Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    31 86.11%
  • Uafgjort

    1 2.78%
  • Lyngby vinder

    4 11.11%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 52 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det med favoritværdigheden er godt nok svært at vurdere. Bif har lige spillet uafgjort (heldigt) hjemme mod Vejle og var pivheldige med at vinde i går i Viborg. FCM var ringe mod BIF, hamrende ringe mod AGF og heller ikke ret gode mod os efter pausen. At vi rent spillemæssigt skulle have vist meget mindre end de to andre i superligaen efter jul kan nok diskuteres.

    Der hvor jeg er lidt bekymret er nok på det mentale område. Bif virker til at køre en i eller anden symbiose med fans, hvor de konstant vinder uanset hvad de foretager sig og hvor ringe de spiller. I efteråret har de også fået væsentlig flere point end deres data viser deres spil gjorde dem berettiget til. FCM fik pludselig vanvittig medvind af deres absurde sejr i Aarhus og 1. halvleg mod os og kører vel lige nu i en tilstand, hvor de spiller og kæmper som sindssyge for Kristoffer Olsson (minder om 2001 og Ståles hjertestop).
    Jeg kan blive lidt nervøs for, at de to andre hold simpelthen vil det mere end os (vil være naturligt om end uheldigt med lidt mæthed her), og at det er i de små procenter på vilje, at vi smider guldet. Jeg er sådan set ret sikker på, at vi på kvalitet i trup og spil er de bedste, men det mentale afgører det i år og her viste kampen i Herning, at vi måske ikke er der helt.
    Jeg forholder mig sådan set ikke til, hvorvidt vores rivaler heller ikke spiller som kommende mesterskabshold. Jeg konstaterer blot, at vi - trods den på papiret stærkeste trup - ikke spiller særlig godt. Om det så er nok til at blive mestre alligevel skal jeg ikke afvise. Det er bare undervældende at se på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Vildt nok der er udsolgt til en Lyngby kamp. Har der været en eller anden form for gratis billet kampagne i gang ? eller er det bare fodbold feber ? :)
    For lige at følge op på den her ville jeg ønske, at klubben ville droppe de ustandselige hype-nyheder om billetsalget. Det virker kikset at blæse ud, at der er udsolgt til en kamp, hvor der så ikke engang kommer 30.000.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    For lige at følge op på den her ville jeg ønske, at klubben ville droppe de ustandselige hype-nyheder om billetsalget. Det virker kikset at blæse ud, at der er udsolgt til en kamp, hvor der så ikke engang kommer 30.000.
    Jeg kan virkelig ikke se problemet. Pladserne er jo afsatte. Det er jo umuligt at forudse hvor mange der ikke dukker op. Hvad skulle kriterierne være for at melde udsolgt, hvis det ikke er, når der er udsolgt? :-)

    Det eneste kiksede ved situationen er folk, der vælger ikke at møde op selvom de har køb og betalt en plads. Der kan være legitime grunde til det, men ikke i det omfang, som vi så igår.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Jeg kan virkelig ikke se problemet. Pladserne er jo afsatte. Det er jo umuligt at forudse hvor mange der ikke dukker op. Hvad skulle kriterierne være for at melde udsolgt, hvis det ikke er, når der er udsolgt? :-)

    Det eneste kiksede ved situationen er folk, der vælger ikke at møde op selvom de har køb og betalt en plads. Der kan være legitime grunde til det, men ikke i det omfang, som vi så igår.
    Når x antal tusind billetter nærmest er blevet foræret væk, er det jo for det første ikke svært at få "udsolgt", og for det andet er det forudsigeligt, at udnyttelsesgraden, som klubben jo ellers går meget op i, ikke vil blive imponerende. Jeg forstår blot ikke behovet for at råbe udsolgt i sådan en situation. Men altså, det er ikke noget stort problem, bevares. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg forstår blot ikke behovet for at råbe udsolgt i sådan en situation.
    Det handler vel bare om at få noget omtale og holde sig interessante. Nyheden om udsolgt spredte sig også til netaviserne, blev nævnt i sportsudsendelser etc og det er bare god omtale overfor eventuelle nye sponsorer, ligesom det kan få fans til at skynde sig at købe billet til næste kamp. Det er ikke så tosset, når der snart skal sælges billetter til mesterskabsspillet, at man lige kan blære sig med udsolgt til en kamp mod Lyngby og dermed vise, at det er meget attraktivt og også lidt svært at få billetter til parken....at det så er lidt kunstigt pustet op pga fribilletter kan vi grine af herinde, men det faktum er der nok ikke så mange der opfanger. Jeg tænker ikke, at det er helt tilfældigt, at det er lige netop denne kamp, at der deles nok ud til at få udsolgt :-)

    Mere uheldigt er det måske, at man holder "Blue & White banner Day" den dag vi møder et hold, som rent faktisk spiller i Blue and White :)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det handler vel bare om at få noget omtale og holde sig interessante. Nyheden om udsolgt spredte sig også til netaviserne, blev nævnt i sportsudsendelser etc og det er bare god omtale overfor eventuelle nye sponsorer, ligesom det kan få fans til at skynde sig at købe billet til næste kamp. Det er ikke så tosset, når der snart skal sælges billetter til mesterskabsspillet, at man lige kan blære sig med udsolgt til en kamp mod Lyngby og dermed vise, at det er meget attraktivt og også lidt svært at få billetter til parken....at det så er lidt kunstigt pustet op pga fribilletter kan vi grine af herinde, men det faktum er der nok ikke så mange der opfanger. Jeg tænker ikke, at det er helt tilfældigt, at det er lige netop denne kamp, at der deles nok ud til at få udsolgt :-)

    Mere uheldigt er det måske, at man holder "Blue & White banner Day" den dag vi møder et hold, som rent faktisk spiller i Blue and White :)
    Hehe - jeg havde mere ondt af de unger der måtte løbe rundt i gule trøjer på banen!!!

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hehe - jeg havde mere ondt af de unger der måtte løbe rundt i gule trøjer på banen!!!
    Det var vel for at gøre det usynlige handikap synligt.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 07.03.24, 21:30
  2. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  3. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46
  5. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 15.02.24, 16:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •