Side 9 af 37 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 550

Emner: Til- og afgange: Vinter 23/24

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...laenge-med-fck

    inden vi gik ind i denne års CL kampagne, så var jeg egentlig rimelig afklaret med at PA snart var fortid i klubben, men jeg er godt nok imponeret af hans dedikation er fornemme præstationer i CL. Derudover er manden stort set aldrig skadet.

    Læg dertil at han ønsker at forblive i klubben og er tilfreds med den rolle han har.

    Jeg håber vi giver ham en 2 årige forlængelse, det syntes jeg han fortjener.
    Jeg synes det er et fint tidspunkt at sige farvel og tak og efter en periode, hvor han rent faktisk har ydet noget for hans løn. Han har aldrig beklaget sig og synes han har været yderst professionel, men med mindre Diks eller Jelert bliver solgt og vi ikke har en afløser klar, så ser jeg ham nærmere hos OB eller Lyngby end FCK. Men Anker der vil forlænge og Babacar som vil til Fiorentina - så kan vi konstatere at vores spillere måske ikke lægger realistisk for land til dette vindue

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes det er et fint tidspunkt at sige farvel og tak og efter en periode, hvor han rent faktisk har ydet noget for hans løn. Han har aldrig beklaget sig og synes han har været yderst professionel, men med mindre Diks eller Jelert bliver solgt og vi ikke har en afløser klar, så ser jeg ham nærmere hos OB eller Lyngby end FCK. Men Anker der vil forlænge og Babacar som vil til Fiorentina - så kan vi konstatere at vores spillere måske ikke lægger realistisk for land til dette vindue
    Jeg synes i høj grad det afhænger af løn. Jeg tror bestemt det har værdi, at have en så rutineret spiller i truppen, som også kan lære fra sig. Selvfølgelig skal han ikke optage en plads i truppen, hvis hans primære rolle er pædagog, men han har trods alt vist, at han stadig har niveauet på gode dage og kan træde til når behovet er der. Desuden ryger Diks nok ikke tilbage på backen foreløbigt, når han er den der præsterer bedst i midterforsvaret.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Jeg synes det er helt simpelt. Ståle hentede Ankersen tilbage i 2020 på en 4 årig kontakt med en årsløn der ifølge google rygter ligger på 3,5-5 mio. kr hvilket gør ham til en af de lønførende i ligaen. Sansynligvis den med margin dyreste højre back i ligaen. I den periode har han nærmest ikke spillet og når han har været på banen har det oftest været pinligt at være vidne til. Hans gode kampe siden Ståles gyldne kontrakt kan vel tælles på en hånd og han bliver næppe bedre i næste kontraktperiode hvor alderen kommer til at trykke endnu mere og skaderne bliver mere hyppige. Gigantisk nej tak herfra - også selv om han spillede en enkelt god kamp mod FCN sidste sæson og har spillet et par hæderlige kampe for nylig.

    Det skal simpelhen holde op med at vi giver gamle spillere lange dyre kontrakter. Se bare Boile der er faldet voldsomt i niveau og altid er skadet siden han fik sin kontrakt forlænget i 22. Eftersigende en 3 årig kontakt til 7 mio om året. Pengene skal bruges bedre end 21 mio til en kronisk skadet midterforsvarer der hverken kan sprinte eller heade. Det samme med Ankersen. Det må være muligt at finde større kvalitet for pengene.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det må være muligt at finde større kvalitet for pengene.
    Tja hvis man skal tale hans sag, hvor finder man så en back til den løn, der kan lukke Rashford, Coman og Garnacho totalt ned i CL?

    Selvfølgelig skal han ikke have en guldrandet kontrakt, som man gav Boilesen - de to situationer er også noget anerledes, da Boile var nøglespiller på daværende tidspunkt. Men kan man forlænge med et år eller højst to til en moderat løn, så er Ankersen en fin back up og en rigtig god fyr at have i omklædningsrummet. Man skal selvfølgelig have afklaret hans rolle med ham som backup og måske give ham en endnu større rolle omkring at hjælpe de unge ind på holdet.

    Når det er sagt så tror jeg faktisk, at man vælger at lade kontrakten løbe ud uden forlængelse.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    633

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Når det er sagt så tror jeg faktisk, at man vælger at lade kontrakten løbe ud uden forlængelse.
    Det vil i mine øjne være en stor fejl. Eneste grund til han ikke har spillet fra start hver gang i denne sæson er vel at man håber at spille Jelert tilbage i form. Præstationsmæssigt er Ankersen 1-2 niveauer bedre end Jelert i den her sæson. Jelert var rigtig god i en periode, men han kæmper gevaldigt med selvtilliden. Ankersen kender sin plads i hierarkiet, men hold op han kan spille godt uden ret meget forudgående spilletid. Synes det er en no-brainer at forlænge.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    FCK kædes sammen med Stephano Carrilo fra mexicanske Santos. Han skulle være 17 årig angriber med stort potentiale. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...oelger-eriksen

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    FCK kædes sammen med Stephano Carrilo fra mexicanske Santos. Han skulle være 17 årig angriber med stort potentiale. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...oelger-eriksen
    Spændende om det har noget på sig og om det kan lade sig gøre. Mexico må være et marked, hvor der kan findes en del kvalitet til fornuftige penge, og kan man hive et 17 årig stort talent op, så vil jeg i hvert fald klappe i mine små hænder.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #128
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Med de dejlige CL penge kan der vel fyldes huller.
    Hvilke positioner er der mest brug for forbedring.

    Jeg tænker målmand og midterforsvar.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Hvis vi går videre til 1/8 finalen (og holder på Kamil):
    - 1 midterforsvarer (afhængig af situationen med Khocholava, Boilesen og Lund)
    - 1 6'er
    - 1 angriber

    Hvis vi ikke har brug for en midterforsvarer, så kunne en venstrebenet hurtig kantspiller være nice to have til at kunne enten aflaste Roony eller give ham flere minutter centralt i banen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #130
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Med de dejlige CL penge kan der vel fyldes huller.
    Hvilke positioner er der mest brug for forbedring.

    Jeg tænker målmand og midterforsvar.
    Enig. Vi går nok mest efter et stortalent i midterforsvaret pga. den nuværende trupsammensætning (og Boile, Khocho og Vavros alder). Men der er et par oplagte ældre muligheder også:

    Filip Helander i OB, der vistnok har været meget stærkt spillende og er blevet fast mand på det (indrømmet svage) svenske landshold. Han har kontraktudløb til sommer så kan nok hentes billigt til januar.

    Emil Krafth i Newcastle som egentlig er højreback men har spillet lidt midterforsvar i år, kontraktudløb til sommer og spillede 90 min for Sverige senest. Han er dybest set en højrebenet version af Boilesen, så oplagt som omskolet midterforsvarer. Og sikkert billig

    Alexander Scholz,
    nævnt mange gange før og har kontraktudløb allerede nu til januar.

    Dog så jeg os gerne hente fra en højere hylde, hvilket nok bliver svært.

  20. #131
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Ved vi, om Grabara har noget at skulle have sagt mht. hvornår han rykker til Wolfsburg? Eller er det udelukkende tyskerne, der bestemmer det?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #132
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Min ønskeseddel:
    - Zanka
    - Federico Redondo
    - Et eller andet kæmpe bæst af en angriber
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #133
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ved vi, om Grabara har noget at skulle have sagt mht. hvornår han rykker til Wolfsburg? Eller er det udelukkende tyskerne, der bestemmer det?
    Jeg er helt sikker på, at jeg i et interview har hørt ham sige: “It’s not up to me.”.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #134
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg er helt sikker på, at jeg i et interview har hørt ham sige: “It’s not up to me.”.
    KIB eller Absalons Radio (husker ikke hvem) sagde for nylig at det er udelukkende op til Wolfsburg om skiftet skal ske allerede til januar.

  26. #135
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Min ønskeseddel:
    - Zanka
    - Federico Redondo
    - Et eller andet kæmpe bæst af en angriber
    Er Zanka typemæssigt det vores forsvar mangler? Det er jeg ikke så sikker på.. Jeg så langt hellere at vi hentede en atletisk og hurtig stopper, som kan afdække bagrummet når vi står højt.. Inter vil eftersigende gerne leje Bisseck ud i januars vindue, han ville efter min mening passe fuldstændig perfekt ind. Og så er jeg med på at vi nok snakker ren leje uden mulighed for køb, men det vil stadig være en god deal, hvis det er den transfer der sikrer os mesterskabet.

    Alternativt en type som Alexander Scholz, som i hvert fald sidst han var i ligaen, havde ganske fin fart. De to øvrige ønsker er jeg meget enig i..

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 9 af 37 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 22/23
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 854
    Sidste Meddelelse: 20.03.23, 22:01
  2. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  3. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  4. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  5. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •