Side 72 af 108 FørsteFørste ... 22626970717273747582 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,066 til 1,080 af 1606

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Argumentet vil jo være at hvis Diks og Vavro forsvinder, og Gabriel og Zanka er kommet ind, så er der netop forsvundet to og kommet to ind.

Jeg er med på at fire potentielle startere ville være ideelt, men jeg tror det kan blive besværligt at sælge et skifte til FCK til en midterforsvarer hvis vi allerede har Garananga, Gabriel og Zanka. Så skal det enten være et ungt talent med en abnorm stor tro på sig selv, ikke bare i forhold til konkurrencen med de tre førnævnte men også konkurrencen med Glindtvad, Olsson og Llana, eller en ældre spiller som er lidt ligeglad med at sidde på bænken og som vi alligevel forventer vil bidrage med mere end Glindtvad, Olsson eller Llana. Begge svære at finde.

Men nu skal der vel også (må der forventes) hentes en venstreback, så måske kigger man efter en profil der kan spille både back og midterforsvarer. En art Nicolai Boilesen med knæ.
    Men ville godt nok være lidt af et gamble.

En skade eller en karantæne til én af de 3 herrer, og så er fanden jo løs i Laksegade. Specielt fordi vi ikke har noget der ligner nogen der har talent nok til at Nees stoler på dem. Man så også Meling spiller CB i en træningskamp. Det kunne være en løsning.

Men synes godt nok det er farligt at vi skal spille Superliga + pokal + Europa med 3 CBs.

Zan

2. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Argumentet vil jo være at hvis Diks og Vavro forsvinder, og Gabriel og Zanka er kommet ind, så er der netop forsvundet to og kommet to ind.
    At vi tidligere har klaret os med tre midterforsvarere, gør det ikke til en god ide. Og da slet ikke i en situation, hvor hele forsvaret er udskiftet. Vi aner ikke, hvor driftsikre de nye er. Sune virker heldigvis som en fornuftig mand, og jeg er sikker på, at der vil blive hentet erstatninger for både Diks og Vavro, skulle de blive solgt.

4. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    At vi tidligere har klaret os med tre midterforsvarere, gør det ikke til en god ide. Og da slet ikke i en situation, hvor hele forsvaret er udskiftet. Vi aner ikke, hvor driftsikre de nye er. Sune virker heldigvis som en fornuftig mand, og jeg er sikker på, at der vil blive hentet erstatninger for både Diks og Vavro, skulle de blive solgt.
    Jeg tror også man går efter 4 dygtige midterforsvarer. Mon ikke en af de erkendelser man har gjort sig ift. truppens "design" er, at netop kvaliteten i bagkæden er af absolut højeste vigtighed. Jeg synes også man ser en tendens til det ude i Europa, hvor det især er i bagkæden at hold som Man City har prioriteret midlerne med henblik på at skabe kontinuerlig succes. Det er ikke for sjov at udtrykket "et godt angreb vinder fodboldkampe, men et godt forsvar vinder mesterskaber" er opstået. Det er simpelthen altafgørende at vi får så meget kvalitet og bredde ind nede i bagkæden, som muligt. Dette er nemlig en forudsætning for, at vi også får points i de kampe, hvor vi ikke rammer dagen. Og så er en velfungerende bagkæde i øvrigt ofte en forudsætning for at også den offensive del af holdet kan præstere. Der går forlydender om, at vi allerede i vinter prøvede at signe Zanka, men at bestyrelsen ikke ville betale det som Brentford krævede. Mon ikke man har efterrationaliseret, og kommet til den erkendelse, at mesterskabet og den dertilhørende økonomiske gevinst, meget vel kunne være havnet i København, hvis man havde købt Zanka i januar. Jeg kan slet ikke forestille mig, at vi går ind til et travlt efterår med kun 3 reelle CB's i truppen.

6. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2014

Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Overordnet enig her, Sune virker som en handlingens mand, på mange måder kompromisløs ift. trupsammensætning. Virker til, at han vil have konkurrence på samtlige pladser, derfor er jeg også overbevist om, at vi kommer til at stå med 4 stoppere og 2 venstrebacks. Dog med det lille bitte forbehold, at vi ikke kvaller til Europa og dermed har langt færre kampe. Så vurderer man måske, at en af de 3 fra U19 kan være 4. stopper.

