Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    13 24.53%
  • Uafgjort

    18 33.96%
  • FCK vinder

    22 41.51%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Og lige præcis det er jo bare så sørgeligt og vidner om hvor ringe en dommerstand vi har herhjemme.


    rsj
    Jeg er ikke uenig :)
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Dommer eller ej:
    Med tre vitale spillere fra Herning ukampdygtige pga karantæner (de to i bagkæden) og - Kristoffer Olsson (“cerebral katastrofe”) og desuden Henrik Dalsgaard, der også er i ledergruppen, mener jeg, at det her er en kamp, vi ikke har en undskyldning for ikke at vinde.
    Jeg er forundret over den overdrevne respekt, der nærmest kammer over i selvudslettende “grædekoneri” i diverse fan-optaktsudsendelser.
    Hvis vi ikke kan vinde i Herning under ovenstående forudsætninger og på forhånd er tilfredse med en uafgjort, så synes jeg kursen er uafstemt og meget skuffende for de seneste to års mestre.
    Først sætter vi Vestjylland og så henter vi De Gule.
    Forza FCK

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Dommer eller ej:
    Med tre vitale spillere fra Herning ukampdygtige pga karantæner (de to i bagkæden) og - Kristoffer Olsson (“cerebral katastrofe”) og desuden Henrik Dalsgaard, der også er i ledergruppen, mener jeg, at det her er en kamp, vi ikke har en undskyldning for ikke at vinde.
    Jeg er forundret over den overdrevne respekt, der nærmest kammer over i selvudslettende “grædekoneri” i diverse fan-optaktsudsendelser.
    Hvis vi ikke kan vinde i Herning under ovenstående forudsætninger og på forhånd er tilfredse med en uafgjort, så synes jeg kursen er uafstemt og meget skuffende for de seneste to års mestre.
    Først sætter vi Vestjylland og så henter vi De Gule.
    Forza FCK
    Respekten kommer sikker af, at vi i de sidste 12 opgør i Herning vist har 1 sejr (Babacar), 1 uafgjort og ikke mindre end 10 nederlag. Det synes jeg i hvert fald at have hørt i en eller anden optaktsudsendelse.
    Uanset hvad, så er det et sted hvor vi længe har haft det meget svært. Og det bliver det garanteret også i dag.
    Det er rigtigt, at de har mange ude, hvilket bør svække dem. Omvendt så vil de nok i denne kamp kæmpe absurd hårdt "for Olsson", så mon ikke dette kommer til at opveje det andet en del. Vi skal i hvert fald være klar fra start og matche deres intensitet.

    Undskyldninger har vi ikke, men det er desværre ikke ensbetydende med sejr. Lad os dog håbe, at vi i dag formår at ændre lidt i den dårlige stime.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Bonusinfo: kampen kommenteres af Christian '65 akademier' Frederiksen og Brian '70 procent' Laudrup, så hav mute-knappen i nærheden eller få et hurtigt lift til Herning.
    Meget enig - det er en transmission, hvor man uanset udfaldet og kvaliteten af kampen, er garanteret, at lydsiden bliver endnu værre. Med det sagt, så siger jeg nej tak til en aften i Herning, det kan man ikke byde et menneske.

    Mine tanker går til dem, der bor der.
    Goldbæks Højrefod

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    D.P.M.A. At kampen starter kl 19 og ikke kl 2015. Jeg har en 5 årig hvor vi skal slås om FCK vs. FredagsTamTam. For folk der skal på Away ville kl 20 kickoff også have været at foretrække, da man kunne have nået en hel arbejdsdag, og da det er lørdag imorgen er det ligegyldigt for de fleste, hvornår man er retur i kbh.
    Fredags Tamtam kan streames hele dagen, så det kan bare sættes på kl. 15 og så kan knægten nå at se det 3-4 gange inden Najs FC får lov at tage magten. God kamp!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Vildt nok at møde op på heden med sådan en lad indsats i 1 halvleg.

    Lad os tage tempoet med fra Europa har jeg hørt, men ikke ser :)

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Skandaløst dårligt på bolden! Det er blevet en kamp på FCM's præmisser med duel på duel på duel og med "international linje" fra Putros, så bliver det svært, når man mentalt ikke er mødt op....

    Nå men den bliver vel 2- eller 3-0. Der må også ligge en kontrascoring eller to til FCM, når vi nødvendigvis må satse lidt frem af banen. Æv.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Birger er kommet virkeligt dårligt tilbage efter sin skadespause. Og så forstår jeg ikke, hvad PC og Neestrup vil med holdet. Midtbanen er skandaløs, og det er ikke blevet bedre med tilgangen af Mattsson, som har problemer med det fysiske spil. Vi startede uden angriber i front, fordi Cornelius ikke kan spille 90 minutter, og alternativerne er for dårlige. Og når vi ikke er bedre på bolden, mangler der virkelig noget fart i front til at true i dybden. Når vi på onsdag er ude af CL, skal det blive interessant at se, hvordan folk vil undskylde de elendige præstationer. Dette hold bliver ikke mestre.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvis man havde blodtrykket højt oppe i forhold til MKK’s dommerpræstation i FCN kampen, skal man huske at vi har Putros i aften. Det bliver… meget værre.
    Du fik ret. Er du åndsvag et tyndt straffe til FCM. Der er ikke noget at sige til, at de har fået mere end dobbelt så mange straffespark som dem med næstflest i superliagen i år.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Det er det sammen lort hver gang derover
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Man kan jo ikke engang glæde sig over en "spillemæssig" bedre 2 halvleg, når vi er så ineffektive som sædvanlige. Achouri vågner alt forsent op til dåd på de mest mærkeligste tidspunkter. Det er jo nærmest først når vi har ryggen mod muren han viser lidt kvalitet.

    Men seriøst den 1 halvleg. Sig mig har Neestrup svært ved at få spiller til at fatte der skal leveres fra minut 1. Det er simpelt så trættende at se at vi rimelig ofte skal bruge 20-30 min eller 1 halvleg på at "Komme i gang".

    Grabara må tage 2-0 målet på hans kappe. Han kigger jo ikke engang op, mens han vælger en slap aflevering.

    Altså intet er tabt endnu, der venter stadig et Mesterskabsspil, men er du gal vi skal op et niveau eller 2, når vi skal møde top 6 hold.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Guderne skal vide, at PC ikke har givet Neestrup de optimale forudsætninger for at nå de sportslige mål. Men anden halvleg viser også, at Neestrup ramte startopstillingen helt skævt. Diks har åbenbart haft lidt fysiske skavanker, men hvorfor stille med Birger, der har lignet Bambi på glatis siden hans retur? Og en midtbane med Mattsson, Højlund og Falk mod et fysisk hold som Midtjylland var tydeligvis heller ikke sagen. At vi er lige så skarpe som vådt bølgepap, når mulighederne kommer til os i anden halvleg, er måske tilfældighedernes spil, men kan jo også ses som et udtryk for manglende kvalitet. Overrasket er jeg selvfølgelig ikke, men skuffet? Bestemt. Det er trist at se, hvad vi er blevet.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Guderne skal vide, at PC ikke har givet Neestrup de optimale forudsætninger for at nå de sportslige mål. Men anden halvleg viser også, at Neestrup ramte startopstillingen helt skævt. Diks har åbenbart haft lidt fysiske skavanker, men hvorfor stille med Birger, der har lignet Bambi på glatis siden hans retur? Og en midtbane med Mattsson, Højlund og Falk mod et fysisk hold som Midtjylland var tydeligvis heller ikke sagen. At vi er lige så skarpe som vådt bølgepap, når mulighederne kommer til os i anden halvleg, er måske tilfældighedernes spil, men kan jo også ses som et udtryk for manglende kvalitet. Overrasket er jeg selvfølgelig ikke, men skuffet? Bestemt. Det er trist at se, hvad vi er blevet.
    Neestrup blev outsmartet af Thomasberg. Igen.

    Længere er den ikke.

    5 nederlag INDEN grundspillet er slut. Den lader vi lige stå.

    Lyngby og OB i de to sidste. No fucking excuses, Nees! Ikke mere famleri! Du har haft masser af tid til at bygge noget op.

    (Nej, jeg ville ikke have ham fyret. Men han skal satme til at finde nogle værktøjer).

    Zan

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Neestrup blev outsmartet af Thomasberg. Igen.
    Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Samt det problem, at han åbenbart har svært ved at motiverer sit hold til at leverer fra minut 1. Det falder jo tilbage på Ness. Det er ikke første gang jeg ser en LAD præstation i starten af kampene under hans ledelse.

  27. De følgende 6 brugere er enige:

  28. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Guderne skal vide, at PC ikke har givet Neestrup de optimale forudsætninger for at nå de sportslige mål. Men anden halvleg viser også, at Neestrup ramte startopstillingen helt skævt. Diks har åbenbart haft lidt fysiske skavanker, men hvorfor stille med Birger, der har lignet Bambi på glatis siden hans retur? Og en midtbane med Mattsson, Højlund og Falk mod et fysisk hold som Midtjylland var tydeligvis heller ikke sagen. At vi er lige så skarpe som vådt bølgepap, når mulighederne kommer til os i anden halvleg, er måske tilfældighedernes spil, men kan jo også ses som et udtryk for manglende kvalitet. Overrasket er jeg selvfølgelig ikke, men skuffet? Bestemt. Det er trist at se, hvad vi er blevet.
    Birger skal i gang, hvorfor man sikkert valgte ham, når nu Diks åbenbart var småskadet.
    Midtbanen gav vel næsten sig selv i dag uden Lerager. Alternativet var nok Claesson på midten, men med to mål som angriber i de første to kampe, så holdt man fast i det. Alternativt kunne man selvfølgelig have stillet op i 343, men det var nok igen ikke aktuelt med Diks situation.
    Det der måske ærgrer mig mest ved opstillingen er, at det var Jordan som kom ind. Han spiller en meget dårlig kamp, hvor han sover ved 1-0 og ikke løber ud og dækker for indlæg, ligesom han brænder en kæmpe chance og vist også smider bolden i situationen som førte til straffet. Vi skulle have haft Corner ind allerede der eller alternativt Roony og skubbet Moi frem.

    Alt føles som lort lige nu. 3 point efter FCM og snart 4 efter BIF. Vi må op på hesten igen. På baggrund af vores 2. halvleg skulle vi have haft point. Det hjælper bare ikke noget nu, hvor vi står som så ofte før med et nederlag i Herning efter et kampbillede, som ligner så mange gange før. Dødbold og fejl...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46
  3. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 15.02.24, 16:22
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 28.05.18, 13:58
  5. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 02.11.16, 13:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •