De kampe i betonen er noget særligt. Man tisser fire gange op til kampstart uden at have drukket noget. Man bliver helt stille, når de scorer, og krammer alle sidemænd, når vi scorer. Og følelsen i hele kroppen på vej hjem med tre point. Nøj.
Anyways, jeg har ikke genset kampen, men var Morten Krogh ikke overvenlig ved Brøndby i forhold til kort? Vallys skulle da have haft for at standse en kontrax2. Jeg husker det som om, at vi fik mange kort i første halvleg og kan så se, at Achouri fik et for at skabe sig, den er svær at blive sur over, og at Moi fik et, som jeg ikke husker. Lund fik et i anden halvleg, fordi han skulle rette op på egen fejl. Hvorfor sidder jeg med det indtryk, at vi blev bortdømt?
Noget helt andet er, at når nu vi godt kan finde ud af ikke at synge "Bøsserne fra Vestegnen", skulle vi så ikke også se, om vi kan stoppe med "Sigøjnersangen"?
Synes sgu ikke, vi blev bortdømt. Moi hiver fat i linjedommerens skulder. Altid gult. Achouri brokker sig også til et gult (eller sparkede han en bold væk eller hvad ved jeg). Krogh fangede jo til gengæld skubberi i forbindelse med BIF hjørnespark og dømte ikke et frispark, som man måske godt kan argumentere for, at Claesson begik i forbindelse med en scoring. Vi kan mest af alt takke og selv for, at kampen blev besværlig, og det skal vi nok holde fokus på
0 brokkerier over de gule kort, som både var korrekte og særdeles dumme af Moi og Achouri. Kenny beskriver en situation der var rulle med øjnene idiotisk af Krog - sjældent har jeg set to så forskellige fejl på så kort tid, som o den grad favoriserede det ene hold. Det gav mig indtrykket af at FCK blev der dømt alt for meget imod og BØF alt for lidt. Hvis det ikke var pga de holde situationer dømt imod BØF, så havde jeg dumpet ham med et brag, nu blev det til en middelmådig præstation
Mht dommeren, gik det sgu begge veje. Udover Claessons frispark, fik vi også et par semi-tynde frispark på deres hjørnespark osv osv.
Jeg er dog en anelse forarget over kommentatorduo'en, Karsten og Brian. Det er virkelig sjældent jeg ryger med på den klagesang, da jeg ofte synes den er lidt latterlig og spild af tid.
Men igår virkede det virkelig markant, så meget de sympatiserede med BIF. Eksemplificeret i et BIF-mål, hvor Brian stor-jubler. Ved FCKs sene scoring; tavs som graven. Og dette blot et eksempel.
Det holder mig ikke vågen om natten, men det kan godt provokere mig lidt at Viasats kerneprodukt kan slå en sådan skævert. Det er jo decideret uprofessionelt.
Irettesæt mig gerne, hvis jeg overreagerer eller tager fejl.
Zan
aegh, djurlander, donl, FCKarl, Foeniks, HansHansen, Krølben, Ståle
Derbyet gav også godt 1300 grunde til at forsætte boykottet af tifokassen.
Sidst redigeret af Foeniks : 25.09.23 kl. 15:33
FCM-scoringen i overtiden trækker lidt ned, men det var da ellers tæt på en perfekt runde for os. Hurra hurra
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)