Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 38

Emner: Salg af CL-billetter - et shitshow af rang fra klubben

Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Re: Salg af CL-billetter - et shitshow af rang fra klubben

Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Tænker løsningen må være at oplever vi hjemmeholdstribuner fyldt med Gala/Man U, så må vi jo skrive til UEFA om, hvor utrygge vi var på stadion. Så lærer de det nok på den hårde måde oppe på gangen! - Vi kommer så ikke i Parken næste år til Europakval - skulle vi kvalificere os. Men der er der jo heller ikke noget platinkort :_)
    De har da ellers vist at man ikke går så meget op i straffe fra UEFA.

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Enig, men mon ikke tomt Parken rammer bare lidt?

Også vild med de i deres (PSE's) udmelding skriver, "... kan medføre bortvisning fra Parken". Er vi enige om, at der burde/skal stå "medøferer..."

3. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Apr 2013

Også vild med de i deres (PSE's) udmelding skriver, "... kan medføre bortvisning fra Parken". Er vi enige om, at der burde/skal stå "medøferer..."
    Altså, hvis folk klapper når/hvis Højlund bliver skiftet ind, så synes jeg, det ville være en lidt hård straf, hvis alle på stadion blev smidt ud.

5. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Det forsøger Jes Mortensen at svare på på Twitter lige nu. Det er han ikke så god til.

Tilmeldingsdato
    Apr 2005

Screendump og op i tråden menneske!!1
    Das NT

8. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2007

"Kan medføre" virker som en meget underlig, vag formulering. Især hvis man som jeg ved sidste sæsons sidste AGF-kamp i Parken så en far og en teenagedatter blive forment adgang, da de stod foran mig i AGF-trøjer. Far sagde til datter, da det gik op for ham, at man ikke måtte det, at de skulle tage deres neutrale trøjer uden på klubtrøjen. Men den gik heller ikke, for som 'løren (det hedder det i Aarhus) sagde: "Nu har jeg jo set jeres AGF-trøjer". Så de kom ikke ind.

Derfor er det da absolut bortvisningsgrund at snige sig ind på FCK-pladser, hvis man viser sig at holde med MU, Bayern eller Galalalalalatasaray. Men det kræver så, at der er sikkerhedsfolk (nok bakket op af politiet) til at få dem ud.
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

10. Den følgende bruger er enig i dette:

d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009

Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    "Kan medføre" virker som en meget underlig, vag formulering. Især hvis man som jeg ved sidste sæsons sidste AGF-kamp i Parken så en far og en teenagedatter blive forment adgang, da de stod foran mig i AGF-trøjer. Far sagde til datter, da det gik op for ham, at man ikke måtte det, at de skulle tage deres neutrale trøjer uden på klubtrøjen. Men den gik heller ikke, for som 'løren (det hedder det i Aarhus) sagde: "Nu har jeg jo set jeres AGF-trøjer". Så de kom ikke ind.

Derfor er det da absolut bortvisningsgrund at snige sig ind på FCK-pladser, hvis man viser sig at holde med MU, Bayern eller Galalalalalatasaray. Men det kræver så, at der er sikkerhedsfolk (nok bakket op af politiet) til at få dem ud.
    Sidst vi mødte Galatasaray, så jeg mange personer iført Galatasaray-trøjer på C-tribunen. Selvom vi alle skulle vise hvad vi havde indenunder vores overtøj, for at komme ind.
    De blev ikke smidt ud. En af dem spurgte sågar en vagt om, hvor hans siddeplads var og blev peget i den rigtige retning.
    Det skal dog siges, at de alle var stille og rolige og opførte sig pænt, så der var ingen problemer.
    Sidst redigeret af d-man : 09.09.23 kl. 15:05
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

Tilmeldingsdato
    Apr 2019

Jeg er helt enig med dig. Jeg stod selv på sektionen sidst mod Gala, hvor cirka 100 af deres havde samlet sig som en klump nede i det ene hjørne, og under opvarmningen begynder de så at hoppe med på en sang fra udebaneafsnittet. Jeg husker det som om, at der gik rimelig lang tid før folk egentlig forstod, at de fra Gala-fans for det var jo nærmest selvmord at gøre det på lige den tribune, men reagerede vagterne så? Nej.. Og det endte jo selvfølgelig i et sammenstød, hvor folk let kunne være kommet alvorligt til skade. Intet ondt om de formentlig frivillige vagter, det er ledelsen, der simpelthen ikke magter de her opgaver, og intet tyder på, at det er anderledes denne gang.

På mine ældre dage er jeg rykket på Øvre C, men jeg er sgu lidt nervøs for at sidde deroppe og være omringet af tyrkere..

13. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2009

Hvorfor kan vi ikke bare se fodbold side om side uden al den ballade? Jeg har aldrig forstået, at man skal hade andre mennesker så meget, at man skal bruge retorik som "næsten selvmord" og true med tæsk osv., bare fordi de har en anden farve fodboldtrøje på. Hvis ikke der skal mere til at pisse en af, skal man måske kigge lidt indad.

Grunden til at jeg ikke længere kommer ret meget i Parken og endnu sjældnere på aways men nu foretrækker at se sekundabold, er netop denne bøvede indstilling til ens medmennesker. Nej, jeg synes heller ikke at folk der holder med BIF er særligt kvikke, men det er ikke noget, der giver mig ret til at svine dem til ansigt til ansigt eller true med vold. Kærlig provokation er fint, men der stopper det også for mit vedkommende. Jeg ville ønske og elske, hvis man kunne og til fodbold uden al den negative stemning mod andre mennesker.

15. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    May 2012

Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg er helt enig med dig. Jeg stod selv på sektionen sidst mod Gala, hvor cirka 100 af deres havde samlet sig som en klump nede i det ene hjørne, og under opvarmningen begynder de så at hoppe med på en sang fra udebaneafsnittet. Jeg husker det som om, at der gik rimelig lang tid før folk egentlig forstod, at de fra Gala-fans for det var jo nærmest selvmord at gøre det på lige den tribune, men reagerede vagterne så? Nej.. Og det endte jo selvfølgelig i et sammenstød, hvor folk let kunne være kommet alvorligt til skade. Intet ondt om de formentlig frivillige vagter, det er ledelsen, der simpelthen ikke magter de her opgaver, og intet tyder på, at det er anderledes denne gang.

På mine ældre dage er jeg rykket på Øvre C, men jeg er sgu lidt nervøs for at sidde deroppe og være omringet af tyrkere..
    Det var heller ikke nogen specielt fed oplevelse, mod H96 at være omringet af tyskere. (De viste sig dog at være relativt fredelige, i mit afsnit).

17. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Mar 2020

Det mest komiske er også, at danske Man U-gloryhunters, der har købt billet til én FCK-kamp på 10 år, i udmeldingen sidestilles med sæsonkortholderen med 2500 loyalitetspoint, der køber to pakker til sine mangeårige FCK-venner, jf. "99% har købt billetter før".
    Det kan godt være det ikke ender i et sikkerhedsmæssigt mareridt på kampdagene, men den store undren må også gå på hvorfor det er, at man ikke mere aktivt har lyst til at prioritere, at det er 'ægte' FCK-fans med et langvarigt tilhørsforhold til klubben, der får fat i pakkerne, fremfor tilfældige turister/danske Bayern/ManU/Gala fans, der engang i mellem har set en FC-kamp? Man har et loyalitetsprogram, men bruger det ikke til de mest eftertragtede kampe i sæsonen. Det giver absolut ingen mening, og nu skal vi så alligevel bruge et halvt år på at høre søforklaringer omkring hvordan det ikke handler kortsigtet maksimering af omsætningen.
    Loyalitet/tilhørsforhold < FCK+ jf. Lauesen og ham det nye geni på den kommercielle post.

19. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

FCK gør i hvert fald ikke min lyst til at være sæsonkortholder særlig stor. Jeg har ikke en ligeså stor aktie som jer med faste pladser, så det er naturligvis nemmere at stoppe, men jeg synes da det er lidt ærgerligt at jeg efterhånden ikke har lyst til at have sæsonkort

21. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    FCK gør i hvert fald ikke min lyst til at være sæsonkortholder særlig stor. Jeg har ikke en ligeså stor aktie som jer med faste pladser, så det er naturligvis nemmere at stoppe, men jeg synes da det er lidt ærgerligt at jeg efterhånden ikke har lyst til at have sæsonkort
    Har sæsonkort, men næste sæson er man jo nødt til at vælge europa til/fra. Tror ikke jeg giver 300 pr. billet til kval.kampe til ECL. Men opgiver man sit sæde, så kommer man jo aldrig ind igen... Så mon ikke bare de går i arv (føres videre til venner i eget navn). Det er vel vejen frem.

Snart ser vi vel også salg af sæsonkort i pauserne til højestbydende! (hvis ikke dette allerede forekommer?)

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Citat Oprindeligt indsendt af feilberg Se meddelelser
    Jeg skrev i går til Kundeservice og spurgte hvordan man sikrer sig, at FCK+ og gruppespilspakker ikke købes af udeholds fans - fremfor fx en model med loyalitetspoint. Jeg fik dette udførlige og aldeles fyldestgørende svar:

“Tak for din mail.

Vi har naturligvis taget forbehold for dette.

God dag.”

Så der er jo tydeligvis helt styr på det, og alt er i skønneste orden
    Jeg skrev også til dem og spurgte indtil nogle af de punkter beskrevet her i tråden (og, at jeg føler de svigter deres mest loyale kunder ved at alle med et +abonnement kan få adgang på lige fod). De svarede i samme stil som feilberg.

"Hej igen,

Vi har naturligvis tænkt det igennem :-)"

Suk...
    "Tro kan flytte dværge."

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Jeg skrev også til dem og spurgte indtil nogle af de punkter beskrevet her i tråden (og, at jeg føler de svigter deres mest loyale kunder ved at alle med et +abonnement kan få adgang på lige fod). De svarede i samme stil som feilberg.

"Hej igen,

Vi har naturligvis tænkt det igennem :-)"

Suk...
    Så må vi jo bare tage det som en bevidst handling. De pisser på loyale fans og er skide ligeglade. Kom pyro, kom glad - jeg er skideligeglad

25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. FCM - FCK billetter til salg
    By Craz_ in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 17.11.06, 17:58
  2. FCM-billetter til salg...
    By White Angel in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 30.10.05, 00:12
  3. 2 billetter til salg
    By Don mo in forum Bazar
    Svar: 0