..I øvrigt håber jeg at vi beholder Moi og måske endda lægger lidt ekstra i lønposen for at holde på ham. Han er ofte rigtig god i de store kampe.
..I øvrigt håber jeg at vi beholder Moi og måske endda lægger lidt ekstra i lønposen for at holde på ham. Han er ofte rigtig god i de store kampe.
Hvis han er så glad for at være her, så er det lidt mærkeligt, at han har bedt sit bagland om at offentliggøre frikøbsklausulen. Mon ikke det missede mesterskab og Conference League har en del at gøre med, at han gerne vil væk efter 1 sæson. Vi kan så håbe på, at vi betaler så høj løn (forskerordning osv), at de færreste interesserede klubber kan være med.
Hvis du får af vide du er uønsket? Jeg synes i øvrigt det er en fejl, han er glad for at være her og en god backup, Ness har brugt ham for lidt og Melling har jo ikke ligefrem imponeret eller har de offensive kvaliteter en back skal have i DK. Hvorfor ikke forsøge at komme af med Melling og så løbe en klasse venstre back med CS som backup
Jeg er også sikker på at Moi er enormt glad for at være i klubben og byen København. Hvem er ikke det? :) Det har uomtvisteligt været fantastiske oplevelser for ham i CL også. Men når det så er sagt, så er der bare lige det ekstra stjernestøv over Moi der gør at han altid vil være interessant for klubber som er bedre end os selv. Selvfølgelig arbejder Moi's bagland i kulissen på hvilke muligheder der kan opstå for ham, som kan være enten mere lukrative eller spændende. Jeg ville overhovedet ikke blive overrasket hvis han smutter, da han for mig at se ikke er, eller har været, indbegrebet af en rigtig klubmand. Man kan vel heller ikke forklejne en mand på 29, at han gerne vil have det bedste ud af den sidste halvdel af sin karriere.
Man kan jo nærmest ikke forstå at en stjernespiller som Moi, ikke har lyst til at rive et år ud af kalenderen, hvor vi skal spille mod Torpedo Røvhul og Dinamo Langbordistan, samtidigt med at et halvt nyt hold ser ud til at skulle bygges op..... ;-)
Hvis det er et spørgsmål om penge for Moi, hvilket det jo højst sandsynligt er, så håber jeg at Sune giver manden det han gerne vil have, og viser at FCK er et sted der holder på sine stjerner. Hverken Robert Skov, Achouri eller en helt 3. kan erstatte Moi 1:1.
Moi er i forvejen Superligaens bedst betalte. Jeg tvivler på, at 1-2 mio. ekstra om året vil gøre en forskel for ham. Man er også nødt til at overveje, hvad aflønningen af én spiller betyder, for fremtidige lønforhandler med andre spillere. Så vigtig er han heller ikke.
Målmandspladsen kunne også være noget, der skulle kigges på, hvis Sander ikke er klar til at være 2. målmand.
Tænker ikke at en kamp som denne, hvor han har 0 redninger, er nogen indikation af mandens niveau uanset hans fejl.
Ellers må man bare sige, at det virkelig var en tynd omgang især i 1. halvleg, hvor man i den grad så ud til at undervurdere modstanderen og ikke gad lægge en ordentlig indsats for dagen. Især marginalspillernes indsats skuffede mig. Sørensen, Mattsson og Lerager bør vise meget mere, når de står en situation, hvor de skal prøve kæmpe sig tilbage på holdet.
Lækkert at der kommer 4 mål og et tilkæmpet straffe fra talentafdelingen. Avancement og videre.
Det drop var det mest absurde jeg nogensinde har set i parken og jeg kan kun se matchfixing ved Runarssons fejl/deres scoring. Han er upresset, har masser af tid og rammer ikke bolden skævt. Hvorfor pokker vælger han at losse bolden ind på en modspiller der løber imod ham frem for alle de mange andre mulige løsninger herunder at spille en af de 3 frie spillere eller skyde langt. Det stinker laaaangt væk af at nogle der har spillet på at Bruno scorer første mål har sendt penge i hans retning. Bliver vi egenligt taberdømt hvis UEFA kommer frem til at det er matchfixing eller går det kun ud over tumpen?
Han lavede for øvrigt noget tilsvarende i en af træningskampene og i hans sidste kamp for Arsenal.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)