Side 52 af 108 FørsteFørste ... 2424950515253545562102 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 1612

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Delaney vender ifølge Farzam hjem til FCK på en 2-årlig kontrakt: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

Spændende om det er som 6’er eller 8’er og hvad det i så fald betyder for de andre spillere på de pladser. Falk, Clem, Matsson, Lerager, Jørgensen, Diogo, Claesson og Moi. Ja ja, nogle af dem gør sig også på kanten nogle gange, men mon ikke der skal i hvert fald en og nok også to ud.
    Jørgensen er ikke officielt blevet indlemmet i førsteholdstruppen - og da Oliver Højer og Amin Chiakha blev det forleden, uden at han blev det, virker det sandsynligt, at han ikke står foran at skulle konkurrere om særlig meget førsteholdsspilletid i den kommende sæson.

Men Oliver Højer er jo også potentiel central midtbanekonkurrent, så du har ret i, at der givetvis skal nogen ud fra den centrale midtbane. Goncalves virker ret oplagt, og jeg ville ikke blive overrasket, hvis Lerager også ryger. Og så er der jo Elyounoussis frikøbsklausul, som er bekymrende lav...
    Garneren

______________________________ ___________

Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Tilmeldingsdato
    Aug 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men Oliver Højer er jo også potentiel central midtbanekonkurrent, så du har ret i, at der givetvis skal nogen ud fra den centrale midtbane. Goncalves virker ret oplagt, og jeg ville ikke blive overrasket, hvis Lerager også ryger. Og så er der jo Elyounoussis frikøbsklausul, som er bekymrende lav...
    Jeg holder meget af Lerager og synes at han har været en god og vigtig spiller for os. Jeg er dog enig i, at det kan være svært at se, at der skal være plads/spilletid til både ham og Delaney, da de bidrager med mange af de samme ting. Jeg har dog også svært ved at se, hvor vi skulle kunne afsætte Lerager til. I SL er der nok ikke mange, der kan/vil betale noget der ligner den løn han får hos os. Tænker ikke at vi sælger ham til FCM, selv om det nok er der han ville passe bedst rent spillemæssigt. Ellers skal det være Malmø (Så kan han blive boende) eller måske en af de mange danske trænere i udlandet kunne se ideen med at hente ham? Bo Henriksen kunne måske godt bruge sådan en som Lerager i Mainz? Eller måske Anderlecht, når de nu ikke kunne beholde Delaney.

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Delaney vender ifølge Farzam hjem til FCK på en 2-årlig kontrakt: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

Spændende om det er som 6’er eller 8’er og hvad det i så fald betyder for de andre spillere på de pladser. Falk, Clem, Matsson, Lerager, Jørgensen, Diogo, Claesson og Moi. Ja ja, nogle af dem gør sig også på kanten nogle gange, men mon ikke der skal i hvert fald en og nok også to ud.
    Jeg er ret sikker på at Delaney ikke hentes ind for at konkurrere om pladserne på 8’er-positionen. Vi er voldsomt tyndt besat på den 6’er position, som Delaney spillede i Dortmund, og det må alt andet end lige være her, han først og fremmest er indkøbt til. Når det er sagt, så vil der også være mulighed for at bringe Clem på 6’eren samtidig med Delaney på en af 8’erne. Det er en rigtig fin signing som jeg tagerimod med kyshånd. Tak Sune!

4. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at Delaney ikke hentes ind for at konkurrere om pladserne på 8’er-positionen. Vi er voldsomt tyndt besat på den 6’er position, som Delaney spillede i Dortmund, og det må alt andet end lige være her, han først og fremmest er indkøbt til. Når det er sagt, så vil der også være mulighed for at bringe Clem på 6’eren samtidig med Delaney på en af 8’erne. Det er en rigtig fin signing som jeg tagerimod med kyshånd. Tak Sune!
    Uanset om han er tiltænkt 6'er-pladsen eller en plads længere fremme, kommer en signing af Delaney jo til at betyde øget konkurrence på 8'er-pladserne, da Falk i så fald ville skulle rykkes frem på banen for at få spilletid. Han kan selvfølgelig også være på vej ud.
    Garneren

______________________________ ___________

Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

6. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2005

Uanset om han er tiltænkt 6'er-pladsen eller en plads længere fremme, kommer en signing af Delaney jo til at betyde øget konkurrence på 8'er-pladserne, da Falk i så fald ville skulle rykkes frem på banen for at få spilletid. Han kan selvfølgelig også være på vej ud.
    https://www.fck.dk/nyhed/falk-forlaenger-til-2027
    http://img264.imageshack.us/img264/5066/ebbewj7.png

’Hvis man lader som om, at der ikke er et problem, så forsvinder det nok.’

8. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Mar 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Hellerup Se meddelelser
    Om 2 dage starter superligaen igen. Jeg er VILDT bekymret over ambitionerne på transfermarkedet ikke er/har været større. Hvem skal presse Orri? Er det vores talenter der lige er blevet rykket op i A-truppen? Hvem skal presse Clem - når han får lov at spille 6’eren? Vi har en milliard 8’ere og kantspillere, men reelt kun én angriber.. (Classon fraregnet).
    Måske er jeg hård, måske over bekymret, men jeg synes ikke ambitionerne flugter med handlingerne - so far. For første gang i mange år, så ser jeg os simpelthen ikke være oplagt som kommende guldvindere. Det synes jeg er pænt skræmmende. DISCLAIMER - Jeg har fået en (tand) rodbehandling i dag, måske er det bedøvelsen der taler…

Jeg tager alt i mig igen. Hvis kaptajnen vender skibet retur og lægger til i Københavns Havn på en 2-årig kontrakt, så bliver ALT GODT. Alt bliver godt.

Og det er muligt, at den nye trøje er den grimmeste ever, men med Delaneys navn på bliver ALT smukt!

Anti-jinx! *slår korsets tegn*
    Linderoth tilbage!

10. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Det lugter virkelig af at det var PC, der ikke var fan af tilgang af Delaney sidste sommer. Hvad er det der har ændret sig nu, andet end at Delaney er 1 år ældre? Det kan ligeledes heller ikke være at det blot var på en lejeaftale, da vi har lavet andre af sådan aftaler (Mckenna senest). Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor der skulle gå et år mere.

Når det er sagt virker det til at være en rigtig fin transfer. Delaney er ikke en kæmpe stjerne længere, og det vil gøre at Clem stadig vil få masser af spilletid, hvilket afslutningen af sidste sæson virkelig berettiger ham til. Delaney lignede i hvert fald bestemt ikke en imod Tyskland der var færdig med at spille på højt plan. Han kommer gratis og vi vil have penge tilbage til at lave de helt store transfers på andre positioner.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

12. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Apr 2019

Jørgensen er ikke officielt blevet indlemmet i førsteholdstruppen - og da Oliver Højer og Amin Chiakha blev det forleden, uden at han blev det, virker det sandsynligt, at han ikke står foran at skulle konkurrere om særlig meget førsteholdsspilletid i den kommende sæson.

Så giver de her udtalelser bare ikke mening. Hvorfor afvise et nyt lejeophold så klart, hvis man ikke vil have ham i truppen? mon ikke han rykkes op om lidt.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lle-sin-chance

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det lugter virkelig af at det var PC, der ikke var fan af tilgang af Delaney sidste sommer. Hvad er det der har ændret sig nu, andet end at Delaney er 1 år ældre? Det kan ligeledes heller ikke være at det blot var på en lejeaftale, da vi har lavet andre af sådan aftaler (Mckenna senest). Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor der skulle gå et år mere.

Når det er sagt virker det til at være en rigtig fin transfer. Delaney er ikke en kæmpe stjerne længere, og det vil gøre at Clem stadig vil få masser af spilletid, hvilket afslutningen af sidste sæson virkelig berettiger ham til. Delaney lignede i hvert fald bestemt ikke en imod Tyskland der var færdig med at spille på højt plan. Han kommer gratis og vi vil have penge tilbage til at lave de helt store transfers på andre positioner.
    Jeg synes mere det lugter af Delaney, som VIL til København nu. Han skulle sige farvel til rigtigt mange penge nu - det tror jeg kun han var indstillet på, hvis endestationen var FCK og ikke Anderlecht. Og det var han ikke indstillet på sidste år - nu er det vel også kun halvt så meget han går glip af.

Jeg er meget tilfreds, hvis det lykkes med Delaney. Han må kunne spille en 6'er, som han har gjort tidligere i Bundesligaen. Og selvom han måske ikke kommer med fordomsstyrke (selvom han var rigtig god til EM), så kommer han med lederskab, vildskab og noget fysik og hovedstødsstyrke på midten. Lederskabet har vi savnet både på banen og i omklædningsrummet. Nu skal han bare ikke ende som en Cornelius-case med et utal af skader....
    Jeg er ret sikker på, at man prøver at sælge Diogo og lykkes det, så er vi et acceptabelt antal på midten. Højer er formentlig stadig primært tiltænkt kampe på u19, Claesson skal også bidrage som reserve for Orri som 9'er (det tror jeg i hvert fald er klubbens plan, selvom det måske ikke er Sideliniens) og hverken Falk eller Delaney kommer til at spille alle kampe.
    Thomas Jørgensens situation er lidt mærkelig, som andre nævner. Hvorfor er han ikke indlemmet i truppen officielt? Måske handlede Neestrups afvisning af leje kun om leje til Hvidovre, men man kan kunne måske finde på at sende ham på leje i Superligaen?
    Lerager er også en lidt underlig case. Han gik fra absolut nøglespiller i sidste efterår til nærmest ikke at få spilletid efter sin skade i foråret. Dette billede er fortsat i træningskampene. Kunne man forestille sig (og nu er det rent spekulation), at der er sket noget internt i forbindelse med Ankersens exit, som Lerager offentligt var meget utilfreds med. Ser vi en Lerager som ikke yder en 100% indsats på baggrund af dette, fordi han ikke gider være her?

Nå men det det kan jo potentiel blive en ret god dag med en signing af Delaney og et farvel til vores landstræner :-)

15. De følgende 9 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nå men det det kan jo potentiel blive en ret god dag med en signing af Delaney og et farvel til vores landstræner :-)
    Jeg syntes måske også det lugter en smule af der gik noget galt i forhandlingerne da PC var ved roret.

Jeg elsker Delaney og har det fint med vi henter ham, hvis det er en "fornuftig" kontrakt. Hvis vi taler en 5 årige guldrendet kontrakt, så er jeg nok mere loren ved tanken :)

Hjulmand Danmarks mest overvurderet træner. Det samme i Nordsjælland. Held og lykke du har også ses træt og udslidt ud efter Qatar.

17. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes måske også det lugter en smule af der gik noget galt i forhandlingerne da PC var ved roret.

Jeg elsker Delaney og har det fint med vi henter ham, hvis det er en "fornuftig" kontrakt. Hvis vi taler en 5 årige guldrendet kontrakt, så er jeg nok mere loren ved tanken :)

Hjulmand Danmarks mest overvurderet træner. Det samme i Nordsjælland. Held og lykke du har også ses træt og udslidt ud efter Qatar.
    Han får helt sikkert en guldrandet kontrakt, men tipsbladet skriver 2 år. I så fald er det glimrende.

19. De følgende 9 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Feb 2012

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes mere det lugter af Delaney, som VIL til København nu. Han skulle sige farvel til rigtigt mange penge nu - det tror jeg kun han var indstillet på, hvis endestationen var FCK og ikke Anderlecht. Og det var han ikke indstillet på sidste år - nu er det vel også kun halvt så meget han går glip af.
    Delaney har selv været ude at sige at det ikke var økonomien der var problemet. Så kan man jo spekulerer på om vores kære Thomas ikke talte sandt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

21. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Delaney har selv været ude at sige at det ikke var økonomien der var problemet. Så kan man jo spekulerer på om vores kære Thomas ikke talte sandt.
    Vi kan jo spekulere fra nu af og til juleaften. Vi finder sikkert aldrig ud af det.
    Delaney ville næppe stille sig op og sige, at han ville have mere i løn, end vi kunne tilbyde.
    Hvis PC ikke ville have Delaney, hvorfor skulle han så have prøvet at hente ham sidste år og også før det?
    Et eller andet sted er økonomien kommet på tværs, og hvis det ikke har været med Delaney, så har det været med Sevilla. Det kan også være, at vi ikke ville leje men kun hente permanent, og det kan sagtens have været for dyrt sidste år.

23. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

Tilmeldingsdato
    May 2021

Delaney spillede godt ved EM og har haft en god sæson i Anderlecht. Han er den løsning vi skriger på til 6’er positionen. Er ikke bekymret for fysikken. Så med Delaney vil Clem stadig få sine kampe.
    næste der gerne må vende hjem nu er Robert Skov og så ser det hele pludselig meget bedre ud.
    Vi mangler dog stadig folk.
    især en CB mere
    Sidst redigeret af Chmpen85 : 19.07.24 kl. 13:03

25. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Delaney spillede godt ved EM og har haft en god sæson i Anderlecht. Han er den løsning vi skriger på til 6’er positionen. Er ikke bekymret for fysikken. Så med Delaney vil Clem stadig få sine kampe.
    næste der gerne må vende hjem nu er Robert Skov og så ser det hele pludselig meget bedre ud.
    Vi mangler dog stadig folk.
    især en CB mere
    Delaney spillede primært 8'er i Anderlecht. Mats Rits er deres normale 6'er. Delaney spiller også primært 8'er på landsholdet. Hvorfor tror du, at han er løsningen på 6'er-positionen i København?

27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    Svar: 2155