Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 75

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ikke kun fordi han er løntung, men også fordi listen indeholder spillere, som ikke bidrager. Føj hvor har han dig leveret et dybt elendigt forår so far. Han er helt væk ude i boksen (hvilket han dog altid har været) helt væk med fusserne og så hiver han bare ikke rigtig nogen store redninger frem længere. Det er ikke tilfældigt, at vored modstandere gang på gang bliver farlige på dødbolde og dybe fremlægninger. Vores keeper er måske den ringeste i hele ligaen til at plukke de høje bolde ned.
    Ud over nogle mærkelige drops på det seneste så er Grabara jo som du er inde på. rystende usikker på dødbolde/hjørnespark. Jeg mindes ikke om, hvornår manden sidst har grebet bolden under pres på et hjørnespark. Det er så kaotisk og bokse væk mange gange. Derudover er der hans berømte spil med fødderne. Jeg vil faktisk gå så langt som at sige det er til dumpekarakter vi har sådan en dårlig målmand med fødderne.

    Ja og så tager han bare ikke de der kampafgørende redninger mere desværre.

    Han vil selvfølgelig aldrig selv indrømme det, men hovedet er i Wolfsburg 100 %

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    PC skal have løst nogle voldsomme opgaver. Hvis han skal leve op til hans egne succeskriterier ved tiltrædelse, samt behovet ud fra denne sæson.

    Ud
    Boile
    Kocho
    CS
    Babacar
    Mukairo
    Karamoko
    Jordan
    Diogo
    Corner
    Anker kontraktudløb
    McKenna kontrakt udløb.

    Ni spillere - gevaldig løntunge, som absolut ikke bidrager.

    Så skal der investeres, så vores start 11'er på samtlige positioner er deres direkte modstander individuelt overlegne. I øjeblikket har vi i den kategori kun Elyonoussi og Grabara.

    Og så må man beslutte sig for, hvorvidt man vil hente internationale spillere eller spillere i midt 20'erne, som aldrig har slået til eller haft en karriere af betydning.
    Tilføjer lige Isak. Det er 10 spillere... Håber PC får en flyvende start på vinduet.
    Goldbæks Højrefod

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Jeg håber PC snart er fortid - og derudover at Nees ved sæsonafslutningen erstattes af Bo Svensson :-) (og så er det ikke engang løgn)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    FCK står med stor udfordring i forhold til Claesson. Han er holds anfører, men ofte tager han plads på bænken. Enten skal vi have en ny anfører eller også skal han spille hver gang. Hvis han ikke skal være anfører, betyder det så at han ikke længere skal være i klubben? Og hvem skal så være anfører.

    Og hvad med den gruppe af aldrene spillere. Sommerens vindue må tænkes på at være den skal være med til at bygge klubben de næste 2-3 år. Er spillere som Falk, Claesson, Lerager Cornelius, Sørensen, Khocholava, Boilesen spiller vi skal bygge vores hold op omkring? Nogen giver sig selv, andre er man låst fast i pga. kontrakter man mere eller mindre ikke kan kom ud af. Så hvordan skal spillernes fordeles:

    byggeklods: Lerager
    skift eventyr/hjem (men hvis det rigtige ikke er der, så kan vi godt anvende spilleren dog ikke som en byggeklods): Falk, Claesson
    kontrakt lås: Cornelius, Sørensen, Khocholava, Boilesen

    Er der flere aldrene spillere, der skal med i ligningen?

    Jeg så gerne følgende anfører hierarki i den kommende sæson: Moi, Lerager, Clem.4

    Ryggraden i holden bør hedde X (ny klassekeeper), Y (ny klasse forsvarer), Clem, Moi, Lerager, Z (ny klasse 9'er).

