Oprindeligt indsendt af
Foeniks
Jeg var stensikker på, at vi i de sidste 10 minutter ville bruge ham og Boilesen for at lægge det ekstra tryk på. Corner er både et bæst på defensive dødbolde og med Orris "wind-agtige"-link-up evner, havde det været giftigt. Særligt med to venstreskøjter (Sørensen og Boile) til indlæg og føre bolden frem ad banen.
Jeg tænker, man vurderede det ville være for satset og det ene point langt hen ad vejen var tilstrækkeligt. Vi vinder jo ikke Superligaen før jul alligevel. Udgangspunktet er mange gange bedre end sidste år i samme periode.
Vi viser igen, hvor svært vi har det mod 5-3-2 (eller 3-5-2 om man vil) når backerne har et bredt udgangspunkt, der skævvrider vores organisation. Deres presspil består af 2 mand, der gjorde det aldeles fremragende i momenter mod os, og lukker ned centralt (både Falk og Wass var deres direkte modstandere overlegne på midtbanen; det gav stilstand). Vi får ikke skabt noget som helst over kanterne, desværre, men undgår også større fejl (og det gør de i øvrigt også). Alligevel har vi chancerne til at tage de 3 point i dag, og burde have gjort det, men jeg kan ikke rigtigt være utilfreds.
Jeg får sværere og sværere ved at sætte en ideel start-11'er...