Side 4 af 37 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tspiller-i-psg

    FCK har hentet en 17 årig fransk kantspiller Queyrell Tchicamboud i Paris SG. Han har 7 kampe for Frankrigs U17 landshold. Virker som en spændende spiller og interessant at vi scouter talenter rundt om i Europa - eller måske har vi bare fået ham tilbudt da han har været kontraktfri i et par måneder
    Sidst redigeret af pouljensen : 23.09.23 kl. 14:14

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    https://www.transfermarkt.com/phil-j...spieler/117996

    Jeg følger ikke Manchester United, og kender kun lidt til Phil Jones, men han er transferfree, så han bør vel kunne være en mulighed for PC? Han har i øvrigt heller ikke været skadet de sidste 3 år, så fysikken er vel ikke katastrofal?

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.transfermarkt.com/phil-j...spieler/117996

    Jeg følger ikke Manchester United, og kender kun lidt til Phil Jones, men han er transferfree, så han bør vel kunne være en mulighed for PC? Han har i øvrigt heller ikke været skadet de sidste 3 år, så fysikken er vel ikke katastrofal?
    Han har da netop været totalt skadesplaget og sad ude hele sidste sæson? Han har ikke spillet siden maj 2022.

    En bedre mulighed er nok Almamy Touré, der efter en længere skadespause startede inde i 3 af Frankfurts 4 sidste kampe i sidste sæson. Han kan tilmed både spille i midterforsvaret og på højre back.

    Dog tvivler jeg meget på, at man henter nogen ind. De må alligevel ikke spille CL og med mindre der er en meget oplagt og rigtig dygtig spiller, virker PC og Nees som mere påpasselige end paniske. Og så har vi også en U-landsholdsspiller på højre back i Hjalte Bidstrup, som virker spændende.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #49
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Vi bør gå efter Alexander Lind fra Silkeborg, hvis det overhovedet er muligt.

    Han må for alt i verden ikke ende på vestegnen, midtjylland eller nordsjælland.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Han har da netop været totalt skadesplaget og sad ude hele sidste sæson? Han har ikke spillet siden maj 2022.

    En bedre mulighed er nok Almamy Touré, der efter en længere skadespause startede inde i 3 af Frankfurts 4 sidste kampe i sidste sæson. Han kan tilmed både spille i midterforsvaret og på højre back.

    Dog tvivler jeg meget på, at man henter nogen ind. De må alligevel ikke spille CL og med mindre der er en meget oplagt og rigtig dygtig spiller, virker PC og Nees som mere påpasselige end paniske. Og så har vi også en U-landsholdsspiller på højre back i Hjalte Bidstrup, som virker spændende.
    Det var bare ikke det der stod på Transfermarkt. Som jeg skrev, så er ManU bestemt ikke en klub jeg følger tæt.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Vi bør gå efter Alexander Lind fra Silkeborg, hvis det overhovedet er muligt.

    Han må for alt i verden ikke ende på vestegnen, midtjylland eller nordsjælland.
    Han skifter kun til FCK i Danmark. Vi er de eneste der kan smide det Silkeborg vil have for ham til januar. Derudover er jeg 100% sikker på, at han lige ryger til udlandet før han skifter til os i '25.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Vi bør gå efter Alexander Lind fra Silkeborg, hvis det overhovedet er muligt.

    Han må for alt i verden ikke ende på vestegnen, midtjylland eller nordsjælland.
    Jeg er overbevist om at vi følger Lind MEGET tæt dette efterår. Han er den perfekte FCK 9’er, og har ‘kun’ 2 år tilbage af sin kontrakt til vinter. Så medmindre han vil give noget tilbage til SIF og forlænger i løbet af efteråret, føler jeg mig overbevist om at prisen max er 30 mio. og det er et rent røverkøb ift alder og potentiale.

    Cornelius er færdig, og kan være 3 angriber når han sjældent er klar - og så kan Orri og Lind slås om det.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg er overbevist om at vi følger Lind MEGET tæt dette efterår. Han er den perfekte FCK 9’er, og har ‘kun’ 2 år tilbage af sin kontrakt til vinter. Så medmindre han vil give noget tilbage til SIF og forlænger i løbet af efteråret, føler jeg mig overbevist om at prisen max er 30 mio. og det er et rent røverkøb ift alder og potentiale.

    Cornelius er færdig, og kan være 3 angriber når han sjældent er klar - og så kan Orri og Lind slås om det.
    Jeg tror ikke på Lind. Men det skyldes nok mest Orri + hvad der kommer fra akademiet. Men jeg tager sikkert fejl :-)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg tror ikke på Lind. Men det skyldes nok mest Orri + hvad der kommer fra akademiet. Men jeg tager sikkert fejl :-)
    Jeg vil også gerne se ham præstere over længere tid, før jeg køber, at han skulle være guds gave til et tophold med meget mindre plads at spille på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Anton Gaaei har mildest talt ikke fået en god start i Ajax. Mon ikke han skal væk til vinter? Der er selvfølgelig den risiko, at han vitterligt ikke er særlig god, og at han overpræsterede i Viborg. Men en mere sandsynlig forklaring er, at skridtet fra Viborg til Ajax bare er alt for stort og at han er blevet kastet for løverne alt for tidligt pga. skade til deres normale højreback. At Ajax tilmed har gang i en katastrofal sæson gør det ikke lettere. Men de vil nok udpege nogle syndebukke og skifte i truppen i næste vindue.

    Jeg kunne altså sagtens se ham i FCK til vinter, evt. på leje med en relativt billig købsoption. Ankersen har kontraktudløb til sommer og alt efter hans fremtidsplaner kunne det være oplagt at skifte ham ud allerede til vinter.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg har ikke set nok af Viborgs kampe til at have en mening om Gaaei, men jeg er skeptisk ift. hans stats - mere præcist hans pasningprocent, som er temmelig meget under det niveau, man kan for forvente af en FCK-spiller. Hvis vi henter ham, håber jeg, at det bliver på en lejeaftale.

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har ikke set nok af Viborgs kampe til at have en mening om Gaaei, men jeg er skeptisk ift. hans stats - mere præcist hans pasningprocent, som er temmelig meget under det niveau, man kan for forvente af en FCK-spiller. Hvis vi henter ham, håber jeg, at det bliver på en lejeaftale.
    Jeg har holdt øje med Gaaei i en del Viborg-kampe og tror, at han ville være en helt oplagt afløser for Jelert, hvis succesen udebliver i Ajax. Som Jelert spiller for tiden, haster det måske ikke med en afløser - men jeg er sikker på, at han før eller siden finder formen og selvtilliden igen.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Anton Gaaei har mildest talt ikke fået en god start i Ajax. Mon ikke han skal væk til vinter? Der er selvfølgelig den risiko, at han vitterligt ikke er særlig god, og at han overpræsterede i Viborg. Men en mere sandsynlig forklaring er, at skridtet fra Viborg til Ajax bare er alt for stort og at han er blevet kastet for løverne alt for tidligt pga. skade til deres normale højreback. At Ajax tilmed har gang i en katastrofal sæson gør det ikke lettere. Men de vil nok udpege nogle syndebukke og skifte i truppen i næste vindue.

    Jeg kunne altså sagtens se ham i FCK til vinter, evt. på leje med en relativt billig købsoption. Ankersen har kontraktudløb til sommer og alt efter hans fremtidsplaner kunne det være oplagt at skifte ham ud allerede til vinter.
    Generelt har danske talenter det rigtig svært i Ajax. Hollændere er sku bare en mærkelig art og jeg forstår slet ikke at danskere bliver ved med at valfarte dertil.

    Boilesen, Fischer, Lucas Andersen, Daramy, Dolberg, Victor Jensen, Nissen slog enten ikke til eller blev behandlet ret dårligt… tag gerne Eriksen med i ligningen, som ville blive frosset ude hvis han ikke forlængede. Ajax behandler ikke deres spillere særlig godt og der skal godt nok mange igennem systemet for at det bliver en succeshistorie.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #59
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Generelt har danske talenter det rigtig svært i Ajax. Hollændere er sku bare en mærkelig art og jeg forstår slet ikke at danskere bliver ved med at valfarte dertil.

    Boilesen, Fischer, Lucas Andersen, Daramy, Dolberg, Victor Jensen, Nissen slog enten ikke til eller blev behandlet ret dårligt… tag gerne Eriksen med i ligningen, som ville blive frosset ude hvis han ikke forlængede. Ajax behandler ikke deres spillere særlig godt og der skal godt nok mange igennem systemet for at det bliver en succeshistorie.
    Du er godt nok ude i nogle heftige generaliseringer her. At hollændere generelt skulle være mærkelige må du lige kvalificere... At Holland generelt skulle være et dårligt land at tage til som dansk talent er også at stramme den. 80'er-landsholdet bestod eksempelvis af en håndfuld spillere, der brød igennem i Holland og blev stjerner der.

    Det er rigtigt, at de danske talenter i Ajax har haft det svært de senere år, men sådan har det jo på ingen måde altid været. Christian Eriksen brød igennem der, Boilesen brød igennem der, Fischer brød igennem der, Dolberg brød igennem der. Eriksen rykkede naturligt videre, da han blev for god til Æresdivisionen, Boilesen blev dårligt behandlet, ja, Fischer og Dolberg kunne ikke opretholde niveauet efter deres gennembrud, hvilket set i bakspejlet ret tydeligt nok mere handlede om deres mentale ballast.

    Men ja, især Ajax er så stor en talentfabrik, at man nok nemt knækker nakken på det. Men at det er grunden til, at Anton Gaaei har det svært, virker meget tidligt at konkludere. Måske skal han bare have tid. Og måske er han bare ikke god nok.
    Sidst redigeret af Garneren : 25.09.23 kl. 14:57
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du er godt nok ude i nogle heftige generaliseringer her. At hollændere generelt skulle være mærkelige må du lige kvalificere... At Holland generelt skulle være et dårligt land at tage til som dansk talent er også at stramme den. 80'er-landsholdet bestod eksempelvis af en håndfuld spillere, der brød igennem i Holland og blev stjerner der.

    Det er rigtigt, at de danske talenter i Ajax har haft det svært de senere år, men sådan har det jo på ingen måde altid været. Christian Eriksen brød igennem der, Boilesen brød igennem der, Fischer brød igennem der, Dolberg brød igennem der. Eriksen rykkede naturligt videre, da han blev for god til Æresdivisionen, Boilesen blev dårligt behandlet, ja, Fischer og Dolberg kunne ikke opretholde niveauet efter deres gennembrud, hvilket set i bakspejlet ret tydeligt nok mere handlede om deres mentale ballast.

    Men ja, især Ajax er så stor en talentfabrik, at man nok nemt knækker nakken på det. Men at det er grunden til, at Anton Gaaei har det svært, virker meget tidligt at konkludere. Måske skal han bare have tid. Og måske er han bare ikke god nok.
    Har arbejdet i landet i 18 år. Hollændere er enormt kyniske

    Christian Eriksen fik af vide at hvis han ikke forlængede, så spillede han ikke (han forlængede og kom til Tottenham). Boilesen ville ikke forlænge og røg ikke til Napoli som var ude efter ham, men gik fra anfører til at blive frosset ud. Fischer holdt måske ikke niveau, men Ajax savede ham også midt over og sendte ham videre, Dolberg falder helt igennem imod Man U i UEFA cup finalen og så er han ude.

    Ja, det er en generalisering, men det ligner da bestemt ikke danskere får succes’s hos Ajax længere, når man skal 30-40 år tilbage før det var rigtig godt.

  28. De følgende 7 brugere er enige:

Side 4 af 37 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •