Side 7 af 37 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Status på vores forsvar.

    1. Nu ved jeg godt Boilesen er på vej tilbage, men hvor lang tid holder bentøjet?. Er vi snart derhenne af at manden snart er et færdig kapitel i FCK?.

    2. khocholava igen skadet (godt nok en mindre skade, men skal opereres igen). Er han ikke ved at udvikle sig til en ny Boilesen 2.0. Det er sgu lidt bekymrende i henhold til fremtiden.

    3. Valdemar Lund personligt har jeg ikke den store tiltro til han har en fremtid i FCK. Jeg syntes simpelthen han er for langsom og for lang tid til at opfatte farlige situationer.

    Måske er jeg bare meget pessimistisk, men jeg håber virkelig allerede nu Nees og PC er i gang med at forberede noget nyt defensiv blod til Sommer 2024.
    Med Kocholavas nye diagnose, er dette yderst relevant. Så jeg er meget enig.

    Boile og Kocho må få den rolle der er realistisk i forhold til at være et par ældre herrer der begge har været ude i 1 år.

    Lund skal (imo) klart lejes ud. Han er ikke på niveau pt.

    Der skal købes en CB på niveau med Vavro og Diks til vinter. Eller bedre..?

    Jeg er klar over Kocho potentielt er klar til foråret, men hvor klar? Og kamptræning…?
    Boile har fået mere spilletid til den tid, men jeg hælder altså til vi er godt i gang med begyndelsen til enden.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 11.11.23 kl. 14:47

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Med Kocholavas nye diagnose, er dette yderst relevant. Så jeg er meget enig.

    Boile og Kocho må få den rolle der er realistisk i forhold til at være et par ældre herrer der begge har været ude i 1 år.

    Lund skal (imo) klart lejes ud. Han er ikke på niveau pt.

    Der skal købes en CB på niveau med Vavro og Diks til vinter. Eller bedre..?

    Jeg er klar over Kocho potentielt er klar til foråret, men hvor klar? Og kamptræning…?
    Boile har fået mere spilletid til den tid, men jeg hælder altså til vi er godt i gang med begyndelsen til enden.

    Zan
    David Brekalo fra Viking kunne være et fint bud. 24 år, Slovensk landsholdsspiller med et fint højreben. Han er både god med fødderne, en trussel i luftspillet og meget god taktisk. Jeg har set en del af Vikings kampe, som har haft en hæderlig sæson og der har Brekalo klart været en bærende kræft. Han har ingen svagheder, da han både er god i duel + mand-mod-mand-spillet, men også kan stå dybt og agerer stopklods. Han kan på nogle områder godt minde om en Erik Johansson, i sin første tid hos os. Ville klæde vores bagkæde

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsP Se meddelelser
    David Brekalo fra Viking kunne være et fint bud. 24 år, Slovensk landsholdsspiller med et fint højreben. Han er både god med fødderne, en trussel i luftspillet og meget god taktisk. Jeg har set en del af Vikings kampe, som har haft en hæderlig sæson og der har Brekalo klart været en bærende kræft. Han har ingen svagheder, da han både er god i duel + mand-mod-mand-spillet, men også kan stå dybt og agerer stopklods. Han kan på nogle områder godt minde om en Erik Johansson, i sin første tid hos os. Ville klæde vores bagkæde
    Jeg kendte retfærdigvis ikke Brekalo før du nu nævnte ham, og du har sikkert ret i at han er en fin spiller - men han ligner bare umiddelbart mere en spiller, der passer ind i vores indkøbsstrategi anno 2013 end anno 2023. Han er for gammel til at betragtes som et "talent" og har antageligvis ikke bevist sig nok til at kunne betragtes som et "højhyldekøb".

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg kendte retfærdigvis ikke Brekalo før du nu nævnte ham, og du har sikkert ret i at han er en fin spiller - men han ligner bare umiddelbart mere en spiller, der passer ind i vores indkøbsstrategi anno 2013 end anno 2023. Han er for gammel til at betragtes som et "talent" og har antageligvis ikke bevist sig nok til at kunne betragtes som et "højhyldekøb".
    Han præsterer RIGTIGT godt på det slovenske landshold, som må siges at være "en højere hylde" for at bruge dit udtryk. Han er en spiller som utvivlsomt vil forstærke vores bagkæde og som efter min mening, må betegnes som en stjerne. Vi får satme svært ved at lande en mere komplet spiller end Brekalo. Jeg vil gå så langt at sige, at jeg ville foretrække en Brekalo fremfor Bisseck.

    Selvom der bliver joked meget omkring den bedste norske række - forståeligt nok! - så er der simpelthen bare ind i mellem spillere, som vi bliver nødt til at have på radaren. Brekalo er en af de spillere. Han er allerede for god til en klub som FCK, men vi kan virkelig tilbyde ham en flot pakke, og med vores forsvar in mente, så kommer han også til at få rigtigt meget spilletid.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsP Se meddelelser
    Han præsterer RIGTIGT godt på det slovenske landshold, som må siges at være "en højere hylde" for at bruge dit udtryk. Han er en spiller som utvivlsomt vil forstærke vores bagkæde og som efter min mening, må betegnes som en stjerne. Vi får satme svært ved at lande en mere komplet spiller end Brekalo. Jeg vil gå så langt at sige, at jeg ville foretrække en Brekalo fremfor Bisseck.

    Selvom der bliver joked meget omkring den bedste norske række - forståeligt nok! - så er der simpelthen bare ind i mellem spillere, som vi bliver nødt til at have på radaren. Brekalo er en af de spillere. Han er allerede for god til en klub som FCK, men vi kan virkelig tilbyde ham en flot pakke, og med vores forsvar in mente, så kommer han også til at få rigtigt meget spilletid.
    Jeg kender heller intet til Brekalo, men er en slovensk landsholdsspiller per definition fra en højere hylde? Det vil jeg gerne tillade mig at stille spørgsmålstegn ved, når man ser, at omtrent halvdelen af deres landshold løber rundt i klubber i Slovenien, Polen, Norge, Rumænien, Schweiz og Østrig: https://en.wikipedia.org/wiki/Sloven...#Current_squad

    Men som sagt, det er ikke en dom over Brekalo. Han er dog under lyskekniven lige nu, så på kort sigt løser han næppe vores forsvarsproblemer.
    Sidst redigeret af Garneren : 15.11.23 kl. 09:09
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg aner heller ikke noget om Brekalo. Men FCM fik eftersigende afvist bud på omkring 25-30 mio kr i sommers. Hvis hans niveau ikke har været faldende siden, så må det forventes, at han næppe er billigere hvis vi kommer og er interesseret. Og til den pris skal det enten være en meget stor profil eller en spiller med stort videresalgspotentiale og qua hans alder, så er han næppe det sidste, hvis han først skal være her et par år. Og med de aldrende Kocholava, Boile og til dels Vavro og Diks i truppen på de pladser, så kan jeg næsten ikke forestille mig andet end et eventuelt køb til det centrale forsvar skal være en yngre model med større finansiel upside.

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Udover det centrale forsvar, hvor vi har været tyndt besat pga. skader det seneste halve år, så synes jeg også godt, at vi kan kigge lidt på kantpositionen. Nærmere bestemt at se på, hvor meget fart, der er på vores kanter. Pt. er det kun Achouri, der har den eksplosive fart og 1v1 kompetencerne. Det ville være rart, hvis truppen kunne suppleres med en enkelt kantspiller, der også har sådanne spidskompetencer. Evt. en venstrebenet spiller.
    Derudover handler det kommende vindue om hvorvidt Grabara skal videre eller ej, og hvorvidt Tanlongo tager de rigtige skridt i sin udvikling. Og så skal der handles derefter.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Pt. er det kun Achouri, der har den eksplosive fart og 1v1 kompetencerne.
    Jeg er enig med vi har brug for en spiller med disse spidskompetencer, for lige det du beskriver her har jeg ikke set meget af fra Achouri siden han kom til klubben udover et par sekvenser. Jeg syntes derimod man vælger at gå ned i fart og spille bolden til siden eller baglæns når han endelig er i gode situationer.

    Lad os se om han hæver niveauet efter vinterpausen. Det er et krav.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    https://www.footballinsider247.com/s...-accepted/?amp

    Hvis PC kan få 30 millioner pund + add ons så er det bare at sælge

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.footballinsider247.com/s...-accepted/?amp

    Hvis PC kan få 30 millioner pund + add ons så er det bare at sælge
    Jeg vil hellere beholde Roony så længe som muligt end se ham vekslet til aktieudbytte.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg vil hellere beholde Roony så længe som muligt end se ham vekslet til aktieudbytte.
    Jeg er nu ret sikker på at kommer der et bud i den størrelse så sælger vi, alt andet ville være dumt. Ja man kan satse og gamble, men man skal også smede mens jernet er varmt og det er det lige nu.

    Derudover så har Roony også et bagland som tidligere har vist sig at være besværlige at have med at gøre, da de jo skal pleje hans interesser som kun er naturligt.

    Sælg og hiv Queyrell Tchicamboud op i førsteholdstruppen så gør vi ham klar til et 300 mill + salg indenfor et par år eller 3 :)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er nu ret sikker på at kommer der et bud i den størrelse så sælger vi, alt andet ville være dumt. Ja man kan satse og gamble, men man skal også smede mens jernet er varmt og det er det lige nu.

    Derudover så har Roony også et bagland som tidligere har vist sig at være besværlige at have med at gøre, da de jo skal pleje hans interesser som kun er naturligt.

    Sælg og hiv Queyrell Tchicamboud op i førsteholdstruppen så gør vi ham klar til et 300 mill + salg indenfor et par år eller 3 :)
    Jeg snakker ikke om, hvad jeg tror. Selvfølgelig sælger PC Roony for det beløb. Jeg snakker om, hvad jeg ville foretrække. Jeg får mere glæde ud af at se Roony i FCK i længere tid, end jeg gør over en nyhed om, hvorvidt vi har tjent 100 mio. mere eller mindre på ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg snakker ikke om, hvad jeg tror. Selvfølgelig sælger PC Roony for det beløb. Jeg snakker om, hvad jeg ville foretrække. Jeg får mere glæde ud af at se Roony i FCK i længere tid, end jeg gør over en nyhed om, hvorvidt vi har tjent 100 mio. mere eller mindre på ham.
    Jamen der er der også mange ting jeg ville fortrække som fan, frem for hvad der er realistisk at tro på. Og igen så er der jo også spørgsmålet hvad Roony og hans bagland pønser på. Nytter jo ikke noget at have en utilfreds spiller i truppen.

    Som nævnt, så er Tchicamboud klar i kulissen så jeg syntes vi er godt dækket ind.

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jamen der er der også mange ting jeg ville fortrække som fan, frem for hvad der er realistisk at tro på. Og igen så er der jo også spørgsmålet hvad Roony og hans bagland pønser på. Nytter jo ikke noget at have en utilfreds spiller i truppen.

    Som nævnt, så er Tchicamboud klar i kulissen så jeg syntes vi er godt dækket ind.
    Du behøver ikke at forklare mig, hvad der er realistisk. Jeg svarede på et indlæg fra en, der håber, at man sælger Roony så hurtigt som muligt, hvis Brighton byder 30 mio. pund. Det håber jeg ikke, men jeg ved udmærket, at det utvivlsomt sker. Længere er den egentlig ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jamen der er der også mange ting jeg ville fortrække som fan, frem for hvad der er realistisk at tro på. Og igen så er der jo også spørgsmålet hvad Roony og hans bagland pønser på. Nytter jo ikke noget at have en utilfreds spiller i truppen.

    Som nævnt, så er Tchicamboud klar i kulissen så jeg syntes vi er godt dækket ind.
    Er Tchicamboud ikke venstrekant?

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 37 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •