Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Silkeborg vinder

10 24.39%
  • Uafgjort

9 21.95%
  • FCK vinder

22 53.66%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 52 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (18/02-2024 kl. 16:00)

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (18/02-2024 kl. 16:00)

Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det problem ville du jo have, pokal eller ej. De tre ekstra pokalkampe der ville have været her til foråret gør ikke det store fra eller til.

Og ja selvfølgelig er spillerne skuffede. Men det er nu engang de vilkår der er når man spiller i en storklub.
    Alvarez er nok heller ikke super tilfreds de gange han sidder på bænken for City... Så må man lade fødderne tale til træning og når man får chancen til kamp.

Jeg synes det er helt fint at spillerne er irriterede og skuffede over at sidde udenfor. Det viser de er vinder typer....
    I hvert fald hellere det en Babacar der render og flasher alt sit bling bling og tilsyneladende er fuldstændig ligeglad med at han ikke spiller, så længe han bare får hans fede hyre når det er lønningsdag.
    Fordelen ved at have de pokalkampe ville jo være, at spillere som Roony, Orri mfl, som måske ikke får en eneste startplads her i foråret, ville kunne have fået et par stykker i pokalen. Det tror jeg faktisk ville være ret vigtigt for dem og for truppens harmoni generelt.
    Ellers er jeg da enig i, at spillerne skal være ærgerlige, når de ikke spiller og irriteret, når de skiftes ud. Jeg synes dog, at vi her fra start af har fået en del flere reaktioner og surmuleri end vi plejer (Kocholavas overtrædelse kan også have noget med indkøb at gøre), hvorfor jeg personligt godt kan blive en smule bekymret mht harmonien i truppen i resten af foråret. Det er meget tidligt at spillerne reagerer (der er kun spillet to kampe), og det bliver næppe bedre, når vi kommer længere hen i foråret, hvis de samme spillere stadig ikke spiller "nok". Jeg synes det ligner en række spillere, som ser lidt presset ud over den meget store konkurrence og de relativt få kampe. Og ja det skal de selvfølgelig kunne æde og leve med, men det ændrer ikke på, at det kan blive et problem i foråret, især hvis resultaterne går den forkerte vej.

2. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    May 2005

Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (18/02-2024 kl. 16:00)

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fordelen ved at have de pokalkampe ville jo være, at spillere som Roony, Orri mfl, som måske ikke får en eneste startplads her i foråret, ville kunne have fået et par stykker i pokalen. Det tror jeg faktisk ville være ret vigtigt for dem og for truppens harmoni generelt.
    Mon ikke vi ville have stillet i stærkeste opstilling i en evt. pokalfinale. Så dermed er det 2Xsemifinaler du taler om skulle være forskellen på om der er harmoni eller ej?
    Det tænker jeg altså ikke ville have gjort den helt store forskel.

Jeg ser ikke problemet i at eksempelvis C Sørensen var sur da han blev skiftet ud i søndags. Det er vilkårerne i vores klub. Og han havde i øvrigt spillet en skidt kamp udover hans assist.
    Så må han tilbage på træningsbanen og kæmpe endnu hårdere end hidtil, hvis han vil have en plads.

4. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Mon ikke vi ville have stillet i stærkeste opstilling i en evt. pokalfinale. Så dermed er det 2Xsemifinaler du taler om skulle være forskellen på om der er harmoni eller ej?
    Det tænker jeg altså ikke ville have gjort den helt store forskel.

Jeg ser ikke problemet i at eksempelvis C Sørensen var sur da han blev skiftet ud i søndags. Det er vilkårerne i vores klub. Og han havde i øvrigt spillet en skidt kamp udover hans assist.
    Så må han tilbage på træningsbanen og kæmpe endnu hårdere end hidtil, hvis han vil have en plads.
    Ja det er vilkårene og netop med ham, så går det jo nok. Men uanset hvor meget vi snakker om "vilkår i vores klub", så er det et problem/udfordring at spillere som Roony og Orri måske får relativt lidt spilletid her i foråret. I hvert fald hvis det er nogen som vi satser på i fremtiden og/eller gerne vil sælge for mange penge. Her kunne en pokalturnering have hjulpet en smule, omend selvfølgelig ikke løste hele problemet. Men nu kan vi selvfølgelig bruge den "gratis" returkamp i CL :-)

Jeg ved sådan set heller ikke, om der reelt er et problem eller udfordring i truppen omkring harmoni grundet manglende spilletid til mange spillere. Men set i lyset af, at vi kun er 2 kampe inde i forårssæsonen, så synes jeg, at der har været lige lovligt mange sure miner fra udskiftede og bænkede spillere. Det er i hvert for mig en større bekymring pt end, at Achouri har spillet en middelmådig kamp, som var det jeg svarede på oprindeligt.

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er vilkårene og netop med ham, så går det jo nok. Men uanset hvor meget vi snakker om "vilkår i vores klub", så er det et problem/udfordring at spillere som Roony og Orri måske får relativt lidt spilletid her i foråret. I hvert fald hvis det er nogen som vi satser på i fremtiden og/eller gerne vil sælge for mange penge. Her kunne en pokalturnering have hjulpet en smule, omend selvfølgelig ikke løste hele problemet. Men nu kan vi selvfølgelig bruge den "gratis" returkamp i CL :-)

Jeg ved sådan set heller ikke, om der reelt er et problem eller udfordring i truppen omkring harmoni grundet manglende spilletid til mange spillere. Men set i lyset af, at vi kun er 2 kampe inde i forårssæsonen, så synes jeg, at der har været lige lovligt mange sure miner fra udskiftede og bænkede spillere. Det er i hvert for mig en større bekymring pt end, at Achouri har spillet en middelmådig kamp, som var det jeg svarede på oprindeligt.
    Disco har jo egentlig været inde på det.

Det der med utilfredse spillere og Harmoni i truppen det er jo et issue i de fleste TOP klubber og nok endnu være i de rigtige store klubber ude i Europa. Det handler jo om at have en Træner der er respekt omkring der kan håndterer "Egoer" og det syntes jeg Neestrup er god til så jeg er ikke bekymret. Han er rimelig kold og han ser jo også at en Højlund præsterer til træning og er ikke bange for at bringe ham i spil istedet for en Diogo F.eks.

Men der skal hvertfald tages nogle beslutninger til Sommer. Hvad sker der med Roony og vil man stadig satse på Corner?. Og så er der de ubekendte såsom Diogo som måske skal tilbage til de varme lande. Det holder jo ikke han kun kan præsterer når det er varmt :)

7. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Sep 2002

Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Disco har jo egentlig været inde på det.

Det der med utilfredse spillere og Harmoni i truppen det er jo et issue i de fleste TOP klubber og nok endnu være i de rigtige store klubber ude i Europa. Det handler jo om at have en Træner der er respekt omkring der kan håndterer "Egoer" og det syntes jeg Neestrup er god til så jeg er ikke bekymret. Han er rimelig kold og han ser jo også at en Højlund præsterer til træning og er ikke bange for at bringe ham i spil istedet for en Diogo F.eks.

Men der skal hvertfald tages nogle beslutninger til Sommer. Hvad sker der med Roony og vil man stadig satse på Corner?. Og så er der de ubekendte såsom Diogo som måske skal tilbage til de varme lande. Det holder jo ikke han kun kan præsterer når det er varmt :)
    Specielt Roony-situationen er ret speciel. Og hvis man hopper til en lidt forhastet konklusion, kunne man godt have ønsket han var skudt afsted i januar.

Vi er jo - næsten - tvunget til at sælge ham til sommer, og hvis han får så lidt spilletid som noget kunne tyde på, falder prisen vel ret drastisk? Det er selvfølgelig lidt trist.

Corner hænger vi på, og hvis ikke han lægger støvlerne på hylden, er det nok noget med at finde alternative måder at bruge ham på, og leve med at det - desværre - blev udbyttet.

Iblandt de mange navne skal Larsson vel også nævnes. Det virker som en spiller der aldrig kommer til at få sit gennembrud, og hvad stiller man op med det... Et vildt sommervindue vi går i møde...

Zan

9. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Specielt Roony-situationen er ret speciel. Og hvis man hopper til en lidt forhastet konklusion, kunne man godt have ønsket han var skudt afsted i januar.
    Enig, men tilbuddene har nok desværre ikke været der...i hvert fald ikke de meget høje bud, som vi er ude efter.

Årets to kampe har taktisk ikke rigtigt været "Roony"-kampe. Mod City havde vi brug for arbejdssomme spillere og mod SIF var der ikke rigtigt plads til ham pga opstillingen, så på den vis bør det blive bedre, når vi igen spiller 433. Men det ser ud til, at Larsson har overhalet ham i kampen om spilletid, hvilket er ganske bekymrende set med Roonys øjne. Får han ikke kontinuerlig spilletid her i foråret, så kommer han i hvert fald ikke til at forlænge og så vil prisen på ham (som du nævner) nok falde drastisk.

11. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Rolig nu. Skaderne skal nok vælte ind = truppen er for smal igen på nogle positioner. Det skal nok gå op - pokal eller ej.

Og så kan vi jo altid spille nogle 45+15 træningskampe mod nogle divisionsklubber + Future cup/league (eller hvad reserveturneringen hedder nu) :-)

13. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 15.02.24, 16:22
  2. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 19:06
  3. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København (20.07.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 102
    Sidste Meddelelse: 22.07.14, 18:28
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43
  5. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser