Side 8 af 37 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er Tchicamboud ikke venstrekant?
    Jo, og højrebenet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    193

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jamen der er der også mange ting jeg ville fortrække som fan, frem for hvad der er realistisk at tro på. Og igen så er der jo også spørgsmålet hvad Roony og hans bagland pønser på. Nytter jo ikke noget at have en utilfreds spiller i truppen.

    Som nævnt, så er Tchicamboud klar i kulissen så jeg syntes vi er godt dækket ind.
    Klar og klar. Han har spillet gode U19 kampe (navnlig var han i de første 45 minutter mod Manchester United helt ustyrlig), men der er altså et stykke fra dét og konkurrere i førsteholdstruppen med 7-8 kampe om måneden. Jeg gætter på, der er andre foran ham i køen til førsteholdet (Thomas Jørgensen har været nævnt, Oliver Højer og min personlige favorit: Tristan Fynbo, og ikke kun pga navnet).

    Jeg er med på galejen, der handler om at holde Rooney længst tid muligt. Der har været tiltro til ham i 50+ kampe, og nu begynder vi at se frugterne af det hårde arbejde. Jeg er bedøvende ligeglad med om han sælges for 100, 200 eller 300 mio DKK. Vi har jo tidligere set, hvordan det ikke har en direkte påvirkning af de indkomne transfers. Jeg vil hellere have Rooney på holdet hvor han er kampafgørende og i storform. Det var et stort dyk at miste Daramy i de kampe, der lå på vippen, efter han havde mostlet rundt på alverdens udebaner og elendige kampe.

    Achouri er også blevet diskuteret. Ham er jeg slet ikke nervøs for. Daramy skulle også lære, hvor/hvordan det var bedst for ham at modtage bolden: tættere på midterlinjen end deres mål, gerne på det brede punkt i siderummet med 1-2 mand foran han kunne overløbe med et par lange ryk. Nede i fart foran et statisk forsvar, er det alle dage knaldhamrende svært at komme forbi - selv i Superligaen. Achouri skal også op i fart og jeg synes han faktisk er bedre i fuld fart end Daramy til at drive bolden frem (med bolden på fødderne). Når han får Birger tilbage med overlap og præcise, hårde afleveringer han kan bruge i sit fremadrettede spil (istedet for at modtage, stoppe op, vente på en mand og tænke kreativt), får vi flere mål og assists fra ham.

    Tanlongo synes jeg efterhånden trænerstaben har signaleret, man ikke har tiltro til. Af samme årsag var det en lejeaftale vi indgik på ham - han virkede spændende, men hvis han ikke er god nok til træning, er det jo bare sådan det er. Så hellere Tristan Fynbo. Eller Clem når han forhåbentligt er på benene igen efter nytår.

    Supergodt fundet med Brekalo i øvrigt. Han ser god ud!
    "Tro kan flytte dværge."

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg synes 30 mio euro for Roony lyder glimrende, lige indtil PC smider 7 af dem efter Philip Bundgaard i Randers.

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes 30 mio euro for Roony lyder glimrende, lige indtil PC smider 7 af dem efter Philip Bundgaard i Randers.
    Når prisen på Achouri er 22,5 mio kr, så tror jeg ikke vi skal op i det leje.
    Men Filip B er en spændende spiller. Jeg ville lave sådan en Bayern handel
    med ham. Køb ham nu og lade ham spille i Randers til 2025, så er han klar.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Nu er han blevet 18, så stik den dejlige knægt en femårig monsterkontrakt, så han kan mærke kærligheden og får lyst til at blive et par år endnu i København. 20 er en fin alder at rejse ud i.

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...lv-time?fbclid
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu er han blevet 18, så stik den dejlige knægt en femårig monsterkontrakt, så han kan mærke kærligheden og får lyst til at blive et par år endnu i København. 20 er en fin alder at rejse ud i.

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...lv-time?fbclid
    Mon ikke tilbuddet ligger klar og Roony til hver en tid bare kan gå ned til PC og forlænge. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet end, at man allerede har præsenteret ham for et forslag til forlængelse. Desværre er der også en ung mand og især et bagland som skal være enig i, at det er en god ide. Det var svært sidst - det er næppe nemmere nu, uanset hvor meget mening vi synes det må give.

    Men ja for fa'en. Forlæng så!

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke tilbuddet ligger klar og Roony til hver en tid bare kan gå ned til PC og forlænge. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet end, at man allerede har præsenteret ham for et forslag til forlængelse. Desværre er der også en ung mand og især et bagland som skal være enig i, at det er en god ide. Det var svært sidst - det er næppe nemmere nu, uanset hvor meget mening vi synes det må give.

    Men ja for fa'en. Forlæng så!
    Det gør det uden tvivl. Jeg håber bare, at PC ikke forsøger at presse krejlercitronen, men at hans kontraktudkast står mål med Roonys kæmpe potentiale (og deraf følgende salgsværdi, hvis man endelig skal tænke økonomisk).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det gør det uden tvivl. Jeg håber bare, at PC ikke forsøger at presse krejlercitronen, men at hans kontraktudkast står mål med Roonys kæmpe potentiale (og deraf følgende salgsværdi, hvis man endelig skal tænke økonomisk).
    Næ men det finder vi nok aldrig ud af. Hvis de ikke lykkes med at finde hinanden, så vil PC/FCK altid påstå at man har givet et særdeles attraktiv tilbud, imens Roonys lejr vil påstå noget andet.
    Men hvis vi kigger lidt på historisk på det, så husker jeg ikke, at vi har mistet en spiller ved manglende kontraktforlængelse pga nærighed hos PC...eller husker jeg forkert? Vi har flere gange set længere forhandlingsforløb, men er vi ikke stort set altid kommet i mål? Her tænker jeg f.eks. Boile, Roony, Lund og sikkert flere, imens Stamenic (så vidt jeg husker) umiddelbart er den eneste som er smuttet og her handlede det måske også lidt om spilletid.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Roony har eftersigende lige fået ny agent, så det kunne jo godt tyde på at der arbejdes på evt. ny kontrakt eller salg.

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Dunsedrengen Se meddelelser
    Roony har eftersigende lige fået ny agent, så det kunne jo godt tyde på at der arbejdes på evt. ny kontrakt eller salg.
    Ja sådan et skift tyder vel oftest på, at man gerne vil videre i karrieren. Jeg tænker umiddelbart at de fleste skifter agent for at få et større netværk og dermed øge chancen for et stort skifte - er Roony bare ude efter en forlængelse, så kunne han bare have beholdt den gamle agent.

  16. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja sådan et skift tyder vel oftest på, at man gerne vil videre i karrieren. Jeg tænker umiddelbart at de fleste skifter agent for at få et større netværk og dermed øge chancen for et stort skifte - er Roony bare ude efter en forlængelse, så kunne han bare have beholdt den gamle agent.
    Det kan jo også være for at sikre et større netværk og det helt rigtige skifte om et år eller halvandet, og dermed også en forlængelse med Fck.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det kan jo også være for at sikre et større netværk og det helt rigtige skifte om et år eller halvandet, og dermed også en forlængelse med Fck.
    Det kan man jo håbe. Jeg frygter nu desværre, at det er et tegn på, at Roony er væk senest til sommer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...laenge-med-fck

    inden vi gik ind i denne års CL kampagne, så var jeg egentlig rimelig afklaret med at PA snart var fortid i klubben, men jeg er godt nok imponeret af hans dedikation er fornemme præstationer i CL. Derudover er manden stort set aldrig skadet.

    Læg dertil at han ønsker at forblive i klubben og er tilfreds med den rolle han har.

    Jeg håber vi giver ham en 2 årige forlængelse, det syntes jeg han fortjener.


  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...laenge-med-fck

    inden vi gik ind i denne års CL kampagne, så var jeg egentlig rimelig afklaret med at PA snart var fortid i klubben, men jeg er godt nok imponeret af hans dedikation er fornemme præstationer i CL. Derudover er manden stort set aldrig skadet.

    Læg dertil at han ønsker at forblive i klubben og er tilfreds med den rolle han har.

    Jeg håber vi giver ham en 2 årige forlængelse, det syntes jeg han fortjener.
    Hmm... Det er måske ikke så mærkeligt, at Ankersen nu - i modsætning til for ikke særlig længe siden - er tilfreds med sin rolle, for det er nok ret svært for en 33-årig back med meget svingende formbarometer at finde noget bedre end en reservetjans i FCK. Jeg synes, han har været fin at have som gardering, og han har spillet rigtig godt i nogle kampe. Men han har eddermaneme også spillet ringe i andre.

    På en back-plads, hvor faldende hurtighed er et større problem end mange andre steder på holdet, synes jeg, det er uholdbart at forlænge med Ankersen, som vil være knap 34, når hans kontrakt udløber. Så hellere stoppe nu, mens legen stadig er rimelig god og finde en bedre gardering/afløser for Jelert.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...laenge-med-fck

    inden vi gik ind i denne års CL kampagne, så var jeg egentlig rimelig afklaret med at PA snart var fortid i klubben, men jeg er godt nok imponeret af hans dedikation er fornemme præstationer i CL. Derudover er manden stort set aldrig skadet.

    Læg dertil at han ønsker at forblive i klubben og er tilfreds med den rolle han har.

    Jeg håber vi giver ham en 2 årige forlængelse, det syntes jeg han fortjener.
    Det kommer lidt an på pris og hvad man ellers har i kikkerten på positionen. Vil det f.eks. give mening at beholde ham, såfremt man f.eks. vil forsøge at hente en Anton Gaaei (eller lignende), hvis han bliver smidt på porten i Ajax?
    Jeg er dog enig i, at han både pga sin historik i klubben og pga niveau i år godt kan fortjene en forlængelse på 1-2 år. Han har været fin som back up og jeg er sikker på, at han også er god at have i omklædningsrummet med sit humør og rutine.

    Hvis han accepterer sin rolle som backup og en slags mentor for yngre spillere og hvis lønnen bliver på et for klubben fornuftigt leje, så lad ham da endelig få 1 eventuelt 2 år mere.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 8 af 37 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •