Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
38. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

28 73.68%
  • Uafgjort

3 7.89%
  • FCN vinder

7 18.42%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 26

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (26/02-2024 kl. 19:00)

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (26/02-2024 kl. 19:00)

Forårets første hjemmekamp i Superligaen byder på et opgør mellem sidste års nr. 1 og nr. 2, når vice-mestrene fra FC Nordsjælland besøger Parken i sæsonens første mandagskamp.

Med en sejr kan Løverne generobre førstepladsen, såfremt OB får point i deres hjemmekamp dagen forinden. Omvendt kan et pointtab i værste fald sende de forsvarende mestre ned på tredjepladsen, såfremt FCM får flere point i deres udekamp mod AGF.

FCK må undvære Khocholava og Theo Sander grundet skader. Derudover er Corner, Jelert og Lerager tvivlsomme til opgøret.

Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Hos FCK får Achouri en dag i skyggen ved næste gule kort til min. 4 strafpoint, mens gæsternes Martin Frese også står til en dag i skyggen ved næste gule kort uanset antal strafpoint.

Kampens dommer er Mads-Kristoffer Kristoffersen, der dømmer sin anden FCK-kamp i sæsonen. Første kamp endte med en nullert i Parken i seneste derby. Det er 8. gang han dømmer et opgør mellem de to hold. De 7 tidligere er endt med 3 FCK-sejre, 3 uafgjorte og et enkelt nederlag.

Skal man ikke i Parken, vises kampen på 3+ med optakt fra kl. 18:00.
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

2. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2001

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (26/02-2024 kl. 19:00)

Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Skal man ikke i Parken, vises kampen på 3+ med optakt fra kl. 18:00.
    Hvis nogen skulle tænke "Mandagskamp? Det er ikke lige noget for mig", kan jeg advare om, at den kommenteres af Jonas 'tre burgere' Schwartz og Stig 'tre voldsdomme' Tøfting.

Tilmeldingsdato
    May 2005

Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (26/02-2024 kl. 19:00)

Jeg kunne godt bruge en børnebillet til familietribunen hvis der er nogen der ligger inde med en ekstra.

edit : familietribunen er udsolgt så eksisterende sæsonkort kan ikke konverteres.

Billet skaffet.

God kamp til alle medfans.
    Sidst redigeret af DiscoTango : 25.02.24 kl. 20:26

Tilmeldingsdato
    Jan 2015

Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg kunne godt bruge en børnebillet til familietribunen hvis der er nogen der ligger inde med en ekstra.
    Sender dig lige en pm.
    Ståle (un)Raus #666

Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Tilmeldingsdato
    Jul 2002

Rigtig fint resultat. Vi er bedst i 35 minutter og så kommer FCN mere ind i kampen og vi bliver lidt for forsigtige.

- rigtig god kamp af Vavro
    - fedt st Achouri er med i begge mål
    - vildt med ungdommen på midten til sidst

- mindre godt med mange tekniske fejl og halvdårlige afleveringer (præcisionen manglede og ofte lå bolden 1-2 meter på den forkerte side)
    - Jelert må lige lærer at styrer sit temperament. Idiotisk gult og efterfølgende er han ved at brænde sammen

7. De følgende 9 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jun 2005

Tænk hvis Vavro kunne spille med den koncentration hver eneste kamp....

Tilmeldingsdato
    Apr 2019

God kamp af Achouri! Nu var jeg jo lidt efter ham sidst, men dagens præstation var god og jeg synes han gik mere direkte og fokuserede mere på hurtige kombinationer i stedet for at forsøge at drible 3 mand.

10. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Alt i alt en lortekamptåd og mandagskamp. 3 point og videre...

12. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    May 2005

Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    God kamp af Achouri! Nu var jeg jo lidt efter ham sidst, men dagens præstation var god og jeg synes han gik mere direkte og fokuserede mere på hurtige kombinationer i stedet for at forsøge at drible 3 mand.
    Jeg synes at han især i 1 halveg spillede alt for langsomt og ofte bagud selvom han havde muligheder for at udfordre sin direkte modstander. Ligesom i Silkeborg.

Flot kamp af Vavro. Vel noget af det bedste han har spillet for os.

Og så fatter jeg bare ingenting af hvorfor Roony ikke kommer ind til 15 minutter en aften som i aften. Er der mon sket noget vi ikke kender til? Eller en afstraffelse for at han ikke vil lave en ny kontrakt med os måske? Synes det er lidt underligt. Også med tanke på at han skal vises frem hvis vi skal have flest mulige penge for ham til sommer.

14. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2011

Tror Ronni har straffet Skjærbæks datter!

