Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
56. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

14 25.00%
  • Uafgjort

11 19.64%
  • FCK vinder

31 55.36%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 132

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (24/09-2023 kl. 14:00)

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (24/09-2023 kl. 14:00)

Sæsonens første derby byder samtidigt på et opgør mellem nr. 1. og nr. 2, når Byens Hold forlader Hovedstaden og besøger civilisationens bærme.

Med en sejr øger FCK afstanden ned til 2. pladsen i ligaen, mens et uafgjort resultat som minimum sikrer en delt førsteplads.

FCK må undvære Khocholava, Boilesen og Cornelius, der alle døjer med skader.

Ingen af de to hold har spillere i karantæne eller umiddelbar karantænefare.

Kampens dommer er Morten Krogh, der dømmer sin 3. FCK-kamp i sæsonen. De to foregående er begge endt med udesejre over hhv. Vejle og Hvidovre. Det er desuden det andet derby, hvor han passer fløjten, da han sidste efterår dømte 1-1 kampen mellem de to klubber, hvor Roony scorede dybt i overtiden, og hvor han overså et klart rødt kort til Wass for at smadre Boilesens knæ.

Har man ikke lyst til at forlade civilisationen, vises kampen på 3+ med optakt fra kl. 12:30.
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

2. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Apr 2002

Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (24/09-2023 kl. 14:00)

Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sæsonens første derby byder samtidigt på et opgør mellem nr. 1. og nr. 2, når Byens Hold forlader Hovedstaden og besøger civilisationens bærme.
    Det er første gang nogen sinde, at vi som 1'er spiller mod nummer 2 to runder i streg. Det er dog sket før i Superligaen: Brøndby (2009), AB (2000) og Silkeborg (1994) har alle prøvet denne fantastiske oplevelse.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

4. De følgende 11 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (24/09-2023 kl. 14:00)

Vi har haft over tre døgn til at restituere, så kampprogrammet kan ikke bruges som undskyldning i den forbindelse. Til gengæld har vi spillet vores seneste to kampe i et højt tempo, og den kamprytme skal vi kunne anvende til vores fordel.
    Dog har de seneste kampe været mod hold, som 1) gerne ville spille fodbold, og 2) gerne vil frem ad banen. Nu skal vi spille mod et hold, som spiller mere destruktivt, og som derfor gerne vil bryde kamprytmen med en masse frispark og svinestreger, og et hold, der i højere grad spiller på omstillinger, hvilket gør at vi skal finde andre løsninger til at bryde deres kompakte forsvar op.
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

6. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2003

Jeg har rørt lidt i kaffegrumset, som viser en sejr på 1-2 til nice FC. Det er mit håb at vi viser at vi kan spille et niveau højere end vores modstandere i superligaen og at vi denne gang har lært at dirke en dybtliggende defensiv op.
    Det bliver tre FCK'ere der sørger for målene: Orri, Roony og Vallys.

8. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jun 2004

Normalt stemmer jeg på, at modstanderholdet vinder. Det kan jeg simpelthen ikke i denne afstemning :(

Mvh Bjørn

10. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi har haft over tre døgn til at restituere, så kampprogrammet kan ikke bruges som undskyldning i den forbindelse. Til gengæld har vi spillet vores seneste to kampe i et højt tempo, og den kamprytme skal vi kunne anvende til vores fordel.
    Dog har de seneste kampe været mod hold, som 1) gerne ville spille fodbold, og 2) gerne vil frem ad banen. Nu skal vi spille mod et hold, som spiller mere destruktivt, og som derfor gerne vil bryde kamprytmen med en masse frispark og svinestreger, og et hold, der i højere grad spiller på omstillinger, hvilket gør at vi skal finde andre løsninger til at bryde deres kompakte forsvar op.
    Hvis vi lykkedes med at finde niveauet fra den første halvdel af anden halvleg fra galatasaray er jeg ikke i tvivl om at vi vinder. Intet dansk hold kan være med når vi kommer op på det niveau.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

12. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    May 2005

Tænker at vi desværre må nøjes med en uafgjort. Et resultat som begge mandskaber nok vil være fint tilfredse med. (Afhængig af kampforløbet selvfølgelig)

Det vil ellers være fedt at klaske dem i egen hule nu hvor de har tur i den og tro på tingene… Omvendt vil det være helt ubærligt at se dem overtage vores førsteplads…

14. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Tænker at vi desværre må nøjes med en uafgjort. Et resultat som begge mandskaber nok vil være fint tilfredse med. (Afhængig af kampforløbet selvfølgelig)

Det vil ellers være fedt at klaske dem i egen hule nu hvor de har tur i den og tro på tingene… Omvendt vil det være helt ubærligt at se dem overtage vores førsteplads…
    Jeg lever også med uafgjort.

Jeg frygter lidt vi går i deres omstillingsfælde.

Hvis vi blot lod dem komme, ville de nok have svært ved at gribe kampen an.

Men Nees vil nok ikke lave om på vores koncept og det er selvfølgelig fair nok.

Jeg frygter dog bare det koster på søndag, hvor de er inde i en stime hvor fjolserne lykkes med deres simple koncept.

Zan

16. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Naturligvis ser Brøndby bedre ud på 12. pladsen end på 2. pladsen. De ser også bedte ud i 1. Division end i Superligaen, men det bedste syn ville være en total økonomisk nedsmeltning og en tur i Danmarksserien hvor de hører til.

Når det logiske er sagt, så er der også noget dejligt ved at have en topkamp om 1 pladsen imod vores værste rivaler, det er nu at vi skal sættes op og vise løven frem. Det er når optimismen er højest at deres moral skal smadres. Ingen europæiske undskyldninger, vi har en bred trup og vi skal gå efter 3 point og de ville være 1000000 gange sjovere at få i dag end når de ligger udenfor top 6 og roder rundt.

Wass og Vallys skal vi have styr på. Hvis de kan lukkes ned, så er en stor del af opgaven klaret offensivt så vil jeg gerne se Orri inde og ellers hvem der er mest frisk

KOM NU FC

18. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2005

Tilmeldingsdato
    May 2005

Claesson starter ude igen… Det undrer mig godt nok, nu hvor vi har så presset et kampprogram at han konstant starter ude….

Har han gjort Neestrup fortræd eller hvad sker der lige?!

21. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Claesson starter ude igen… Det undrer mig godt nok, nu hvor vi har så presset et kampprogram at han konstant starter ude….

Han er vel bare ikke god nok til at starte pt. Og med en på papiret blød midtugekamp i kommende uge og et vigtigt opgør i dag, så giver rotation lige netop i dag nok ikke så meget mening, hvis folk ikke er trætte eller småskadede.

23. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Nu har Lerager lige spillet en stærk kamp og Diogo har ikke ligefrem spillet sig af. Savner også Claesson og havde nok også startet med ham, men tror slet ikke det er dramatisk.

25. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Det er godt nok en ynkelig omgang bold vi leverer, so far.

De spiller os jo ud af brættet.

Det er godt nok skuffende hvordan vi er kommet ind til denne kamp.

Zan

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Vi er helt væk i denne 1 halvleg. Fortjent vi er bagud.

Igen viser Achouri, hvor umoden spiller han er. Som mod Gala prøver han mange gange mod 2-3 mand at drible og rammer muren. Og så kan han ikke som Daramy accelerere fra stående position. Der er langt vej igen med ham.

28. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 28.07.23, 14:39
  2. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 15.05.23, 16:42
  3. Svar: 130
    Sidste Meddelelse: 02.05.23, 20:06
  4. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49

Tags for this Thread