Side 19 af 55 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 816

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Den rolle skal vi have besat. Tidligere var det jo NCH og kvist har vel også været inden over. Men det er en stilling vi ikke har haft besat længe. En sportslig bestyrelse. Her er midtjylland klart foran os, omend det ikke forhindrede et uheldigt trænervalg ved deres forrige valg for dem.

Jeg savner at vi har dette sportlige advisory board. Hvem der skulle være med i det har jeg ingen ide om, men jeg kunne godt se kvist have den ene af pladserne.
    Jeg er meget enig.

Men er vi ikke tilbage til det er de 2 jyder med magt, som bremser meget af denne udvikling. Gud hvor vil jeg dog ønske de snart ville sælge til nogle fodboldkompetente fagfolk. Jeg er med man skal passe meget på at sælge til udenlandske investorer, da det virkelig kan ødelægge en klub. Men med det rette forarbejde og screeningsarbejde burde det ikke være noget problem for en klub af vores størrelse.

Men igen det kræver jo bare at jyderne vil sælge og der er nogle villige købere. Men vores klub burde da være i høj kurs internationalt.

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Vi har vundet 5 mesterskaber de sidste 10 år. Hvis du tror på, hvad Don Ø insinuerer, fremfor hvad selskabet melder ud til markedet, bliver det svært.
    Hvad er det du snakker om?! Stop med den der useriøse latterliggørelse. Nu står Don Ø's udtagelser jo langt fra alene, og jeg nævner jo netop også både William Kvist og Agerholm, som begge må formodes at være stærkt opdaterede på de ting der er foregået i bestyrelseslokalet de seneste år. Og de mere end antyder begge, at ejerne sidder for hårdt på pengepungen. Men det undlader du meget behændigt at forholde dig til.

3. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvad er det du snakker om?! Stop med den der useriøse latterliggørelse. Nu står Don Ø's udtagelser jo langt fra alene, og jeg nævner jo netop også både William Kvist og Agerholm, som begge må formodes at være stærkt opdaterede på de ting der er foregået i bestyrelseslokalet de seneste år. Og de mere end antyder begge, at ejerne sidder for hårdt på pengepungen. Men det undlader du meget behændigt at forholde dig til.
    Især William Kvist observationer. En ægte klubmand. Han var jo ude med skarp kritik samt klubbens/ejernes manglende villighed til at investerer og benytte de mange CL millioner på at forbedre tilstanden i parken og på træningsanlægget.

Det kan godt være Kvist blev kritiseret om vise ting, men jeg er ikke i tvivl om han havde hjertet på rette sted i forbindelse med forandre tingene til det bedre.

Tilmeldingsdato
    Sep 2020

Nej, det gør jeg ikke. Jeg giver dig konkrete eksempler, som du ikke forholder dig til, udover de er "luft og historiefortælling" modsat tidligere ansattes løse spekulationer, hvilke du ikke fortæller nærmere om, hvad indeholder.

Vi må de kommende år se, om klubbens strategi, vedtaget på generalforsamlingen, bliver til noget.
    Sidst redigeret af Koebenhavn : 29.05.24 kl. 09:22

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi har knap to gange så stort budget som FCM og 3 gange større end BIF.

Mht. PC til Wolfsburg, så mener jeg, at det er et stærkt karrriereudviklingssignal for klubben at sende. Den femte rigeste klub i en Top5 liga efter 3 år i FCK.
    Hvor har du de tal fra? De sidste opgørelser jeg har læst og hørt siger, at FCK's budget er 230-240 mio, FCM's er 160-170 mio og BØF's er i omegnen af 130 mio. Selv om jeg var sproglig student, og kun har læst humaniora på universitetet, så passer dine udregninger simpelthen ikke. De kilder jeg har er Medianos og Tipsbladets gennemgang af de antagede budgetter.

Jeg er til gengæld fuldstændig enig i, resten af dit indlæg. Skide god pointe med signalværdien i, at kunne sende PC til Wolfsburg.

7. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Tidligere ansattes løse spekulationer?? Javel… Vi lader den ligge her.

Tilmeldingsdato
    Sep 2020

Tidligere ansattes løse spekulationer?? Javel… Vi lader den ligge her.
    Vægter de da højere, end hvad der rent faktisk sker?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...raeningsanlaeg

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Jeg er ret sikker på, at det er et ufravigeligt krav fra FCK's side, at PC skal blive i FCK frem til 1. september, så han kan gennemføre vinduet sammen med Neestrup. Det vil samtidig give klubben 3 måneder til at erstatte PC og lave et nyt sportsligt setup.

Får FCK ikke det krav igennem, vil det være direkte sportsligt uforsvarligt, at send PC afsted. Den detalje bør alle kunne se, ligegyldigt om man er for eller imod ham. At gå ind i vinduet nu uden PC og med en helt nyansat sportsdirektør vil være risiko fyldt. Uden en sportsdirektør vil være sportsligt selvmord.

11. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2018

100 millioner, til både træningsanlæg og opgraderinger af Parken er jo intet. Derudover er der jo blot tilkendegivelser og ingen konkrete nye tiltag. Når/hvis de kommer, kan man tale om hvad der rent faktisk sker, men lige nu, så ser vi ind i at vi er ved at sælge den sportsdirektør, som der citeres i ovenstående artikel og vi har ingen i bestyrelsen, med sportslig indsigt nok, til at udpege en afløser.

13. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på, at det er et ufravigeligt krav fra FCK's side, at PC skal blive i FCK frem til 1. september, så han kan gennemføre vinduet sammen med Neestrup. Det vil samtidig give klubben 3 måneder til at erstatte PC og lave et nyt sportsligt setup.

Får FCK ikke det krav igennem, vil det være direkte sportsligt uforsvarligt, at send PC afsted. Den detalje bør alle kunne se, ligegyldigt om man er for eller imod ham. At gå ind i vinduet nu uden PC og med en helt nyansat sportsdirektør vil være risiko fyldt. Uden en sportsdirektør vil være sportsligt selvmord.

Hvis PC skal videre, så synes jeg ikke det giver mening at give ham transfervinduet med. Især når det er et vindue hvor der formentlig sker en del ændringer. Så hellere give en ny sportsdirektør chancen for at bygge sit eget hold op, i stedet for at overtage "et nyt hold" fra en der er smuttet.

15. De følgende 12 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2020

Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    100 millioner, til både træningsanlæg og opgraderinger af Parken er jo intet. Derudover er der jo blot tilkendegivelser og ingen konkrete nye tiltag. Når/hvis de kommer, kan man tale om hvad der rent faktisk sker, men lige nu, så ser vi ind i at vi er ved at sælge den sportsdirektør, som der citeres i ovenstående artikel og vi har ingen i bestyrelsen, med sportslig indsigt nok, til at udpege en afløser.
    De 100 mil. er alene til Parken, hvad der skal bruges på træningsfaciliteter, bliver ikke afgjort, før de omtalte forskellige muligheder er endeligt undersøgt og præsenteret - men det er jo ikke en proces, man melder offentligt ud er iværksat, hvor forbedringerne derefter føres ud i livet indenfor kort tid, hvis man ikke er villig til at investere. Men man kan da godt alligevel bare vælge at tro, ejerne ikke vil investere.
    Sidst redigeret af Koebenhavn : 29.05.24 kl. 10:05

17. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Men er det nok? Vi er en scoring fra et brøndby talent fra at have vundet lige så mange mesterskaber som brøndby de sidste 5 år. Mesterskaber CV har fået til den halve pris.
    Hvis man gør sammenligningsperioden tilstrækkelig kort (og jeg synes 5 år er for kort), kan man ofte få meget stærke men tilfældige signaler: Den sidste sæson har FCM vundet uendelig gange så mange mesterskaber, som vi har ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar

Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Hvis PC skal videre, så synes jeg ikke det giver mening at give ham transfervinduet med. Især når det er et vindue hvor der formentlig sker en del ændringer. Så hellere give en ny sportsdirektør chancen for at bygge sit eget hold op, i stedet for at overtage "et nyt hold" fra en der er smuttet.
    Helt enig - Jeg ville være mere tryg (eller rettere blot mindre utryg) ved at lade hr. Neestrup agere manager et par måneder flankeret af en eller anden "forhandler-"/økonomi-type end at lade PC købe flere "fund" ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar

Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi

20. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Helt enig - Jeg ville være mere tryg (eller rettere blot mindre utryg) ved at lade hr. Neestrup agere manager et par måneder flankeret af en eller anden "forhandler-"/økonomi-type end at lade PC købe flere "fund" ...
    Enig.

Det løber mig da koldt ned ad ryggen, hvis PC lige skal brænde 150 mill af med kæmpe risiko for fejlkøb. Så smider han lige lorten på bordet inden han smutter. Så står vi lige med en ny Mukairu, Singh, Babacar situation mange år ud i fremtiden.

Hvis det er sandt hvad der er sagt tidligere at man på forhånd har en liste klar med 10 spillere på hver position, så kan jeg virkelig ikke se hvad problemet er. Så er der vel andre intern i klubben der midlertidig må håndtere dette. Nees må så bare på overarbejde sammen med nogle fra scouting afd. (Selvom min tillid til dem også er lav)

22. De følgende 10 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Hvad er det du mener der rent faktisk sker? Foreløbig ser jeg intet andet end varm luft og historiefortælling. Omvendt ser jeg en masse signaler der peger på, at investeringsvilligheden ikke er hvor den skal være. Men vi kan da være enige om, at foreløbig er min udlægning kun gisninger, og jeg håber i den grad at det er dig der får ret, og at vi meget snart lancerer planer om et nyt storstilet træningsanlæg til et markant 3-cifret millionbeløb (gerne det største og mest moderne i hele Norden). Personligt tror jeg det ender med en fesen omgang, hvor vi køber nabobygningen på 10’eren fulgt af en ny flot historie om, hvordan vi har prioriteret nærheden til byen (som den eneste storklub i Europa kan vi åbenbart se fornuften heri).

24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 10 users browsing this thread. (3 members and 7 guests)

1. Parappa,
  2. Habib,
  3. Boulevardigan

Lignende emner

1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04