Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
Nevermind.
Ingen grund til at gå i detaljen.... De ved udmærket godt hvad jeg mener...
Men kan da godt omformulere så du er helt med...

Der er INGEN undskyldninger for at levere jammerlige indsatser fremover, skader/karantæner eller ej...
Lyngby og Ob skal begge besejres komfortabelt....

Tilfreds??
Lol - altså nu gentager vi jo bare os selv.
Min pointe er, at hvis vi tilskriver de Europæiske kampe nogen betydning i forhold til vores indsats i Herning, ja så kan de Europæiske kampe jo også få en indflydelse på vores indsats på søndag. I Herning havde vi ikke engang en midtugekamp i benene - det har vi denne gang. At vi røg ud medfører desværre ikke at eventuel træthed fysisk eller mentalt med et trylleslag forsvinder, hvorfor jeg synes timingen er off i forhold til, at sige at NU forsvinder "undskyldningerne". Det er vel nærmere efter kampen mod Lyngby, at den "undskyldning" forsvinder.

Når det er sagt, så er vi da enige om, at vi skal vinde de næste to kampe uanset hvad. Jeg lever for øvrigt fint med enhver sejr også selvom den ikke er komfortabel. Jeg kan godt se denne kamp, som værende lidt en ubehagelig, idet vi har ryggen mod muren og møder et Lyngbyhold, som vil være topmotiveret med David i front. Ikke at det skal være en "undskyldning" :)
Vi skal vinde - men det bliver garanteret temmeligt besværligt.