Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 38 af 38

Emner: Salg af CL-billetter - et shitshow af rang fra klubben

Tilmeldingsdato
    Jul 2005

Re: Salg af CL-billetter - et shitshow af rang fra klubben

Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Jeg skrev også til dem og spurgte indtil nogle af de punkter beskrevet her i tråden (og, at jeg føler de svigter deres mest loyale kunder ved at alle med et +abonnement kan få adgang på lige fod). De svarede i samme stil som feilberg.
    Altså de loyale kunder, er vel først og fremmest dem med sæsonkort. Og de har jo fået adgang til at købe?

Og så kan man jo starte en diskussion om, at blot fordi jeg er loyal, skal jeg så have adgang til MINE venner kan købe før andre? Det mener jeg faktisk ikke. Det loyale bør ifalde den loyale person selv. Jeg kan ikke se de pisser på de loyale fans, blot fordi dem med sæsonkort ikke kommer foran til at købe flere pakker..

Edit: Men jo, man kunne da godt sælge billet efter loyalitetspoint til dem som ikke har sæsonkort. Men så kun til personen selv.
    Sidst redigeret af Mgt09 : 11.09.23 kl. 12:09

2. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Altså de loyale kunder, er vel først og fremmest dem med sæsonkort. Og de har jo fået adgang til at købe?

Og så kan man jo starte en diskussion om, at blot fordi jeg er loyal, skal jeg så have adgang til MINE venner kan købe før andre? Det mener jeg faktisk ikke. Det loyale bør ifalde den loyale person selv. Jeg kan ikke se de pisser på de loyale fans, blot fordi dem med sæsonkort ikke kommer foran til at købe flere pakker..

Edit: Men jo, man kunne da godt sælge billet efter loyalitetspoint til dem som ikke har sæsonkort. Men så kun til personen selv.
    - Sidste år kunne folk med sæsonkort købe 2 billetter. I år 1+1, hvor der absolut ingen chance var for at sidde sammen. Det er en forringelse, men så kan man så diskutere om man overhovedet skal kunne købe ekstra billetter (fair nok).
    - nu giver man lige adgang til faste fans og folk som gennem et planlagt smuthul bruger 59kr. Virker grådigt

Mht om det er fair at jeg skal kunne tage en ven med. Tja- det ved jeg umiddelbart ikke om jeg synes, men til gengæld er chancen for at jeg tager en FCK fan med noget større end ved et setup som nu. Personligt tager jeg herboende fans uden sæsonkort, fraflyttet fans uden sæsonkort eller udenlandske venner med (inklusiv udenlandsdanskere).

Der var rigtig mange Dortmund fans blandt os sidste år (endnu flere imod Gala sidste gang) og det bliver næppe mindre af at være Bayern og Man U

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser

Det handler i mindre grad om MINE VENNER end at sørge for, at dem der står på Nedre C faktisk er FCK fans. FCK har igennem mange år haft et glimrende koncept i loyalitetspoint, hvor man fx benyttede denne metrik til at inddele hvem der havde størst chance for at købe spændende aways (det har jeg selv benyttet mig af - og selv, i begyndelsen, ikke lykkedes med pga. manglende loyalitetspoint). FCK+ Abonnement er en joke af en pengemaskine, hvor man for den nette sum af 59 kr. giver alle lige mulighed for at købe de billetter som sæsonkortholderne ikke har. Derudover er køsystemet randomiseret, hvorved man ikke engang ved at sidde klar i god tid, får en fordel.

Det jeg anfægter er, at de tilsyneladende ikke er interesserede i, at få fyldt Parken "dem der vil det mest" til fordel for FCK. I så fald havde man fra start af givet sæsonkortholdere mulighed for at købe egen billet + 1/2 ekstra.

PS. Jeg er selv platinkortholder og har mit på det tørre. De har dog allerede planlagt at udfase platinkortet om jeg er oprigtig bekymret for, at dét jeg produkt jeg i over et årti har købt troligt hvert evigt eneste år nu bliver dyrere, dårligere og mere besværligt. Det synes jeg denne håndtering allerede nu indikerer.
    "Tro kan flytte dværge."

5. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

PS. Jeg er selv platinkortholder og har mit på det tørre. De har dog allerede planlagt at udfase platinkortet om jeg er oprigtig bekymret for, at dét produkt jeg i over et årti har købt troligt hvert evigt eneste år nu bliver dyrere, dårligere og mere besværligt. Det synes jeg denne håndtering allerede nu indikerer.
    Det kan du være 100% sikker på. Der er gået en prås op for Lauesen. Han har forstået, at fodboldfans er blæste, og at vi møder op alligevel. Også selvom den adgang, man plejede at betale 2.000 kr. for pludselig koster 4.000 kr. Og også selv om de øl, man plejede at betale 198 kr. for pludselig koster 350 kr.

De fleste fodboldfans har traditioner. Man er kommet i Parken og på away i årevis, og det fortsætter man med. Man har en rutine i forhold til at købe øl, og den fortsætter, selvom priserne stikker af.

Det, han ikke har tænkt ind i ligningen, er alle de nye fans, som er begyndt at strømme til stadions efter corona. De har ingen traditioner og rutiner at falde tilbage på, så de falder bare fra. Jeg glæder mig. Luft omkring mig igen og ingen køer.

Og glem så ikke, at når vi indenfor de næste tre år er solgt til en eller anden blodbaron fra Saudiarabien, så vil vi tænke tilbage på tiden med salg af CL-billetter og shitshow med tårer i øjnene.
    Sidst redigeret af Døren : 12.09.23 kl. 14:55 Årsag: Staveplade

7. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

https://www.fck.dk/nyhed/billetinfo-ucl-udekampe

Her synes jeg til gengæld at de får ramt den nogenlunde lige i røven ift. billetsalg til udeafsnittene. Det er i al fald kun kosmetiske detaljer, man kunne have ønsket anderledes, og i praksis gør det intet, siden Galatasaray-kampen ligger om en uge, og der ikke er tid nok til deres fans at gøre det, som kræves for at omgå systemet.
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

9. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    May 2009

Wow, to minutter siden de åbnede for ekstra salg af CL-pakker. Kom i kø som nr. 19.889.

Ikke stor fordel her af at have haft, og har, Platin siden kortet blev født...
    Sidst redigeret af Kjoeller : 12.09.23 kl. 14:28

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Wow, to minutter siden de åbnede for ekstra salg af CL-pakker. Kom i kø som nr. 19.889.

Ikke stor fordel her af at have haft, og har, Platin siden kortet blev født...
    End ikke et kønummer på 800 havde givet dig mulighed for at købe. :-)
    "Tro kan flytte dværge."

Tilmeldingsdato
    May 2009

End ikke et kønummer på 800 havde givet dig mulighed for at købe. :-)
    Haha, nej... men det jeg egentlig prøvede at sige mellem linierne var, at der nok er en del uden noget som helst tilhørsforhold til FCK, der har købt sig FCK+ adgang for 59 kr/måned siden der var så mange i kø i 2. runde, og man kan forvente lidt blandet "godtfolk" på tribunerne... :-/

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. FCM - FCK billetter til salg
    By Craz_ in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 17.11.06, 17:58
  2. FCM-billetter til salg...
    By White Angel in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 30.10.05, 00:12
  3. 2 billetter til salg
    By Don mo in forum Bazar
    Svar: 0