Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
61. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

25 40.98%
  • Uafgjort

13 21.31%
  • Man. United vinder

23 37.70%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 85 af 85

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester United (08/11-2023 kl. 21:00)

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester United (08/11-2023 kl. 21:00)

Roonys sejrsmål i onsdags er blevet set utallige gange, og bliver heldigvis vist alle steder på internettet de sidste dage. Men at det lige præcis er Roony der afgør det i en CL kamp mod Manchester United, og med sådan et mål kan betyde meget for klubbens fremtid:

1. Den åbenlyse årsag: økonomisk. En 17 årig topscorer fra nordens største hold, går ind og afgør en CL gruppespilskamp. Vi ved hvad det kan betyde når spillere går ind og har nogle gode momenter i Champions league, og vi ved hvad det gør for prisen. Roony skal have en lang kontrakt, der giver ham et stort lønhop på onsdag og så skal der nok være store klubber der vil tilbyde de magiske 25 mio. euro. (såfremt han fortsætter sæsonen som han er startet selvfølgelig).

2. Den, måske, oversete årsag: talentafdelingen. 5 spillere fra vores talentafdeling har fået spilletid i dette års CL gruppespil, og nu er der en af dem der går ind og afgører en kamp mod Manchester United i et fyldt Parken. Hold nu op hvor blev salgspitchet for talentafdelingen lige kraftigt forbedret i forsøget på at rekruttere de største talenter til vores akademi. Jeg er ikke i tvivl om at dette kommer til at give genklang i Norden og måske endda Europa, og det medfører forhåbentlig at de største talenter ser at du både kan komme til et topklub, men også at du bliver vist tillid selv i de største kampe for klubben.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester United (08/11-2023 kl. 21:00)

Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Roony skal have en lang kontrakt, der giver ham et stort lønhop på onsdag og så skal der nok være store klubber der vil tilbyde de magiske 25 mio. euro. (såfremt han fortsætter sæsonen som han er startet selvfølgelig).
    Det må i hvert fald være klubbens helt store drøm at kunne forlænge med bare 1-2 år for at kunne sælge kæmpe stort til sommer eller næste sommer....hvis det ikke allerede sker til vinter, fordi nogle store klubber er bange for at misse ham.
    Udfordringen bliver selvfølgelig at overtale ham (og måske endnu mere hans bagland) om, at en forlængelse vil være en god ide. Han er med al sandsynlighed vældig glad for at være her, men han kan nok også godt se, at chancen for at komme til en storklub måske aldrig bliver større end nu. Det var svært med en forlængelse sidst (det var vist baglandet som var på tværs) - det bliver måske endnu sværere nu i hvert fald hvis vi ikke længere kører med gentleman agreements om salg.

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Skal man tro BT's Transfervinduet, så er der forhandlinger i gang. Roony vil gerne forlænge, men vi skal nok ikke forvente, at kontrakten bliver underskrevet på fødselsdagen.

Forlænges der og fortsætter udviklingen, så forventer jeg faktisk, at Roony bliver Suppens dyreste spiller næste sommer. Han har alle forudsætningerne. Teknisk stærk, voldsomt spark, kølig afslutningsmæssigt og - modsat Nuamah - så har Roony bevist sig internationalt. FCK er desuden økonomisk meget stærkere end FCN, og klubberne der nævnes i forbindelse med Roony er blandt de største i verden. Jeg vil ikke være overrasket, hvis han bliver solgt for et beløb over 35 mio. Euro, altså lige over 250 mio kroner. Der er jo, hvad markedet reelt har vist, at spillere på Roonys niveau og alder ryger for.

4. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det må i hvert fald være klubbens helt store drøm at kunne forlænge med bare 1-2 år for at kunne sælge kæmpe stort til sommer eller næste sommer....hvis det ikke allerede sker til vinter, fordi nogle store klubber er bange for at misse ham.
    Udfordringen bliver selvfølgelig at overtale ham (og måske endnu mere hans bagland) om, at en forlængelse vil være en god ide. Han er med al sandsynlighed vældig glad for at være her, men han kan nok også godt se, at chancen for at komme til en storklub måske aldrig bliver større end nu. Det var svært med en forlængelse sidst (det var vist baglandet som var på tværs) - det bliver måske endnu sværere nu i hvert fald hvis vi ikke længere kører med gentleman agreements om salg.
    Helt enig. Jeg er dog overbevist om at han er på en 'mellem' økonomisk kontrakt som alligevel løber 2 år mere. Er det virkelig i Roonys interesse at fortsætte på den kontrakt, hvis vi er parate til at tilbyde ham at komme op omkring toppen i FCK med måske 2,5 år mere? Han skal jo nok blive solgt alligevel, det bliver bare til et større beløb.

Derudover så skal Sveriges landstræner til at tage sig sammen - debut på det svenske landshold er det sidste der mangler før at det virkelig er voldsomme beløb der kommer på bordet.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

I går eller i forgårs smed en eller anden et link i Skakten til et 15 minutters sammendrag med engelsk kommentator, jeg fik ikke set det, og nu kan jeg ikke finde det ... Er der en, der har det?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar

Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi

7. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Aug 2007

Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    I går eller i forgårs smed en eller anden et link i Skakten til et 15 minutters sammendrag med engelsk kommentator, jeg fik ikke set det, og nu kan jeg ikke finde det ... Er der en, der har det?
    Var det, det her?
    https://www.dailymotion.com/video/x8ph36r

9. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2005

Jeg går ud fra at det var denne. https://bnhhok.hoolights.com/embed/nLHx3eaZ4Rif7

11. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Jeg håber virkelig, at det lykkes at forlænge med Roony. Ikke fordi det giver et større salg på et eller andet tidspunkt - I couldn't care less - men fordi det forbedrer chancen for at holde på ham længere.

Det ville være skønt, hvis han kunne se pointen i at tage en eller flere sæsoner mere i en klub, hvor han som teenager kan få tryghed, sikkerhed for masser af spilletid på relativt højt plan og en god chance for gyldne CL-øjeblikke samt nærhed med familien, før han uundgåeligt skal ud og realisere sit kæmpe potentiale.
    Garneren

______________________________ ___________

Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

13. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Jeg går ud fra at det var denne. https://bnhhok.hoolights.com/embed/nLHx3eaZ4Rif7
    Det tror jeg - tak!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar

Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi

15. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det er et værdigt link at gemme - den kan genses rigtig mange gange :))

17. De følgende 6 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 25.10.23, 15:43
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  3. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 12.08.20, 16:15
  4. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 24.03.20, 17:56
  5. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.05.11, 15:16

Tags for this Thread