Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    31 86.11%
  • Uafgjort

    1 2.78%
  • Lyngby vinder

    4 11.11%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    4-0 længere er den ikke k@sper !!
    Jeg håber du får ret. Jeg kan dog godt nøjes med mindre , så længe der kommer 3 point in på kontoen.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Vildt nok der er udsolgt til en Lyngby kamp. Har der været en eller anden form for gratis billet kampagne i gang ? eller er det bare fodbold feber ? :)

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    14

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Alle samarbejdsklubberne er inviteret til kampen.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    8

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    De betaler hver 25,- som går til Specialsport..

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Mon ikke vi får en attitude fra LBK, der får Elfsborg-kampen til at se helt hyggelig ud?

    Jeg forventer, de vil skralde på fra start og jeg gør mig ingen forhåbninger om irettesættelser fra dommerstanden (det skulle da lige være en rask samtale, hvor man lige gør klart, at næste gang... så snakker vi lige om det igen...!). Af samme årsag håber jeg, vi byder dem op til dans og finder balancen mellem tæsk og finesse.

    Jeg håber vi har en bagkæde, hvor der er plads til både Vavro, Diks og McKenna. Den centrale midte håber jeg Falk og Højlund deles om, men at det ikke kun er førstnævnte, der skal "ned og hente", men at Højlund (og Diks) kan føre bolden frem. Kanterne med det defensive udgangspunkt savner vi en god præstation fra snart, hvor Jelert, Ankersen, Sørensen og Meling ingenlunde har taget teten helt og holdent. De forreste positioner bliver velsagtens en konstellation mellem Matsson, Achouri og Moi selvom jeg allerhelst ville se Orri og Rooney lave ballade.

    Lad os nu tæske igennem og få scoret pokkers mange mål.
    "Tro kan flytte dværge."

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Mon ikke vi får en attitude fra LBK, der får Elfsborg-kampen til at se helt hyggelig ud?

    Jeg forventer, de vil skralde på fra start og jeg gør mig ingen forhåbninger om irettesættelser fra dommerstanden (det skulle da lige være en rask samtale, hvor man lige gør klart, at næste gang... så snakker vi lige om det igen...!). Af samme årsag håber jeg, vi byder dem op til dans og finder balancen mellem tæsk og finesse.

    Jeg håber vi har en bagkæde, hvor der er plads til både Vavro, Diks og McKenna. Den centrale midte håber jeg Falk og Højlund deles om, men at det ikke kun er førstnævnte, der skal "ned og hente", men at Højlund (og Diks) kan føre bolden frem. Kanterne med det defensive udgangspunkt savner vi en god præstation fra snart, hvor Jelert, Ankersen, Sørensen og Meling ingenlunde har taget teten helt og holdent. De forreste positioner bliver velsagtens en konstellation mellem Matsson, Achouri og Moi selvom jeg allerhelst ville se Orri og Rooney lave ballade.

    Lad os nu tæske igennem og få scoret pokkers mange mål.
    Jeg håber og tror på en "rigtig" angriber i dag. Inden City-kampen troede, at Orri skulle starte i dag og Corner i Manchester. Nu starterde Orri i Manchester og så tror jeg Corner får starten i dag. Derudover gætter jeg på en frisk opstilling med Moi som 8'er og dermed Roony som starter, men det kan sagtens være helt skævt.
    Jeg gætter på følgende startopstilling:

    Grabara
    Jelert, Vavro, McKenna. Diks
    Moi, Falk, Mattsson
    Roony, Corner, Achouri

  11. #22
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Mit bud på en startopstilling:

    Grabara
    Jelert, Vavro, McKenna. Diks
    Clem, Falk, Diogo
    Elyounoussi Mattson, Achouri

    Jeg er i tvivl om Diogo spiller. Hvis han ikke gør, så spiller Oskarsson, og måske Meling i stedet for Diks.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Jeg nævner det bare k@sper 4-0!!!

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Kampen startede i et lidt lavt tempo. Lyngby stod i en ganske kompakt 532 og prøvede efter bedste evne, at holde bagkæden så høj som mulig, men de blev bare presset længere og længere tilbage. De havde knap nok noget pres og havde massive problemer med vores genpres og lykkedes aldrig med at gennemføre deres omstillinger. De prøvede ellers med en masse små beskidte kneb, særligt et par eftertacklinger, men da de så hjalp os på vej med et selvmål, var de allerede færdige i kampen. Indtil da havde det ellers knebet med skarpheden og selvom vi havde skabt et par chancer, så var kvaliteten i afslutningerne for lav. Det var den ellers ikke efter selvmålet og kampen blev lukket i første halvleg.

    Grabara tjente næppe sin hyre i dag, da han ret beset ikke havde noget at lave fraset til allersidst, hvor han havde en enkelt redning.

    Jelert spillede en fin kamp. Havde ikke det store at se til defensivt, men bød sig til offensivt og havde også et par muligheder på mål.
    Vavro måtte desværre udgå tidligt i kampen og blev erstattet af Diks, der gjorde det fint og også havde en muligheder efter hjørnespark.
    McKenna bliver så småt mere og mere stabil. I dag bød naturligvis ikke på de store udfordringer, men han var alligevel bundsolid i defensiven.
    Meling kom ind og fik lidt oprejsning med en let kamp, hvor han også kunne komme med frem.

    Mattsson var også bedre med spillemæssigt fra 8’er positionen, selvom Lyngby stod kompakte centralt.
    Falk spillede en god kamp. Var rykket langt frem og vandt en del andenbolde, men fik også scoret et fint mål fra kanten af feltet og var også vigtig i opspillet.
    Elyonoussi var i min optik vores bedste spiller. Stor bevægelighed fra 8’er positionen med mange gode løb og han var stærk på bolden. Scorer også et fint mål og holdt tempoet højt.

    Roony bød også ind med stor bevægelighed, men samspillet med Jelert hang en lille smule og havde det kørt lidt bedre, havde det set rigtig godt ud. Fin præstation selvom de store målchancer udeblev.
    Oscarsson kunne have udnyttet Lyngbys store bagrum (i starten af kampen) bedre, men det var ikke noget vi havde så stort fokus på. Gjorde det godt når han var på bolden og tog en del slagsmål med Lyngbys midterforsvarere, men ellers er det ikke voldsomt meget vi ser til vores angribere i løbet af kampen og det er heller ikke tilfældigt, at det i dag er midtbanen der scorer alle målene.
    Achouri fik aldrig for alvor udfordret og var da også i undertal i stort set alle situationer. Slipper ellers ganske fint fra kampen.

    Kampens dommer havde ikke voldsomt meget at se til, men overså alligevel nogle ret klare forseelser, der største til Elyonoussi på kanten af feltet, hvor Bjelland skal advares.

    Sejren var aldrig for alvor i fare, da Lyngby ikke kunne true og primært havde et defensivt fokus, hvor de pakkede sig og endte med mere eller mindre at kollapse efter den første scoring. Samtidig fik vi et par spillere, der har haft et par problemet spillemæssigt, mere med i spillet. Desværre måtte Vavro udgå, så man må håbe på, at skaden ikke er alvorlig.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Roony gør altså meget godt for holdet. Håber han starter inde hver gang, også mens vi har ham.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Jeg har haft sæsonkort siden den forfærdelig 04/05 sæson og jeg mindes ikke en koldere og kedeligere 4-0 sejr. Det var godt nok sløjt idag. Vi får problemer i slutspillet.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det var godt nok sløjt idag. Vi får problemer i slutspillet.
    Jeg kan forstå, hvis det var konklusionen efter kampen i Herning. Jeg er lidt forundret, hvis det er konklusionen ovenpå en stensikker sejr i dag, hvor vi ikke behøvede at anstrenge os i 2. halvleg. Godt nok var vi lidt langsomme med at producere chancer og spillede lidt for langsomt generelt i starten (var nok lidt svært med en 10-mands mur foran os), men da der først kom lidt tempo i spillet og vi fik hul på bylden, så var sejren aldrig i fare og vi kunne nok have vundet endnu større, hvis vi ikke havde trukket i bremsen de sidste 15-20 min.

