Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Koordineret hop

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    25

    Koordineret hop

    Hej,

    Nogen der har noget info om fck vil “fikse” b trebunen så man må hoppe igen?

    https://www.fck.dk/nyhed/fortsat-for...Ob5n6NbFgGd804

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Koordineret hop

    Citat Oprindeligt indsendt af Brandello Se meddelelser
    Hej,

    Nogen der har noget info om fck vil “fikse” b trebunen så man må hoppe igen?

    https://www.fck.dk/nyhed/fortsat-for...Ob5n6NbFgGd804
    Det skulle have været fikset for længe siden, men dummebøderne for pyro har drænet kassen til formålet.. ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Koordineret hop

    Eller udbytte til aktionærerne...
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    25

    Re: Koordineret hop

    Er der virkelig ikke nogen der har noget info?

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Koordineret hop

    Citat Oprindeligt indsendt af Brandello Se meddelelser
    Er der virkelig ikke nogen der har noget info?
    Uden at jeg rigtig ved noget om det, så tænker jeg ikke, at det bare er noget man fikser. Det er en hel kæmpe tribune som ikke er bygget til det tryk, der kommer af koordineret hop...det er næppe noget et par brædder eller en smule lapning af betonen kan fikse. Eller hvad?
    Jeg vil tro, at man venter til der skal laves den store renovering/nybyg af stadion, hvilket sikkert godt kan tage en pæn årrække endnu.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Koordineret hop

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Uden at jeg rigtig ved noget om det, så tænker jeg ikke, at det bare er noget man fikser. Det er en hel kæmpe tribune som ikke er bygget til det tryk, der kommer af koordineret hop...det er næppe noget et par brædder eller en smule lapning af betonen kan fikse. Eller hvad?
    Jeg vil tro, at man venter til der skal laves den store renovering/nybyg af stadion, hvilket sikkert godt kan tage en pæn årrække endnu.
    En lille teknikalitet, men pt prøver man da vel netop at finde ud af hvad tribunen er bygget til?
    Og det arbejde blev igangsat fordi man konstaterede belastninger større end det tribunen er godkendt til.
    Men så vidt jeg forstår, så håber de at den er bygget bedre end det den er godkendt til.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Koordineret hop

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    En lille teknikalitet, men pt prøver man da vel netop at finde ud af hvad tribunen er bygget til?
    Og det arbejde blev igangsat fordi man konstaterede belastninger større end det tribunen er godkendt til.
    Men så vidt jeg forstår, så håber de at den er bygget bedre end det den er godkendt til.
    Det ved jeg ikke rigtigt noget om, så det kan du sagtens have ret i. Hvis det er sagen, så ligger der måske et lille håb i det. :-)

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Koordineret hop

    En hurtig søgning på fck.dk viser, at man 2. august forventede, at en ny undersøgelse ville komme i september:

    ”Arbejdet med en permanent løsning er i fuld gang," fortæller Brian Månsson, Director of Venue i Parken.

    "Vi forventer at have de første delkonklusioner fra Rambøll nye undersøgelser i løbet af september, men det er en kompleks opgave med mange tekniske nuancer, som tager tid."
    https://www.fck.dk/nyhed/fortsat-for...a-b-tribunen-0

    30. september kom så en nyhed, man ikke rigtigt blev klogere af, så hvornår (del)konklusionerne fra Rambølls undersøgelse kommer, blæser i vinden: https://www.fck.dk/nyhed/fortsat-for...e-hop-i-parken

    Parkens alder og generelle utidssvarende indretning taget i betragtning bliver der givetvis ikke gjort noget radikalt ved problemet før en eventuel større, generel ombygning. Så hvis den nye målings konklusioner er problematiske, står den jo nok på nedsat kapacitet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Koordineret hop

    Det ville være topmålet af S12sk selvfedme at fortrække nedsat kapacitet, med hop, fremfor udsolgt uden hop.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    25

    Re: Koordineret hop

    Cool, tak.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •