Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen i ordinær tid?

Stemmeafgivere
70. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • City vinder med 3+ mål (City avancerer efter ordinær spilletid)

    33 47.14%
  • City vinder med max 2 mål (City avancerer efter ordinær spilletid)

    15 21.43%
  • Uafgjort (City avancerer efter ordinær spilletid)

    1 1.43%
  • FCK vinder med 1 mål (City avancerer efter ordinær spilletid)

    1 1.43%
  • FCK vinder med 2 mål (City avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    1 1.43%
  • FCK vinder med 2 mål (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    7 10.00%
  • FCK vinder med 3+ mål (FCK avancerer efter ordinær spilletid)

    12 17.14%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg gider simpelthen ikke hører flere undskyldninger for ikke at bruge Corner i aften. Det giver ingen mening. Så må Nees jo spille Corner i form så han kan leverer i Suppen.

    Hvis vi går ind i et mesterskabsspil uden en fuldblodet angriber, i front så er det godt nok en falliterklæring, og så peger pilen på både PC og Nees.
    Så ser jeg hellere Corner spille på søndag fremfor i aften hvis jeg kunne vælge…

    Tænker desuden ikke at det er imod verdens bedste klubhold på udebane at man spiller sig selv i form?!

    Derudover enig i at det er skandaløst vi ikke har en kvalitetsangriber med garant for mål. Når man ser på resten af positionerne har vi flere dygtige spillere til alle pladser… Bare ikke foran modstanderens mål… Det kan godt gå hen og blive rigtig dyrt…

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så ser jeg hellere Corner spille på søndag fremfor i aften hvis jeg kunne vælge…

    Tænker desuden ikke at det er imod verdens bedste klubhold på udebane at man spiller sig selv i form?!
    Jeg tror vi går med Corner i dag fra start, da vi så har en at sparke den efter. Vi kommer igen til at have store problemer med at spille bolden rundt, især når vi er uden Falk og Diogo på midten, så en lang på Corner (tror jeg) bliver opskriften fra start. Jeg tror forøvrigt også, at han er anfører :-)

    På søndag foretrækker jeg Orri fra start, da vi kommer til at have bolden mere, og da han bedre kan indgå i spillet. Bliver Corner ikke skadet i dag, så kan han altid skiftes ind mod Lyngby, såfremt vi har behov for at ændre kampbilledet.

    Edit:
    Og jeg ramte (ikke overraskende) helt ved siden af :-D

    Den må se sådan ud med dagens start 11

    Grabara
    Ankersen, Vavro, Diks, McKenna, Jelert
    Moi, Froholdt, Clem, Achouri
    Orri.

    Det er godt nok tyndbenet på den centrale midt.
    Sidst redigeret af k@sper : 06.03.24 kl. 19:58

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Mon Grabara allerede mentalt er på vej til Wolfsburg. Hold da op endnu et stort drop.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Mon Grabara allerede mentalt er på vej til Wolfsburg. Hold da op endnu et stort drop.
    Det er i hvert fald bekymrende med to så store fejl indenfor en uge.
    Han skal gerne redde os nogle point i et kommende mesterskabsspil. Ikke det modsatte.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor Achouri ikke tager de direkte udfordringer. Han er i aften igen i så mange gunstige situationer 1 mod 1. Vi ser det også i Suppen. Han gjorde det i Viborg, men ikke hos os.

    Skuffende.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    3 halvlege - 3 gange overtid - 3 unødvendige mål imod.
    Det er godt nok dumt.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Vi er da trods alt lidt med, har scoret et mål og bekræftet, at forsvaret fortsat er meh....

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor Achouri ikke tager de direkte udfordringer. Han er i aften igen i så mange gunstige situationer 1 mod 1. Vi ser det også i Suppen. Han gjorde det i Viborg, men ikke hos os.
    En ting er de manglende udfordringer - som i dag nok kan forklares med, at han ofte er meget isoleret og ikke har hurtigheden til at sætte modstandere af denne kaliber over de lange stræk. Noget andet er, at han ofte forsømmer at spille bolden på det rigtige tidspunkt og/eller den rigtige måde. Han sænker simpelthen hastigheden i spillet, når vi endelig er flere mand i og omkring modstanderens felt. Han skal til at vise noget mere.

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    3 halvlege - 3 gange overtid - 3 unødvendige mål imod.
    Det er godt nok dumt.
    Enig, det er sgu ret bekymrende.. Og så går det mig stadig voldsomt på, at vi er så usikre på hjørnespark. Vi debatterede det også herinde i efteråret, men vi har altså en mand ansat til det her. Jeg er sgu lidt rystet over den del af vores spil.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    En ting er de manglende udfordringer - som i dag nok kan forklares med, at han ofte er meget isoleret og ikke har hurtigheden til at sætte modstandere af denne kaliber over de lange stræk. Noget andet er, at han ofte forsømmer at spille bolden på det rigtige tidspunkt og/eller den rigtige måde. Han sænker simpelthen hastigheden i spillet, når vi endelig er flere mand i og omkring modstanderens felt. Han skal til at vise noget mere.
    Og alligevel har han været vores måske bedste mand i dag... Nærmest den eneste spiller, som kan holde bare lidt i bolden.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og alligevel har han været vores måske bedste mand i dag... Nærmest den eneste spiller, som kan holde bare lidt i bolden.
    Det er fint nok, at han kan tæmme en bold, men det betyder mindre, når han ikke kan skille sig fornuftigt af med den. Derudover laver han ikke meget defensivt arbejde.

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og alligevel har han været vores måske bedste mand i dag... Nærmest den eneste spiller, som kan holde bare lidt i bolden.
    Vores bedste mand???. Det må du sgu længere ud på landet med :)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Vores bedste mand???. Det må du sgu længere ud på landet med :)
    Hvem var bedre imens han var banen udover måske Moi?

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvem var bedre imens han var banen udover måske Moi?
    Jeg har meget svært ved at pege på 1, men Moi er da klart den tætteste. udover målet, så kan man se han har rutinen og holder bedre i de få momenter vi har på bolden uden det bliver prangende. Og nu hvor jeg har set alle 90 minutter så er det Moi efterfulgt af et super flot indhop af Mattsson.

    Achouri absolut ikke, men det er jo det fede ved fodbold, vi kan sidde her alle sammen og have 10 forskellige holdninger.

    Det er seriøst bare så frustrerende at se Achouri, når man nu ved, hvor meget mere han indeholder. Det er ligesom der er noget der holder ham tilbage mentalt.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (06/03-2024 kl. 21:00)

    Klasseforskel men trods alt holder vi skindet på næsen og spiller vel fornuftige sidste 65-70 min, da City træder lidt på bremsen. Overraskende nok så vinder vi faktisk xG rimelig klart.

    Nå men vi blev ikke ydmyget og vi fik sparet en masse spillere. Fuld fokus på suppen.

    Tak for CL-eventyret.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  2. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  3. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 15.02.24, 16:22
  4. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 01.04.23, 14:20
  5. Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 08.10.22, 15:17

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •