Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen i ordinær tid?

Stemmeafgivere
70. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • City vinder med 3+ mål (City avancerer efter ordinær spilletid)

    33 47.14%
  • City vinder med max 2 mål (City avancerer efter ordinær spilletid)

    15 21.43%
  • Uafgjort (City avancerer efter ordinær spilletid)

    1 1.43%
  • FCK vinder med 1 mål (City avancerer efter ordinær spilletid)

    1 1.43%
  • FCK vinder med 2 mål (City avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    1 1.43%
  • FCK vinder med 2 mål (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    7 10.00%
  • FCK vinder med 3+ mål (FCK avancerer efter ordinær spilletid)

    12 17.14%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,647

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Jeg gider simpelthen ikke hører flere undskyldninger for ikke at bruge Corner i aften. Det giver ingen mening. Så må Nees jo spille Corner i form så han kan leverer i Suppen.

    Hvis vi går ind i et mesterskabsspil uden en fuldblodet angriber, i front så er det godt nok en falliterklæring, og så peger pilen på både PC og Nees.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,407

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg gider simpelthen ikke hører flere undskyldninger for ikke at bruge Corner i aften. Det giver ingen mening. Så må Nees jo spille Corner i form så han kan leverer i Suppen.

    Hvis vi går ind i et mesterskabsspil uden en fuldblodet angriber, i front så er det godt nok en falliterklæring, og så peger pilen på både PC og Nees.
    Jeg tror simpelthen det handler om han ikke kan. Jeg tror de - i klubben og inkl Corner - efterhånden er klar over det er de 50-60 minutter hans krop kan tåle.

    I vintervinduet har man så truffet den beslutning at Mattson var det sikreste kort, når der skulle købes ind offensivt. Så gik man på kompromis med fuldblodsangriberen, og krydsede fingre for Corner vil bidrage det han nu kan, og at Orri og Jordan ville komme med noget mere.
    Neestrup vil jo også gerne spille mellemrumsbold, hvilket måske ikke skriger efter den store target man eller tap-in strikeren.

    Jeg er dog enig med dig, pt ser det - udefra - ud til der er truffet nogle forkerte beslutninger. Jeg så meget gerne vi havde muligheden for at spille med 2 angribere (i Superligaen), da vi ser ud til at være lettere at læse og vi ikke kan mosle på rent fysisk (i det offensive).

    Jeg har ment i lang tid at Nees' system efterhånden har nogle ret alvorlige huller i osten.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 06.03.24 kl. 12:46

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    198

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg har ment i lang tid at Nees' system efterhånden har nogle ret alvorlige huller i osten.
    Der er ihvertfald et system der kræver, at man får skabt den nødvendige plads centralt. Her kan man evt. true med dybdeløb (og lægge bolden langt for at få forsvaret til at bakke nogle meter), lave de lækre link-up, true med skud udefra (for at lokke det frem) og/eller have kantspillere med ekstrem fart, der kan sætte en mand (som Daramy). Lige nu virker det hverken til, at Jordans fart (i bagrum) er noget man tror på, Orri som link-up, Achouri til at sætte en mand eller at Vavro har mere held i sprøjten.

    Måske det lyder dumt, men kan det være så simpelt, at man har haft for mange valgmuligheder i det taktiske motorrum?

    Jeg glæder mig til at se Clem og Højlund i dag på midten.
    "Tro kan flytte dværge."

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,407

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Der er ihvertfald et system der kræver, at man får skabt den nødvendige plads centralt. Her kan man evt. true med dybdeløb (og lægge bolden langt for at få forsvaret til at bakke nogle meter), lave de lækre link-up, true med skud udefra (for at lokke det frem) og/eller have kantspillere med ekstrem fart, der kan sætte en mand (som Daramy). Lige nu virker det hverken til, at Jordans fart (i bagrum) er noget man tror på, Orri som link-up, Achouri til at sætte en mand eller at Vavro har mere held i sprøjten.

    Måske det lyder dumt, men kan det være så simpelt, at man har haft for mange valgmuligheder i det taktiske motorrum?

    Jeg glæder mig til at se Clem og Højlund i dag på midten.
    Jeg tror du kan have en ret god pointe i de "mange muligheder". Eksempelvis den gamle traver med de polyvante (er det egentlig overhovedet et ord?!) spillere. Tror godt det kan bide os lidt i røven.

    Der er jo i virkeligheden ret mange spillere der spiller "ude af position"... Og flere af dem kan man vel godt tillade sig at spørge; "kunne vi egentlig ikke godt få mere ud af dem...?"

    En anden ting er at vores mellemrumsspil kræver et helt afsindigt højt niveau for at virke hver gang. Det kan jeg godt tvivle på vi har. Vi kan ramme dagen, ja, men bokser sgu for meget med det. Både offensivt og defensivt.

    Her irriterer det mig lidt at Nees (tilsyneladende) ikke mestre noget mere kynisk og effektivt i Superligaen.
    Noget mosle-agtigt a la Backe og Ståle (i de gode perioder). Overlegen fysik er svært at hamle op med - og det melder historikken jo også har reddet os en del mesterskaber.

    Nå, er jeg kommet lidt ud på et sidespor i denne tråd? Det tror jeg vist nok jeg er.

    Zan

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    589

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Spændende bliver det næppe i aften, men jeg glæder mig alligevel helt vildt. Jeg vil sætte mig godt til rette i sofaen med en god øl, og så vil jeg nyde, at vi får de her oplevelser. God kamp København!

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg gider simpelthen ikke hører flere undskyldninger for ikke at bruge Corner i aften. Det giver ingen mening. Så må Nees jo spille Corner i form så han kan leverer i Suppen.

    Hvis vi går ind i et mesterskabsspil uden en fuldblodet angriber, i front så er det godt nok en falliterklæring, og så peger pilen på både PC og Nees.
    Så ser jeg hellere Corner spille på søndag fremfor i aften hvis jeg kunne vælge…

    Tænker desuden ikke at det er imod verdens bedste klubhold på udebane at man spiller sig selv i form?!

    Derudover enig i at det er skandaløst vi ikke har en kvalitetsangriber med garant for mål. Når man ser på resten af positionerne har vi flere dygtige spillere til alle pladser… Bare ikke foran modstanderens mål… Det kan godt gå hen og blive rigtig dyrt…

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,255

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så ser jeg hellere Corner spille på søndag fremfor i aften hvis jeg kunne vælge…

    Tænker desuden ikke at det er imod verdens bedste klubhold på udebane at man spiller sig selv i form?!
    Jeg tror vi går med Corner i dag fra start, da vi så har en at sparke den efter. Vi kommer igen til at have store problemer med at spille bolden rundt, især når vi er uden Falk og Diogo på midten, så en lang på Corner (tror jeg) bliver opskriften fra start. Jeg tror forøvrigt også, at han er anfører :-)

    På søndag foretrækker jeg Orri fra start, da vi kommer til at have bolden mere, og da han bedre kan indgå i spillet. Bliver Corner ikke skadet i dag, så kan han altid skiftes ind mod Lyngby, såfremt vi har behov for at ændre kampbilledet.

    Edit:
    Og jeg ramte (ikke overraskende) helt ved siden af :-D

    Den må se sådan ud med dagens start 11

    Grabara
    Ankersen, Vavro, Diks, McKenna, Jelert
    Moi, Froholdt, Clem, Achouri
    Orri.

    Det er godt nok tyndbenet på den centrale midt.
    Sidst redigeret af k@sper : 06.03.24 kl. 19:58

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,647

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Mon Grabara allerede mentalt er på vej til Wolfsburg. Hold da op endnu et stort drop.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Mon Grabara allerede mentalt er på vej til Wolfsburg. Hold da op endnu et stort drop.
    Det er i hvert fald bekymrende med to så store fejl indenfor en uge.
    Han skal gerne redde os nogle point i et kommende mesterskabsspil. Ikke det modsatte.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,647

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor Achouri ikke tager de direkte udfordringer. Han er i aften igen i så mange gunstige situationer 1 mod 1. Vi ser det også i Suppen. Han gjorde det i Viborg, men ikke hos os.

    Skuffende.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,255

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    3 halvlege - 3 gange overtid - 3 unødvendige mål imod.
    Det er godt nok dumt.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    923

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Vi er da trods alt lidt med, har scoret et mål og bekræftet, at forsvaret fortsat er meh....

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    589

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    3 halvlege - 3 gange overtid - 3 unødvendige mål imod.
    Det er godt nok dumt.
    Enig, det er sgu ret bekymrende.. Og så går det mig stadig voldsomt på, at vi er så usikre på hjørnespark. Vi debatterede det også herinde i efteråret, men vi har altså en mand ansat til det her. Jeg er sgu lidt rystet over den del af vores spil.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,552

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor Achouri ikke tager de direkte udfordringer. Han er i aften igen i så mange gunstige situationer 1 mod 1. Vi ser det også i Suppen. Han gjorde det i Viborg, men ikke hos os.
    En ting er de manglende udfordringer - som i dag nok kan forklares med, at han ofte er meget isoleret og ikke har hurtigheden til at sætte modstandere af denne kaliber over de lange stræk. Noget andet er, at han ofte forsømmer at spille bolden på det rigtige tidspunkt og/eller den rigtige måde. Han sænker simpelthen hastigheden i spillet, når vi endelig er flere mand i og omkring modstanderens felt. Han skal til at vise noget mere.

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,255

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    En ting er de manglende udfordringer - som i dag nok kan forklares med, at han ofte er meget isoleret og ikke har hurtigheden til at sætte modstandere af denne kaliber over de lange stræk. Noget andet er, at han ofte forsømmer at spille bolden på det rigtige tidspunkt og/eller den rigtige måde. Han sænker simpelthen hastigheden i spillet, når vi endelig er flere mand i og omkring modstanderens felt. Han skal til at vise noget mere.
    Og alligevel har han været vores måske bedste mand i dag... Nærmest den eneste spiller, som kan holde bare lidt i bolden.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  2. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  3. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 15.02.24, 16:22
  4. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 01.04.23, 14:20
  5. Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 08.10.22, 15:17

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •