Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
56. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

14 25.00%
  • Uafgjort

11 19.64%
  • FCK vinder

31 55.36%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 132

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (24/09-2023 kl. 14:00)

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (24/09-2023 kl. 14:00)

Citat Oprindeligt indsendt af Smount Se meddelelser
    Viktor Claesson og Rooney får fortjent in masse ros for deres indhop. Jeg synes dog også Valdemar Lund gør en god figur og bringer en masse af de ting vi mangler; godt hovedspil (med undtagelse af een duel med Kvistgaarden), forholdsvist sikkert pasningsspil med fremadrettede afleveringer, og noget hårdhed/aggresivitet.
    Det tænkte jeg også. Indtil han fik sin sædvanlige hjerneblødning, hvor alt pudseligt går langsomt for ham. Uden sammenligning i øvrigt så minder det lidt om, hvad Zanka kan finde på, når han er ukoncentreret.

Tilmeldingsdato
    Apr 2002

Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GFH vs. F.C. København (24/09-2023 kl. 14:00)

Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Lunds obligatoriske gule kort i hver kamp bliver et stort problem nu, hvor vi kun har 2 centrale forsvarsspillere, der ikke er skadet. Jeg ved ikke, hvor han ligger i forhold til karantæne, men hvem skal dække ind for ham der?
    Det var hans første advarsel i Superligaen i år - så ro på. Sidste sæson fik han 5 advarsler og en enkelt karantæne-dag i alt.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

3. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

De kampe i betonen er noget særligt. Man tisser fire gange op til kampstart uden at have drukket noget. Man bliver helt stille, når de scorer, og krammer alle sidemænd, når vi scorer. Og følelsen i hele kroppen på vej hjem med tre point. Nøj.

Anyways, jeg har ikke genset kampen, men var Morten Krogh ikke overvenlig ved Brøndby i forhold til kort? Vallys skulle da have haft for at standse en kontrax2. Jeg husker det som om, at vi fik mange kort i første halvleg og kan så se, at Achouri fik et for at skabe sig, den er svær at blive sur over, og at Moi fik et, som jeg ikke husker. Lund fik et i anden halvleg, fordi han skulle rette op på egen fejl. Hvorfor sidder jeg med det indtryk, at vi blev bortdømt?

Noget helt andet er, at når nu vi godt kan finde ud af ikke at synge "Bøsserne fra Vestegnen", skulle vi så ikke også se, om vi kan stoppe med "Sigøjnersangen"?

5. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    De kampe i betonen er noget særligt. Man tisser fire gange op til kampstart uden at have drukket noget. Man bliver helt stille, når de scorer, og krammer alle sidemænd, når vi scorer. Og følelsen i hele kroppen på vej hjem med tre point. Nøj.

Anyways, jeg har ikke genset kampen, men var Morten Krogh ikke overvenlig ved Brøndby i forhold til kort? Vallys skulle da have haft for at standse en kontrax2. Jeg husker det som om, at vi fik mange kort i første halvleg og kan så se, at Achouri fik et for at skabe sig, den er svær at blive sur over, og at Moi fik et, som jeg ikke husker. Lund fik et i anden halvleg, fordi han skulle rette op på egen fejl. Hvorfor sidder jeg med det indtryk, at vi blev bortdømt?

Noget helt andet er, at når nu vi godt kan finde ud af ikke at synge "Bøsserne fra Vestegnen", skulle vi så ikke også se, om vi kan stoppe med "Sigøjnersangen"?
    Synes sgu ikke, vi blev bortdømt. Moi hiver fat i linjedommerens skulder. Altid gult. Achouri brokker sig også til et gult (eller sparkede han en bold væk eller hvad ved jeg). Krogh fangede jo til gengæld skubberi i forbindelse med BIF hjørnespark og dømte ikke et frispark, som man måske godt kan argumentere for, at Claesson begik i forbindelse med en scoring. Vi kan mest af alt takke og selv for, at kampen blev besværlig, og det skal vi nok holde fokus på

7. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Synes sgu ikke, vi blev bortdømt. Moi hiver fat i linjedommerens skulder. Altid gult. Achouri brokker sig også til et gult (eller sparkede han en bold væk eller hvad ved jeg). Krogh fangede jo til gengæld skubberi i forbindelse med BIF hjørnespark og dømte ikke et frispark, som man måske godt kan argumentere for, at Claesson begik i forbindelse med en scoring. Vi kan mest af alt takke og selv for, at kampen blev besværlig, og det skal vi nok holde fokus på
    0 brokkerier over de gule kort, som både var korrekte og særdeles dumme af Moi og Achouri. Kenny beskriver en situation der var rulle med øjnene idiotisk af Krog - sjældent har jeg set to så forskellige fejl på så kort tid, som o den grad favoriserede det ene hold. Det gav mig indtrykket af at FCK blev der dømt alt for meget imod og BØF alt for lidt. Hvis det ikke var pga de holde situationer dømt imod BØF, så havde jeg dumpet ham med et brag, nu blev det til en middelmådig præstation

9. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Moi læner sig endda mod det røde. At hive i dommeren er bare altid en dårlig ide.

11. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Mht dommeren, gik det sgu begge veje. Udover Claessons frispark, fik vi også et par semi-tynde frispark på deres hjørnespark osv osv.

Jeg er dog en anelse forarget over kommentatorduo'en, Karsten og Brian. Det er virkelig sjældent jeg ryger med på den klagesang, da jeg ofte synes den er lidt latterlig og spild af tid.

Men igår virkede det virkelig markant, så meget de sympatiserede med BIF. Eksemplificeret i et BIF-mål, hvor Brian stor-jubler. Ved FCKs sene scoring; tavs som graven. Og dette blot et eksempel.

Det holder mig ikke vågen om natten, men det kan godt provokere mig lidt at Viasats kerneprodukt kan slå en sådan skævert. Det er jo decideret uprofessionelt.

Irettesæt mig gerne, hvis jeg overreagerer eller tager fejl.

Zan

13. De følgende 8 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Derbyet gav også godt 1300 grunde til at forsætte boykottet af tifokassen.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Mht dommeren, gik det sgu begge veje. Udover Claessons frispark, fik vi også et par semi-tynde frispark på deres hjørnespark osv osv.

Jeg er dog en anelse forarget over kommentatorduo'en, Karsten og Brian. Det er virkelig sjældent jeg ryger med på den klagesang, da jeg ofte synes den er lidt latterlig og spild af tid.

Men igår virkede det virkelig markant, så meget de sympatiserede med BIF. Eksemplificeret i et BIF-mål, hvor Brian stor-jubler. Ved FCKs sene scoring; tavs som graven. Og dette blot et eksempel.

Det holder mig ikke vågen om natten, men det kan godt provokere mig lidt at Viasats kerneprodukt kan slå en sådan skævert. Det er jo decideret uprofessionelt.

Irettesæt mig gerne, hvis jeg overreagerer eller tager fejl.

Zan
    Du behøver blot at gense highlights (...og jeg skriver gense, fordi jeg regner med alle har set dem igen og igen i dag <3). Det er meget tydeligt, hvem de ønsker det går godt for. Han råber endda nærmest "ØJ!" ved et af målene til FCK. Det er ensidigt og tydeligt.
    Sidst redigeret af Foeniks : 25.09.23 kl. 15:33
    "Tro kan flytte dværge."

16. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

FCM-scoringen i overtiden trækker lidt ned, men det var da ellers tæt på en perfekt runde for os. Hurra hurra

18. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Derbyet gav også godt 1300 grunde til at forsætte boykottet af tifokassen.
    Gav det ikke nærmere 1312 gode grunde ;-)
    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Qlawz's Avatar

Tilmeldingsdato
    Sep 2005

Citat Oprindeligt indsendt af Qlawz Se meddelelser
    Gav det ikke nærmere 1312 gode grunde ;-)
    Jeg er ikke med - hvad er det som er galt og udgør 1312 ?

Tilmeldingsdato
    Dec 2004

Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    ACAB, vil jeg tro

Tilmeldingsdato
    May 2012

Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Den fladpandede ACAB-tifo, som nogle frembragte til betonen.

23. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Den fladpandede ACAB-tifo, som nogle frembragte til betonen.
    Plus den koordineret pyro (dog begrænset). Men sådan er det, nogle er fans af FCK, andre er fans af dem selv :)

25. De følgende 12 brugere er enige:

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 28.07.23, 14:39
  2. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 15.05.23, 16:42
  3. Svar: 130
    Sidste Meddelelse: 02.05.23, 20:06
  4. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49

Tags for this Thread