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og så fatter jeg bare ingenting af hvorfor Roony ikke kommer ind til 15 minutter en aften som i aften. Er der mon sket noget vi ikke kender til? Eller en afstraffelse for at han ikke vil lave en ny kontrakt med os måske? Synes det er lidt underligt. Også med tanke på at han skal vises frem hvis vi skal have flest mulige penge for ham til sommer.
    Man kan jo være uenig i dispositionen og foretrække Roonys type, men forklaringen er vel rimelig oplagt, nemlig at vi (som i Silkeborg) mere havde brug for lidt fysik og godt presspil end finesse, da vi var i en periode, hvor FCN var lidt for meget på bolden. Derudover spiller Froholdt bare hamrende godt og bidrager på mange måder mere end Roony, som nok passer bedre ind når vi er meget på bolden og måske skal jagte et mål.

Men situationen er da måske ved at være en smule problematisk måske især for PC, som gerne vil sælge Roony til sommer. Det samme kan forøvrigt siges om Orri, der igen blev sorteret fra. Neestrup er bare iskold og spiller hellere Højlund og Froholdt, hvis det giver mening i situationen.

Dejligt med en sejr - jeg kan virkelig ikke lide FCN.

17. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan jo være uenig i dispositionen og foretrække Roonys type, men forklaringen er vel rimelig oplagt, nemlig at vi (som i Silkeborg) mere havde brug for lidt fysik og godt presspil end finesse, da vi var i en periode, hvor FCN var lidt for meget på bolden. Derudover spiller Froholdt bare hamrende godt og bidrager på mange måder mere end Roony, som nok passer bedre ind når vi er meget på bolden og måske skal jagte et mål.

Men situationen er da måske ved at være en smule problematisk måske især for PC, som gerne vil sælge Roony til sommer. Det samme kan forøvrigt siges om Orri, der igen blev sorteret fra. Neestrup er bare iskold og spiller hellere Højlund og Froholdt, hvis det giver mening i situationen.

Dejligt med en sejr - jeg kan virkelig ikke lide FCN.
    En af de ting der kan være frustrerende som tilhænger er jo, at vi kun sjældent får hele sandheden og der er jo typisk nogle bagvedliggende tanker når man udtaler sig (om det så er Khocholava-sagen eller bare at man ikke erkender at Jelert filmede). At Roony ikke lige skulle passe mod Silkeborg, City eller Nordsjælland køber jeg ganske enkelt ikke. Som type passede han godt nok til at komme ind mod United ved 2-2 og mod Bayern ved 0-0. Så kan man sige nok så meget om de alternativer der er, men han har vel om nogen bevist sit værd i efteråret, så 0 minutter i foråret virker ikke berettiget. Det er selvfølgelig med forbehold for, at vi netop næppe får hele sandheden og at der lige så vel kan være andre årsager - og så er det jo muligt at Froholdt har overhalet. Men man må gerne stille sig kritisk over for de forklaringer der kommer, især når de ikke helt giver mening.

19. De følgende 7 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2004

Godkendt resultat og flere dele af kampen spillede vi godt, hurtigt og fremadrettet andre dele blev det mere sidelæns og med for mange boldtab. Fed kamp at se med to hold som i det etablerede spil begge formår at trække bagkæden 2-3 meter ind på modstanderens banehalvdel.
    For første gang i denne sæson i Superligaen står vi med to cleansheets efter hinanden, lad gerne dette fortsætte på fredag.
    Jeg havde Achouri som MOM.
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

21. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    En af de ting der kan være frustrerende som tilhænger er jo, at vi kun sjældent får hele sandheden og der er jo typisk nogle bagvedliggende tanker når man udtaler sig (om det så er Khocholava-sagen eller bare at man ikke erkender at Jelert filmede). At Roony ikke lige skulle passe mod Silkeborg, City eller Nordsjælland køber jeg ganske enkelt ikke. Som type passede han godt nok til at komme ind mod United ved 2-2 og mod Bayern ved 0-0. Så kan man sige nok så meget om de alternativer der er, men han har vel om nogen bevist sit værd i efteråret, så 0 minutter i foråret virker ikke berettiget. Det er selvfølgelig med forbehold for, at vi netop næppe får hele sandheden og at der lige så vel kan være andre årsager - og så er det jo muligt at Froholdt har overhalet. Men man må gerne stille sig kritisk over for de forklaringer der kommer, især når de ikke helt giver mening.
    Vores presspil er blevet langt mere aggresivt i foråret end det var i efteråret. Da vi pressede højt i efteråret, kunne modstanderen altid spille bolden over i det område hvor Roony lå og så var de ude af presset. Mit bedste bud er at Roony kommer til at blive fravalgt igen og igen mod de bedre modstandere hvor Nees prioriterer presspil og han skal finde spilletid mod de modstandere vi er markant bedre end, samt som indskifter hvis vi skal jagte mål. Længere tror jeg ikke den er.

23. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Kampens højdepunkt: Lucas Hey skiftes ind, og alle begynder at råbe "HEY! -- HEEEEEEY!!! -- HEY-HEY!!!". Det var dumt og perfekt.
    "Tro kan flytte dværge."

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46
  2. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 15.02.24, 16:22
  3. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.05.17, 12:31
  4. Svar: 134
    Sidste Meddelelse: 13.04.17, 18:18
  5. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 20.12.12, 05:56

Regler for meddelelser