Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen i ordinær tid?

Stemmeafgivere
33. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • IF Lyseng vinder

    4 12.12%
  • Uafgjort (Lyseng vinder efter forlænget spilletid og evt. str. spark)

    0 0%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid og evt. str. spark)

    5 15.15%
  • FCK vinder

    24 72.73%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Sæsonens første pokalkamp byder på en tur til Smilets By, når IF Lyseng, der har stået for fodboldopdragelsen for både Jens Stage og Viktor Fischer, tager imod de forsvarende pokalmestre i Århus.

    Med en sejr kan FCK tage første skridt i retning af et titelforsvar af pokaltitlen, mens man med et nederlag kan sige farvel til turneringen for denne omgang.

    FCK må undvære Boilesen, Khocholava, Cornelius og Diks til opgøret, mens Jelert er tvivlsom.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne.

    Kampens dommer er Aydin Uslu, der dømmer sin første FCK-kamp i sæsonen, og blot anden i karrieren. Den første endte med en 3-0 sejr over Vejle i 2021.

    Kampen spilles på Ceres Park, da Lysengs egen hjemmebane ikke har lysanlæg til at håndtere en TV-kamp så sent. Derfor skal man ikke snydes for en anmeldelse af Lysengs hjemmebane, som Stadionturen foretog i bagstiv tilstand i 2018, ugen efter Skt. Kjartans Dag, og dagen efter at FCK vandt play-off kampen om en plads i EL-kvalen over AGF med 4-1. Anmeldelsen kan læses her: https://stadionturen.weebly.com/lyse...tgraeligs.html

    Skal man ikke til Århus, vises kampen på 3+ med optakt fra kl. 19:30.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Hvorfor har man ikke taget unge CB's med til det her?

  4. De følgende 14 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvorfor har man ikke taget unge CB's med til det her?

    Eller Hjalte Bidstrup så Ankersen kunne have leget stopper.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Truppen:

    1 Kamil Grabara
    3 Denis Vavro
    6 Christian Sørensen
    7 Viktor Claesson
    8 Mateo Tanlongo
    10 Mohamed Elyounoussi
    11 Jordan Larsson
    12 Lukas Lerager
    18 Orri Óskarsson
    21 Theo Sander
    22 Peter Ankersen
    24 Birger Meling
    27 Valdemar Lund
    30 Elias Achouri
    33 Rasmus Falk
    36 William Clem
    39 Oscar Højlund
    40 Roony Bardghji
    46 Noah Sahsah
    47 Victor Froholdt

    Ja, det er lidt mærkeligt, at eksempelvis en Halsgaard eller en Amundsen-Day ikke har fået plads i truppen. Ikke nødvendigvis som starter, for det er også oplagt at bruge kampen til at spille Vavro og Lund mere sammen før de kommende svære kampe. Men hvis vi kommer komfortabelt foran, ville det være oplagt at skifte en af dem ud undervejs med en rigtig midterforsvarer.

    Ellers må man formode, at folk som Sørensen, Clem, Højlund og Sahsah kan få en startplads, så der kan spares nogle stamspillere. Og at Tanlongo kan få debut undervejs.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Lyseng er ubesejret de seneste 7 kampe og slog Middelfart fra toppen af 2. division ud i forrige runde af pokalen. Det er altså et hold med selvtillid og intet at tabe, så jeg tror ikke, der bliver risikeret for alt for meget. Derfor tror jeg på noget i stil med:

    Sahsah-Orri-Roony
    Claesson-Clem-Højlund
    Sørensen-Lund-Vavro-Ankersen
    Grabara

    Måske kommer Sahsah endda kun ind fra bænken, hvis Nees vil være ekstra påpasselig.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Lyseng er ubesejret de seneste 7 kampe og slog Middelfart fra toppen af 2. division ud i forrige runde af pokalen. Det er altså et hold med selvtillid og intet at tabe, så jeg tror ikke, der bliver risikeret for alt for meget. Derfor tror jeg på noget i stil med:

    Sahsah-Orri-Roony
    Claesson-Clem-Højlund
    Sørensen-Lund-Vavro-Ankersen
    Grabara

    Måske kommer Sahsah endda kun ind fra bænken, hvis Nees vil være ekstra påpasselig.
    Det lyder meget sandsynligt, og det hold burde også kunne slå Lyseng. Mere end valget af spillere er det afgørende i den her slags kampe jo nok, at Neestrup får sat dem ordentligt op mentalt, så de ikke tror, det er en walkover.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det lyder meget sandsynligt, og det hold burde også kunne slå Lyseng. Mere end valget af spillere er det afgørende i den her slags kampe jo nok, at Neestrup får sat dem ordentligt op mentalt, så de ikke tror, det er en walkover.
    Enig. Et andet spørgsmål er, om Sander får chancen fra start. Jeg håber det egentligt. Men det er klart at tage en risiko.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Lyseng er ubesejret de seneste 7 kampe og slog Middelfart fra toppen af 2. division ud i forrige runde af pokalen. Det er altså et hold med selvtillid og intet at tabe, så jeg tror ikke, der bliver risikeret for alt for meget. Derfor tror jeg på noget i stil med:

    Sahsah-Orri-Roony
    Claesson-Clem-Højlund
    Sørensen-Lund-Vavro-Ankersen
    Grabara

    Måske kommer Sahsah endda kun ind fra bænken, hvis Nees vil være ekstra påpasselig.
    Jeg tænker bare spar spar spar! Vores program er vanvittigt for tiden, og spillerne falder som fluer. Så må vi prioritere pokalen lidt ned, og forvente(!!) at selv en b-kæde kan køre denne hjem.

    Det synes jeg også din opstilling tager højde for. Så jeg er enig.

    Jeg ville bestemt beholde Sahsah som starter, og have Tanlongo og Halsgaard / Day klar til 2. halvleg.

    At de to sidstnævnte ikke er i truppen, synes jeg nærmest er uansvarligt.

    Også fint med en starter til Sander.

    Zan

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Ift. bagkæden, så giver det meget mening at det kun er Meling, der spares, mens man bruger kampen til at spille Lund, Vavro og Ankersen mere sammen, med tanke på hvad der venter de kommende 7-8 dage, og at det er positioner, hvor der er noget tvungen rotation pga. skader.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Kunne vi ikke bare for en gangs skyld prøve at sætte skabet på plads fra starten og foretage udskiftningerne når kampen er afgjort efter 1. eller i starten af 2. halvleg? Det kunne være med:

    Grabara
    Anker-Lund-Vavro-CS
    Clem
    Claesson-Lerager
    Roony-Orri-Elyounoussi

    Hvis Kamil virkelig fik trykket sine ribben, skal Sander nok spille.

    Hørte/læste et sted at Sahsah havde skiftet agent og det tolkedes som om han skulle videre. Kan nogen uddybe?

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Jelert spares, men skulle være klar til FCM, jf. Bold.dk.

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Jeg håber virkelig at der er maks udskiftning.

    Sander
    Anker-Vavro-Lund-CS
    Lerager-Clem-Højlund
    Roony-Orri-Claesson

    Spilletid til Talongo, Sahsah og Froholdt ville også være fint. Det er så få kampe, hvor marginalspillerne og talenterne kan gå spilletid og vi er forhåbentlig et andet sted nu og kan derfor præstere med B-holdet. Jeg synes også det er mærkelig at et centerforsvar talent ikke er med

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Nå det blev Højlund og Sahsah for Lerager og en syg Clem, der vel sku’ ha’ spillet…

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)


  25. De følgende 13 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: IF Lyseng vs. F.C. København (27/09-2023 kl. 19:45)

    Nogen skal fortælle Nees at man ikke må tyre.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 28.07.23, 14:39
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 05.04.23, 14:09
  4. Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 21.03.23, 16:43
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •