Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
44. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    8 18.18%
  • Uafgjort

    6 13.64%
  • FCK vinder

    30 68.18%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 32

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Skulle FCK vinde, brøndy spille uafgjort og FCM tabe, ville alle 3 klubber stå 45 point inden slutspillet starter. Worst case er at FCK taber, fcm spiller uafgjort og Bøffen vinder. I det tilfælde ville vi have 4 & 5 point op til FCM og Brøndby, med brøndby på første pladsen (køb en forsikring). Så ville vi sætte os i en sitaution alla sidste år, hvor der skal gøres rent bord i hele slutspillet, for at være sikker på et mesterskab.
    Hvorfor er worst case ikke, at både BIF og FCM vinder? Selv om jeg foragter BIF mest, er det jo ret ligegyldigt, hvem af de to, der fører med 10 runder ugen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-ob-13

    Start-11 er klar. Den er vel nogenlunde som forventet. Lerager på bænken - kommer måske ind senere i kampen.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Jeg undrer mig lidt over Diogo over Roony og derfor Moi på kanten.

  6. #19
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Nees udtalte til FCK TV at han havde udtaget et pres-stærkt hold der skulle løbe mange beskidte meter.

    Jeg ved ikke hvor meget det rimer på Diogo, men tænker at det meget hurtigt diskvalificerede Roony.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Nees udtalte til FCK TV at han havde udtaget et pres-stærkt hold der skulle løbe mange beskidte meter.

    Jeg ved ikke hvor meget det rimer på Diogo, men tænker at det meget hurtigt diskvalificerede Roony.
    Diogo arbejder vel rimelig godt. Ellers tror jeg ikke, at han havde spillet fast på midten i alle CL kampe. Roony kan passende komme ind i løbet af 2. halvleg, når kampen formentlig åbner sig lidt og især hvis vi skal jagte mål.

    Jeg håber, at spillerne har fået skruet hovedet rigtigt på i dag og fra start af kommer med det power og vilje som skal til.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Det er der sikkert en pointe i. Jeg synes bare ikke Diogo bidrager
    med de meter heller, og jeg synes Moi har et langt større bidrag centralt. Var det Lerager eller Højlund der havde erstattet Roony havde jeg bedre forstået det.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #22
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Moi har til gengæld været farlig de gange han er blevet lagt længere frem, oftest til sidst i kampene, og jeg glæder mig til at se ham med muligheden for et større offensivt output.

    Forhåbentlig kan Diogo, Falk og Mattsson så sørge for at vi holder lidt mere på bolden når vi har den og der måske ikke bliver helt så meget brug for de der beskidte meter.

    Edit: Nå, Mattsson siger han spiller højrekant i dag. That's... weird.
    Sidst redigeret af David_T : 17.03.24 kl. 16:38

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Selvom vi fører, så sidder man da godt nok med en frustreret følelse. Vi kommer igen sløvt ud og mangler vel stadig intensitet. Og hvorfor fører vi dog ikke med et par mål...Orri skal simpelthen til at steppe op nu.

    Vi smider den her væk, hvis vi ikke lægger en bedre indsats for dagen efter pausen.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Selvom vi fører, så sidder man da godt nok med en frustreret følelse. Vi kommer igen sløvt ud og mangler vel stadig intensitet. Og hvorfor fører vi dog ikke med et par mål...Orri skal simpelthen til at steppe op nu.

    Vi smider den her væk, hvis vi ikke lægger en bedre indsats for dagen efter pausen.
    Helt enig! Håber inderligt at 1. halvleg var vores dårlige i dag. Var det den gode, så taber vi 3-1

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Er der ikke en venlig sjæl, der kan tage orri ud ... Så hellere spille med 10 mand
    Goldbæks Højrefod

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Kønt er det sgu ikke, men bevares, godkendt.

    Ærgerligt at de andre favoritter også gjorde rent bord.

    Vi skal godt nok være knivskarpe i det slutspil. Puha. Helst med en anden 9’er end Orri… Der mangler nogle ting…

    Zan

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Helst med en anden 9’er end Orri… Der mangler nogle ting…
    Claesson skulle blive klar til mesterskabsslutspillet.

    Orri er egentlig god som type og skulle være en god afslutter....det har vi vist stadig til gode at se.
    Men hvor er det dog frustrerende at se, hvor sløv han er. Måske snyder det lidt på tv, men han ligner jo ikke en som giver sig i dueller og presspil. Og hvis det er tilfældet så er det dybt underligt, når han endelig får chancen for spilletid. Når vi tænker på, hvordan Haraldsson og Johannesson gik ind i dueller og presspil, så er han i hvert fald ikke hvad vi er vant til fra Island.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfor er worst case ikke, at både BIF og FCM vinder? Selv om jeg foragter BIF mest, er det jo ret ligegyldigt, hvem af de to, der fører med 10 runder ugen.
    Tanken om Viaplay der ville krone bøf som vinder af grundspillet kunne jeg ikke klare.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Claesson skulle blive klar til mesterskabsslutspillet.

    Orri er egentlig god som type og skulle være en god afslutter....det har vi vist stadig til gode at se.
    Men hvor er det dog frustrerende at se, hvor sløv han er. Måske snyder det lidt på tv, men han ligner jo ikke en som giver sig i dueller og presspil. Og hvis det er tilfældet så er det dybt underligt, når han endelig får chancen for spilletid. Når vi tænker på, hvordan Haraldsson og Johannesson gik ind i dueller og presspil, så er han i hvert fald ikke hvad vi er vant til fra Island.
    Jeg er meget enig. Sgu sjældent jeg bliver irriteret på unge spillere, men Orris attitude er simpelthen så rædderlig at se på. Han virker piv ugidelig og hans presspil er på et ikke-eksisterende niveau! Når han så krydrer det med dårlige afslutninger og elendige aflæg, så bliver helhedsindtrykket bare rigtig skidt..

    En anden ting der irriterer mig (nu hvor jeg alligevel er i brokke-hjørnet) er Discoverys TV-produktion. Hvor er det dog himmelråbende elendigt med alle de utallige close-ups og langsomme gengivelser, mens spillet ruller (og bliver farligt). Det er totalt mangel på fornemmelse for spillet det de har gang i (og det gentager sig uge efter uge).

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (17/03-2024 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    En anden ting der irriterer mig (nu hvor jeg alligevel er i brokke-hjørnet) er Discoverys TV-produktion. Hvor er det dog himmelråbende elendigt med alle de utallige close-ups og langsomme gengivelser, mens spillet ruller (og bliver farligt). Det er totalt mangel på fornemmelse for spillet det de har gang i (og det gentager sig uge efter uge).
    Jeg er egentlig enig men hvis alternativet er NCF, og de andre idioter hos Viasat, så æder jeg gerne en ekstra close-up eller dårligt timet langsom gengivelse.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.08.23, 14:32
  2. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 07.03.23, 00:24
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  4. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •