Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
35. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

17 48.57%
  • Uafgjort

6 17.14%
  • AGF vinder

12 34.29%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/12-2023 kl. 18:00)

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/12-2023 kl. 18:00)

Årets sidste superligakamp byder på et klassisk opgør mellem Danmarks og Jyllands største by, når "De Hvii'e" besøger Hovedstaden i FCKs 3. sidste hjemmekamp i grundspillet.

Med en sejr overvintrer FCK på førstepladsen, så længe FCM i årets sidste mandagskamp ikke vinder over Viborg med en margin på 5 mål mere end Byens Hold. Hvis Viborg får færre point end FCK i denne runde, er FCK matematisk sikret en plads i mesterskabsspillet inden jul.

FCK må undvære Davit Khocholava, Birger Meling og William Clem pga. skader, og Diogo pga. karantæne. Derudover er Babacar tvivlsom.

FCK har som nævnt Diogo i karantæne, mens AGF ikke har nogen spillere i karantæne. Elias Achouri får karantæne ved næste gule kort til min. 4 strafpoint. Hos AGF får Eric Kahl og Magnus Knudsen karantæne ved næste gule kort, uanset antal strafpoint, mens Felix Beijmo får forlænget sin vinterpause ved et gult kort til min. 4 strafpoint. Mikael Andersson og Tobias Bech skal op på 6 strafpoint, før de får en ufrivillig fridag.

Kampens dommer er Sandi Putros, der dømmer sin 5. FCK-kamp i sæsonen, heraf den 3. på hjemmebane. De 4 foregående kampe er endt med 3 sejre over hhv. Lyngby, Viborg og Randers, samt et nederlag til FCM.

Der forventes et fuldt udebaneafsnit, siden hele den århusianske diaspora på Vesterbro må forventes at dukke op.

Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 17:00
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

2. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (03/12-2023 kl. 18:00)

4. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Taber vi point imod AGF, har vi tabt point i alle de kampe vi har spillet imod top 6 - i Parken!!!! (FCN er eneste hold vi ikke har mødt endnu).

Det ville være et meget skræmmende signal, synes jeg, og sætte en tyk streg under elefanten i rummet; på trods af et europæisk eventyr, har vi en hel del at rette op på i Superligaen!

Så...!

Nu vil jeg se en sejr! Pyt med spillet. Vi skal have 3 point. Færdig!

Så kan vi overvintre på 1. pladsen og spille vores chance om avancement i CL. Så kan man umiddelbart holde jul med et smil, ikke have for meget rumlen i maven og bare glæde sig til foråret.

Pokalen kan vi for mit vedkommende sagtens "ofre". Bevares, lad os gøre hvad vi kan, men det skal (selvfølgelig) komme som nummer 3 i rækken.

Zan

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Taber vi point imod AGF, har vi tabt point i alle de kampe vi har spillet imod top 6 - i Parken!!!! (FCN er eneste hold vi ikke har mødt endnu).

Det ville være et meget skræmmende signal, synes jeg, og sætte en tyk streg under elefanten i rummet; på trods af et europæisk eventyr, har vi en hel del at rette op på i Superligaen!

Så...!

Nu vil jeg se en sejr! Pyt med spillet. Vi skal have 3 point. Færdig!

Så kan vi overvintre på 1. pladsen og spille vores chance om avancement i CL. Så kan man umiddelbart holde jul med et smil, ikke have for meget rumlen i maven og bare glæde sig til foråret.

Pokalen kan vi for mit vedkommende sagtens "ofre". Bevares, lad os gøre hvad vi kan, men det skal (selvfølgelig) komme som nummer 3 i rækken.

Zan
    Enig.

I henhold til Pokal kampen mod SIF, så kan vi jo håbe vi kan sætte tingene på plads onsdag og vinde med et par mål eller 3, så burde en god defensiv med et halvt reserve hold kæmpe den hjem i retur kampen.

Uanset, hvilket resultat vi tropper op med i returen på Jysk Park, så kommer Nees til at spare 50 % eller mere af den naturlige start 11, da vi vi står overfor en af klubbens største kampe nogensinde om videre avancement i CL, alt andet ville være dumt. Så må vi ryge ud af Pokalen, det accepterer jeg gerne, selvom Nees aldrig vil indrømme det.

7. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

3 kampe mod SIF ud af 4 følgende - !!!! Christ!

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Truppen udtaget uden større overraskelser:
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-agf-54
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Tilmeldingsdato
    Nov 2001

Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 17:00
    Og Carsten Sæbye og Per Frimann kommenterer, så der er ikke noget med at sige "det er for koldt".

11. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2003

Jeg ville gerne se:

Kamil
    Jelert-Boile-Vavro-CS
    Falk
    LL12-Formanden
    Moi-Corner-Achouri

De elleve må kunne køre de tre point og en herbstmeister-titel hjem. Dermed har vi noget smukt grafisk at falde tilbage på inden foråret starter. Og der kan også sætte flueben ved første del af tre-trins-raketten.

Tilmeldingsdato
    Nov 2004

Hvis der er nogen der kan finde 3 billetter til kampen, så er jeg glad aftager. Min søn forsøger at få 2 venner med i parken for første gang og overbevise dem om, at fc (selvfølgelig) er det rette hold.. Skønt at se faklen gå videre ��

God kampdag.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”

FCK Allstar:

--------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Hvis der er nogen der kan finde 3 billetter til kampen, så er jeg glad aftager. Min søn forsøger at få 2 venner med i parken for første gang og overbevise dem om, at fc (selvfølgelig) er det rette hold.. Skønt at se faklen gå videre ��

God kampdag.
    Min søn er blevet syg og jeg har 2 billetter til familietribunen hvis nogle vil have dem

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Seriøst Achouri giver mig lange løg....

16. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Apr 2019

CS og Achouri har godt nok været elendige. Og så er det da egentlig ret fedt, at vi har en mand ansat til at forberede og træne dødbolde. Vi har været hamrende elendige på dem både offensivt og defensivt.

18. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    CS og Achouri har godt nok været elendige. Og så er det da egentlig ret fedt, at vi har en mand ansat til at forberede og træne dødbolde. Vi har været hamrende elendige på dem både offensivt og defensivt.
    Enig.

Nu ved jeg der er ret mange Achouri fans. Men okay, manden kan jo lave nogle Assist og lave et par driblinger som ser pæne ud i ny og næ. Man må sige PC har fundet Daramy erstatningen på den høje hylde. Man skulle ikke lede længere væk end Viborg.

Top klasse Scouting vi har.

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Fuucking til grin. Et hold af spillere som ikke kan sparke de mest klare chancer ind. Dette er ikke bare en kamp, men et hav af kampe nu. Man kan ikke undskylde det med uheld efterhånden.

kæft hvor har vi smidt mange klare point. Det er jo et DM guld der med stor sandsynlighed kan blive tabt pga. vi er så elendige på hjemmebane.

21. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2005

Suk

Ringe indsat - igen, igen, igen ………

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 12.10.23, 16:12
  2. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 27.08.23, 13:07
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  4. Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 21.03.23, 16:43
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49

Tags for this Thread