Jeg synnes så, Nees og truppen går for hårdt efter Jelert. Kan ikke se, hvad det skulle hjælpe på.
Jeg synnes så, Nees og truppen går for hårdt efter Jelert. Kan ikke se, hvad det skulle hjælpe på.
Sidst redigeret af thorbs : 21.09.23 kl. 05:24
Jeg synes godt nok også de er lidt hårde, der er absolut ingen tvivl - den her hænger på Jelert… eller i hvert fald på højre back, fordi målet til 2-2 er Ankersens. 80% Jelert, 15% Nees og 5 % Ankersen. Nees kan trods alt skifte Lerager og Jelert ud efter 60 minutter, da et rødt kort var Galas eneste chance i den kamp og dommeren begyndte at have løs baglomme.
Jeg var frustreret og det er fedt truppen er det samme og ikke bare glade for er point - nu får Jelert en hård tur igennem maskinen og så skal de naturligvis have ham op igen og forhåbentlig sætter det sig ikke i hans spil. Ankersen og Lund bliver nød til at få spilletid nu, så de ikke er helt rustne når en af dem skal starte inde i CL
Gameplanen lykkedes egentlig ganske fint i størstedelen af kampen, også efter vi justerer efter det røde kort. Bedst illustreret ved at de to mål, vi scorer, skyldes vores evner som hold, mens deres mål kommer pba. de i to sekvenser viser høj individuel klasse i situationer, som tilfældigvis opstår. Hvilket bare er med til at gøre pointtabet endnu mere bittert.
Forhelvede Jellert du tog min nattesøvn, og forhelved nice FC I har taget min koncentrationsevne på arbejdet idag.
Har ikke set nedtakt eller lignende - skal lige sunde mig. Men nogen der har hørt forklaring på hvorfor en frisk Orri (der som udgangspunkt både holder godt på bolden og kan sendes dybt) skulle ud og man derfor beholder en tydelig udmattet Elyounoussi, der knapt kunne løbe tilsidst?
Jeg er sådan set ikke uenig. Han er stadig kun 20 år, så man skal passe lidt på ham.
Men mon ikke vi skal se de udtalelser som resultat af, at de er interviewet kort efter kampen og er topfrustreret, da vi var så tæt på et kæmpe resultat efter en fantastisk veludført kamp. Larsson nævner et andet sted, at nu skal de ind og hjælpe ham videre, så mon ikke det hele nok skal gå efter en nats søvn og med adrenalinen ude af kroppen.
Nu må trænerstab, medspillere og os fans støtte op om ham, så han kan komme stærkere igen. Det er trods alt i alles interesse, at han kommer hurtigt videre.
Jeg synes tvært i mod at det er befriende at vi ikke pakker talenterne ind i vat. Især ikke et talent som sidder rimelig fast på højre back. Folk glemmer af og til at vi er en topklub og at der er tale om elitesport.. Hvis ikke man kan tåle at få at vide at man laver en kæmpe fejl, også i medierne for den sags skyld - så er man i den forkerte klub.
Tja https://x.com/cphsundays/status/1704..._e_JeSbCLR4g5g
Synes ikke det er specielt hårdt, han koster alene de point som reelt kan være udslagsgivende for resten af CL kval og mulighed for europæisk efter jul.
Det er så fucking jammerligt det han laver, men derfra og så til må holdet heller ikke kollapse sådan pga 1 mål i 86 min.
Den skal de sgu være gode nok til at holde hjem.
Ligeså fejler Nees på hans udskiftninger.
Der er mange måder at håndtere situationen på. Udskamning af en enkel spiller for (en tåbelig) handling når det kommer til at holdsport - synes jeg - absolut ikke er én af dem. Nees kunne starte med at indrømme sin fejl, der gjorde at vi de facto spillede 9 mod 11 fremfor 10 mod 11.
Dommeren havde netop ganske kort forinden givet en meget klar henstilling til Grabara ved et målspark, hvor han gik fra den korte igangsætning med 2 forsvarsspillere til at samle bolden op og lægge den ud til siden for at sparke op. Det markerede dommeren også, da han viste Jelert det gule kort.
Så henstillingen var givet og var tydelig og klar, så på den front synes jeg ikke, at der er noget at komme efter.
Men jeg bemærkede derimod ikke, at Jelert var uhensigtsmæssigt lang tid om det indkast, hvor han får advarslen. Men det kan godt være, at det var lang tid nok, han trak det.
Sidst redigeret af DaneX : 21.09.23 kl. 09:13
Jeg tror hurtigt jeg kan finde mere end 10 sekvenser, hvor Gala-spillerne (eller vores) bruger længere tid på at afvikle et indkast, målspark, hjørne, frispark. Jeg forstår godt, at man på det stadion lader sig rive med, men overordnet set var der to sæt regler igår: ét for FCK og ét for Gala.
cybamerc, Devil, FCKarl, HansHansen, k@sper, Kenney, Lindrup, rsj, superestrella
Det kan godt være at han giver en henstilling til Kamil, på et målspark, men det hjælper jo ikke når Jelert dårligt når at samle bolden op, før dommeren stopper spillet, og han får advarslen. Det lignede at dommeren havde fortrudt at han ikke gav til Kamil, og på forhånd havde besluttet at næste københavnske dødbold skulle give gult, uanset til hvem.
Jeg synes at det var en umådeligt svag dommerpræstation, dog med 'hands' på Lerager som den mest uduelige kendelse.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)