    Fin indsats. Koncentreret indsats defensivt og flere rigtig gode momenter offensivt og i genpres, selvom der bestemt stadig er plads til forbedringer.

    Og ja det var pissekoldt.


  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan forstå, hvis det var konklusionen efter kampen i Herning. Jeg er lidt forundret, hvis det er konklusionen ovenpå en stensikker sejr i dag, hvor vi ikke behøvede at anstrenge os i 2. halvleg. Godt nok var vi lidt langsomme med at producere chancer og spillede lidt for langsomt generelt i starten (var nok lidt svært med en 10-mands mur foran os), men da der først kom lidt tempo i spillet og vi fik hul på bylden, så var sejren aldrig i fare og vi kunne nok have vundet endnu større, hvis vi ikke havde trukket i bremsen de sidste 15-20 min.

    Fin indsats. Koncentreret indsats defensivt og flere rigtig gode momenter offensivt og i genpres, selvom der bestemt stadig er plads til forbedringer.

    Og ja det var pissekoldt.
    Præstationen i dag er som kommentatorerne også nævnte. Det er hvad der forventes når vi møder bundholdene. Det er er i den grad på tide vi gik til pause med en solid føring. Det hører efterhånden til sjældenheder.

    Det er Top 6 holdene i Mesterskabsspillet holdet skal bedømmes på, og der har det sgu ikke set godt ud i grundspillet.

    Men så er det jo godt vi har revanche til gode. Holdet mangler dog stadig skarphed. Det var først da Lyngby ramte målet for os vi kunne ramme målet. Inden da stod det på 8 skud udenfor rammen.

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Vi kunne godt bruge at træne nogle afslutninger, for mod de gode hold får vi ikke så mange muligheder. Den helt store oplevelse for tiden er Moi. Ja, det forventes af en højt betalt spiller, men det er bare fedt at se, at han er bedste mand mod City og så også kan sætte sig op til at være bedste mand mod Lyngby. Han var virkelig god til at komme rundt og skabe overtal på begge sider, og så er han bare vildt intelligent. Tjek lige det løb, han tager, da Diogo scorer. Det river forsvaret fra hinanden.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (10/03-2024 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Vi kunne godt bruge at træne nogle afslutninger, for mod de gode hold får vi ikke så mange muligheder.
    Den helt store udfordring i øjeblikket må være, at vi ikke har en angriber som viser noget som helst. På 3 kampe (Herning, City, Lyngby) har vores angribere vel ikke haft en eneste afslutning bortset var Larsson kæmpe mis i fri position i Herning. Det er meget meget bekymrende. Larsson var helt væk i Herning, Orri var ok med i spillet i Manchester men væk i går og Corner spiller vi konstant forkert, så kan ikke kommer frem til noget.
    Claesson er uden tvivl 1. valg som 9'er pt, hvilket i sig selv er absurd når det ikke er hans naturlige position. Indtil han er klar igen må Neestrup beslutte hvem vi skal satse på og få manden spillet ind, så han i det mindste kommer frem til enkelte chancer. Den famlen vi kører nu på positionen dur simpelthen ikke, da spillerne aldrig får relationerne med de andre offensive spillere på plads.
    Jeg håber, at vi kører med Orri nu (i mangel af bedre) og giver ham chancen fra start hver gang mindst indtil Claesson er klar igen.

    Og så håber jeg godt nok, at Lerager snart er klar. Vi mangler muligheden for at sætte noget fysik på banen og vi kommer til kort mod FCM og Bif med vore lineup lige nu

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 07.03.24, 21:30
  2. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  3. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46
  5. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 15.02.24, 16:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •