Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

18 50.00%
  • Uafgjort

10 27.78%
  • FCK vinder

8 22.22%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 48

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (16/09-2023 kl. 16:00)

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (16/09-2023 kl. 16:00)

Anden del af efterårssæsonen skydes i gang med tre sæsondefinerende udekampe i træk, hvoraf den første afvikles lørdag i Farum, når vice-mestrene tager imod de danske mestre. Begge hold skal efter rundens opgør på en tur til Istanbul, hvor hhv. Galatasaray og Fenerbahce venter i midtugen.

Med en sejr kan FCK konsolidere sin førsteplads ved at udbygge den til min. 3 point til nr. 2, mens en uafgjort fortsat sikrer en førsteplads efter runden er færdigspillet. I værste fald dumper FCK ned som nr. 3 i tilfælde af et nederlag på plasticbanen.

Hos FCK er Khocholava og Boilesen tvivlsomme til opgøret.

Ingen af de to hold har spillere i karantæne eller umiddelbar karantænefare.

Kampens dommer er Jakob Kehlet, der dømmer sin første FCK-kamp i denne sæson, og anden kamp i år. Pudsigt nok var den første også en kamp mellem de to hold, da FCK vandt 2-1 over FCN i Parken. Det er 12. gang i alt han dømmer et opgør mellem de to hold. FCK har vundet 8 af de 11 foregående, mens 3 er endt uafgjort. I Farum lyder statistikken mellem de to hold på 4 kampe, med to sejre til gæsterne, og 2 x uafgjort.

Skal man ikke med nordpå til Farum, vises kampen på 6'eren med optakt fra kl. 15:00
    Sidst redigeret af Kiwi : 13.09.23 kl. 22:59
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

2. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (16/09-2023 kl. 16:00)

Er der nogle som så dagens kamp mod Fredericia og som kan give deres take på vores nye argentiner (han startede inde kan jeg se). Er han i spil til en rolle i Farum, eller er han for langt fra niveau?

4. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (16/09-2023 kl. 16:00)

Jeg er spændt på, hvordan man griber denne kamp an. Vi er nu i mange kampe blevet kørt ud på røv og albuer på plastikbanen i Farum også væsentlig værre end resultaterne viser. Det må ligge lidt i overvejelserne, om man skal gribe kampen lidt anerledes an f.eks. stå meget kompakt og ikke presse højt eller lignende. Det må også overvejes mandskabsmæssigt, hvor spillere som f.eks Lerager og Claesson har svært ved at få deres forcer i spil på det mærkelige underlag, hvor FCN kan spille så hurtigt, at vi ikke rigtigt kan gå i dueller. Clem vil formentlig også komme til kort på farten, så hvem der skal spille på midten udover Falk og Diogo er jeg meget i tvivl om. Det er lige før, at jeg sidder og håber på Højlund trods en dårlig kamp sidst.

Jeg forventer egentlig igen et nederlag, men håber på, at vi får knækket plastik-koden. Jeg kan virkelig ikke fordrage hverken banen, spillerne, træneren, de få fans eller den frygtelige bedrevidende kæledæggeklub.

6. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Det passer da ikke at vi er blevet kørt ud på røv og albuer og resultaterne ikke er retvisende. Sidste sæson spillere vi 3 forholdsvis lige kampe. De var ekstremt effektive i den første, heldige i den anden og lidt bedre i den sidste.

FCN-FCK 3-2 (xg 2,5-1,8)
    FCN-FCK i pokalen 3-2 (der er ikke xg på kampen, men jeg husker det som rent røveri at vi ikke vandt den kamp. Skudstatistik er 4-9 på mål og 5-3 udenfor mål)
    FCN-FCK i grundspillet for mere end et år siden 3-1 (xg 1,44-1,48).

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det passer da ikke at vi er blevet kørt ud på røv og albuer og resultaterne ikke er retvisende. Sidste sæson spillere vi 3 forholdsvis lige kampe. De var ekstremt effektive i den første, heldige i den anden og lidt bedre i den sidste.

FCN-FCK 3-2 (xg 2,5-1,8)
    FCN-FCK i pokalen 3-2 (der er ikke xg på kampen, men jeg husker det som rent røveri at vi ikke vandt den kamp. Skudstatistik er 4-9 på mål og 5-3 udenfor mål)
    FCN-FCK i grundspillet for mere end et år siden 3-1 (xg 1,44-1,48).
    Jeg skal indrømme, at jeg er noget overrasket over xg i de superligakampe. Ser man på den sidste, så var der (så vidt jeg husker) rimelig bred enighed i medier og herinde om, at vi var klasser dårligere end FCN og at vi skulle have tabt større. Så vidt jeg husker, så scorer vi på et selvmål og et lidt tyndt straffe til aller sidst (nok der meget af vores xg kommer fra). Det mener jeg forøvrigt også var tilfældet i 3-1 kampen, hvor Biel reducerede til 3-1 i overtiden....og hvor vi kunne/burde have tabt endnu større. Det var efter den kamp, hvor Thorup gravede sin egen grav ved at kaste profilerne under bussen med kommentaren om manglende ansvarstagen.

9. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Grabara, Diks, Vavro, Diogo, Moi, Jelert, Meling, Achouri, Falk, Roony.

Det må enten betyde, at Moi spiller 8'er eller at vi spiller med 2 angribere i dag.

Edit: Og Orri :-)
    Sidst redigeret af k@sper : 16.09.23 kl. 14:25

11. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Nov 2005

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Grabara, Diks, Vavro, Diogo, Moi, Jelert, Meling, Achouri, Falk, Roony.

Det må enten betyde, at Moi spiller 8'er eller at vi spiller med 2 angribere i dag.
    Du glemte lige at nævne Orri, men point taken :)

13. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Trænerteamet rammer startopstillingen rigtigt i dag, men ødelægger det med indskiftningerne. Derudover må jeg bare sige, at vores evne til at forsvare på de defensive dødbolde er under al kritik.

15. De følgende 8 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Lidt skræmmende så lidt vi viser i 2 halvleg. og så er der lige en 14-1 i hjørnespark til FCN. Hmm.

Jelert lærer åbenbart ikke af sine fejl. Det må være guf for de fremtidige hold vi møder når de studerer vores svagheder.

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Trænerteamet rammer startopstillingen rigtigt i dag, men ødelægger det med indskiftningerne. Derudover må jeg bare sige, at vores evne til at forsvare på de defensive dødbolde er under al kritik.
    Det er helt vanvittigt med de dødbolde, ja. Næsten lige så vanvittigt som Corners skader.

Det er jo nærmest alle hold der truer os på hjørne.

Nå, men 2-2 tager vi selvfølgelig, selvom det ærgrede mig vi ikke kunne komme med mere, med den bænk. Den bredde skal vi sgu have mere ud af.

Jelert kæmper godt nok for tiden.

Zan

18. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vores nye mand fra Viborg (ikke Elias) har godt nok ikke gjort noget godt endnu... (dødbolde)

Tilmeldingsdato
    Jul 2013

Achouri er et røverkøb. Det bliver dyrt at spare på midterforsvaret. Corner er landets højest lønnede invalidepensionist.

21. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Achouri er et røverkøb. Det bliver dyrt at spare på midterforsvaret. Corner er landets højest lønnede invalidepensionist.
    Corner er færdig. Jeg tror simpelthen ikke på det mere.

1 ting er de skader han får, en anden ting er han skal i kampform uden at ramme en skade. Held og lykke med det....

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Vores nye mand fra Viborg (ikke Elias) har godt nok ikke gjort noget godt endnu... (dødbolde)
    Nu har vi jo selv været rimelig farlige på offensive dødbolde. På de defensive er der bestemt noget at arbejde med, men vi stiller jo også op med et ganske svagt hold på hovedspillet. Ved 2-2 var Corner og Lerager på banen, men der står vi og snorksover - det kan han næppe klandres meget for.

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu har vi jo selv været rimelig farlige på offensive dødbolde. På de defensive er der bestemt noget at arbejde med, men vi stiller jo også op med et ganske svagt hold på hovedspillet. Ved 2-2 var Corner og Lerager på banen, men der står vi og snorksover - det kan han næppe klandres meget for.
    Har vi scoret på nogle offensive dødbolde for nylig? Erindrer ikke

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 100
    Sidste Meddelelse: 09.05.23, 18:15
  2. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 06.05.23, 08:21
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  4. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 05.04.23, 14:09
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49

Tags for this Thread