Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 72

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Til- og afgange: Sommeren 2024

    Tråd for sommerens transfervindue i 2024

    PLANLAGTE SALG:
    - Kamil Grabara, Wolfsburg

    KONTRAKTUDLØB:
    - Peter Ankersen
    - Scott McKenna (lejeophold slutter)
    - Daniel Haarbo (på lejeophold)

    KONTRAKTUDLØB 31. DEC. 2024:
    - Oscar Højlund
    - Emil Højlund

    TILGANGE:
    - Paul Mukairu, Reading (lejeophold slutter)
    - Isak Bergmann Johannesson, Fortuna Düsseldorf (lejeophold slutter)
    - Mamoudou Karamoko, Fehervar (lejeophold slutter)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Ifølge Tipsbladet havde Besiktas sendt deres Head of Operations til Parken i tirsdags for at holde nærmere øje med Achouri, Vavro og Diogo, og evt. præsentere dem som interessante cases for både cheftræner Fernando Santos og den øvrige ledelse i klubben.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-mod-man-city
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Hvornår får PC fingeren ud og forlænger med Oscar Højlund?

    Emil måske også, men pt virker det mest presserende med Oscar, da han er på nippet til et gennembrud.

    Der er under et år tilbage. Sæt i gang!

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 21.02.24 kl. 16:08

  5. De følgende 13 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Nu er det ikke kun bedømt på Nathan Trotts præstation i aftes mod BØF, jeg mindes også han har været emne i vores klub sidste år.

    Men jeg syntes virkelig han er en god målmand. Han fylder godt i feltet er en god shotstopper. Han virker også modig i indgreb i feltet på høje bolde. Derudover er han bedre på bolden end F.eks. Grabara. Nu kan jeg ikke helt lure om Rúnar Alex Rúnarsson er tiltænkt som første målmand, det håber jeg ikke, fordi jeg har ikke tidligere været imponeret af ham.

    Jeg håber hvertfald ikke folk ser bort fra Trott blot fordi han spiller i Vejle.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu er det ikke kun bedømt på Nathan Trotts præstation i aftes mod BØF, jeg mindes også han har været emne i vores klub sidste år.

    Men jeg syntes virkelig han er en god målmand. Han fylder godt i feltet er en god shotstopper. Han virker også modig i indgreb i feltet på høje bolde. Derudover er han bedre på bolden end F.eks. Grabara. Nu kan jeg ikke helt lure om Rúnar Alex Rúnarsson er tiltænkt som første målmand, det håber jeg ikke, fordi jeg har ikke tidligere været imponeret af ham.

    Jeg håber hvertfald ikke folk ser bort fra Trott blot fordi han spiller i Vejle.
    At Trott-familien nærer et sundt had til Daniel Wass er også et stort plus i bogen.
    Sidst redigeret af Garneren : 10.03.24 kl. 01:42
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Skulle vi ikke nappe ham Gaai og se hvad det kan blive til med en ny start.

    Jelert ryger jo nok relativt snart, og Anker er vel så småt ved at være finito.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...90i8b5hw1s9s4c

    Zan


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Skulle vi ikke nappe ham Gaai og se hvad det kan blive til med en ny start.

    Jelert ryger jo nok relativt snart, og Anker er vel så småt ved at være finito.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...90i8b5hw1s9s4c

    Zan
    En lejeaftale med købsaftale virker som en win-win for alle parter.

    Et køb er alt for risikabelt, for selvom han virkelig var god i Viborg - så har han virkelig været dårlig i Ajax, men det er for svært at sige om det er Gaai eller klubben lige nu.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    En lejeaftale med købsaftale virker som en win-win for alle parter.

    Et køb er alt for risikabelt, for selvom han virkelig var god i Viborg - så har han virkelig været dårlig i Ajax, men det er for svært at sige om det er Gaai eller klubben lige nu.
    Ajax har sejlet i et omfang, der gør det umuligt at bedømme hans indsats på et anstændigt grundlag. Gaai vil være en glimrende erstatning for Jelert, og i Ajax har han forhåbentlig lært at kæmpe og arbejde endnu mere professionelt pga. al den modgang, hvilket kun er en bonus.
    Sidst redigeret af Devil : 10.03.24 kl. 20:32

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Skulle vi ikke nappe ham Gaai og se hvad det kan blive til med en ny start.

    Jelert ryger jo nok relativt snart, og Anker er vel så småt ved at være finito.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...90i8b5hw1s9s4c

    Zan
    Deres fans hader ham godt nok. Alle jeg snakker med siger han er piv ringe! Dog sejler Ajax vildt og de kunne jo hellere ikke bruge Daramy, så måske kan vi lave en god handel

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Expressen har et interview med Roony, som Bold.dk også citerer. Men hvad bold.dk ikke får med, er en detalje, som jeg synes peger på en måske mindre end optimal relation mellem Roony og Nestrup.

    Känner du att du har en bra dialog med tränaren?
    – Jag går helst inte in för mycket på det. Det är ganska privat och jag försöker att inte prata så mycket om det.

    Det lugter gevaldigt af et Roony exit til sommer, men det er jo overhovedet ikke overraskende. Det her interview bekræfter bare, at det er den vej vind blæser i øjeblikket.

    https://www.expressen.se/sport/fotbo...mig-inte-alls/

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Rasputin Se meddelelser
    Expressen har et interview med Roony, som Bold.dk også citerer. Men hvad bold.dk ikke får med, er en detalje, som jeg synes peger på en måske mindre end optimal relation mellem Roony og Nestrup.

    Känner du att du har en bra dialog med tränaren?
    – Jag går helst inte in för mycket på det. Det är ganska privat och jag försöker att inte prata så mycket om det.

    Det lugter gevaldigt af et Roony exit til sommer, men det er jo overhovedet ikke overraskende. Det her interview bekræfter bare, at det er den vej vind blæser i øjeblikket.

    https://www.expressen.se/sport/fotbo...mig-inte-alls/
    Det er virkelig trist, at den sæson, der så ud til at skulle blive hans store triumf, og hvor vi virkelig skulle have fuldt udbytte af hans talent, nu lader til at blive en halvfesen afsked med klubben.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er virkelig trist, at den sæson, der så ud til at skulle blive hans store triumf, og hvor vi virkelig skulle have fuldt udbytte af hans talent, nu lader til at blive en halvfesen afsked med klubben.
    Ja man sidder virkelig tilbage med en underlig fornemmelse, at vi ikke helt har kunne få udbytte af hans fulde potentiale..

    Igen det kræver jo vi har en træner som har tillid til ham. Fair, nu kender vi jo intet til, hvad der foregå på de indre linjer. Der kan jo være en årsag til Nees ikke bruger ham. Jeg kan bare konstaterer ud fra de få præstationer jeg har set ham, så kan det undre mig han er så langt fra holdet. Fordi han har set god ud og lavet en del mål.


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    126

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Farzam er vågnet op for at bekræfte Ankersens afgang: https://twitter.com/F_Abolhosseini/s...jXO77cwEQ&s=19

    Synd at man ikke har kunnet finde en løsning hvor han bliver.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af GeorgeWChubby Se meddelelser
    Farzam er vågnet op for at bekræfte Ankersens afgang: https://twitter.com/F_Abolhosseini/s...jXO77cwEQ&s=19

    Synd at man ikke har kunnet finde en løsning hvor han bliver.
    Det kan der være mange grunde til fra både vores og Ankers side.

    Uanset hvad, så synes jeg kun at man kan have respekt for Ankers sidste tid i klubben.
    Han har spillet sig op og har gjort sit arbejde når der har været brug for ham. Og uden at pive i pressen over manglende spilletid. Flotte præstationer i CL bl.a.

    275 kampe for klubben er alligevel en del. Så han skal bare sendes afsted på bedst mulige måde når sæsonen slutter.


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    126

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det kan der være mange grunde til fra både vores og Ankers side.

    Uanset hvad, så synes jeg kun at man kan have respekt for Ankers sidste tid i klubben.
    Han har spillet sig op og har gjort sit arbejde når der har været brug for ham. Og uden at pive i pressen over manglende spilletid. Flotte præstationer i CL bl.a.

    275 kampe for klubben er alligevel en del. Så han skal bare sendes afsted på bedst mulige måde når sæsonen slutter.
    Helt enig! Romantikeren i mig havde bare gerne set, at han kunne slutte lidt som Kim C, der stille og roligt blev træner i stedet. Men man jo håbe at PC ved hvad han laver, denne gang.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (2 members and 1 guests)

  1. qwert,
  2. GK23

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •