Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København vinder

    25 47.17%
  • Uafgjort

    11 20.75%
  • Åh nej og gud forbyde det - BØF vinder

    17 32.08%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 85

Emner: Optakts- og kamptråd FC København - Brøndby IF 1/4 2024 kl. 14:00

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Der er tre vigtige kampe tilbage i sæsonen. Og af dem skal vi tabe de 2 (mod Herning). Sejre i de kampe er uacceptable. Og så et forsøg på vinde over Brøndby.. bemærk forsøg, det sker jo sikkert ikke.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Nu er dette ikke en opråb til Nees Raus, men jeg husker tydeligt hvad han sagde efter mesterskabet kom i hus sidste sæson. Selve "spillet" skal udvikles. Jeg må bare sige hvis vi lige tager "CL" ud af denne ligning, så ser jeg bare ikke denne udvikling.

    Jeg syntes mere spillemæssigt det er det samme jeg ser som under Ståle og JT.

    nu er der stadig 9 kampe endnu, så meget kan ske, men Guld favorit er vi ikke mere.


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    562

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Ej hvor er jeg træt af det her. Vores trup er helt skævt sammensat, og ham de påstår er en stjerne (Christian Sørensen) er så slet ikke god nok til at være 2. valg. Vi mangler simpelthen nogle spillere, som kan score mål. Det hele bliver sådan lidt noget alibibold, fordi vi skal spille den ind over stregen.

    Der venter Neestrup og PC et kæmpe arbejde..


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Vi overlader alt til Brøndby. Det er dårligt træner arbejde og så er vires spillere fuldstændig ugidelige - hvor er energien.

    Farvel mesterskab - skandale Ness, intet mindre. Elendig taktik, elendigt at bruge folk forkert


  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Da PC kom til blev der snakket meget om at “re-desgine” holdet. Jeg synes det er tydeligt, at vi har brug for sådan en proces igen. Der skal mere fysik og defensiv pondus ind, både på 6’eren og i bagkæden. Det bliver simpelthen for nervøst, når modstanderen bare skal slå en prut, og så ligger den i rusen. Ja selv vores offensiv bliver mere tandløs og nervøs, af den årsag. Og Grabara er i øvrigt holdt helt op med at tage med hænder, så det kan næsten kun gå én vej.

    Jeg håber vi henter en CB med fart og fysik, en højreback som er komplet og som kan bidrage både defensivt og offensivt (erstatning for Jelert+Anker) samt en KLASSE 6’er der kan agere det anker, vi virkelig mangler på midten. Derudover selvfølgelig en klasse angriber, som vi kan regne med hver gang. Og nej, Mckenna indgår ikke i denne ligning. Han er typemæssigt slet ikke det vi har brug for i bagkæden.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Det blev til en fin lektion i hvordan man pisser et resultat væk. Det kan endda ende med at blive en lektion i hvordan man pisser et mesterskab væk. Nu er momentum bestemt ikke hos os.

    Vi startede kampen bedst og havde et fint presspil, men det blev en smule rodet især grundet afbrydelsen og så skulle holdene nok også se hinanden an. Brøndby fik efterhånden spilovertaget, men kunne ikke det store med bolden. De havde en fordel ved at de kunne udnytte bredden, men vi havde godt styr på midten og de fik aldrig for alvor truet, ligesom deres indlæg var elendige. Vi spillede mere direkte og kom også foran. Vi endte dog med at tilbringe en stor del af halvlegen for passivt.

    Anden halvleg startede igen ud med et solidt pres og Brøndby havde store vanskeligheder med at håndtere det og det lignede så småt, at vi begyndte at komme frem til større chancer, men det sidste havde det med at udeblive. Indlæggene var generelt af for lav kvalitet og selv de gode manglede lige en meters penge. Vi blev også mere og mere spilstyrende, men lige som det så bedst ud, fik Brøndby udlignet da Diks og McKenna glemte at koordinere og begge blev fuldstændig sat af en enkelt finte. Scoringen rystede holdet og vi forsøgte at presse mere og mere på og lige som vi kender betød det, at vi åbnede op defensivt. Brøndby havde ellers ikke haft synderligt før scoringen og de havde da også forsøgt sig med et par dybe bolde som dog ikke var særlig effektive. I kampens overtid førte et par tabte dueller til, at vi endte med at stå for dybt og give for meget plads væk og så kostede defensivens manglende organisation.

    Grabara havde ikke så meget at se til, men kom godt ud til at par chancer og kan ikke gøre det store på scoringerne.

    Jelert startede ganske fint på højrebacken, men spiller en dårlig kamp på venstrebacken. Kæmpede med duellerne mod Klaiber og havde umiddelbart svært ved at håndtere den fysiske underlegenhed og kom på mellemhånd i flere omgange – inklusiv ved scoringen i overtid, hvor han ophæver offsiden og ikke følger med løbet. En svær situation og han bliver solgt af, at Brøndby helt upresset kan slå en god aflevering.
    Diks og McKenna havde fint styr på begivenhederne selvom der var et par fejl undervejs. Det var lige indtil de ikke havde det. To mod en er åbenbart ikke nok for dem.
    Ankersen spiller en fin kamp og scorede et flot mål. Indlæggene var dog af vanlig kvalitet.

    Lerager gjorde det fint i dag, men det kræver nok lidt før han er helt tilbage. Var god i duellerne, men han endte med at blive spildt på at blive rykket for langt frem når vi angreb.
    Falk synes jeg var skuffende. Han spiller ikke en dårlig kamp og jeg er nok farvet af, at jeg gerne vil have ham længere frem på banen. Men han så ikke så sikker ud i en del dueller og så mister vi hans helt store styrker.
    Elyonoussi havde enkelte gode aktioner, men de kiksede som regel når han kom lidt længere frem på banen. Løbene var ikke helt så skarpe i dag, måske fordi han skulle have større fokus på det defensiven. Ovenpå en række fremragende præstationer var det dog med pil ned i dag.

    Achouri kunne have været meget afgørende i dag. Brøndby så usikre ud når han udfordrede og begik ofte frispark på ham. Der var bare for langt mellem de gode aktioner selv når han faktisk havde plads og så tændte han af til sidst og burde have været udvist.
    Claesson spillede en god kamp i dag. Jeg havde ellers mine forbehold overfor Brøndbys tremandsforsvar, men han var god til at finde rummene og sætte sine medspillere op. Blev dog aldrig farlig.
    Mattsson gjorde det rigtig godt i presset, men spillemæssigt er det altså ikke meget han får budt ind med.

    Putros dømte i min optik over niveau, men det siger nok mest om niveauet i Superligaen, der generelt bare er for lavt. Det var lidt for mange forseelser der blev overset og sommetider blev der tilladt en hel del i duellerne og i andre skulle der intet til. Faldt for film to gange. To advarsler er slet ikke retvisende for kampens forløb og som minimum skulle Klaiber og deres nummer 30 have advarsler (i særdeleshed deres nummer 30 der var et omvandrende frispark). Han valgte at advare Achouri, men burde være hjulpet af VAR da han skal udvises for at sparke en modstander. Samtidig er der en lidt svær hands-situation, hvor Brøndbys nummer 5 rammer bolden med hånden. Armen var langs siden, men der er samtidig klar ’hånd til bold’, men fornuftigt at den slags ikke giver straffespark – problemet er selvfølgelig at det ikke altid er tilfældet og mere er tilfældigt.

    Vi får en særdeles elendig start på mesterskabsspillet og på nuværende tidspunkt kan man ikke benægte, at Brøndby ligner den klare mesterskabskandidat. For mange spillere er måske blevet for tilfredse ovenpå den gode Champions League kampagne og defensivt hænger vi slet ikke sammen. Samtidig begynder det at se for uharmonisk ud med en del spillere ude af position (i hvert fald i forhold til deres foretrukne) og spillere der helt holdes ude og kun i begrænset omfang kan bruges. Det er blevet en meget dårlig joke at Roony kun kan bruges som udskifter og samtidig har vi tre angribere, der aktuelt ikke har niveauet til holdet. Samtidig har præstationerne for mange spillere været så dårlige, at de erstattes så snart en skadet spiller bliver klar – og så er kampform og i øvrigt også fysisk form knap så vigtig.

