Se afstemningsresultater: Hvem vinder fodboldkampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK

21 38.18%
  • Uafgjort

21 38.18%
  • Brøndby

11 20.00%
  • FCK vinder, men Cornelius må udgå (Fårk Zanka)

6 10.91%
Multiple Choice Poll.
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 44

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF (12/11-2023 kl. 12:00)

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF (12/11-2023 kl. 12:00)

Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg håber, at Nees vil tage en snak med Denis Vavro om hans langskud. I starten var det da meget sjovt, gav endda et par vigtige mål – siden begyndte Vavro at sparke fra +35 meter i hver eneste kamp, og i dag var det gudhjælpemig tre gange, vi skulle glo på hans komplet ufarlige – og forudsigelige – forsøg på at blive matchvinder. Ellers tak.
    Ja det er begyndt at tage en smule overhånd. Han lader sig åbenbart rive med af publikums Skyyyyyyyd :)

2. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Der er snart nogle der må forklar mig hvad Achouri bidrager med offensivt på vores hold. Han er jo totalt kyst når han står overfor modstanderen og når han endelig prøver så rammer han en mur af 2 modspillere.

På bænken med ham.
    Well inden i dag har han i superligaen bidraget med 2 mål og 6 assist fordelt på 685 min, hvilket vil sige, at han er direkte involveret i et mål for hver 86. minut. Derudover så tiltrækker han konstant 2 modspillere - i dag har han Klaiber og Tshiembe i fjæset hver gang han modtager bolden - og dermed skaber det rum til andre spillere. Læg dertil at han indgår udmærket i kombinationsspillet og rent faktisk også bidrager defensivt (kan se, at andre sammenligner ham med Daramy), og så har man vel en nogenlunde ide om, hvad han bidrager med. At han så ikke er lykkedes med helt så meget de seneste kampe (i hvert fald ikke målt på mål og assist) er vi ikke uenige i, men der ligger åbenbart en forklaring i tilvænning til at spille så meget og dårlig opstart.

Det er selvfølgelig en smagssag om man vil have ham på bænken, men outputtet fra resten af vores kantsspillere (måske Roony undtaget, når han kommer som supersub) er jo heller ikke imponerende, så jeg forstår egentlig godt, at man benytter ham.

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Well inden i dag har han i superligaen bidraget med 2 mål og 6 assist fordelt på 685 min, hvilket vil sige, at han er direkte involveret i et mål for hver 86. minut. Derudover så tiltrækker han konstant 2 modspillere - i dag har han Klaiber og Tshiembe i fjæset hver gang han modtager bolden - og dermed skaber det rum til andre spillere. Læg dertil at han indgår udmærket i kombinationsspillet og rent faktisk også bidrager defensivt (kan se, at andre sammenligner ham med Daramy), og så har man vel en nogenlunde ide om, hvad han bidrager med. At han så ikke er lykkedes med helt så meget de seneste kampe (i hvert fald ikke målt på mål og assist) er vi ikke uenige i, men der ligger åbenbart en forklaring i tilvænning til at spille så meget og dårlig opstart.

Det er selvfølgelig en smagssag om man vil have ham på bænken, men outputtet fra resten af vores kantsspillere (måske Roony undtaget, når han kommer som supersub) er jo heller ikke imponerende, så jeg forstår egentlig godt, at man benytter ham.
    Jeg syntes du er lige lovlig flink ved den kære Achouri. Først og fremmest blev Achouri som den direkte afløser for Daramy. Det var den berømte høje hylde som PC siger :). Jeg syntes absolut det er på sin plads at sammenligne ham 1:1 med Daramy, da det er den gennembruds spiller vi desperat havde og fortsat har behov for.

Nu understregede jeg i mit indlæg hvad bidrager Achouri offensivt med. Den der med han skaber plads og kombinere fint.... come on.. Der er faktisk mange situationer bedømt på mange kampe nu, hvor han har været i en direkte 1:1 overfor sin direkte modstander, men kommer ikke forbi fordi han ikke har farten eller dygtigheden for at trække forbi modstanderen.

Jeg syntes kritikken af Achouri er helt på sin plads fordi han har ikke været god længe. Jeg mindes et et fantastisk træk i Hvidovre, hvor Neestrup udtalte. Citat - "Jamen jeg forventede ikke andet, det var det vi købte ham for" Citat slut.

Det lige før jeg hellere vil se Queyrell Tchicamboud fra vores Youth hold end Achouri for tiden. Han ser godt nok spændende ud.

5. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Igen: Tak for dine fremragende referater, Kenney.
    Jeg er helt enig i din vurdering af dommeren, der aldrig burde være i nærheden af at dømme et derby.
    Må jeg for egen regning tilføje at Mads-Mads Kristoffer-Kristoffer-Kristoffersen er ligaens absolut bedst egnede til et hold, der vil trække tid og tempo ud af en kamp: Han kan som ingen andre bringe sig selv i fokus, med sin retarderende "Udsmider på et provinsdiskotek"-attitude, hvor han absolut skal bruge tid på at stå helt op i ansigtet på spillere, uanset hvor lille, forseelsen er.
    Klar "No-dick-energy".
    Og a propos: Kan vi få lidt selvjustits på nedre B, så der ikke altid bliver kastet øl og shit efter udeholdets spillere. Det ville klæde jer.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

7. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Jeg synes egentligt at Mad christoffer christoffersen slap rimelig heldigt fra kampen. Han lod spillerne gå til stålet, men der forblev en hvis respekt blandt spillerne for linien. 1. Halvleg var dog bedre end 2. Halvleg.

Pga linien, skulle der ikke dømmes straffe til lerager. Havde dommeren lagt en hårdere linie for dagen, ville situationen aldrig været opstået da lerager ikke havde været tilbage på banen på det tidspunkt.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Jeg syntes du er lige lovlig flink ved den kære Achouri. Først og fremmest blev Achouri som den direkte afløser for Daramy. Det var den berømte høje hylde som PC siger :). Jeg syntes absolut det er på sin plads at sammenligne ham 1:1 med Daramy, da det er den gennembruds spiller vi desperat havde og fortsat har behov for.

Nu understregede jeg i mit indlæg hvad bidrager Achouri offensivt med. Den der med han skaber plads og kombinere fint.... come on.. Der er faktisk mange situationer bedømt på mange kampe nu, hvor han har været i en direkte 1:1 overfor sin direkte modstander, men kommer ikke forbi fordi han ikke har farten eller dygtigheden for at trække forbi modstanderen.

Jeg syntes kritikken af Achouri er helt på sin plads fordi han har ikke været god længe. Jeg mindes et et fantastisk træk i Hvidovre, hvor Neestrup udtalte. Citat - "Jamen jeg forventede ikke andet, det var det vi købte ham for" Citat slut.

Det lige før jeg hellere vil se Queyrell Tchicamboud fra vores Youth hold end Achouri for tiden. Han ser godt nok spændende ud.
    Er jeg flink? Du spurgte hvad han bidrager med, og jeg svarede :-)
    Du skal da være velkommen til at sammenligne ham med Daramy, men nu er de trods alt ikke helt samme type spiller, ligesom Daramy i sommers vel blev solgt for 100 mio mere end Achouri, så det er vel trods alt ikke underligt, hvis han er bedre. Om han blev købt som direkte afløser...tja Moi er jo også kommet ind.

Som jeg også skrev, så har det knebet lidt med outputtet de seneste kampe, men det er da bare at kigge på hans stats, så kan man se, at det trods alt ikke har været helt dårligt set over sæsonen. Vi skal forøvrigt hele én superligakamp tilbage for at finde hans sidste assist, omend det da ikke var en kamp, hvor han brændte banen af. Og selvom du åbenbart kun er interesseret i det offensive så handler en kantplads i FCK handler desuden også om at kunne deltage i presspil og forsvare og der er han da markant bedre end Daramy.

Det kunne da bestemt være spændende at se Tchicamboud, men lad ham lige få en fast plads på u19 før vi snakker om at erstatte Achouri.
    Sidst redigeret af k@sper : 12.11.23 kl. 20:20

10. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er jeg flink? Du spurgte hvad han bidrager med, og jeg svarede :-)
    Du skal da være velkommen til at sammenligne ham med Daramy, men nu er de trods alt ikke helt samme type spiller, ligesom Daramy i sommers vel blev solgt for 100 mio mere end Achouri, så det er vel trods alt ikke underligt, hvis han er bedre. Om han blev købt som direkte afløser...tja Moi er jo også kommet ind.

Som jeg også skrev, så har det knebet lidt med outputtet de seneste kampe, men det er da bare at kigge på hans stats, så kan man se, at det trods alt ikke har været helt dårligt set over sæsonen. Vi skal forøvrigt hele én superligakamp tilbage for at finde hans sidste assist, omend det da ikke var en kamp, hvor han brændte banen af. Og selvom du åbenbart kun er interesseret i det offensive så handler en kantplads i FCK handler desuden også om at kunne deltage i presspil og forsvare og der er han da markant bedre end Daramy.

Det kunne da bestemt være spændende at se Tchicamboud, men lad ham lige få en fast plads på u19 før vi snakker om at erstatte Achouri.
    Ja du er for flink, men det er du tit :)

Missionen da vi solgte Daramy var jo at få en erstatning der kunne noget af det samme så ikke noget "Tjaa" han var købt som afløser. Det er jo den type vi skal have. Jeg bedømmer Achouri først og fremmest på hans spids kompetencer han havde i Viborg som netop var hans hurtighed og driblinger overfor sin modstandere, som vi stort set ikke ser noget til.

Igen, selvfølgelig forventer man at Achouri kan lave presspil og levere en assist i ny og næ, men i og med han er købt en som en af vores offensive stjerne spillere, så skal han da også vurderes mere kritisk. I øvrigt det samme med Corner.

Du skriver det har knebet "lidt" med Outputtet?. Nævn en genialitet han har lavet siden Hvidovre kampen, hvor man tænker "YES det er grunden til vi købte ham". I CL, fair nok der er trods alt mere kvalitets modstand, men mod holdene i Suppen skal vi altså forvente mere.

Vedr. Tchicamboud, hvorfor en plads på U19?. Er man dygtig nok i en ung alder, så kan han jo fint tage springet op et hak, det er Roony vel et fint bevis på. Måske konkurrencen kan få Achouri til at spænde buen. Om ikke andet lad den unge mand snuse til CL stemningen og kør ham i stilling i det nye år ala vi gjorde med Roony.

12. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Missionen da vi solgte Daramy var jo at få en erstatning der kunne noget af det samme så ikke noget "Tjaa" han var købt som afløser. Det er jo den type vi skal have. Jeg bedømmer Achouri først og fremmest på hans spids kompetencer han havde i Viborg som netop var hans hurtighed og driblinger overfor sin modstandere, som vi stort set ikke ser noget til.

Igen, selvfølgelig forventer man at Achouri kan lave presspil og levere en assist i ny og næ, men i og med han er købt en som en af vores offensive stjerne spillere, så skal han da også vurderes mere kritisk. I øvrigt det samme med Corner.

Du skriver det har knebet "lidt" med Outputtet?. Nævn en genialitet han har lavet siden Hvidovre kampen, hvor man tænker "YES det er grunden til vi købte ham". I CL, fair nok der er trods alt mere kvalitets modstand, men mod holdene i Suppen skal vi altså forvente mere.

Vedr. Tchicamboud, hvorfor en plads på U19?. Er man dygtig nok i en ung alder, så kan han jo fint tage springet op et hak, det er Roony vel et fint bevis på. Måske konkurrencen kan få Achouri til at spænde buen. Om ikke andet lad den unge mand snuse til CL stemningen og kør ham i stilling i det nye år ala vi gjorde med Roony.
    Jeg ved ikke, om han har lavet genialiteter, men han har åbenbart været delagtig i ganske mange mål. Som nævnt så var tallene inden I dag 86 minutter pr assist/mål. Det er vel godkendt for en kantspiller?
    Jeg forventer også mere end vi har set senest, hvilket spillemæssigt måske har været hans svageste 2-3 kampe, men set over efteråret har det være godkendt. Forøvrigt er han en spiller som aldrig har spillet så mange kampe på så kort tid og som ikke har haft en ordentlig opstart, så der må være en mulighed for, at han kan blive endnu bedre.

Mht Tchicamboud så har han vel dårligt været fast mand på u19 endnu. Lad ham lige bide sig fast der inden vi snakker endnu højere niveau.

14. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Achouri har lavet udfordringer i CL kampene som de andre hold tog seriøst. Det så vi ikke hos Daramy.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

16. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Tchicamboud har da været fast mand siden Sahsah blev skadet. Og gjort det fremragende. Han har så vilde spidskompetencer at jeg godt gad se ham blive prøvet af mod et af bundholdene. Det ville nok også hjælpe på hans kontraktsituation med lidt minutter for førsteholdet

18. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Tchicamboud har da været fast mand siden Sahsah blev skadet. Og gjort det fremragende. Han har så vilde spidskompetencer at jeg godt gad se ham blive prøvet af mod et af bundholdene. Det ville nok også hjælpe på hans kontraktsituation med lidt minutter for førsteholdet
    Begge parter har en option på 2 års forlængelse af den nuværende kontrakt, der udløber til sommer. Desuden, om en måned må han skrive voksenkontrakt, da han fylder 18 til den tid.
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

20. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Vi kan vel glæde os over det meste af holdet får et tiltrængt hvil.

Det er vel relativt få vi sender på landsholdsopgaver…?

Vavro
    Jelert - U
    Roony - U
    Claesson
    Orri
    Achouri

Det er vel det, right?

Zan
    Sidst redigeret af zan : 12.11.23 kl. 23:20

22. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Vi solgte Daramy for 90-100 millioner, hvis jeg ikke husker forkert. Det er ikke lige en spiller, hvor vi kan hente en afløser, der er lige så god fra start. Jeg synes bestemt Achouri har gjort det fornuftigt, især når man medregner en række faktorer. Han har været skadet og så var der noget med formen (måske han var småskadet der også?), der har været forholdsvist stor udskiftning på backpladsen bag ham og så har han kun været her i under et halvt år (man må sige, at det er noget anderledes end at spille for Viborg).

24. De følgende 11 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Hvorfor i alverden har man en skadet Corner på bænken?

26. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

Har sgu udviklet sig til en joke med Corner, sorry to say.

28. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 131
    Sidste Meddelelse: 12.10.23, 16:42
  2. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 12.10.23, 16:12
  3. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 15.05.23, 16:42
  4. Svar: 130
    Sidste Meddelelse: 02.05.23, 20:06
  5. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53

Tags for this Thread