Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Galatasaray vinder

    25 42.37%
  • Uafgjort

    26 44.07%
  • FCK vinder

    8 13.56%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Sæsonens første gruppespilskamp i Champions League byder på en tur til en regulær heksekedel i Istanbul, når de tyrkiske mestre fra Galatasaray tager imod på Rams Park.

    Kan FCK tage fra Istanbul med point i bagagen (og allerhelst 3), har man skaffet sig et særdeles favorabelt udgangspunkt for videre avancement til et europæisk forår.

    De danske mestre må undvære Boilesen, Khocholava og Cornelius, der alle tre er skadede.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne eller umiddelbar karantænefare, da alle gule kort fra CL-kvalen slettes ved gruppespillets start.

    Kampens dommer er bulgarske Georgi Kabakov, der dømmer sin anden FCK-kamp i karrieren. Den første var 1-1 kampen i 2018 hjemme mod Zenit Skt. Petersburg, hvor Pieros udlignede den russiske føring. Desuden har han dømt FCMs sejr over Young Boys i 2020, SønderjyskEs 2-1 sejr over Strømsgodset, samt BIFs 1-3 nederlag til Lyon.

    Skal man ikke til Istanbul, vises kampen på 3+ med optakt fra kl. 17:30
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Håber vi prøver at spille lidt offensivt, Galas forsvar er og har altid været til at lege med.

    PS. Må spillerne have Unibet på trøjerne i Tyrkiet? Og hvad med Tyskland og England? Google er til ingen hjælp ang det
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Tjaaa, det handler vel først og fremmest om ikke at lade sig kyse på deres stadion.

    Man kan godt frygte et nederlag, da vi bare ikke er særligt stærke i de udekampe.

    Hvis Galas (lidt fallerede) stjerner rammer dagen er det surt, men man kan godt håbe deres hold ikke er specielt harmonisk. Uden at jeg har noget som helst at have det i.

    Jeg håber vi kan hive en 0-0 hjem, hvilket er glimrende.

    Zan

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Ser vi en age before beauty opstilling i morgen?

    Grabara
    Ankersen - Diks - Vavro - Meling
    Lerager - Falk - Goncalves
    Larsson - Claesson - Moi
    "Tro kan flytte dværge."

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Ser vi en age before beauty opstilling i morgen?

    Grabara
    Ankersen - Diks - Vavro - Meling
    Lerager - Falk - Goncalves
    Larsson - Claesson - Moi
    Mon ikke Jelert starter og hvis resten starter (kunne sagtens være), så er det nok Claesson på midten, Diogo højre midt og Larsson fremme. Galla har altså fået bygget et meget godt hold op og selvom tyrkiske hold ofte har aldrene stjerner, så synes jeg godt nok de har mange på en fornuftig alder.

    Muslera
    Boey-Nelsson-Sanchez-Angelino
    Torreira-Ndombele
    Tete-Ziyech-Zaha
    Icardi

    Kun keeper er plus 30. Det bliver en virkelig svær kamp, men måske er vores største chance at møde dem i første kamp, selvom det også kunne være godt, h vis de intet havde at spille for… bliver en hård nysser

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Mon ikke Jelert starter og hvis resten starter (kunne sagtens være), så er det nok Claesson på midten, Diogo højre midt og Larsson fremme. Galla har altså fået bygget et meget godt hold op og selvom tyrkiske hold ofte har aldrene stjerner, så synes jeg godt nok de har mange på en fornuftig alder.

    Muslera
    Boey-Nelsson-Sanchez-Angelino
    Torreira-Ndombele
    Tete-Ziyech-Zaha
    Icardi

    Kun keeper er plus 30. Det bliver en virkelig svær kamp, men måske er vores største chance at møde dem i første kamp, selvom det også kunne være godt, h vis de intet havde at spille for… bliver en hård nysser
    Jeg tror godt vi kan overraske. på papiret så skal Gala jo vinde sådan en kamp når man ser på deres spillere.

    Jeg har det fint med underdog rollen. Jeg håber dog Nees holder ord når han er sagt vi skal "slippes lidt mere løs" og spille frit kontra sidste års kampagne i CL.

    Spil nu chancen og tro på egne evner drenge.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Ser vi en age before beauty opstilling i morgen?

    Grabara
    Ankersen - Diks - Vavro - Meling
    Lerager - Falk - Goncalves
    Larsson - Claesson - Moi
    Jeg tror helt sikkert, at man går med rutine og fysik i denne kamp. Jeg vil gætte på noget ala

    Grabara
    Jelert, Vavro, Diks, Meling
    Lerager, Falk, Claesson
    Moi, Larsson, Diogo

    Alternativt hvis man gerne vil have Achouri med fra start (han kunne være en vild joker), så kan Moi måske skubbes op som angriber (Larsson ud) og Achouri og Diogo tage kanterne.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror helt sikkert, at man går med rutine og fysik i denne kamp. Jeg vil gætte på noget ala

    Grabara
    Jelert, Vavro, Diks, Meling
    Lerager, Falk, Claesson
    Moi, Larsson, Diogo

    Alternativt hvis man gerne vil have Achouri med fra start (han kunne være en vild joker), så kan Moi måske skubbes op som angriber (Larsson ud) og Achouri og Diogo tage kanterne.
    Jeg er ret sikker på at du rammer den opstilling temmelig præcist.

    Jeg kunne dog godt tænke mig at vi havde Achouri med fra start så vi har en at spille den op på som kan holde på bolden, det får vi rigtig meget brug for og jeg tænker at vi skal undgå at Falk kommer for meget i spil når han står lavt. Det kommer han til og der har været en del farlige boldtab fra ham (og andre) det bliver der næppe råd til i denne kampagne.

    Omvendt kunne det også være fedt at kunne sætte Achouri ind som en joker som du skriver. Vi må se om Ness går samme vej

    rsj

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at du rammer den opstilling temmelig præcist.

    Jeg kunne dog godt tænke mig at vi havde Achouri med fra start så vi har en at spille den op på som kan holde på bolden, det får vi rigtig meget brug for og jeg tænker at vi skal undgå at Falk kommer for meget i spil når han står lavt. Det kommer han til og der har været en del farlige boldtab fra ham (og andre) det bliver der næppe råd til i denne kampagne.

    Omvendt kunne det også være fedt at kunne sætte Achouri ind som en joker som du skriver. Vi må se om Ness går samme vej

    rsj
    Jeg er enig i dine betragtninger omkring Achouri og vigtigheden i at kunne holde i bolden. Og skulle jeg selv vælge, så ville jeg også starte med ham, da han var så skide god i Farum. Jeg tror dog, at Neestrup går en anden retning, idet jeg tror Neestrup meget gerne vil have rutinen på banen, ligesom han måske gerne vil have en kant som er lidt stærkere defensivt end Achouri - det får han med Diogo. Desuden fik Achouri 90 min i Farum, imens både Diogo og Moi blev skiftet ud - det tænker jeg peger i retning af Achouri på bænken fra start og Diogo/Moi fra start.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Svært bliver det - Hvad jeg lige kan søge mig frem til, så har vi kun vundet to CL gruppespilskampe på udebane i vores historie, nemlig Panathinaikos i 2010 og Club Brugge i 2016.


    Mon ikke det handler om at trækker tempoet ud af kampen fra starten, og håbe på at hjemmepublikummet (og deres spillere) bliver utålmodige. Det er nok det eneste håb jeg har lige nu...

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Svært bliver det - Hvad jeg lige kan søge mig frem til, så har vi kun vundet to CL gruppespilskampe på udebane i vores historie, nemlig Panathinaikos i 2010 og Club Brugge i 2016.


    Mon ikke det handler om at trækker tempoet ud af kampen fra starten, og håbe på at hjemmepublikummet (og deres spillere) bliver utålmodige. Det er nok det eneste håb jeg har lige nu...
    Ståle havde nok parkeret bussen de første 15-20 minutter for at ride stormen af og så se om man kan genvinde noget kontrol på kampen. Det er selvfølgelig også interessant at forsøge at presse højt og så ødelægge deres rytme fra start, presse VN når han har bolden og håbe på et par hurtige omstillinger.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ståle havde nok parkeret bussen de første 15-20 minutter for at ride stormen af og så se om man kan genvinde noget kontrol på kampen. Det er selvfølgelig også interessant at forsøge at presse højt og så ødelægge deres rytme fra start, presse VN når han har bolden og håbe på et par hurtige omstillinger.
    Ståle havde som regel et mere pålideligt centralforsvar, en 6'er, der kunne forsvare, og en stærk boksangriber, der kunne holde i bolden uden at bruge krykker. Jeg tror, at offensiven skal bidrage kraftigt, hvis vi skal have point med hjem.

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    633

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Svært bliver det
    Mon ikke det handler om at trækker tempoet ud af kampen fra starten, og håbe på at hjemmepublikummet (og deres spillere) bliver utålmodige. Det er nok det eneste håb jeg har lige nu...
    Hvorfor er det dit eneste håb? Galatasaray har ikke præsteret nævneværdigt i Europa i årevis. De var dårligere end Molde, men med mere individuel klasse som afgjorde de opgør. Jeg tror simpelthen ikke på, at vi bliver blæst bagover i de første 15-20 minutter som mange tror. Hvorfor skulle vi det? Jeg er på ingen måde imponeret over dem.

    Vi vinder. Endda med 2.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)


  25. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Hvorfor er det dit eneste håb? Galatasaray har ikke præsteret nævneværdigt i Europa i årevis. De var dårligere end Molde, men med mere individuel klasse som afgjorde de opgør. Jeg tror simpelthen ikke på, at vi bliver blæst bagover i de første 15-20 minutter som mange tror. Hvorfor skulle vi det? Jeg er på ingen måde imponeret over dem.

    Vi vinder. Endda med 2.
    Fordi de har nogle offensive spillere med nogle individuelle kvaliteter som vi ikke møder til hverdag i Superligaen.
    Og krydret med vores defensiv som har set shaky ud i flere kampe (imod de dårligere hold i suppen) gør at jeg tror det bliver svært.

    Håber da at jeg tager fejl - men jeg har svært ved at se os få point i morgen. Tænker det bliver lidt som Sevilla ude sidste år hvor vi er fint med i kampen, men må overgive os i løbet af anden halveg. Tipper 2-0 til Tyrkerne

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 15.05.23, 16:42
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  4. Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 07.11.13, 10:56
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 25.10.13, 10:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •