skotte på holdkortet er i sig selv en god fornemmelse.
    Håber han er "forandringsparat" og ikke tror det bliver "a walk in the Park"....
    Jeg vil ikke have en skotte der er forandringparat.

Tilgengæld ser jeg frem til at have to kanoner i bagkæden:

https://x.com/europalifekiko/status/...txLNltXwni54lg

Lad der bare gå konkurrence i den.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

7. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Ikke mange af vores spillere kunne spille fast for en PL-hold. Nu du selv også nævner Zanka
    Nej, men. Zanka har næsten dobbelt så mange kampe på seniorniveau og langt flere internationale kampe, samt næsten 4 gange så mange kampe i PL. Desuden er Zankas kampe fordelt på store ligaer, imens Skotten har25 kampe i PL og resten er laver divisioner og Skotske liga.

Når det er sagt, så er der klart også fordele. Hans hovedspil, hans alder, kontraktsituationen, at vi løser et problem med en her og nu spiller og ikke mindst hans og Neestrups glæde. Jeg er nok lidt pessimistisk, meeeen vi har ikke været gode til at finde korttidsløsnincee til forsvaret i lang tid.

Velkommen ti, det skal nok blive spændene

9. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Så er Dithmer tæt på at blive udlejet indtil sommer hvorefter han har 1 år tilbage af kontrakten. Han skal angiveligt til Jong Utrecht der får en købsoption.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ning-af-keeper

Mon ikke Pc samtidig er ved at sikre en fornuftig tilgang på posten.

11. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Så er Dithmer tæt på at blive udlejet indtil sommer hvorefter han har 1 år tilbage af kontrakten. Han skal angiveligt til Jong Utrecht der får en købsoption.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ning-af-keeper

Mon ikke Pc samtidig er ved at sikre en fornuftig tilgang på posten.
    Godt for Dithmer at han får chancen for at komme videre. Vi tror tydeligvis ikke rigtigt på ham.
    Men ligesom med Thomas Jørgensen så er det lidt ærgerligt, at man på den måde svækker u19 i CL. Men måske der kommer noget ind til det hold også - var der ikke snak om det for nogle dage siden?

13. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så blev den officiel:
    FCK lejer skotske Scott McKenna for resten af sæsonen.
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-lejer-scott-mckenna
    Jeg var begyndt at blive bekymret, med så få rygter om en centerback og kun snak om Mattson. Hvor er det dog en fed transfer og virker som lige det vi har brug for!

En rutineret back up til Grabara på 6 måneders leje, og vi har holdet til foråret.

Grabara
    Jelert - Vavro - Mckenna - Melling
    Moi/Lerager - Falk - Diogo/Claesson
    Roony - Cornelius - Achuri

Virkeliig en imponerende start 11’er!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

15. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg var begyndt at blive bekymret, med så få rygter om en centerback og kun snak om Mattson. Hvor er det dog en fed transfer og virker som lige det vi har brug for!

En rutineret back up til Grabara på 6 måneders leje, og vi har holdet til foråret.

Grabara

Selv om det piner mig at sætte fingeren på det ømme punkt, så er Cornelius anno 2024 det svage led i den opstilling. Her kunne vi godt bruge en forstærkning. Men jeg ved godt, at den er både svær og dyr i et vintervindue.

Mht. McKenna er det lidt bekymrende, at PC åbenbart gerne ville lave en længere aftale, men at McKenna vil se tiden an. Forhåbentlig påvirker det ikke indstillingen.
    Garneren

______________________________ ___________

Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

17. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Selv om det piner mig at sætte fingeren på det ømme punkt, så er Cornelius anno 2024 det svage led i den opstilling. Her kunne vi godt bruge en forstærkning. Men jeg ved godt, at den er både svær og dyr i et vintervindue.