Sunes kompromisløshed har faktisk fået mig til at tro, at vi lige pludselig godt kunne se indkøb til flere andre positioner. Jeg tror fx ikke, at hverken højrekanten, 6'eren eller 9'eren nødvendigvis er lukket, hvis man tager udgangspunkt i, at centerforsvaret er udtryk for, hvor stærk en konkurrencesituation vi skal have på en position. Man stoler helt sikkert på Orri, Moi, Achouri samt Froholdt, men er Larsson, Robert og Chiakha, evt. Claesson på 9'eren, nok at skyde med, hvis vi skal langt i Europa og vinde DM mod andre stærke konkurrenter?

Måske er vi pt. vidne til, at man endda skruer op på for budgettet for at følge med FCM, og det er jo kun klædeligt.

Tilmeldingsdato
    Aug 2004

Så blev den officiel: https://www.fck.dk/nyhed/diogo-gonca...real-salt-lake
    Diogo Gonçalves solgt til Real Salt Lake

9. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    May 2005

Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men ville godt nok være lidt af et gamble.

En skade eller en karantæne til én af de 3 herrer, og så er fanden jo løs i Laksegade. Specielt fordi vi ikke har noget der ligner nogen der har talent nok til at Nees stoler på dem. Man så også Meling spiller CB i en træningskamp. Det kunne være en løsning.

Men synes godt nok det er farligt at vi skal spille Superliga + pokal + Europa med 3 CBs.

Zan
    Eller måske den kun står på Superliga + pokal

11. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Eller måske den kun står på Superliga + pokal
    I så fald skal vi måske overveje at bytte signingen af den ene CB til signingen af en ny træner… ;-)

Zan
    Sidst redigeret af zan : 10.08.24 kl. 06:39

13. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske. Tchicamboud betalte man nok ikke for (ved jeg heller ikke, om man gjorde her), ligesom vi kun lavede en kontrakt på et år. Llana kan måske sammenlignes med nogle af købene fra Island som ofte også har spillet seniorfodbold allerede, men omvendt så kommer ham her helt fra Uruguay og har allerede spillet i den bedste række der. Det må vidne om en spiller på et lidt højere niveau, og som er lidt længere i sin udvikling. Men nu må vi se - det kan sagtens være, at jeg overvurderer niveauet.
    Tchicamboud var kontraktfri, da han blev hentet, så der betalte vi helt sikkert ikke en overgangssum. Hans kontrakt havde i øvrigt en to-årig option, hvis jeg husker rigtigt. Llana var jo i anden klub, så mon ikke, vi har betalt for ham. At dømme efter billeder på sociale medier, har Llana fået en 3-årig kontrakt, og da han er 2.-års u19-spiller må vi antage, at det er planen, han skal i A-truppen (senest) om et år. Det er i hvert fald flere år siden, vi har haft over-age-spillere på u19.

Jeg synes egentlig ikke rigtigt, Llana kan sammenlignes med de islandske spillere: Disse er - frit fra hukommelsen - oftest startet på u-17, og har således nok oftest været 2-3 år yngre end Llana er. Jeg håber virkelig, at Llana er en del længere fremme i sin udvikling - men det uagtet er han næppe god nok til at være 4-valg i centerforsvaret allerede nu her i efteråret. Der er ikke plads til mange fejl i centerforsvaret, så det er en svær plads for de helt unge.

15. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Guld Se meddelelser
    Så blev den officiel: https://www.fck.dk/nyhed/diogo-gonca...real-salt-lake
    Diogo Gonçalves solgt til Real Salt Lake
    Det var umiddelbart ikke den 8’er jeg helst så tage afsted, men det giver jo plads til nogle af de unge og lidt mere konkurrence på pladsen, hvor vi har aaaaaalt for mange. Prisen er vel også fornuftig - så uden at græde snot, så tager vi afsked med en god, sympatisk spiller. Nu har vi så sendt CS og Diogo afsted - begge spillere med flødefod og mål/assist i støvlerne, alt imens vi kæmper med at skabe chancer

17. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Babacars afskedssalut på Instagram fortjener også lidt opmærksomhed. Vildt nok at de i FCK ikke fangede at de havde med en komplet tosse at gøre inden de gav ham en lang dyr kontrakt.

"
    el.kuma_30s profilbillede
    Another adventure ended well for me and badly for those who wanted to bring me down in every possible way, putting out untrue voices, but Allah is great, he always sees and provides. They tried to humiliate me, to make me feel weak, but no, I’m always standing here with my head held high with a new adventure that for me means starting again. It is with faith in Allah that I continue my path and I will be the one to decide my destiny, not as some people have wanted in recent years; between men we talk face to face not through the wrong streets. You don’t have to all agree, for heaven’s sake, however at least the confrontation was there, but evidently not everyone thinks so .... Babacar is standing stronger than before and more convinced of his strength .... 💪🏾💪🏾. I thank all my friends who have always supported me and who continue to support me. I am grateful to the fans and my Copenhagen teammates who have always supported me, for better or for worse. I love you as much as you wanted me. I embrace you all. From your Copenhagen superstar! "

19. De følgende 9 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Vildt nok at de i FCK ikke fangede at de havde med en komplet tosse at gøre inden de gav ham en lang dyr kontrakt.
    PC…

21. De følgende 8 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Babacars afskedssalut på Instagram fortjener også lidt opmærksomhed. Vildt nok at de i FCK ikke fangede at de havde med en komplet tosse at gøre inden de gav ham en lang dyr kontrakt.

"
    el.kuma_30s profilbillede
    Another adventure ended well for me and badly for those who wanted to bring me down in every possible way, putting out untrue voices, but Allah is great, he always sees and provides. They tried to humiliate me, to make me feel weak, but no, I’m always standing here with my head held high with a new adventure that for me means starting again. It is with faith in Allah that I continue my path and I will be the one to decide my destiny, not as some people have wanted in recent years; between men we talk face to face not through the wrong streets. You don’t have to all agree, for heaven’s sake, however at least the confrontation was there, but evidently not everyone thinks so .... Babacar is standing stronger than before and more convinced of his strength .... ��������. I thank all my friends who have always supported me and who continue to support me. I am grateful to the fans and my Copenhagen teammates who have always supported me, for better or for worse. I love you as much as you wanted me. I embrace you all. From your Copenhagen superstar! "
    Tja - hvad forventer man. Jeg synes da hellere ikke at han er blevet behandlet specielt godt, men der er jo nok en reel chance for at han selv har været skyld i det. Det der med at udelukke spillere, som man gerne vil af med er cirka ligeså latterligt som spillere der nægter at træne for at komme væk.

Babacar blev aldrig en succes. Han var ikke god nok og nok ikke scoutet særlig godt teknisk eller mentalt og det tydeligste symbol på den horrible start PC havde. At vi har fået penge for PC står stadig som vinduets største overraskelse

23. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2005

Jeg er ikke enig.

Hvis du har at gøre med en spiller, der er totalt blæst og giftig for en professionel arbejdskultur som Babacar, så kan han naturligvis ikke indgå i den daglige træning. Han har haft alle muligheder for at søge videre, men har haft det glimrende med at tage vores penge og hæve sin løn for at hyggetræne og lave ingenting.

Trænerstaben har håndteret PCs fadæse eksemplarisk og talt vældigt pænt om spilleren i offentligheden med en historie om at vi har ændret spillestil efter Babacar blev købt.

Det siger alt om ham, at han føler sig berettiget til at tale grimt om klubben.
    and oh how we danced

Tilmeldingsdato
    Feb 2013

ren golddigger - over and out!!

26. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af feilberg Se meddelelser
    Jeg er ikke enig.

Hvis du har at gøre med en spiller, der er totalt blæst og giftig for en professionel arbejdskultur som Babacar, så kan han naturligvis ikke indgå i den daglige træning. Han har haft alle muligheder for at søge videre, men har haft det glimrende med at tage vores penge og hæve sin løn for at hyggetræne og lave ingenting.

Trænerstaben har håndteret PCs fadæse eksemplarisk og talt vældigt pænt om spilleren i offentligheden med en historie om at vi har ændret spillestil efter Babacar blev købt.

Det siger alt om ham, at han føler sig berettiget til at tale grimt om klubben.
    Babacar og FCK har indgået en kontrakt og den må begge partere leve op til indtil kontrakten er ophørt af den ene elelr anden grund. Det er ikke Babacars skyld at PC ikke gjorde sit forarbejde ordentligt, man kan ikke bebrejde ham, at han hæver de penge der mu engang er aftalt - skylden skal ene og alene lægges på den sportslige ledelse.

At Babacar laver den udmelding virker hverken specielt kløgtigt eller velovervejet, men han har nok nogle frustrationer der lige skulle ud. Jeg bebrejder hverken træneren eller spilleren. Havde jeg gjort det anerledes - JA. Men lad os bare være lettet over at han er væk og så behøver vi vel ikke svine ham mere til… det er trods alt ikke hans skyld han ikke var god nok.

28. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (1 members and 1 guests)

1. drelle

Lignende emner

1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019