Side 22 af 54 FørsteFørste ... 121920212223242532 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 801

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Hvad kunne mon så have været et rimeligt ønske (udover Mattsson for angiveligt 32 mil. + bonusser for præstationer), som der håbløst blev sagt nej til, der ville forøge mulighederne for en stor gevinst drastisk? Jeg tror umiddelbart ikke, ejerne siger nej til at gøre en rigtig god forretning velpræsenteret af PC, selvom butikken gerne skal køres billigst muligt.
    "Rimeligt" er selvfølgelig svært at definere. Men jeg kunne f.eks. forestiller mig, at PC har præsenteret en case med et en spiller "fra næste hylde". Der gik f.eks. rygter om Faris Moumbagna fra Body Glimt som senere i vinduet blev solgt for 8 mio euro. Det er vel ikke helt utænkeligt, at PC har forsøgt at få mandat til at byde på ham, men at der blev sagt nej. Derefter kan det sagtens være, at vi gik med Mattsson til en trods alt mere spiselig pris.

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Skal vi ikke lige parkere Kvist-fyringen en gang for alle. Det er rigeligt med rapporter der fortæller, at Kvist simpelthen ikke var dygtig nok til en bestyrelsespost. Derfor blev han fyret. Så er det rigtigt, at han ikke er blevet erstattet, og det er naturligvis et problem, men fyringen af Kvist var fuldstændig forståelig.
    Link til rapporter/kilde. Jeg troede faktisk, at bestyrelsesmedlemmer skal komplementere hinanden, og at Kvist bidrog med det fodboldfaglige. Ikke det bestyrelsestekniske. Men man kan selvfølgelig være så umulig uagtet det, man kan, at man får et los. Hvad med repræsentanterne fra B1903 og KB? De virker da ikke som nogle tunge erhvervstyper, men som nogle foreningstyper. Sidst jeg tjekkede, som godt nok er nogle år siden.

3. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Hvad kunne mon så have været et rimeligt ønske (udover Mattsson for angiveligt 32 mil. + bonusser for præstationer), som der håbløst blev sagt nej til, der ville forøge mulighederne for en stor gevinst drastisk? Jeg tror umiddelbart ikke, ejerne siger nej til at gøre en rigtig god forretning velpræsenteret af PC, selvom butikken gerne skal køres billigst muligt.
    Vi aner det ikke, og det er hver gang ren spekulation. Men der er vel altid en grænse uanset udmeldinger om større ambitioner. Men kan vel også forestille sig, at de på et eller andet tidspunkt minder PC om, at der render rigtig mange lønkroner rundt, som vi ingen større glæde har af (Corner, Baba, Mukairu, Karamoko), og at der skal ryddes op/ud, før der bruges flere, ekstraordinære, penge? Men derfor kan vi jo udmærket svine PC til herinde. Det er jo en sport i sig selv.

Tilmeldingsdato
    Sep 2020

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    "Rimeligt" er selvfølgelig svært at definere. Men jeg kunne f.eks. forestiller mig, at PC har præsenteret en case med et en spiller "fra næste hylde". Der gik f.eks. rygter om Faris Moumbagna fra Body Glimt som senere i vinduet blev solgt for 8 mio euro. Det er vel ikke helt utænkeligt, at PC har forsøgt at få mandat til at byde på ham, men at der blev sagt nej. Derefter kan det sagtens være, at vi gik med Mattsson til en trods alt mere spiselig pris.
    Ja, få ting er helt utænkelige. Det ville i hvert fald ligne PC at købe en spiller til en anden position i stedet.

Jeg kan stadig ikke se, hvorfor PC skulle være nær umulig at erstatte, og hvorledes de nærige ejere ikke har givet ham rimeligt spillerum.
    Sidst redigeret af Koebenhavn : 30.05.24 kl. 11:32

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Ku være fedt at få Frank Arnesen ind i bestyrelsen, og så lige lade ham stå for at rekruttere den rigtige sportsdirektør.
    h

7. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Link til rapporter/kilde. Jeg troede faktisk, at bestyrelsesmedlemmer skal komplementere hinanden, og at Kvist bidrog med det fodboldfaglige. Ikke det bestyrelsestekniske. Men man kan selvfølgelig være så umulig uagtet det, man kan, at man får et los. Hvad med repræsentanterne fra B1903 og KB? De virker da ikke som nogle tunge erhvervstyper, men som nogle foreningstyper. Sidst jeg tjekkede, som godt nok er nogle år siden.
    Jeg gider ærlig talt ikke finde artikler fra Kvist fyring, men jeg husker, at det blev skrevet flere forskellige steder, det blev nævnt i Onside og Brüchmann og Dan Hammer behandlede emnet i en udsendelse på Mediano. Der var en fælles konsensus om, at Kvist simpelthen var overmatchet til den post, noget hans kluntede omgang med pressen, fyringen af Ståle og ansættelsen af Thorup også understøtter. Reelt set er PC jo den eneste af Kvists handlinger, der stadig har sin gang i klubben.

9. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Jeg kan stadig ikke se, hvordan han skulle være nær umulig at erstatte, og hvorledes de nærige ejere ikke har givet ham rimeligt spillerum.
    Han kan da sikkert godt erstattes. Jeg har bare svært ved at se, hvem det skulle være som både har netværk, erfaring og tilpas viden om FCK og Superligaen. Jeg har også stadig til gode at se et eneste bud herinde som både er realistisk og som har kompetencerne.
    Det kan da også være, at han har fået et ganske fint spillerum. Nu spekulerer vi bare i forlængelse af de historier, der har været i går. Om de er sande eller ej ved vi naturligvis ikke. Men det er vel næppe første gang, at vi har hørt spekulationer om, at ledelsen er for nølende og tøvende omkring at investere sig i sportslig succes - de skal jo bare "spille bedre"...

11. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Han kan da sikkert godt erstattes. Jeg har bare svært ved at se, hvem det skulle være som både har netværk, erfaring og tilpas viden om FCK og Superligaen. Jeg har også stadig til gode at se et eneste bud herinde som både er realistisk og som har kompetencerne.
    Det kan da også være, at han har fået et ganske fint spillerum. Nu spekulerer vi bare i forlængelse af de historier, der har været i går. Om de er sande eller ej ved vi naturligvis ikke. Men det er vel næppe første gang, at vi har hørt spekulationer om, at ledelsen er for nølende og tøvende omkring at investere sig i sportslig succes - de skal jo bare "spille bedre"...
    Nu øger bestyrelsen så budgettet fra 150 til 250 mio på 4 år. Det er trods alt en villighed til investeringer. Læg dertil 100 mio i Parken og det der puttes i træningsanlæget.

Jeg kan se mange årsager til at komme af med ejerne, og de er bestemt også for konservative efter min smag. Jeg ville også ønske, at de ikke hev penge ud af klubben, at de handlede hurtigere, at der var planer for en reel ombygning og udvidelse af Parken osv. Der er masser at være utilfreds med, men PC har fået ret vide rammer efter danske forhold, til at skabe en perfekt trup. Her har han altså fejlet, og derfor forstår jeg godt, hvis bestyrelsen har tvivlet på ham.

BT nævnte i øvrigt i Transfervinduet, at bestyrelsen først ønsker at slippe PC efter vinduet, og det er det der forhandles om.

13. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

derfor forstår jeg godt, hvis bestyrelsen har tvivlet på ham.
    Det melder historierne da vist ikke noget om.

BT nævnte i øvrigt i Transfervinduet, at bestyrelsen først ønsker at slippe PC efter vinduet, og det er det der forhandles om.
    Lad os håbe, at de holder fast i det. Det vil godt nok være skidt, hvis der skal en helt ny mand ind og købe spillere lige om lidt.

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Lad os håbe, at de holder fast i det. Det vil godt nok være skidt, hvis der skal en helt ny mand ind og købe spillere lige om lidt.
    Hvis de ikke har villet øge budgettet, så kan det vel nærmest kun bunde i en form for tvivl.

Tilmeldingsdato
    Sep 2020

Jesper Fredberg.

Og at du på et fanforum ikke har fundet passende kandidater, er ikke rigtig et argument.

17. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Ku være fedt at få Frank Arnesen ind i bestyrelsen, og så lige lade ham stå for at rekruttere den rigtige sportsdirektør.
    Det har jeg selv tænkt på i en årrække, men Arnesen er bestyrelsesmedlem i PSV, så det ligger vel ikke lige for.
    Frank Arnesen bliver bestyrelsesmedlem i PSV - TV 2

Tilmeldingsdato
    Mar 2012

Perfekt! Så skal han købe og sælge i forhold til en strategi, han ikke skal leve op til efter den 2. september.

20. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2020

Hvorfor skulle bestyrelsen ellers forhindre en dygtig mand i at udfolde meningsfulde planer om at forøge mulighederne for succès væsentligt - derigennem øget indtjening og aktiekurs? De nærige ejere har vel almindelige forretningssans og mod på at se deres investering vækste?
    Sidst redigeret af Koebenhavn : 30.05.24 kl. 12:47

22. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Perfekt! Så skal han købe og sælge i forhold til en strategi, han ikke skal leve op til efter den 2. september.
    Enig. Det må også handle om noget andet, nemlig at presse prisen op på at give PC løbepas.

24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 28 users browsing this thread. (23 members and 5 guests)

1. EraZ,
  2. Stan FT,
  3. FMC01,
  4. Trident,
  5. Ventspilsner,
  6. Thomas L,
  7. Maske,
  8. Parappa,
  9. SALT,
  10. Sluca,
  11. Champen,
  12. Stodder B,