Se afstemningsresultater: Folk savner en afstemning, så hermed en afstemning

Stemmeafgivere
37. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    7 18.92%
  • FCK vinder

    17 45.95%
  • Uafgjort

    8 21.62%
  • FCK vinder, men Cornelius må udgå

    10 27.03%
Multiple Choice Poll.
Viser resultater 1 til 11 af 11

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    633

    Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Vi skal spille fodbold mod nogen fra Randers. Truppen kan man se på fck.dk. Vi har ingen udefans med.

    Ok.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Stærk optakt og meget enig.

    Tipser 1-1 eller knoklet 1-2.

    Forza.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Vi skal spille fodbold mod nogen fra Randers. Truppen kan man se på fck.dk. Vi har ingen udefans med.

    Ok.
    Jeg savner godt nok Kiwis optakter - men når det nu skal være; den er ganske fyldestgørende =b
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg savner godt nok Kiwis optakter - men når det nu skal være; den er ganske fyldestgørende =b
    Ud over hvem der dømmer, hvem der er skadet og hvor den vises + en små ligegyldig afstemning, har du her 1 til 1 kiwis tråd imod Hvidovre.. ;)

    Hvis man ønsker et bedre produkt, så kunne man evt selv bruge de 20 minutter det ta'r at lave minimal research + opsætning. Det er vitterligt ikke svært..


    *Trykker på "Randers vinder" i den ikke eksisterende afstemning*
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    633

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    *Trykker på "Randers vinder" i den ikke eksisterende afstemning*
    Så er der afstemning.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Mon ikke det bliver en fifty/fifty, som hver gang vi er på udebane.

    Tror kampen kommer til at ligne GF.

    Jeg stiller mig - desværre - tilfreds med 1-1. Det bunder i vi ikke rigtigt på noget tidspunkt har domineret ligaen nok.

    God kamp,

    Zan

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Vi bliver spillet ud af banen af Randers og efter pausen i endnu værre grad end før. Pinlig indsats, hvor holdet slet ikke er mødt op i mentalt.

    Nu fik vi i skrivende stund godt nok udlignet til 2-2, men stadig en horribel indsats, hvor vi nok skal være glade for et point.

    Det ser ud til at blive dyrt, at man ikke kunne opføre sig ordentlig i Aarhus, så vi ikke har fans på stadion til at få lidt gang i holdet.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,529

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Hold da op en mærkelig kamp. Jeg er glad for vi vinder, MEN

    Igen lige op til en CL kamp, hvor vi virker total fraværende i store dele af kampen. Igen er Nees velsignet af en god bænk må man sige.

    Achouri er igen en kæmpe skuffelse i mine øjne og har været det længe. Med tanke på han er kørt i stilling som Daramys afløser. Mange siger Achouri er Hurtig, men manden kan jo ikke komme forbi sine modstandere som Daramy kunne. Jeg ved ikke om det er et selvtillids problem, men Nees skal godt nok arbejde meget med ham.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hold da op en mærkelig kamp. Jeg er glad for vi vinder, MEN

    Igen lige op til en CL kamp, hvor vi virker total fraværende i store dele af kampen. Igen er Nees velsignet af en god bænk må man sige.

    Achouri er igen en kæmpe skuffelse i mine øjne og har været det længe. Med tanke på han er kørt i stilling som Daramys afløser. Mange siger Achouri er Hurtig, men manden kan jo ikke komme forbi sine modstandere som Daramy kunne. Jeg ved ikke om det er et selvtillids problem, men Nees skal godt nok arbejde meget med ham.
    Atju Rig virkede på ingen måder klar! tror ikke han havde spillet, hvis Mo og Diogo havde været klar

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Trods et på papiret ellers overbevisende resultat, så holdt det alligevel hårdt undervejs, hvor vi kom bagud af to omgange.

    Vi startede første halvleg vældig skidt og kom også hurtigt bagud efter en omstilling, hvor vi ellers var nået med tilbage, men ikke for alvor fik organisationen på plads og slet ikke kom tæt på Randers spillerne. Vi kom hurtigt tilbage i kampen, men kæmpede fortsat med at få kontrol med spillet. Randers var dygtige til at håndtere vores pres og leverede selv et fint presspil, hvor vi især i perioder havde udfordringer med deres genpres. Unvervejs i første halvleg lignede det, at vi gik over til at spille 442 for at håndtere Randers’ bredde, men det varede ikke længe (og generelt vekslede de yderste angriberes/kanters positionering igennem kampen). Vi fik først for alvor bedre fat i spillet efter en lille halv times spil, hvor Randers formentligt ikke kunne holde kadencen i presset og derfor endte med at stå dybere.
    Det blev der dog ændret på i anden halvleg, da Randers igen kom blæsende fra start. Hvor de i første halvleg havde mest succes med at angribere i vores venstre side, så fandt de nu mere plads i vores højre side. Igen havde vi for svært ved at fastholde spillet og havde store udfordringer med Randers’ genpres. Også i anden halvleg kom vi bagud, men efterfølgende kunne Randers igen ikke fastholde kadencen og vi fik bedre fat. Der skulle dog noget direkte spil til for at overrumple Randers’ defensiv og det direkte spil kastede da også scoringer af sig. Efter vi kom foran gik vi over til at forsvare føringen hjem, men det holdt hårdt og det var ikke uden gode Randersmuligheder.

    Grabara havde nogle gode redninger undervejs og er nok mest uheldig ved scoringen der gik mellem hans ben. Til gengæld kan man godt diskutere om han ikke skulle have haft Randers’ anden scoring (og han havde vist også hånden på).

    Jelert havde ikke nogen god kamp. Han startede på venstrebacken, hvilket man efterhånden må konkludere er en fejlslagen tilgang. Det så noget bedre ud, da han blev rykket over i højreside, men uden at han impoerede. Man kan altid diskutere mange spilleres involvering ved forskellige scoringer og typisk er der flere spillere, der kunne have mindsket sandsynligheden for scoringen, hvis de havde ageret anderledes. Men Jelert var involveret negativt involveret (hvis man da kan sige det) i begge Randers scoringer og også deres største chancer. På Randers’ stolpeskud i første halvleg ser han ikke skarp ud overfor Coulibaly, på scoringen i første halvleg får han ikke blokeret indlægget (dog også mange der var fejlpositioneret grundet omstillingen), på den store Grabararedning kort efter scoringen får han ikke blokeret et indlæg, på Randers’ anden scoring får han ikke blokeret afslutningen og så taber han hovedstødsduellen på et hjørnespark, der førte til endnu en Randersafslutning på stolpen, meget let. Der er noget indbygget i vores taktik, der kan forklare noget af det. Backen skal gerne ind og være mere kompakt og så er det selvfølgelig sværere, at nå ud til en kantspiller, men i dag synes jeg dog, at det var meget udtalt, selvom der er mange variabler i situationerne og man ikke kan tørre alt af på Jelert.
    Diks havde et par fejl undervejs, der var ved at blive meget dyre. Især den ene fejlaflevering, der førte til en stor omstillingsmulighed og jeg synes også at fejlene er begyndt at hobe sig op for Diks. Ellers synes jeg han gjorde det fint uden at være fremtrædende.
    Vavro tog meget bedre fra i duellerne, hvilket vel også er forventet. De gjorde det desuden begge godt i opspillet.
    Ankersen startede på højrebacken, hvor jeg generelt synes han gjorde det fint, selvom jeg savnede lidt fremadrettet, men han ramte aldrig for alvor niveauet sammen med Roony.

    Højlund havde en ganske usikker start og fik først for alvor ro på, da vi i højere grad havde fået mere styr på spillet efter en halv times tid. Havde dog en meget stor chance efter et godt løb i feltet. Jeg synes at han tidligere har set stærk ud i duellerne, men i dag blev han overrumplet et par gange.
    Falk scorede et fint mål og var igen ellers den dybe playmaker når vi havde bolden, men defensivt synes jeg ikke han slap så heldigt fra det i dag, ligesom han også havde sine boldtab undervejs.
    Lerager synes jeg var bedste mand på midtbanen. Han var nede og rydde op mange gange (især de situationer, hvor han måtte sætte sig igennem efter de øvrige spillere havde tabt deres dueller) og var også hyppigt med fremme, hvor han gjorde det godt. Havde også flere gode generobringer, men han løb tør for kræfter til sidst.

    Roony spillede ikke en særlig god kamp. Jeg synes stadig han får udfordret alt for lidt og i dag havde han ellers pladsen til det er par gange, men her havde han typisk ikke held med sine aktioner.
    Cornelius fik kun en halvleg, men fik ikke sat noget aftryk på kampen. Vi ofte nogle løb omkring ham og han ender tit med at være meget alene. I dag vandt han dog ikke særlig meget. Vi begyndte vel først for alvor at se det, da Larsson kom ind (men her var Cornelius selvfølgelig ikke længere på banen).
    Achouri så vi heller ikke meget til, selvom han ellers fik lagt op til en scoring og endda også havde en meget stor chance (som han dog leverede en elendig afslutning på). Var tydeligvis frustreret da han blev skiftet ud, hvilket også kostede ham en tåbelig advarsel, men man kan ellers ikke indvende imod at han blev udskiftet.

    Det var ikke en særlig svær kamp at dømme og Putros leverede en fin præstation. Randers’ nummer kunne 8 have modtaget en tidlig advarsel for en hensynsløs tackling (ingen vilje eller mulighed for at spille bolden), ligesom Randers’ nummer 28 kunne advares for usportslig adfærd overfor Diks. De to kan man dog sagtens forsvare ikke at uddele, men han overså en klar advarsel til Randers’ nummer 5 i overtiden. Ellers var den største fejl undervejs nok at der blev dømt hands mod Claesson, der fik bolden i ansigtet. Så alt i alt var det altså meget i småtingsafdelingen og jeg tror ikke nogen af holdene vil være synderligt utilfredse. Efter kampen fik vi et par VAR-situationer at se, blandt andet et muligt straffespark, som dog ikke skulle dømmes. Vi fik desværre ikke den annullerede scoring at se, da den så ud til at være tæt.

    I dag var det endnu engang udskiftningerne der endte med at få en afgørende betydning (og det skal selvfølgelig huskes, når man diskuterer om vi indkasserer for mange mål efter at have skiftet ud). Alle tre scoringen blev således scoret af en indskiftet spiller, ligesom det var Oskarsson der lagde op til to af dem. En nærliggende forklaring på, at vi leverede under niveau er selvfølgelig, at Manchesterkampen er lige om hjørnet og den må siges at være uhyre vigtig, hvis vi også skal spille europæisk efter vinterpausen. Dog spillede Randers også en god kamp, hvor de faktisk kom buldrende fra kampens begyndelse og lagde den sædvanlige knoldesparkerstil for dagen, som man ellers godt kan associerer Randers med – men som man rettelig nok bare skal associere Thomasberg med. Men med tre point i bagagen mod et godt spillende Randershold uden vores egne fans, skal man måske ikke grave voldsomt meget mere i kampen.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (05/11-2023 kl. 16)

    Jordan får scoret, og Orri laver et godt indhop. Mere har jeg ikke at sige om den kamp.

    Fuck jeg glæder mig til united!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 12.10.23, 16:12
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 07.08.23, 09:29
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  4. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 12.04.23, 14:27
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •