Hverken KB eller B-1903 må spille division's bold, kun serie bold eller der under.
Hverken KB eller B-1903 må spille division's bold, kun serie bold eller der under.
Kommer det ikke an på hvordan klausulen er skruet sammen? Jeg ved ikke om det er muligt, men hvis den er lavet som en form for halvpart, hvor vi får spilleren tilbage for et fastsat beløb når vi trykker på knappen (og til en allerede nu aftalt løn), så er der vel ikke så meget at gøre for spilleren? Synes jeg har set den slags aftaler blive brugt meget i Italien, men det er dog ikke noget jeg har set på vores breddegrader før, så det er nok ganske urealistisk.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ed-koebsoption
Så for søren nu rykker vi :) håber vi er 2 brasilianere rigere når vinduet er lukket :)
Der står en hel del om vores Robert her
https://x.com/PanoScout/status/17865...aZ9Wt7M7g&s=19
Back i Mexico
Afrikansk midterforsvarer i Belgien
Talentfuld kantspiller I Brasilien.
Potentiel brasiliansk midterforsvarer i Portugal.
Jeg undrer mig....har Sidelinien ikke besluttet, at scoutingafdelingen ikke er i stand til at finde talent om så det løb rundt i neonfarvede veste i baghaven :)
Nå men spøg til side. Interessant retning som Sune har valgt at tage kontra PC's mere "sikre" valg. Det er I hvert fald spændende og det kilder lidt mere end en lidt kedelig skandinav. Så må vi se, om alle de eksotiske valg også er noget som kan fungere sammen i KBH.
det er så spændende. Og giver god mening med Sune ved roret at der skrues op for talenter. Forhåbentlig kommer den rette balance. Den er der nu, men hvis Moi ryger skal der helst en ny ældre spiller ind med international erfaring.
Men man må sige at Sune som chef for akademiet har været godt til at finde talenter.
Forhåbentlig er han ligeså god til at finde dem til førsteholdet også. Jeg er positiv overrasket over de første signings. Forarbejdet er dog gjort mens PC var her. Men om han havde valgt dem eller nogle mere “sikre” kort er jo ikke til at sige. Tror mest på det sidste :)
Skal vi ikke se, hvem vi faktisk lander, og hvordan de præsterer over tid, før vi popper champagnen?
Udfordringen er jo ikke at finde spillere - unge som gamle; herboende som udenlandske - men at finde nogle, som kan gøre det godt i FCK. Det sidste har knebet gevaldigt de senere år.
Men det kan da ikke udelukkes, at vores reelle problem har været skiftende sportsdirektører, og at scoutingafdelingen vil blomstre under Sune. Man kan da håbe.
Det er jo temmelig meget forkert, at indkøbene de sidste år ikke har gjort det godt....I hvert fald de sidste 2-3 vinduer.
Ingen har forøvrigt poppet nogen champagne, men det har bare været fantastisk at være vidne til, hvordan vi har kloget os på (læs: ikke holdt igen med kritik af) scoutingafdelingen herinde, når vi grundlæggende absolut ikke har nogen viden om deres arbejde. Når PC har hentet de sikre og mere kendte kort, så var historien jo ofte, at det var fordi vi ikke kunne finde andet pga en håbløs scoutingafdeling. Nu viser det sig sørme, at det kunne vi nok godt, men at PC mfl hellere har villet gå en anden vej.
Og du har da helt ret i, at vi ikke aner, hvad vi får (synes nu Huescas ser spændende ud). Ja faktisk aner vi slet ikke, om dette overhovedet har noget med scouting at gøre, eller om Sune bare trækker på nogle kontakter....bare for lige igen at illustrere det absurde i, at vi igen og igen har kritiseret scouting (eller evt rost lidt som her). Vi aner simpelthen ikke, hvilke køb de har anbefalet, hvilke anbefalinger der ikke er købt osv osv osv.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)