Side 33 af 37 FørsteFørste ... 2330313233343536 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Skal man tro Transfermarkt, så er han nu primært offensiv midtbanespiller, det kan spille kant. Altså præcist som Mattsson. Desuden er det jo normalt, at de hollandske medier vinkler den ud fra NAC's perspektiv og ikke FCK's.

https://www.transfermarkt.com/sami-o...spieler/747016
    Jo. Men nu nævner de ham jo rent faktisk som afløser for en anden spiller som er taget til Verona, så det er ikke fordi de ikke nævner andre klubber.
    De nævner også, at han pt spiller højre kant lige nu (som nævnes ovenover). Dog kommer Mattsson vinklen på, da de også nævner, at han kan spille centralt, når.Mattsson forventes væk til sommer.

Ud fra den hollandske artikel, så stinker det ikke af, at det hænger sammen med et Mattsson skifte nu. Så derfor lidt et halmstrå i mine øjne. Men lad os da håbe, at bold.dk's vinkel passer.

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jo. Men nu nævner de ham jo rent faktisk som afløser for en anden spiller som er taget til Verona, så det er ikke fordi de ikke nævner andre klubber.
    De nævner også, at han pt spiller højre kant lige nu (som nævnes ovenover). Dog kommer Mattsson vinklen på, da de også nævner, at han kan spille centralt, når.Mattsson forventes væk til sommer.

Ud fra den hollandske artikel, så stinker det ikke af, at det hænger sammen med et Mattsson skifte nu. Så derfor lidt et halmstrå i mine øjne. Men lad os da håbe, at bold.dk's vinkel passer.
    Tror, den holder ��

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...rddyr-mattsson
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

3. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

Med tak til Casper CC på skakten ser handlen med Mattson og NEC ud til at være på plads, lægetjek mv mangler som vanligt i disse sidste øjebliks handler.
    https://twitter.com/FabrizioRomano/s...08520796238105

Meget spændende tilgang :)

5. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Dec 2010

Har aldrig set manden spille. Men baseret på diverse meldinger, er jeg vældig positivt stemt.

Selvom det velsagtens er udslagsgivende, at han er dansker, er det også værd at bemærke, at det nu er os, der henter en relativt ung, målscorende profil fra subtoppen i den hollandske liga fremfor at den går den anden vej.

7. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    - Vi er det hold der har lukket flest mål ind af alle hold i top 6.
    - Med Vavro-Diks på banen fra start har vi holdt 0'et i 3 ud af 12 superligakampe (alle i hjemmekampe mod hhv. Randers, Viborg og Brøndby).
    - I de 9 kampe hvor der blev lukket mål ind, blev der lukket 14 mål ind (1,55 mål pr. kamp)

Hvis vi skal være lidt grove, så er det tilmed i kampe hvor vi har måske FCK historiens bedste målmand mellem stængerne.

Om man vil det eller ej, så er det bare tal man ikke kan ignorere, og jeg vil blive ekstremt overrasket hvis ikke Mckenna går direkte i start 11'eren, for konkurrencen er virkelig ikke særlig stor.
    Det virker som en noget utilstrækkelig analyse kun at pege på midterforsvarerne fordi der er lukket mange mål ind. Der har bestemt været svagheder, men vores taktiske oplæg til mange Superligakampe er ret offensivt. Hvem udover de to bagstoppere skal ikke fremad? Backerne skal gerne frem og holde bredden i opspillet samt slå indlæg/komme i overlap og selv vores 6'er skal gerne et godt stykke op på modstanderens halvdel og kombinere, hvor begge 8'ere også gerne vil med i feltet eller omkring feltet. Der er altså ikke mange tilbage til at hjælpe og har modstanderen timet sit løb godt, så er man sat selvom man kan komme langt med forudseenhed. Desuden er det også langt dyrere, hvis man taber blot en duel og selv mindre fejl kan blive meget dyre.
    Jeg synes netop især vi har set sårbare ud på omstillinger (og også dødbolde, men det er nok en anden snak) og uden at have den store viden om Mckenna, så tror jeg heller ikke han kan løbe en hurtig angriber op. Og det er i høj grad en ulempe ved vores taktik, når vi investerer så mange spillere i det offensive. Det er lidt en indbygget risiko og jeg håber bestemt at Mckenna kan løfte vores niveau og afhjælpe det, men jeg tror også det er naivt at tro, at spillerne i midterforsvaret er den primære årsag til at vi har lukket så mange mål ind. Om ikke andet så bliver det da muligt at rotere mere, hvilket i sig selv nok også kan hjælpe på problemet.

Som en lille sidenote ser vi jo også lidt samme prioritering i vores transferstrategi.

9. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Valdemar Lund sælges til Molde.

Selvom det altid gør lidt ondt at se talenterne smutte, så er det nok en fin nok løsning.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-valdemar-lund

Zan

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Og Mattson ligner også en done deal.

Zan

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og Mattson ligner også en done deal.

Zan
    Ja lad os satse på, at den holder og at han klarer lægetjek osv.

Hvad mon vi ellers har i vente her på sidstedagen?

- Mattsson kommer:
    meget sandsynligt

- Lund sælges:
    sandsynligt

- Der kommer en målmand:
    det er der nødt til at komme. Men hvem?
    Kunne vi mon finde på at hente en fra OB's overskudslager på en kort kontrakt f.eks. 6 måneders leje? Bernat/Hansen kilder ikke maven, men kan måske godt stå en reserve, indtil Sander er klar.

Sælger vi noget i dag?
    Roony er selvfølgelig en mulighed, men kunne der måske komme en overraskelse?

Kommer der flere tilføjelser (udover Mattsson og en målmand)?
    Er vi mon i markedet efter en 6'er eller en angriber? Man kan jo håbe, men det er måske ikke så sandsynligt, at der sker noget.

Spændende dag vi går i møde. Kom så PC! :-)

13. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2003

“Hvad mon vi ellers har i vente her på sidstedagen?

- Mattsson kommer:
    meget sandsynligt

- Lund sælges:
    sandsynligt

- Der kommer en målmand:
    det er der nødt til at komme. Men hvem?”

TADAAA:

https://www.transfermarkt.com/laszlo.../spieler/57188

15. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Valdemar Lund sælges til Molde.

Selvom det altid gør lidt ondt at se talenterne smutte, så er det nok en fin nok løsning.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-valdemar-lund

Enig i, det giver mening for Valdemar Lund at se efter spilletid andetsteds. Men så mangler vi vel stadig en CF? Jeg troede lige vores tynde bemanding i det centrale forsvar var overstået, da vi lejede Scott'en, men nu er vi lige vidt - bortset fra at McKenna sikkert er tættere på startopstillingen end Lund.

Zan

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Enig i, det giver mening for Valdemar Lund at se efter spilletid andetsteds. Men så mangler vi vel stadig en CF? Jeg troede lige vores tynde bemanding i det centrale forsvar var overstået, da vi lejede Scott'en, men nu er vi lige vidt - bortset fra at McKenna sikkert er tættere på startopstillingen end Lund.
    Det bekræfter vel kun, hvad man har set tegn på længe, nemlig at tilliden til Valdemar Lund er helt væk, og at han derfor ikke for alvor bliver regnet med i forsvarskabalen. Det er en trist deroute.

Udover Mattsson tror jeg ikke, vi får andet ind end en målmandsgardering. Men det vil glæde mig at blive overrasket.

Og så håber jeg bare, at vi holder på Roony, for det vil være en alvor offensiv svækkelse at miste ham - også selv om Mattsson kommer ind.
    Garneren

______________________________ ___________

Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

18. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Apr 2019

Jeg synes virkelig den her Mattsson transfer kilder alle de rigtige steder. Havde været bedre, hvis han lige var 2-3 år yngre, men så havde han nok også været dobbelt så dyr og uden for vores rækkevidde.

Jeg er spændt på at se, hvordan vi vil bruge ham. Det oplagte er selvfølgelig en af 8'erne, hvor han kommer langt frem på banen og også er meget med i og omkring feltet. Men jeg kunne også godt se ham spille en kant, som Roony og Moi gør det, hvor udgangspunktet ikke er specielt bredt og fokus i stedet er på at komme ind i halvrummene, som vil give mulighed for at offensiv back og dybe løb fra en 8'er, som vi ofte har set Lerager gøre det i højre side, når vores kant har tiltrukket sig forsvarsspillernes opmærksomhed. Derudover er der også 9'eren, hvor vi har haft succes med både Pep og Hakon som de her pasningssikre spillere, der kan kombinere og også har et stort løbepensum. Jeg kender dog ikke nok til ham til for alvor at vurdere, hvor han vil passe bedst ind, men jeg synes virkelig han ser spændende ud.

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg synes virkelig den her Mattsson transfer kilder alle de rigtige steder. Havde været bedre, hvis han lige var 2-3 år yngre, men så havde han nok også været dobbelt så dyr og uden for vores rækkevidde.

Jeg er spændt på at se, hvordan vi vil bruge ham. Det oplagte er selvfølgelig en af 8'erne, hvor han kommer langt frem på banen og også er meget med i og omkring feltet. Men jeg kunne også godt se ham spille en kant, som Roony og Moi gør det, hvor udgangspunktet ikke er specielt bredt og fokus i stedet er på at komme ind i halvrummene, som vil give mulighed for at offensiv back og dybe løb fra en 8'er, som vi ofte har set Lerager gøre det i højre side, når vores kant har tiltrukket sig forsvarsspillernes opmærksomhed. Derudover er der også 9'eren, hvor vi har haft succes med både Pep og Hakon som de her pasningssikre spillere, der kan kombinere og også har et stort løbepensum. Jeg kender dog ikke nok til ham til for alvor at vurdere, hvor han vil passe bedst ind, men jeg synes virkelig han ser spændende ud.
    Ingen tvivl om at de scenarier du ridser op der, alle er aktuelle. Men jeg har også på fornemmelsen, at vi måske kommer til at spille perioder i en 3-4-2-1 (som vi gjorde i Silkeborg), og her er Matsson decideret skræddersyet, til at spille den ene af de to 10'ere. Jeg har hæftet mig ved, at vi lukker en del af træningerne i Portugal. Det kunne sagtens hænge sammen med, at vi skal indøve et nyt system - ikke som primært system, men for at have et seriøst alternativ, når vi møder modstandere, som er virkelig virkelig godt indstillet på vores 4-3-3, som vi eksempelvis har set i de to kampe hjemme mod Silkeborg i Parken.

21. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Hvis vi skal til at spille med 3 i bageste kæde, så kræver det at man til hverdag har 5 midterforsvarere til rådighed. Lige nu har vi to skadesfri, plus en vikar og så to skadede, hvoraf den ene først er klar om halvanden til to måneder. Det kunne godt åbne for endnu en signing til det midterforsvar.
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

23. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis vi skal til at spille med 3 i bageste kæde, så kræver det at man til hverdag har 5 midterforsvarere til rådighed. Lige nu har vi to skadesfri, plus en vikar og så to skadede, hvoraf den ene først er klar om halvanden til to måneder. Det kunne godt åbne for endnu en signing til det midterforsvar.
    Hvis det udelukkende er noget man vil øve sig i at kunne praktisere periodevis, så er det måske ikke så presserende med 5 CB's. Boile er på vej tilbage trods alt, og ville fungere fint perfekt som den venstre stopper i en 3-kæde, og jeg tror bestemt ikke det er noget man decideret skruer truppen sammen efter.

25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    Svar: 887