Mht. McKenna er det lidt bekymrende, at PC åbenbart gerne ville lave en længere aftale, men at McKenna vil se tiden an. Forhåbentlig påvirker det ikke indstillingen.
    Mckenna skal vel sælge sig selv i hver kamp for at overbevise andre klubber hvis han ikke ønsker at blive og vil have en bedre destination end FCK. Sålænge han får ok med spilletid bør missionen være nået for ham da han jo netop med skiftet hertil håber at styrke sit kandidatur til udtagelse til EM hvilket jo i alvorlig grad var truet i Forrest pga manglende spilletid. Han bør have alt at spille for indtil sommer :)

19. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser

Mht Corner og truppen ville det afgjort være en markant styrkelse med en ekstra angriber. Nees og holdet har været gode til at finde andre målscorere men det er naturligvis et stort taktisk moment at kunne bringe et Corner alternativ i spil og ditto og potentielt kritisk at mangle.
    I øvrigt spændende om Mckenna kan bruge hovedet rent offensivt så vi har endnu flere trusler på samme tid ved dødbolde.

Forventer vi får yderligere tilgang af en goalie, måske Mattsson men frygter et sidste minuts salg af Rooney i vinduet. Holder vi på gulddrengen og samtidig får en ekstra angriber så er det som fan svært at være andet end meget tilfreds men den fede dame har som bekendt ikke sunget endnu og en angriber tilgang er måske mere end Skjærbæks bukser kan holde :)

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser

Grabara

Mod city starter Diks. Jeg kan ikke se hvordan man mandskabsplejemæssigt kan forsvare at starte andre end de 11 der startede mod Gala (roony for lerager). De spillede sig i 1/8-delsfinalen, de skal have oplevelsen.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Mod city starter Diks. Jeg kan ikke se hvordan man mandskabsplejemæssigt kan forsvare at starte andre end de 11 der startede mod Gala (roony for lerager). De spillede sig i 1/8-delsfinalen, de skal have oplevelsen.
    Forventer vi starter med stærkeste 11 og ikke deler gaver ud i en 1/8 finale. Det kan så sagtens være Diks fordi han er bedre eller Mckenna ikke er spillet ind.

Der kommer 100% en målmand, nu når Dithmer ryger og så er Mattson der hvor vi satser mange penge og vi overlever nok uden ham

23. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Forventer vi starter med stærkeste 11 og ikke deler gaver ud i en 1/8 finale. Det kan så sagtens være Diks fordi han er bedre eller Mckenna ikke er spillet ind.
    Enig. Vi stiller helt sikkert med de bedste spille, da vi ikke er med for oplevelsen men for at jagte den lille mulighed for et godt resultat. Forøvrigt så kan jeg godt forestille mig, at vi netop mod Man City stiller med en 5 mands bagkæde, så der skal i det tilfælde under alle omstændigheder ændres en smule.

Til gengæld ser jeg ikke så sort på vores nuværende midterforsvar som mange andre, så jeg er ikke helt overbevist om, at McKenna bare får en plads fra start, som mange ser ud til at mene. Jeg synes, at Vavro/Diks er bedre end deres ry og da der nu pludselig er et reelt alternativ til dem, så forventer jeg at de stepper yderligere op især på koncentrationen i de mindre kampe.

25. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Vi stiller helt sikkert med de bedste spille, da vi ikke er med for oplevelsen men for at jagte den lille mulighed for et godt resultat. Forøvrigt så kan jeg godt forestille mig, at vi netop mod Man City stiller med en 5 mands bagkæde, så der skal i det tilfælde under alle omstændigheder ændres en smule.

Til gengæld ser jeg ikke så sort på vores nuværende midterforsvar som mange andre, så jeg er ikke helt overbevist om, at McKenna bare får en plads fra start, som mange ser ud til at mene. Jeg synes, at Vavro/Diks er bedre end deres ry og da der nu pludselig er et reelt alternativ til dem, så forventer jeg at de stepper yderligere op især på koncentrationen i de mindre kampe.
    Problemet med Diks og Vavro har jo aldrig været kampene i europa, hvor de gang på fang har været decideret fremragende, men alene i ligaen, hvor kombinationen af manglende koncentration og taktiske aspekter, har bragt dem i nogle uheldige situationer (mange gange desværre).. Derfor ville det da være ganske logisk, hvis de to får lov at starte mod City, hvilket dog, som du også nævner, intet ville have at gøre med, at de har været med til at spille os videre. Nees stiller selvfølgelig med det stærkeste hold på dagen, og hverken kan, vil eller bør skele til, hvem der spillede kampagnen i efteråret.

27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    Svar: 887