    Der er formentligt også en taktisk komponent i det, da vi kan se ganske solide ud, men så snart vi satser og bliver fanget, så forsvinder organisationen og disciplinen. Midtbanen bliver solgt for let og har for svært ved at nå tilbage og forsvaret kompenserer ved at stå meget dybt. Når midtbanen så kommer på plads, så er udgangspunktet alt for dybt og vi ender med at forære modstanderne for meget plads. Samtidig drager vi ikke den store fordel af at have en spiller mere med fremme i forhold til modstanderen, når de har tre mand i bagkæden – typisk fordi vi ”brænder” en midtbanespiller og skubber ham helt frem (og ikke får det udnyttet). Det er selvfølgelig en opvejning af fordele og ulemper og fornemmelsen i dag har helt sikkert været, at vi godt kunne score et mål mere og derfor var værd at satse på.

    Uanset hvad så bliver det svært at skulle indhente Brøndby på førstepladsen, men på ingen måde umuligt (man skal også passe på med at male fanden på væggen – spillemæssigt imponerede Brøndby trods alt ikke). Det kræver at vi får noget momentum, men også at visse spillere får rusket op i sig selv (angriberne skal hæve niveauet, men i særdeleshed også Diogo – det er egentligt ret vildt, at han er så langt fra skiven, at han ikke engang kom ind i dag). Taktisk er det nok lidt sent at lave gennemgribende ændringer, så man må nok bare erkende at vi reelt ikke har en defensiv der passer og så håbe at offensiven bliver skarpere. Det kræver nok at holdets skarpeste spiller ikke holdes ude af truppen.


  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    315

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Mentalt helt væk.

    Brøndby ville det mere og vandt på to gode mål.

    Vi er helt væk og fortjener ikke at vinde og bestemt ikke et mesterhold.

    Skuffet. Vi trænger til lidt mere sult, både på banen og i staben.

    Fuck noget pis.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Jeg er træt af Neestrup af de samme grunde, jeg var træt af Ståle. De er begge gode til taktisk at udviske springet op til bedre hold, men deres systemslaveri betyder også, at springet til dårlige hold i Suppen bliver udvisket. Roony er Neestrups case in point. Den bedste spiller i ligaen, men han spiller ikke, fordi han ikke løber nok med hjem. Og ligesom under Ståle går vi ikke efter at lukke kampen, når vi er foran, men slipper i stedet grebet. Det er til at blive sindssyg af.
    Sidst redigeret af Garneren : 01.04.24 kl. 16:35
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi overlader alt til Brøndby. Det er dårligt træner arbejde og så er vires spillere fuldstændig ugidelige - hvor er energien.

    Farvel mesterskab - skandale Ness, intet mindre. Elendig taktik, elendigt at bruge folk forkert
    Det må da være resultatet der farver indsatsen i vurderingen her. Bevares BIF er da for meget på bolden før pausen, men kreerer vel tæt på ingenting. Efter pausen sidder vi tungt på næsten alt, men laver børnefejl ved begge mål (tåbeligt boldtab af Jelert/Falk ved sidenlinien + Diks/MCKenna hjernebødning + Jelert mistiming ved 1-2) og taber en kamp, som vi bør vinde relativt komfortabelt.

    Vi spiller bestemt ikke fantastisk, men synes nu ikke nederlaget skyldes hverken træner/taktik eller ugidelighed, men nærmere vores uskarphed og BIF absurde ditto. Det er desværre det man taber/vinder mesterskaber på.

    Alt er lort lige nu.
    Vi har (formentlig) tabt DM
    Vi har unødigt tabt et derby i overtiden
    Det var BIF to mest ulidelige typer i Kvistgaarden og Klaiber som scorede.
    Fy for helvede.

    Jeg undrer mig forøvrigt over, hvordan Klaiber kan gå igennem en hel kamp uden advarsel. Han prøver konstant at provokere Achouri, han laver adskillige frispark endda et 10 sekunder efter at have fået en henstilling, ved samtlige defensive hjørnespark laver han ikke andet end at hive, flå og skubbe Moi, og han slutter af med at provokere FCKs tilskuere med 1-2 målet.
    Og så undrer det mig lidt, at vi ikke fik et straffe, da BIF spilleren nærmest slår til bolden. Jeg er med på, at det ikke er bevist, men når man tænker på hvilke små tilfældigheder FCM f.eks. konstant får tynde straffespark på, så fatter jeg ikke meget af reglerne pt. Men den var sikkert rigtigt, når der ikke er fokus på den nogen steder.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er træt af Neestrup af de samme grunde, jeg var træt af Ståle. De er begge gode til taktisk at udviske springet op til bedre hold, men deres systemslaveri betyder, at springet til dårlige hold i Suppen bliver udvisket. Roony er Neestrups case in point. Den bedste spiller i ligaen, men han spiller ikke, fordi han ikke løber nok med hjem. Og ligesom under Ståle går vi ikke efter at lukke kampen, når vi er foran, men slipper i stedet grebet. Det er til at blive sindssyg af.
    Præcis det du skriver.

    Jeg har stadig til gode at se en træner der løser gåden til vi kan blive langt mere dominerende. Der var en kort periode under JT, hvor MO var i topform og vi havde omkring 8 kampe i streg, hvor vi satte alle til vægs, men det er så også det.

    Vi har sagt det i årtier nu. Forskellen "BURDE" være større, med tanke på vores budget, realiteten er bare en anden, desværre.

    Og så ved jeg godt vi vinder Guld i mange af sæsonerne, det har godt nok været tæt på at glippe mange gange.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Da PC kom til blev der snakket meget om at “re-desgine” holdet. Jeg synes det er tydeligt, at vi har brug for sådan en proces igen. Der skal mere fysik og defensiv pondus ind, både på 6’eren og i bagkæden. Det bliver simpelthen for nervøst, når modstanderen bare skal slå en prut, og så ligger den i rusen. Ja selv vores offensiv bliver mere tandløs og nervøs, af den årsag. Og Grabara er i øvrigt holdt helt op med at tage med hænder, så det kan næsten kun gå én vej.

    Jeg håber vi henter en CB med fart og fysik, en højreback som er komplet og som kan bidrage både defensivt og offensivt (erstatning for Jelert+Anker) samt en KLASSE 6’er der kan agere det anker, vi virkelig mangler på midten. Derudover selvfølgelig en klasse angriber, som vi kan regne med hver gang. Og nej, Mckenna indgår ikke i denne ligning. Han er typemæssigt slet ikke det vi har brug for i bagkæden.
    Der kommer i hvert fald til at ske et eller andet til sommer, vi har 18 spiller med kontraktudløb i år eller sommer 25, det er mere end halvdelen af truppen... Men jeg begriber heller ikke, at CS ikke er god nok til at agere backup på venstre back eller at falk bare SKAL bruges som 6'er.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Vi har sagt det i årtier nu. Forskellen "BURDE" være større, med tanke på vores budget, realiteten er bare en anden, desværre.
    Jeg tror altså godt, du kan punktere den der myte om en meget større forskel. Det vores økonomi er større end FCMs og BIFs køber primært en bredere trup og så køber den måske 5-10% bedre spillere overall. At vi har 50% større budget (for at overdrive) køber desværre ikke 50% bedre spillere og dermed en meget større forskel. Den store forskel vil (formentlig) indtræffe, hvis hvert hold f.eks. mister en håndfuld startere/nøglespillere i en længere periode. Når BIF har nærmest alt klar og endda i form og med selvtillid, så kan deres budget sagtens købe en start-11 som kommer tæt på vores i kvalitet (de har 100+ mio i underskud og lever over evne pt)...og så har vi ikke nævnt FCM, som har brugt 100+ mio på spillere i denne sæson alene og derfor effektivt har lukket (det meste af) hullet til os kvalitetsmæssigt.

    Skal vi være meget mere dominerende (som vi fans forventer), så skal forskellen i budget være meget større end det er nu og så løber vi nok alligevel ind i det problem, at vi får svært ved at tiltrække god nok kvalitet til Danmark og Superligaen.
    Vi får aldrig Bayern tilstande i superligaen med mindre der investeret markant mere end nu....og selv med den forskel er man ikke garanteret et mesterskab j.fr. Bayern i år.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror altså godt, du kan punktere den der myte om en meget større forskel. Det vores økonomi er større end FCMs og BIFs køber primært en bredere trup og så køber den måske 5-10% bedre spillere overall. At vi har 50% større budget (for at overdrive) køber desværre ikke 50% bedre spillere og dermed en meget større forskel. Den store forskel vil (formentlig) indtræffe, hvis hvert hold f.eks. mister en håndfuld startere. Når BIF har nærmest alt klar og endda i form og med selvtillid, så kan deres budget sagtens købe en start-11 som kommer tæt på vores i kvalitet (de har 100+ mio i underskud og lever over evne pt)...og så har vi ikke nævnt FCM, som har brugt 100+ mio på spillere i denne sæson alene og derfor effektivt har lukket (det meste af) hullet til os kvalitetsmæssigt.

    Skal vi være meget mere dominerende (som vi fans forventer), så skal forskellen i budget være meget større end det er nu og så løber vi nok alligevel ind i det problem, at vi får svært ved at tiltrække god nok kvalitet til Danmark og Superligaen.
    Vi får aldrig Bayern tilstande i superligaen med mindre der investeret markant mere end nu....og selv med den forskel er man ikke garanteret et mesterskab j.fr. Bayern i år.
    Når jeg taler forskellen, så er det primært midter/bund holdene jeg ser på. Jeg er med på at Der altid vil være 1-2 hold der byder os op til Dans og vi ikke bare vinder med 10 points forskel.

    Det er mod holdene i bunden og de kampe vi taber der jeg forventer at se en langt større forskel end hvad vi har gjort både under Ståle, JT og nu Nees.

    Derudover siger det jo sig selv i denne sæson, når vi er så dårlige mod vores direkte konkurrenter, jaaa så fortjener vi slet ikke guld. Hvad vi oppe på 6 tabte kampe nu?

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Når jeg taler forskellen, så er det primært midter/bund holdene jeg ser på. Jeg er med på at Der altid vil være 1-2 hold der byder os op til Dans og vi ikke bare vinder med 10 points forskel.

    Det er mod holdene i bunden og de kampe vi taber der jeg forventer at se en langt større forskel end hvad vi har gjort både under Ståle, JT og nu Nees.
    Spillemæssigt ja (husk vi har roteret en del pga CL), men resultatmæssigt har vi jo været totalt dominerende mod holdene fra nedrykningsspillet. Problemet har været mod Top 6 holdene og der har vi bare ikke været gode nok. Selvom vi har en bred trup, så har vi ikke formået at få gode nok resultater her. Jeg tror primært, at det er en mental ting, at CL kampene (især når kampen lå i kommende midtuge) har krævet for meget fokus og energi, hvilket åbenbart har kostet på hele truppen (og måske også trænerstab) der typisk ikke har været mentalt klar fra start. Det skal man have løst, for vi kan købe en nok så bred trup, men det hjælper jo ikke hvis det er et mental problem som omhandler hele truppen, når en stor kamp venter forude.

    I dag synes jeg problemet var et andet end nederlagene i foråret og mod FCM. Vi manglede det sidste kvalitet og skarphed i begge felter, imens indstilling i mine øjne (andre er åbenlyst uenige) var der.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Optakts- og kamptråd FC København - De Unævnlige 1.04.24 kl. 14:00

    Kampen viste vel det mange af os herinde og ude på redaktionerne har ment alt for længe, nemlig at der tydeligvis i klubben har været for lidt fokus på forsvaret, hvor det altså stadig kun er lappeløsninger at spille med back (Diks som åbenbart ikke er god nok til kun at være back) som cb og en ung højreback (Jelert) som venstreback, hvor automatismerne tydeligvis ikke sidder på rygradden. Så bruger man en super 8er (Falk) som 6er, hvor den position altid er et sats når vi ser på trackrecord, hvor det kan være ok men også en fiasko. Så venter man til 8 min. I lukketid før manden der afgør de store kampe (Rooney) kommer ind.
    Satset var som mange gange før ved at give pote, men helt ærligt, man (PC og Nees) kan altså ikke forvente at vinde på rød hver gang.

    Nu har FCM så også lige dummet sig og tabt på heden til FCN, så vi kunne have ligget nr et men tabte "6 point" kampen i dag. Alt er ikke tabt endnu men det er endnu engang ikke takket være indkøbsstrategien hvor man ikke kun måles på gode handler men også de nødvendige handler man burde have lavet.

    BIF har lige fået en håndsrækning fra deres venskabsklub men det giver trods alt også et halmstrå for os. FcM kunne knækkes og vejen mod toppen blev lige lidt kortere..den fede dame har ikke sunget endnu.

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  2. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  3. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46
  5. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 15.02.24, 16:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •