Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
61. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

25 40.98%
  • Uafgjort

13 21.31%
  • Man. United vinder

23 37.70%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 85

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester United (08/11-2023 kl. 21:00)

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester United (08/11-2023 kl. 21:00)

Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Undskyld, men hvorfor skal Højlund skånes?
    Hvorfor skal han hånes for at have gjort sit arbejde? Mig bekendt har han ikke talt grimt om klubben, og hans jubel var da ganske afdæmpet.

2. De følgende 12 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester United (08/11-2023 kl. 21:00)

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvorfor skal han hånes for at have gjort sit arbejde? Mig bekendt har han ikke talt grimt om klubben, og hans jubel var da ganske afdæmpet.
    Hånes ligefrem? Han er modstander, og bliver skiftet ud efter at have bragt vores modstander foran. Det er så dansk som noget kan blive, at åh nej - nu må vi ikke buhe af modstanderen efter en kamp hvor vi LIGE er kommet på 3-3 i et vanvittigt opgør. Igen, jeg var ikke på stadion - men jeg kunne sagtens have deltaget i buhen af vores modstander og jeg lægger absolut intet andet i det end at det er følelser og stemning. Jeg har absolut intet i mod Højlund, og det tænker jeg heller ikke at han har den anden vej.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

4. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hånes ligefrem? Han er modstander, og bliver skiftet ud efter at have bragt vores modstander foran.
    Det er da ikke normalt, at der buhes af en spiller, blot fordi han har scoret mod os. Jeg siger ikke, at han skulle klappes af banen, men jeg synes det er underligt at buhe af ham. Vi plejer at behandle vores tidligere spillere bedre.

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nok enig, men. Jeg kræver en sejr. Jeg forventer den ikke, men jeg kræver den. Hvis Neestrup ord om “vi vil lege med” skal have reel værdi, så kræver det en sejr i aften. Så er vi med, så er vi der ikke bare for at sige “vi spillede godt men”.

Om det sker, er et godt spørgsmål. Den objektive sandsynlighed taler ikke for det.

Kom så FCK!
    Tak Neestrup.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

7. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2001

Højlund om jublen ved målene:
    Havde du på forhånd overvejet, om du skulle juble eller ej?

- Overhovedet ikke. Når jeg scorer, så jubler jeg. Det er klart, og jeg gjorde det ned mod vores egne fans, så det havde ikke noget med noget at gøre.

Det er fint, det er ærlig snak.
    Så er det vel også fint og ærligt nok at sige, at hvis vi lige har udlignet og jager et vindermål, så er vi ivrige efter at komme i gang igen.
    Og dermed har det heller ikke noget med noget at gøre, så drop dobbeltmoralen, Rasmus.

9. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Det er da ikke normalt, at der buhes af en spiller, blot fordi han har scoret mod os. Jeg siger ikke, at han skulle klappes af banen, men jeg synes det er underligt at buhe af ham. Vi plejer at behandle vores tidligere spillere bedre.
    Det er dog rimeligt normalt, at vi buher når modstanderne skifter ud, så han blev langt hen af vejen bare behandlet som en enhver anden modstander. Og jeg skal være ærligt at sige, at jeg personligt havde det lidt svært ved, at han (som jeg oplevede det i øjeblikket) jublede ganske meget ved sine scoringer (og Fernandes') og også var en af dem som gik forrest f.eks. da Man U påvirkede dommeren til at dømme straffe. Jeg er med på, at han bare gjorde sit job, men jeg kan personligt godt lide (mange er uenige), at man trods alt er en smule afdæmpet, når man scorer mod en klub, som bør betyde en del for en.

Jeg ved ikke helt, hvad han havde forestillet sig af os fans? Han er en lille parentes i FCK's historie, da han aldrig nåede at blive andet fyld på et middelmådigt FCK-hold, og det goodwill han havde inden kampen forsvandt for mig i takt med hans jubel over scoringer, prøven på at påvirke dommer og at han spiller for et hold, som opfører sig så ucharmerende. Fra min plads på Øvre C så det forøvrigt ud til, at han blev fornærmet over, at han blev piftet lidt af - hvis han troede, at han skulle hyldes ala Delaney sidste år, så er successen da vist steget den unge mand lidt til hovedet.

Oh well - jeg holder da stadig af ham og ønsker ham al mulig succes (bare ikke mod FCK)
    Men helt ærligt - "du var for dårlig til FC...." :)

11. De følgende 14 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2004

Dejligt at se Boilesen komme ind og altid forsøge fremadrettede afleveringer. I den situation vi var i var det virkelig vigtigt. Især en episode hvor Boile er stærkt under pres mod slutningen tænker man, nu spiller han den tilbage til målmanden. Men nej. Tager det træk og vender op i banen, og vi kan fortsætte vores powerplay. Med Vavro ville den bold være endt ved Grabara. Så lige i den situation var det en god udskiftning af Vavro som så også spiller en vanvittig dårlig kamp
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

Tilmeldingsdato
    Oct 2013

Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Prøv at se highlights af situationen med det røde kort. Der går så lang tid, før de to "eksperter" opdager, hvad der sker. Og det er ikke bare i denne her kamp. Deres niveau er generelt ufattelig ringe.
    Enig. Og at dommeren der står 3m fra og ser situationen end ikke dømmer frispark er ligeså ringe, om ikke værre. Hvordan han kan overse det er ufatteligt.

14. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    … af Vavro som så også spiller en vanvittig dårlig kamp
    Jeg elsker at påstulaterne “fck vinder over ManU” og ovenstående, samtidigt kan være sande.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

16. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Falk. Sand FCK legende.

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Dejligt at se Boilesen komme ind og altid forsøge fremadrettede afleveringer. I den situation vi var i var det virkelig vigtigt. Især en episode hvor Boile er stærkt under pres mod slutningen tænker man, nu spiller han den tilbage til målmanden. Men nej. Tager det træk og vender op i banen, og vi kan fortsætte vores powerplay. Med Vavro ville den bold være endt ved Grabara. Så lige i den situation var det en god udskiftning af Vavro som så også spiller en vanvittig dårlig kamp
    Ja, det var godt set af Neestrup at sætte Boile og hans stærke afleveringsfod ind i slutfasen. Det er efter Boiles flotte indlæg at Roony scorer det geniale 4-3 mål.
    h

19. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Så var det altså heller ikke værre.

Ligesom han lever sig ind i en vanvittig kamp, gør vi fans også. Der var jo max intensitet, følelser og spænding over hele linjen.

Den må han sgu bare æde, uden at føle sig støt. Det var på ingen måde over grænsen.

I øvrigt var det helt cool at juble og køre mind-games. Men så tager man også lidt af det der kommer den anden vej.

Zan

Tilmeldingsdato
    Jul 2008

Tror, sådan hevet lidt ud af røven, at Højlund rigtig gerne ville ha' slået igennem i Parken. Jeg tror han ser op til vores fans.

I interviewet med brormand, for 2 uger siden, bliver han spurgt "lagde du mærke til de stående klapsalver" Hvortil han storsmilende svare "Af alle? Var det både fra fc oog.. Er det derfor du siger det som du siger det?". Da det så bliver fortalt at det nok var mest Utd fans, ryger lidt af smilet og et "Nå ja, blablabla.." Lige den sekvens, syntes jeg fortæller en hel del om en ung mand med lidt sårede følelser. https://youtu.be/oeTnC8ICAOE?feature=shared&t=130

Syntes han opfører sig så absolut voksent, som man kan forlange af en ung mand, der står i så surealistisk en situation, som det lige alt andet må være at skulle spille CL for et af verdens største hold, imod den 'småklub' som for 18 måneder siden ikke kunne bruge manden + sendte ham til Østrig. Og så oven i købet tabe, og ikke kunne glædes det mindste sammen med de mennesker, man for under 2 år siden, aller helst i hele verden ville glæde.

I min verden er der ingen grund til at 'buhe'. Han forsøger blot at passe ind i en sindsyg verden, der mener han skulle være en halv milliard værd.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

Tilmeldingsdato
    Nov 2004

Forstår slet ikke man buher af en tidligere spiller, som vi nok alle ville have ønsket var blevet i FC.

Jeg mener klart der havde været mere klasse og Københavner ånd over at klappe ham ud, efter den gode præstation han leverede.

Det andet hører til på Vestegnen.

Tilmeldingsdato
    Dec 2001

Jeg tror at nogle forventede at han ikke ville juble ved sine scoringer. Noget pjat hvis du spørger mig. Han passer bare sit job og er glad for at gøre det på bedste vis
    / Erik B.

DOBBELT Latté, om jeg må be'

24. De følgende 14 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 25.10.23, 15:43
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  3. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 12.08.20, 16:15
  4. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 24.03.20, 17:56
  5. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.05.11, 15:16

Tags for this Thread