    Hvis Falk ikke finder nye eventyr, så kan han bruges som en super sub, der kan komme ind på forskellige pladser og ændre kampbilledet. Samme med Claesson hvis han ikke vil hjem til sverige, MEN de skal ikke være byggeklodsene som holdet skal bygges op omkring.
    - Torben

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    FCK står med stor udfordring i forhold til Claesson. Han er holds anfører, men ofte tager han plads på bænken. Enten skal vi have en ny anfører eller også skal han spille hver gang. Hvis han ikke skal være anfører, betyder det så at han ikke længere skal være i klubben? Og hvem skal så være anfører.

    Og hvad med den gruppe af aldrene spillere. Sommerens vindue må tænkes på at være den skal være med til at bygge klubben de næste 2-3 år. Er spillere som Falk, Claesson, Lerager Cornelius, Sørensen, Khocholava, Boilesen spiller vi skal bygge vores hold op omkring? Nogen giver sig selv, andre er man låst fast i pga. kontrakter man mere eller mindre ikke kan kom ud af. Så hvordan skal spillernes fordeles:

    byggeklods: Lerager
    skift eventyr/hjem (men hvis det rigtige ikke er der, så kan vi godt anvende spilleren dog ikke som en byggeklods): Falk, Claesson
    kontrakt lås: Cornelius, Sørensen, Khocholava, Boilesen

    Er der flere aldrene spillere, der skal med i ligningen?

    Jeg så gerne følgende anfører hierarki i den kommende sæson: Moi, Lerager, Clem.4

    Ryggraden i holden bør hedde X (ny klassekeeper), Y (ny klasse forsvarer), Clem, Moi, Lerager, Z (ny klasse 9'er).

    Hvis Falk ikke finder nye eventyr, så kan han bruges som en super sub, der kan komme ind på forskellige pladser og ændre kampbilledet. Samme med Claesson hvis han ikke vil hjem til sverige, MEN de skal ikke være byggeklodsene som holdet skal bygges op omkring.
    Seriøst, Clem???

    Synes ikke han viser noget som helst. Sløv i tilbageløb, dårlig til at dække op (især på dødbolde). Ja, han er ung, men ser sgu ikke det store lys i ham - desværre.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    633

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Seriøst, Clem???

    Synes ikke han viser noget som helst. Sløv i tilbageløb, dårlig til at dække op (især på dødbolde). Ja, han er ung, men ser sgu ikke det store lys i ham - desværre.
    Clem ser langt mere sløv ud, end han er. Han dækker banen virkelig godt, er god på bolden og virkelig en god fordeler af bolden. Falk ser meget mere aktiv ud som 6'er, fordi han sprinter konstant, men alt for ofte er han ude af position og skal derfor sprinte rundt som en sindsyg for at komme i den rigtige position. Clem har bedre overblik, men langt mindre fantasi og individuelle færdigheder ift. Falk. Som 6'er vil jeg dog foretrække en som udstråler ro, ofte tager de lidt nemmere valg, og formår at styre spillet over til de områder, hvor der er plads.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Jeg ved han har været oppe og vende før, men nu er det temmelig relevant, må man sige...

    Og han vil selv gerne væk fra Leicester.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...aek-til-sommer

    Alder - god. Nem indkøring - god. Præstationer i UK - rimelige. Samlet vurdering - ??? (Nogle der har en god analyse?)

    Zan

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg ved han har været oppe og vende før, men nu er det temmelig relevant, må man sige...

    Og han vil selv gerne væk fra Leicester.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...aek-til-sommer

    Alder - god. Nem indkøring - god. Præstationer i UK - rimelige. Samlet vurdering - ??? (Nogle der har en god analyse?)

    Zan
    Kiwi har i hvert fald tidligere omtalt ham, som den målmand han tænker på, når han har ekstra 3 min under bruseren (frit fra hukommelsen!).

    Personligt synes jeg, at han virker voldsomt dygtig når han dominerer feltet, stærk på indgreb i luften og meget kommunikerende. Han virker også rolig og hurtig på
    stregen. Jeg er mere usikker på spillet med fødderne, men det kan vel ikke blive meget værre, end de sidste tre målmænd der har stået fast i FCK?

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    194

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kiwi har i hvert fald tidligere omtalt ham, som den målmand han tænker på, når han har ekstra 3 min under bruseren (frit fra hukommelsen!).
    Det er godt nok til mig. Lets sign him.
    "Tro kan flytte dværge."

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Robert Skov skal finde en ny arbejdsgiver fra sommer, så mon ikke det er realistisk, at han bliver sat i forbindelse med os af nogle fans og danske eksperter. Jeg håber dog, vi holder os væk. Ifølge transfermarkt har han i 22/23 og 23/24 siddet ude i 75 dage med småskader, der ser ud til hele tiden at vende tilbage, og den type spillere har vi meget dårlige erfaringer med. Samtidig har han vist også spillet wingback i meget af tiden i Hoffenheim, så selvom han næppe har glemt, hvordan man spiller offensivt, så må det formodes, at han er sat en del tilbage.

    Han er ellers lidt en type, vi godt kunne bruge, da jeg virkelig savner nogle trusler på langskud, så modstanderne ikke bare kan pakke sig og gøre rummene i feltet så små, at det vil kræve verdensklassespillere at kombinere sig igennem.

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Robert Skov skal finde en ny arbejdsgiver fra sommer, så mon ikke det er realistisk, at han bliver sat i forbindelse med os af nogle fans og danske eksperter. Jeg håber dog, vi holder os væk. Ifølge transfermarkt har han i 22/23 og 23/24 siddet ude i 75 dage med småskader, der ser ud til hele tiden at vende tilbage, og den type spillere har vi meget dårlige erfaringer med. Samtidig har han vist også spillet wingback i meget af tiden i Hoffenheim, så selvom han næppe har glemt, hvordan man spiller offensivt, så må det formodes, at han er sat en del tilbage.

    Han er ellers lidt en type, vi godt kunne bruge, da jeg virkelig savner nogle trusler på langskud, så modstanderne ikke bare kan pakke sig og gøre rummene i feltet så små, at det vil kræve verdensklassespillere at kombinere sig igennem.
    Hold da op RS frister til sommer, men pænt nitten med hans skadeshistorik.

    Han har trods alt stadig en god fodbold alder og en spiller som scoret 29 mål på en sæson, må og skal undersøges som en mulighed til sommer.

    Men altså der er en masse forbehold det er jeg med på. jeg har ingen illusioner om vi bare henter den samme spiller tilbage. Men hvis han kan stå for 10-15 mål for os så er jeg også fint tilfreds.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hold da op RS frister til sommer, men pænt nitten med hans skadeshistorik.

    Han har trods alt stadig en god fodbold alder og en spiller som scoret 29 mål på en sæson, må og skal undersøges som en mulighed til sommer.

    Men altså der er en masse forbehold det er jeg med på. jeg har ingen illusioner om vi bare henter den samme spiller tilbage. Men hvis han kan stå for 10-15 mål for os så er jeg også fint tilfreds.
    Jeg er enig i, at muligheden skal undersøges (som med nærmest alle andre danskere spillere af den kaliber). Ellers gør man simpelthen ikke sit arbejde ordentligt.

    Når det er sagt, så tror jeg ikke, at manden er klar til at vende hjem til Superligaen endnu, ligesom skadeshistorikken må bekymre en del.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...ffenheim-vente

    Et lille isbad til dem der drømmer om Robert Skov til sommer.

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Og med samme agent som Schmeichel så er det jo oplagt at ham tager en tur til danskerenklaven i Anderlecht.

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Robert Skov er selvfølgelig interessant for os. Som 27-årig og med fem års Bundesliga-erfaring bør han være en bedre spiller, end da han forlod os. Men derfor er han jo også uden for vores rækkevidde nu.

    Er der nogen, der ved om han sparker frispark for Hoffenheim? Det er jo vildt, at han ikke har scoret på et siden sit debutmål for dem.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (1 members and 2 guests)

  1. Frede

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •