Side 64 af 107 FørsteFørste ... 14546162636465666774 ... SidsteSidste
Viser resultater 946 til 960 af 1600

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

Tilmeldingsdato
    Aug 2004

Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

Hverken KB eller B-1903 må spille division's bold, kun serie bold eller der under.

2. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er en meget meget trist nyhed… Lader vi ham gå før tid, så håber jeg i den grad at vi har en tilbagekøbsklausul. Nu skal op og spille i en liga, hvor de fleste superligareserver kommer til at ligne Messi. Det kan næsten kun blive en succes, og holder han sig fri for skader, kunne han sagtens være en spiller som er 80-100 mio værd om 1,5 års tid.. Der kunne det være rart, om vi kunne hente ham retur for 20-30 mio, fordi vi har en klausul. Jeg ved ikke hvad der er gået galt her, men det er et af de talenter vi bare ikke måtte lade gå til en mindre klub. Eller det ved jeg så godt, han blev skadet på et ufatteligt uheldigt tidspunkt, og søger selvfølgelig fast spilletid nu. I den optimale verden havde vi forlænget og selv sendt ham på græs i en mindre klub.
    En tilbagekøbsklausul kan jo ikke tvinge spilleren til at skifte, og hvis Sahsah er blevet 80-100 mio. værd en dag, er det næppe interessant for ham at skifte tilbage til FCK.
    Garneren

______________________________ ___________

Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

4. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    En tilbagekøbsklausul kan jo ikke tvinge spilleren til at skifte, og hvis Sahsah er blevet 80-100 mio. værd en dag, er det næppe interessant for ham at skifte tilbage til FCK.
    Kommer det ikke an på hvordan klausulen er skruet sammen? Jeg ved ikke om det er muligt, men hvis den er lavet som en form for halvpart, hvor vi får spilleren tilbage for et fastsat beløb når vi trykker på knappen (og til en allerede nu aftalt løn), så er der vel ikke så meget at gøre for spilleren? Synes jeg har set den slags aftaler blive brugt meget i Italien, men det er dog ikke noget jeg har set på vores breddegrader før, så det er nok ganske urealistisk.

Tilmeldingsdato
    Jun 2013

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ed-koebsoption

Så for søren nu rykker vi :) håber vi er 2 brasilianere rigere når vinduet er lukket :)

7. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Kommer det ikke an på hvordan klausulen er skruet sammen? Jeg ved ikke om det er muligt, men hvis den er lavet som en form for halvpart, hvor vi får spilleren tilbage for et fastsat beløb når vi trykker på knappen (og til en allerede nu aftalt løn), så er der vel ikke så meget at gøre for spilleren? Synes jeg har set den slags aftaler blive brugt meget i Italien, men det er dog ikke noget jeg har set på vores breddegrader før, så det er nok ganske urealistisk.
    Hvis man kan få spilleren med på den, kan man jo forestille sig alle mulige aftaler, men en klassisk tilbagekøbsklausul er blot en aftale mellem to klubber.
    Garneren

Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."

Brøndby-sandheden

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ed-koebsoption

Så for søren nu rykker vi :) håber vi er 2 brasilianere rigere når vinduet er lukket :)
    Tænk hvis vi henter vores første brasilianer nogensinde direkte fra Brasilien! Jeg kan godt lide vores nye sportsdirektør.
    Garneren

Brøndby-logik

Brøndby-sandheden

10. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Der står en hel del om vores Robert her
    https://x.com/PanoScout/status/17865...aZ9Wt7M7g&s=19

12. De følgende 5 brugere er enige:

crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004

Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tænk hvis vi henter vores første brasilianer nogensinde direkte fra Brasilien! Jeg kan godt lide vores nye sportsdirektør.
    Vi har da haft brasilianere i truppen før. Nogen ret gode nogen, så vidt jeg husker :)
    /crekke

There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

14. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Vi har da haft brasilianere i truppen før. Nogen ret gode nogen, så vidt jeg husker :)
    Alle hentet i andre klubber herovre - ikke i Brasilien

16. De følgende 9 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Back i Mexico
    Afrikansk midterforsvarer i Belgien
    Talentfuld kantspiller I Brasilien.
    Potentiel brasiliansk midterforsvarer i Portugal.

Jeg undrer mig....har Sidelinien ikke besluttet, at scoutingafdelingen ikke er i stand til at finde talent om så det løb rundt i neonfarvede veste i baghaven :)

Nå men spøg til side. Interessant retning som Sune har valgt at tage kontra PC's mere "sikre" valg. Det er I hvert fald spændende og det kilder lidt mere end en lidt kedelig skandinav. Så må vi se, om alle de eksotiske valg også er noget som kan fungere sammen i KBH.

18. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    May 2021

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Back i Mexico

Jeg undrer mig....har Sidelinien ikke besluttet, at scoutingafdelingen ikke er i stand til at finde talent om så det løb rundt i neonfarvede veste i baghaven :)

Nå men spøg til side. Interessant retning som Sune har valgt at tage kontra PC's mere "sikre" valg. Det er I hvert fald spændende og det kilder lidt mere end en lidt kedelig skandinav. Så må vi se, om alle de eksotiske valg også er noget som kan fungere sammen i KBH.
    det er så spændende. Og giver god mening med Sune ved roret at der skrues op for talenter. Forhåbentlig kommer den rette balance. Den er der nu, men hvis Moi ryger skal der helst en ny ældre spiller ind med international erfaring.
    Men man må sige at Sune som chef for akademiet har været godt til at finde talenter.
    Forhåbentlig er han ligeså god til at finde dem til førsteholdet også. Jeg er positiv overrasket over de første signings. Forarbejdet er dog gjort mens PC var her. Men om han havde valgt dem eller nogle mere “sikre” kort er jo ikke til at sige. Tror mest på det sidste :)

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Skal vi ikke se, hvem vi faktisk lander, og hvordan de præsterer over tid, før vi popper champagnen?

Udfordringen er jo ikke at finde spillere - unge som gamle; herboende som udenlandske - men at finde nogle, som kan gøre det godt i FCK. Det sidste har knebet gevaldigt de senere år.

Men det kan da ikke udelukkes, at vores reelle problem har været skiftende sportsdirektører, og at scoutingafdelingen vil blomstre under Sune. Man kan da håbe.

21. De følgende 10 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Skal vi ikke se, hvem vi faktisk lander, og hvordan de præsterer over tid, før vi popper champagnen?

Udfordringen er jo ikke at finde spillere - unge som gamle; herboende som udenlandske - men at finde nogle, som kan gøre det godt i FCK. Det sidste har knebet gevaldigt de senere år.

Men det kan da ikke udelukkes, at vores reelle problem har været skiftende sportsdirektører, og at scoutingafdelingen vil blomstre under Sune. Man kan da håbe.
    Det er jo temmelig meget forkert, at indkøbene de sidste år ikke har gjort det godt....I hvert fald de sidste 2-3 vinduer.

Ingen har forøvrigt poppet nogen champagne, men det har bare været fantastisk at være vidne til, hvordan vi har kloget os på (læs: ikke holdt igen med kritik af) scoutingafdelingen herinde, når vi grundlæggende absolut ikke har nogen viden om deres arbejde. Når PC har hentet de sikre og mere kendte kort, så var historien jo ofte, at det var fordi vi ikke kunne finde andet pga en håbløs scoutingafdeling. Nu viser det sig sørme, at det kunne vi nok godt, men at PC mfl hellere har villet gå en anden vej.

Og du har da helt ret i, at vi ikke aner, hvad vi får (synes nu Huescas ser spændende ud). Ja faktisk aner vi slet ikke, om dette overhovedet har noget med scouting at gøre, eller om Sune bare trækker på nogle kontakter....bare for lige igen at illustrere det absurde i, at vi igen og igen har kritiseret scouting (eller evt rost lidt som her). Vi aner simpelthen ikke, hvilke køb de har anbefalet, hvilke anbefalinger der ikke er købt osv osv osv.

23. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Back i Mexico
    Målmand fra Bermuda
    Landsholdsback fra Georgien hentet i Ukraine

Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Det drop var det mest absurde jeg nogensinde har set i parken...
    Det er ellers ikke længe siden der var et drop der i hvert fald var på samme niveau.

26. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    Svar: 2155